ik moet zo nog gaan werkenquote:
wat hoor ik toch voor akelig kuchje bij je?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik moet zo nog gaan werkenen ik heb toch zin
![]()
hey mom!quote:
hey bong!quote:
morguhquote:
quote:
of Mauquote:
stupid mequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
of MauHet is maar hoe je het bekijkt
![]()
Bij mij is het de hele week week.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
bij mij is het de hele week weekend...![]()
of eigenlijk moet ik in het weekend net zo hard werken als door de week![]()
Wat een energie in dit topicquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tot later
En hoi BONG en Nachtzuster![]()
ik geloof dat dat eigenlijk ook de strekking was van mijn verhaal... nu ik het nog een keer lees...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij mij is het de hele week week.![]()
![]()
![]()
Heb je zo wel nodig op de sportschool.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een energie in dit topic![]()
Talitha![]()
Arme buuf en arme Talitha.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik geloof dat dat eigenlijk ook de strekking was van mijn verhaal... nu ik het nog een keer lees...![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme buuf en arme Talitha.![]()
Zullen we dan nog maar even springen? Om de moed erin te houden.![]()
![]()
![]()
Ik zou best een paar maanden vrij willen hebben van werk. Maar dat vindt m'n baas niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach wat boeit t lekker eigen baas..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi oortjequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef puntoortje het volgende:
zo daan is op school ... tim ligt op bed ik heb weer volop de tijdhoi allemaal
de mijne ook niet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou best een paar maanden vrij willen hebben van werk. Maar dat vindt m'n baas niet zo'n goed idee.![]()
Heb net mn auto dr weer afgehaald, één druk op de knop en wegquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de mijne ook niet...![]()
ik probeer mijn keuken op marktplaats te gooien, maar heb al twee keer opnieuw eem megalap tekst moeten typen.![]()
hoi PH ...quote:
Als je ermee gaat gooien zal die straks niet veel meer waard zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de mijne ook niet...![]()
ik probeer mijn keuken op marktplaats te gooien, maar heb al twee keer opnieuw eem megalap tekst moeten typen.![]()
neem van mij aan dat we niet voor niets een nieuwe keuken hebben gekocht...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je ermee gaat gooien zal die straks niet veel meer waard zijn.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neem van mij aan dat we niet voor niets een nieuwe keuken hebben gekocht...![]()
we hebben beton overwogen, gewoon door het hele huis...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Talitha het volgende:
[..]En de nieuwe is 'familie buurvrouw'-proof? Een rubberen keuken?!
![]()
Beton!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we hebben beton overwogen, gewoon door het hele huis...![]()
maar ze passen zich maar aan. (de keuken die we nu hebben is 15 jaar oud)
maar we gaan wel wat meer naar hufterproof ja...![]()
2, 5, en 7quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beton!![]()
Hoe oud zijn je huftertjes?
Nog echte jonkies dus.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog echte jonkies dus.Goed te lezen dat buurman niet onder de huftertjes valt.
![]()
hoi bong ...quote:
hoi terugquote:
dat is een slim idee .... dat ga ik denk over 3 kwartier doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
hoi terug
Ik ga zo ff wat eten denk ik
nog 24 minuten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat is een slim idee .... dat ga ik denk over 3 kwartier doen
jaaa bijnaaaaquote:
gewoon brood ... kids zijn toch wegquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je jezelf beloofd ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gewoon brood ... kids zijn toch weg
quote:
ik begrijp dat ik me even ergens in moet lezen?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Geweldig trouwens die bassie![]()
...tis echt een gigant!
![]()
Nou nou...daar zegt u me wat...en dan gaat er ook nog het gerucht dat het vanavond flink koud gaat worden met de nodige regenbuien....quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry...
hoi jappie,![]()
![]()
wat een weertje hè?!
Neuh....in dit geval ging het over neerlands levende legendequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik begrijp dat ik me even ergens in moet lezen?!
neen toch!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou...daar zegt u me wat...en dan gaat er ook nog het gerucht dat het vanavond flink koud gaat worden met de nodige regenbuien....![]()
nu ben ik zo mogelijk nog verwarderquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....in dit geval ging het over neerlands levende legende...die momenteel aan puppytraining doet.
he buufiequote:
Aan land zal het wel mee vallen; maar ik heb begrepen dat de barentz zee niet langer doorvaarbaar zal zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neen toch!welk een verschrikkelijke onheilstijding! moet men ook vrezen voor opvriezing of zal het zo dol niet worden deze keer?!
hey oortje!quote:
Don Basten .quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu ben ik zo mogelijk nog verwarder![]()
om met een groot denker te spreken: HUH?!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan land zal het wel mee vallen; maar ik heb begrepen dat de barentz zee niet langer doorvaarbaar zal zijn
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.quote:
HUH?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.
Hij laat echt niets maar dan ook niets los wat ie niet wil...en tegelijkertijd zie je de waarheid in dik gedrukte letters in zijn pretogen staan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
HUH?!![]()
(Volgens buuf ben ik een groot denker.)
nou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.![]()
Frisjes buiten, vind je niet?
![]()
Neen, hoor! Dat ben ik!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Neen, hoor! Dat ben ik!En mijn naam luidt Demins! Met een beginkapitaaltje, dus!
![]()
Talitha!![]()
![]()
Lekkere denkert van me!
![]()
Buurvrouw!![]()
![]()
![]()
Puntoortje!![]()
![]()
![]()
En wie ik vergeet!![]()
![]()
![]()
Hr demins...prettig u hier aan te treffen...ik ben zojuist voor een raadsel gesteld...een mens mag toch hopen op enigerlei aanknopingspunten vind u niet ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Neen, hoor! Dat ben ik!En mijn naam luidt Demins! Met een beginkapitaaltje, dus!
![]()
Was niet van plan mij deez avond of nacht nog buitenshuis te begeven! En al helemaal niet gehuld in een regenparka, whatever that may be.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Demins.
er is slecht weer op komst. De regenparka kan wel uit de kast...
Vraagt u dan maar weer! Maar bedenk dat één zottenkop meer kan vragen dan tien wijze mannen kunnen beantwoorden!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hr demins...prettig u hier aan te treffen...ik ben zojuist voor een raadsel gesteld...een mens mag toch hopen op enigerlei aanknopingspunten vind u niet ?
ik mag nog een rondje shoppen voor de heugelijke aanstaande feestzondag. dus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Was niet van plan mij deez avond of nacht nog buitenshuis te begeven! En al helemaal niet gehuld in een regenparka, whatever that may be.![]()
Bovenstaand doet mij denken aan een ander; wat meer volks gezegde.......mag ik u heel impertinent vragen naar uw sexe ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Vraagt u dan maar weer! Maar bedenk dat één zottenkop meer kan vragen dan tien wijze mannen kunnen beantwoorden!![]()
Ik heb het ook net gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.
Hij laat echt niets maar dan ook niets los wat ie niet wil...en tegelijkertijd zie je de waarheid in dik gedrukte letters in zijn pretogen staan.![]()
![]()
Ik twijfel eerlijk gezegd of deze variant dezelfde betekenis heeft. Maar vraag het eens aan Demins.quote:
Demins!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Talitha!![]()
![]()
Lekkere denkert van me!
![]()
Buurvrouw!![]()
![]()
![]()
Puntoortje!![]()
![]()
![]()
En wie ik vergeet!![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk buuf.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik mag nog een rondje shoppen voor de heugelijke aanstaande feestzondag. dus...
maar nu gaan we eten... tot later![]()
Maar natuurlijk, heer Jappie, vragen die betrekking houden tot mijn geslacht heb ik nog nimmer afgewimpeld! Voor de draad ermede: wat had u willen weten omtrent mijn kunne?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bovenstaand doet mij denken aan een ander; wat meer volks gezegde.......mag ik u heel inmpertinent vragen naar uw sexkse ?![]()
Neuh...demins noemde mij zojuist in niet mis te verstane bewoordingen zotquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik twijfel eerlijk gezegd of deze variant dezelfde betekenis heeft. Maar vraag het eens aan Demins.![]()
Hah! ...die n was reeds verbeterd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, heer Jappie, vragen die betrekking houden tot mijn geslacht heb ik nog nimmer afgewimpeld! Voor de draad ermede: wat had u willen weten omtrent mijn kunne?![]()
Kwetsbaar egootje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...demins noemde mij zojuist in niet mis te verstane bewoordingen zot.......er zijn grenzen aan mijn incasseringsvermogen.
![]()
Uw gemeenheid en valsheid zijn als een zonnestraaltje op een donkere dag!quote:
Ik blijf niet zwaaien!quote:
Geleerd van de meester zelve.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:43 schreef demins het volgende:
[..]
Uw gemeenheid en valsheid zijn als een zonnestraaltje op een donkere dag!![]()
Geen egostrelen vandaag?quote:
Ego strelen heb ik uiteraard minder moeite meequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen egostrelen vandaag?![]()
Ik heb net even mijn kennis van de nieuwe spelling getest: http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html?
Slechts 5 goed.![]()
![]()
Het moment waarop een gezel de meester overtroefde was een van de gelukkigste in mijn schamele bestaan!quote:
hmmmz....quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
...ss ff kijken wat dat voor moois is btw...
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen egostrelen vandaag?![]()
Ik heb net even mijn kennis van de nieuwe spelling getest: http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html?
Slechts 5 goed.![]()
![]()
Wat kijkt, heer Jappie? De dame in kwestie viel bij nader inzien niet echt mee?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppen![]()
Je bent kennelijk toch niet alleen maar lief!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppen![]()
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Je doet jezelf tekort.
![]()
En hoeveel had jij er goed Jappie? En Demins?
jaaaa jaaaa ....quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent kennelijk toch niet alleen maar lief!
Ik hou niet van spelletjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
ik had bijna altijd onvoldoendes voor nederlands.... en zelfs met lekkere makkelijke woorden heb ik geen idee hoe je het schrijftquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Was ik je vergeten, mijn jong?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef demins het volgende:
[..]
Was ik je vergeten, mijn jong?![]()
[en we zijn nog wel allebei 024]
dat wat?quote:
Tuurlijk Jappie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou niet van spelletjes!![]()
[Mijn standpunt is: als je het net zo spelt als Demins heb je de voorkeursspelling gehanteerd!]
Wat jij "voetbal" noemt is voor mij het kijken naar een spelletje!quote:
Tijd om je sig aan te passen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had bijna altijd onvoldoendes voor nederlands.... en zelfs met lekkere makkelijke woorden heb ik geen idee hoe je het schrijft![]()
ja eigenlijk welquote:
...en incasseringsvermogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Postinterpretatie....hoe vaak moet ik het nog herhalen...![]()
ik kus ook lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
in : jappie had er maar 9 goed en ikkus lekker 10![]()
ja, dat gebeurt wel eensquote:
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond...quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
in : jappie had er maar 9 goed en ikkus lekker 10![]()
Heer Jappie! Gaan we tutoyeren?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij niet een paar jaar wachten...![]()
Dat vergat ik nog te vragen... waarop wachtte ik ook al weer?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij niet een paar jaar wachten...![]()
Lach maar...jij en ik weten allebei dat je hartje van binnen verscheurd word door schuldgevoelens.quote:
Bus 20 opstappen Halte Stadion de Meer richting Utrecht CS!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vergat ik nog te vragen... waarop wachtte ik ook al weer?![]()
.. kom maar opquote:
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond......en dat zo vlak voor het weekend zonder afleiding...ik hoop dat ik er maandag nog ben.
![]()
En dan het risico lopen dat jouw intelligentie op mij overslaat ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. kom maar opdat wil ik wel proberen
![]()
![]()
Deminsquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!![]()
![]()
![]()
En wie is er hier nu gemeen!![]()
Ik ben er nog, hoor!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins...zo'n verschrikkelijk nare man is dat...
![]()
Demins is net zo lief als jij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins...zo'n verschrikkelijk nare man is dat...
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat jouw intelligentie op mij overslaat ?![]()
![]()
Ik ben blij dat u niet zo'n hooggespannen verwachtingen koestert! Dat legt zo'n drukquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dat moet AL het leed verzachten ??? ....daccht ut niet!!!![]()
Ik zal voorzichtig met je zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Okay okay....ik overleef het weekend waarschijnlijk nog net...![]()
... met een lading TLC wel ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Mike1964 het volgende:
*checkt fb, 20 sc's, allerlei zeiktopics, checkt med, peilt stemming*
storm weer een beetje geluwd hier?![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Mike1964 het volgende:
Heej ouwe zeikerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Mike1964 het volgende:
Was zij er al langquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef Talitha het volgende:
Mike, TL en Inodder.
Deal or no deal.![]()
Hoi TL! Mooi kleurtje. Wordt je ontslag niet geaccepteerd? Of heeft Jappie nog niets toegezegd?quote:
hoi tl hoi puntjuh hoi talquote:
quote:
Blauw staat me best goed he?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoi TL! Mooi kleurtje. Wordt je ontslag niet geaccepteerd? Of heeft Jappie nog niets toegezegd?
Jappie is going down, zelfs zijn topics worden nu al geslotenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoi TL! Mooi kleurtje. Wordt je ontslag niet geaccepteerd? Of heeft Jappie nog niets toegezegd?
Zeker weten...weet niet eens meer hoe je er uitzag in het zwart.quote:
Ik ben er toch al de hele tijd?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef Inodder het volgende:
ik meende dat ik in de SC zat maar ik blijk in CODonD te zijn beland![]()
Sorry, maar je kan zo goed zeiken, dat ik dacht dat je jaaaaaaarenlange ervaring hadquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jappie is going down, zelfs zijn topics worden nu al gesloten![]()
Alleen nog de 30 en 20duizend....quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben er toch al de hele tijd?![]()
![]()
Het gaat niet zo goed met Marloes!![]()
blonde doos in deal or no deal die precies weet waar de hoge bedragen zitten blijkbaarquote:
jij niet danquote:
Teamlead, wat is dat eigenlijk voor plaatje in je avatar?quote:
Ow, ik dacht iemand hier op FOK!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
blonde doos in deal or no deal die precies weet waar de hoge bedragen zitten blijkbaar
Door flugel nogwelquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Damned...het verval is nu echt ingetreden...![]()
een gouden kooiquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Teamlead, wat is dat eigenlijk voor plaatje in je avatar?
Gokje... een gouden kooiquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Teamlead, wat is dat eigenlijk voor plaatje in je avatar?
da''s kut voor jequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ BB SC 133 ] Bijna weekend !!!!
T ergste is dat ik t nog zelf beslis ookquote:
Gokje, ze mist ons in FBquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn flugel....wat doet ze me aan...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond......en dat zo vlak voor het weekend zonder afleiding...ik hoop dat ik er maandag nog ben.
![]()
quote:
Ik hoop het...ik hoop het.......ik hoop dat de GKW stand weet te houden....en de hamster zijn kunstje weer doet.quote:
ik zie het nog gebeuren dat ze gewoon doorgaatquote:
En dat durf JIJ te zeggen? ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan zo goed zeiken, dat ik dacht dat je jaaaaaaarenlange ervaring had
Ik zou ook doorgaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ik zie het nog gebeuren dat ze gewoon doorgaat
dan slacht de FC de sloebers in Arnhemquote:
was het een herhalingquote:
Dat heb je heel juist geconstateerdquote:
quote:
uhquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:35 schreef PC eend het volgende:
Jappie, heb jij soms ook wel eens het idee dat mensen je niet helemaal goed begrijpen![]()
![]()
Het is me nog niet helemaal duidelijk, maar het zal wel iets met voetbal te maken hebben?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
dan slacht de FC de sloebers in Arnhem
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb je heel juist geconstateerd![]()
Ik vond hem al niet zo goed op dreef vanavond. Maar hij is dus gewoon zenuwachtig.quote:
Ik ben een zenuwinzinking nabij idd...gotogotogot...wat moet ik aan ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond hem al niet zo goed op dreef vanavond. Maar hij is dus gewoon zenuwachtig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond hem al niet zo goed op dreef vanavond. Maar hij is dus gewoon zenuwachtig.![]()
![]()
Alleen die cowboyhoed is al goed. Toch SuperMOM?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben een zenuwinzinking nabij idd...gotogotogot...wat moet ik aan ... [afbeelding]
Dat "weer" is goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Mike1964 het volgende:
Zit Jappie weer vriendinnetjes van Bommie af te pikken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Mike1964 het volgende:
Zit Jappie weer vriendinnetjes van Bommie af te pikken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alleen die cowboyhoed is al goed. Toch SuperMOM?![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alleen die cowboyhoed is al goed. Toch SuperMOM?![]()
Niet altijdquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jappie was altijd de enige voor mij
Tell him momquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jappie was altijd de enige voor mij
Ook nog zijn taak als "forumcoach" inpikken dus.... Regelrechte aanval dit!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat "weer" is goed...maar je vergeet nog het juist smileygebruik
![]()
baby you can take off............ You can leave your haT onquote:
Foute timing Mike.........Bommels komt niet ...tis Postma-avond in Utregquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ook nog zijn taak als "forumcoach" inpikken dus.... Regelrechte aanval dit!![]()
Kut...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Foute timing Mike.........Bommels komt niet ...tis Postma-avond in Utreg![]()
![]()
hhmmmm k wilde m net vragen waar we naar moesten kijken vanaafquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Foute timing Mike.........Bommels komt niet ...tis Postma-avond in Utreg![]()
![]()
Toen je naar vol ging geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar is het toch mis gegaan Eendje?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen je naar vol ging geloof ik![]()
Misschien iets eerder, ik weet het niet heel precies meer![]()
Nu al? Wat ga je dan allemaal scheren?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
Anyway...ik ga me vast ff scheren....ik wil er op mijn paasbest uizien.
21:30 ned3quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
hhmmmm k wilde m net vragen waar we naar moesten kijken vanaaf
Het ging geloof ik mis toen Tanja kwamquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
We waren zo close met servivallen![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nu al? Wat ga je dan allemaal scheren?![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het ging geloof ik mis toen Tanja kwam
Maar je onvoorwaardelijke steun tijdens de sevivial zal ik nooit vergeten![]()
en daarna ga ik denk ik The Departed kijkenquote:
Is daar al een goeie 5.1 versie van?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarna ga ik denk ik The Departed kijken
http://www.moviemeter.nl/film/31480
en
8,5 op de meter van het IMDB :
http://www.imdb.com/title/tt0407887/
Jack Nicolson schijnt 1 van zijn allerbeste rollen ooit te spelen en zelfs dicaprio zou ergens op lijken in deze film ...waanzinnige cast .!
ac3 dvd screener van pukka al gevondenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is daar al een goeie 5.1 versie van?
ja hier...op mijn harde schijf !quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is daar al een goeie 5.1 versie van?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja hier...op mijn harde schijf !net ook ff op dvd gefikt dus strax lekker achterover
![]()
Ik zeg het nog maar eens een keer ...
Bittorrent loopt altijd achter is traag en kutter dan de kutste download die ik ooit heb gezien
eweka.nl, ff 7,50 overmaken en op je volle speed dvd's die WEL NIEUW EN GOED ZIJN downloaden en niet met bittorent proberen een disney film te downen en na uitpakken zware potsma porn op de schijf terug vinden!
Zeg het voort mensen zeg het voort!
Iemand die verstandig is!quote:
Ik was ook FTD junkie, totdat chello newsgroepen bagger werden, en ik weiger extra te betalen en gebruik wel torrent nu, je hebt er ook goede sites bij, zit nu op een paar 0-day sites die soms zelfs sneller dan usenet zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja hier...op mijn harde schijf !net ook ff op dvd gefikt dus strax lekker achterover
![]()
Ik zeg het nog maar eens een keer ...
Bittorrent loopt altijd achter is traag en kutter dan de kutste download die ik ooit heb gezien
eweka.nl, ff 7,50 overmaken en op je volle speed dvd's die WEL NIEUW EN GOED ZIJN downloaden en niet met bittorent proberen een disney film te downen en na uitpakken zware potsma porn op de schijf terug vinden!
Zeg het voort mensen zeg het voort!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik met bittorrents ( ik heb ze telkens een kans gegeven) mijn huidige snelheid op het use haalquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was ook FTD junkie, totdat chello newsgroepen bagger werden, en ik weiger extra te betalen en gebruik wel torrent nu, je hebt er ook goede sites bij, zit nu op een paar 0-day sites die soms zelfs sneller dan usenet zijn
Maar als de chello newsservers het nog goed deden was ik dat blijven doen hoor
ow ik had iets mee gekregen van de Lama'squote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarna ga ik denk ik The Departed kijken
http://www.moviemeter.nl/film/31480
en
8,5 op de meter van het IMDB :
http://www.imdb.com/title/tt0407887/
Jack Nicolson schijnt 1 van zijn allerbeste rollen ooit te spelen en zelfs dicaprio zou ergens op lijken in deze film ...waanzinnige cast .!
nu op ned3 rat van fortuin!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow ik had iets mee gekregen van de Lama's
Komt na Rat van fortuin. Is een compilatie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow ik had iets mee gekregen van de Lama's
Met sneller bedoelde ik eigenlijk dat de releases daar soms sneller staan dan op usenet, maar ik zit ook altijd met maximale snelheid te downen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik met bittorrents ( ik heb ze telkens een kans gegeven) mijn huidige snelheid op het use haal11 mbit nu...en ach die 7,50 voor 30 dagen ...ik geef geen cent meer aan videotheken uit
![]()
Ik kom nooit boven de 1100 kbyte/sec op torrentsquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met sneller bedoelde ik eigenlijk dat de releases daar soms sneller staan dan op usenet, maar ik zit ook altijd met maximale snelheid te downen hoor
ach herhaling krijg je toch wel ...zolang het maar sadistisch en vernederend blijft !quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef Inodder het volgende:
ze vallen in herhaling die mond dingen heb ik al eerder gezien gebrek aan inspiratie?
Soms staan releases echt sneller op 'mijn' torrentsites dan op FTD, al is het meestal een kwestie van een paar uurtjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom nooit boven de 1100 kbyte/sec op torrents![]()
Maar de releases komen tegenwoordig eerder op usenet mede dankzij de spanning tussen bitburger en de bavariacrewEn hotrod doet tegenwoordig ook zijn best
Meestal is het wachten op vertalers
Ik gebruik ftd nooit, alleen binaries4ever en fta en vooral heel veel de supersearchquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms staan releases echt sneller op 'mijn' torrentsites dan op FTD, al is het meestal een kwestie van een paar uurtjes
Bavaria heb ik wel eens van gehoord, die andere niet, maar omdat je het over ondertiteling hebt zullen het wel nederlandse crews zijn
Die sites waar ik zit zijn niet nederlands, als ik ondertiteling wil (wat vaak niet het geval is) moet ik die er zelf er even bijzoeken (nog een piepklein nadeeltje dus).
Dat zijn 2 aparte mededelingen of slaat het eerste op het tweede?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach herhaling krijg je toch wel ...zolang het maar sadistisch en vernederend blijft !
Ohwja net over het hoofd gezien:
HOI LATITIA!![]()
![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zijn 2 aparte mededelingen of slaat het eerste op het tweede?![]()
![]()
Jammer! Was me net aan het afvragen hoe pijnlijk dat paintballding zou zijn.quote:
Ow ik deed alleen maar FTD, die andere ken ik niet, is dat net zoiets?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gebruik ftd nooit, alleen binaries4ever en fta en vooral heel veel de supersearch![]()
Ondertiteling bijzoeken? je doet dus alleen divx?
Kan ik je ergens mee behulpzaam zijn?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Was me net aan het afvragen hoe pijnlijk dat paintballding zou zijn.![]()
BRING IN ON!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Was me net aan het afvragen hoe pijnlijk dat paintballding zou zijn.![]()
die anderen zijn m.i. wat rapperquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ow ik deed alleen maar FTD, die andere ken ik niet, is dat net zoiets?
Ik ben er dan ook al een tijdje uit
Ik doe ook wel dvd's hoor
Yupzzquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef FerryB het volgende:
Iedereen in dit topic volgt ook echt 100% BB op tv?
Anders mag je hier niet posten neem ik aan?
Dat is correct!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef FerryB het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef FerryB het volgende:
En écht goede films, hoe lang duren die?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
die anderen zijn m.i. wat rapper![]()
Divxen doe ik als ik echt binnen een kwartier film wil kijken. Laptop aan de plasma , en over de gemiddelde film doe ik dan 9-11 minuten![]()
Hoi buufquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond
boodchappies zijn binnen. dus laat het weekend maar beginnen..![]()
Doet me er trouwens aan denken...u zo deze maand toch mijn postcontributie over maken; was het niet hr demins ?quote:
Gemiddelde film doelde ik op de grootte van het divx bestandquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
En écht goede films, hoe lang duren die?
Laat me raden: Buuv doet zondag 1e communie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buufHeb je zelf je kadootjes mogen uitzoeken?
nee, heeft manlief vanmiddag gedaan. ik ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buufHeb je zelf je kadootjes mogen uitzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |