Ja, wat dacht je dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef rival het volgende:
gebeurt dit trouwens gewoon met "standaard indoor karts" ??
ja op de foto's van de vorige meet zie ik een buitenbaan. en als ik naar uitgeest ga (buitenbaan bij mij in de buurt) dan rij ik op karts die een stuk sneller zijnquote:
Die eerste foto is gepaint.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja op de foto's van de vorige meet zie ik een buitenbaan. en als ik naar uitgeest ga (buitenbaan bij mij in de buurt) dan rij ik op karts die een stuk sneller zijn
vandaar wilde ik et even weten voor de zekerheid. ik hoorde jullie namelijk over dingen als verremmen enzo.. en dat zie ik niet snel gebeuren met die standaard karts
okidokie! ga maar alvast oefenen wil je deze meet winnen!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Die eerste foto is gepaint.
Maar de Fabrique (.nl) is een binnenbaan waarop de karts 70 km/u op top gaan.
niet beuken! tenzij iemand voor je neus zit en niet aan de kant gaat al 2 bochten lang...dan vergeet je gewoon te remmen bij de volgende bocht!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Wat zijn de regels qua beuken eigenlijk?
Of dat je met je voorbumper even tegen de zijkant van zijn achterbumper "stoot", hoppa, gelijk in een spinquote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
niet beuken! tenzij iemand voor je neus zit en niet aan de kant gaat al 2 bochten lang...dan vergeet je gewoon te remmen bij de volgende bocht!![]()
als je die blauwe vlag ziet (gaat gebeuren) en je ziet niemand vlak voor je besef dan wel dat ik achter je zit en er graag langs wil!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef ArendBarend het volgende:
De blauwe vlag betekent trouwens dat jullie me er langs moeten laten... dat dat alvast even duidelijk is
kijk, jij snapt et!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of dat je met je voorbumper even tegen de zijkant van zijn achterbumper "stoot", hoppa, gelijk in een spin
als ze je 2 keer zien botsen, laten ze je iets van 15 km/u rijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Kom je nog wel?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef rival het volgende:
gvd.. zie nu pas dat ik veeeeeels te oud ben om met jullie te gaan karten!
Ik rijd zoals ik ben, als een gentlemanquote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Andere wel, maar die negeren hem ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik rijd zoals ik ben, als een gentleman
Alleen blauwe vlaggen negeer ik standaardMaar die krijg ik ook niet veel
Dan doe ik alsof ze er niet zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Andere wel, maar die negeren hem ook.
Kutnoobs
Of ze zachtjes een tikje naar de zijkant gevenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan doe ik alsof ze er niet zijnGewoon de lijn blijven rijden als ik ze inhaal zodat je ze half snijdt
Kan ook, maar kost je tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze zachtjes een tikje naar de zijkant geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |