dat is een slim idee .... dat ga ik denk over 3 kwartier doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
hoi terug
Ik ga zo ff wat eten denk ik
nog 24 minuten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat is een slim idee .... dat ga ik denk over 3 kwartier doen
jaaa bijnaaaaquote:
gewoon brood ... kids zijn toch wegquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je jezelf beloofd ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gewoon brood ... kids zijn toch weg
quote:
ik begrijp dat ik me even ergens in moet lezen?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Geweldig trouwens die bassie![]()
...tis echt een gigant!
![]()
Nou nou...daar zegt u me wat...en dan gaat er ook nog het gerucht dat het vanavond flink koud gaat worden met de nodige regenbuien....quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry...
hoi jappie,![]()
![]()
wat een weertje hè?!
Neuh....in dit geval ging het over neerlands levende legendequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik begrijp dat ik me even ergens in moet lezen?!
neen toch!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou...daar zegt u me wat...en dan gaat er ook nog het gerucht dat het vanavond flink koud gaat worden met de nodige regenbuien....![]()
nu ben ik zo mogelijk nog verwarderquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....in dit geval ging het over neerlands levende legende...die momenteel aan puppytraining doet.
he buufiequote:
Aan land zal het wel mee vallen; maar ik heb begrepen dat de barentz zee niet langer doorvaarbaar zal zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neen toch!welk een verschrikkelijke onheilstijding! moet men ook vrezen voor opvriezing of zal het zo dol niet worden deze keer?!
hey oortje!quote:
Don Basten .quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu ben ik zo mogelijk nog verwarder![]()
om met een groot denker te spreken: HUH?!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan land zal het wel mee vallen; maar ik heb begrepen dat de barentz zee niet langer doorvaarbaar zal zijn
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.quote:
HUH?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.
Hij laat echt niets maar dan ook niets los wat ie niet wil...en tegelijkertijd zie je de waarheid in dik gedrukte letters in zijn pretogen staan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
HUH?!![]()
(Volgens buuf ben ik een groot denker.)
nou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.![]()
Frisjes buiten, vind je niet?
![]()
Neen, hoor! Dat ben ik!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Neen, hoor! Dat ben ik!En mijn naam luidt Demins! Met een beginkapitaaltje, dus!
![]()
Talitha!![]()
![]()
Lekkere denkert van me!
![]()
Buurvrouw!![]()
![]()
![]()
Puntoortje!![]()
![]()
![]()
En wie ik vergeet!![]()
![]()
![]()
Hr demins...prettig u hier aan te treffen...ik ben zojuist voor een raadsel gesteld...een mens mag toch hopen op enigerlei aanknopingspunten vind u niet ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Neen, hoor! Dat ben ik!En mijn naam luidt Demins! Met een beginkapitaaltje, dus!
![]()
Was niet van plan mij deez avond of nacht nog buitenshuis te begeven! En al helemaal niet gehuld in een regenparka, whatever that may be.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Demins.
er is slecht weer op komst. De regenparka kan wel uit de kast...
Vraagt u dan maar weer! Maar bedenk dat één zottenkop meer kan vragen dan tien wijze mannen kunnen beantwoorden!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hr demins...prettig u hier aan te treffen...ik ben zojuist voor een raadsel gesteld...een mens mag toch hopen op enigerlei aanknopingspunten vind u niet ?
ik mag nog een rondje shoppen voor de heugelijke aanstaande feestzondag. dus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Was niet van plan mij deez avond of nacht nog buitenshuis te begeven! En al helemaal niet gehuld in een regenparka, whatever that may be.![]()
Bovenstaand doet mij denken aan een ander; wat meer volks gezegde.......mag ik u heel impertinent vragen naar uw sexe ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Vraagt u dan maar weer! Maar bedenk dat één zottenkop meer kan vragen dan tien wijze mannen kunnen beantwoorden!![]()
Ik heb het ook net gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.
Hij laat echt niets maar dan ook niets los wat ie niet wil...en tegelijkertijd zie je de waarheid in dik gedrukte letters in zijn pretogen staan.![]()
![]()
Ik twijfel eerlijk gezegd of deze variant dezelfde betekenis heeft. Maar vraag het eens aan Demins.quote:
Demins!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Talitha!![]()
![]()
Lekkere denkert van me!
![]()
Buurvrouw!![]()
![]()
![]()
Puntoortje!![]()
![]()
![]()
En wie ik vergeet!![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk buuf.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik mag nog een rondje shoppen voor de heugelijke aanstaande feestzondag. dus...
maar nu gaan we eten... tot later![]()
Maar natuurlijk, heer Jappie, vragen die betrekking houden tot mijn geslacht heb ik nog nimmer afgewimpeld! Voor de draad ermede: wat had u willen weten omtrent mijn kunne?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bovenstaand doet mij denken aan een ander; wat meer volks gezegde.......mag ik u heel inmpertinent vragen naar uw sexkse ?![]()
Neuh...demins noemde mij zojuist in niet mis te verstane bewoordingen zotquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik twijfel eerlijk gezegd of deze variant dezelfde betekenis heeft. Maar vraag het eens aan Demins.![]()
Hah! ...die n was reeds verbeterd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, heer Jappie, vragen die betrekking houden tot mijn geslacht heb ik nog nimmer afgewimpeld! Voor de draad ermede: wat had u willen weten omtrent mijn kunne?![]()
Kwetsbaar egootje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...demins noemde mij zojuist in niet mis te verstane bewoordingen zot.......er zijn grenzen aan mijn incasseringsvermogen.
![]()
Uw gemeenheid en valsheid zijn als een zonnestraaltje op een donkere dag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |