Ik blijf niet zwaaien!quote:
Geleerd van de meester zelve.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:43 schreef demins het volgende:
[..]
Uw gemeenheid en valsheid zijn als een zonnestraaltje op een donkere dag!![]()
Geen egostrelen vandaag?quote:
Ego strelen heb ik uiteraard minder moeite meequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen egostrelen vandaag?![]()
Ik heb net even mijn kennis van de nieuwe spelling getest: http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html?
Slechts 5 goed.![]()
![]()
Het moment waarop een gezel de meester overtroefde was een van de gelukkigste in mijn schamele bestaan!quote:
hmmmz....quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
...ss ff kijken wat dat voor moois is btw...
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen egostrelen vandaag?![]()
Ik heb net even mijn kennis van de nieuwe spelling getest: http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html?
Slechts 5 goed.![]()
![]()
Wat kijkt, heer Jappie? De dame in kwestie viel bij nader inzien niet echt mee?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppen![]()
Je bent kennelijk toch niet alleen maar lief!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppen![]()
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Je doet jezelf tekort.
![]()
En hoeveel had jij er goed Jappie? En Demins?
jaaaa jaaaa ....quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent kennelijk toch niet alleen maar lief!
Ik hou niet van spelletjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
ik had bijna altijd onvoldoendes voor nederlands.... en zelfs met lekkere makkelijke woorden heb ik geen idee hoe je het schrijftquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Was ik je vergeten, mijn jong?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef demins het volgende:
[..]
Was ik je vergeten, mijn jong?![]()
[en we zijn nog wel allebei 024]
dat wat?quote:
Tuurlijk Jappie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou niet van spelletjes!![]()
[Mijn standpunt is: als je het net zo spelt als Demins heb je de voorkeursspelling gehanteerd!]
Wat jij "voetbal" noemt is voor mij het kijken naar een spelletje!quote:
Tijd om je sig aan te passen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had bijna altijd onvoldoendes voor nederlands.... en zelfs met lekkere makkelijke woorden heb ik geen idee hoe je het schrijft![]()
ja eigenlijk welquote:
...en incasseringsvermogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Postinterpretatie....hoe vaak moet ik het nog herhalen...![]()
ik kus ook lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
in : jappie had er maar 9 goed en ikkus lekker 10![]()
ja, dat gebeurt wel eensquote:
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond...quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
in : jappie had er maar 9 goed en ikkus lekker 10![]()
Heer Jappie! Gaan we tutoyeren?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij niet een paar jaar wachten...![]()
Dat vergat ik nog te vragen... waarop wachtte ik ook al weer?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij niet een paar jaar wachten...![]()
Lach maar...jij en ik weten allebei dat je hartje van binnen verscheurd word door schuldgevoelens.quote:
Bus 20 opstappen Halte Stadion de Meer richting Utrecht CS!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vergat ik nog te vragen... waarop wachtte ik ook al weer?![]()
.. kom maar opquote:
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond......en dat zo vlak voor het weekend zonder afleiding...ik hoop dat ik er maandag nog ben.
![]()
En dan het risico lopen dat jouw intelligentie op mij overslaat ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. kom maar opdat wil ik wel proberen
![]()
![]()
Deminsquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!![]()
![]()
![]()
En wie is er hier nu gemeen!![]()
Ik ben er nog, hoor!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins...zo'n verschrikkelijk nare man is dat...
![]()
Demins is net zo lief als jij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins...zo'n verschrikkelijk nare man is dat...
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat jouw intelligentie op mij overslaat ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |