Wat een energie in dit topicquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tot later
En hoi BONG en Nachtzuster![]()
ik geloof dat dat eigenlijk ook de strekking was van mijn verhaal... nu ik het nog een keer lees...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij mij is het de hele week week.![]()
![]()
![]()
Heb je zo wel nodig op de sportschool.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een energie in dit topic![]()
Talitha![]()
Arme buuf en arme Talitha.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik geloof dat dat eigenlijk ook de strekking was van mijn verhaal... nu ik het nog een keer lees...![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Arme buuf en arme Talitha.![]()
Zullen we dan nog maar even springen? Om de moed erin te houden.![]()
![]()
![]()
Ik zou best een paar maanden vrij willen hebben van werk. Maar dat vindt m'n baas niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach wat boeit t lekker eigen baas..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi oortjequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef puntoortje het volgende:
zo daan is op school ... tim ligt op bed ik heb weer volop de tijdhoi allemaal
de mijne ook niet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou best een paar maanden vrij willen hebben van werk. Maar dat vindt m'n baas niet zo'n goed idee.![]()
Heb net mn auto dr weer afgehaald, één druk op de knop en wegquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de mijne ook niet...![]()
ik probeer mijn keuken op marktplaats te gooien, maar heb al twee keer opnieuw eem megalap tekst moeten typen.![]()
hoi PH ...quote:
Als je ermee gaat gooien zal die straks niet veel meer waard zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de mijne ook niet...![]()
ik probeer mijn keuken op marktplaats te gooien, maar heb al twee keer opnieuw eem megalap tekst moeten typen.![]()
neem van mij aan dat we niet voor niets een nieuwe keuken hebben gekocht...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je ermee gaat gooien zal die straks niet veel meer waard zijn.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neem van mij aan dat we niet voor niets een nieuwe keuken hebben gekocht...![]()
we hebben beton overwogen, gewoon door het hele huis...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Talitha het volgende:
[..]En de nieuwe is 'familie buurvrouw'-proof? Een rubberen keuken?!
![]()
Beton!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we hebben beton overwogen, gewoon door het hele huis...![]()
maar ze passen zich maar aan. (de keuken die we nu hebben is 15 jaar oud)
maar we gaan wel wat meer naar hufterproof ja...![]()
2, 5, en 7quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beton!![]()
Hoe oud zijn je huftertjes?
Nog echte jonkies dus.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog echte jonkies dus.Goed te lezen dat buurman niet onder de huftertjes valt.
![]()
hoi bong ...quote:
hoi terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |