quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
HUH?!![]()
(Volgens buuf ben ik een groot denker.)
nou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.![]()
Frisjes buiten, vind je niet?
![]()
Neen, hoor! Dat ben ik!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Neen, hoor! Dat ben ik!En mijn naam luidt Demins! Met een beginkapitaaltje, dus!
![]()
Talitha!![]()
![]()
Lekkere denkert van me!
![]()
Buurvrouw!![]()
![]()
![]()
Puntoortje!![]()
![]()
![]()
En wie ik vergeet!![]()
![]()
![]()
Hr demins...prettig u hier aan te treffen...ik ben zojuist voor een raadsel gesteld...een mens mag toch hopen op enigerlei aanknopingspunten vind u niet ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Neen, hoor! Dat ben ik!En mijn naam luidt Demins! Met een beginkapitaaltje, dus!
![]()
Was niet van plan mij deez avond of nacht nog buitenshuis te begeven! En al helemaal niet gehuld in een regenparka, whatever that may be.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Demins.
er is slecht weer op komst. De regenparka kan wel uit de kast...
Vraagt u dan maar weer! Maar bedenk dat één zottenkop meer kan vragen dan tien wijze mannen kunnen beantwoorden!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hr demins...prettig u hier aan te treffen...ik ben zojuist voor een raadsel gesteld...een mens mag toch hopen op enigerlei aanknopingspunten vind u niet ?
ik mag nog een rondje shoppen voor de heugelijke aanstaande feestzondag. dus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Was niet van plan mij deez avond of nacht nog buitenshuis te begeven! En al helemaal niet gehuld in een regenparka, whatever that may be.![]()
Bovenstaand doet mij denken aan een ander; wat meer volks gezegde.......mag ik u heel impertinent vragen naar uw sexe ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Vraagt u dan maar weer! Maar bedenk dat één zottenkop meer kan vragen dan tien wijze mannen kunnen beantwoorden!![]()
Ik heb het ook net gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net ff een lastig interview...er werden behoorlijk kritische vragen gesteld omtrent het selctiebelid...met name Affelay / Seedorf en die allochtoon van vorig jaar... of er soms politiek en charmeoffensieven hadden meegespeeld bij zijn keuzes.
Hij laat echt niets maar dan ook niets los wat ie niet wil...en tegelijkertijd zie je de waarheid in dik gedrukte letters in zijn pretogen staan.![]()
![]()
Ik twijfel eerlijk gezegd of deze variant dezelfde betekenis heeft. Maar vraag het eens aan Demins.quote:
Demins!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Talitha!![]()
![]()
Lekkere denkert van me!
![]()
Buurvrouw!![]()
![]()
![]()
Puntoortje!![]()
![]()
![]()
En wie ik vergeet!![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk buuf.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik mag nog een rondje shoppen voor de heugelijke aanstaande feestzondag. dus...
maar nu gaan we eten... tot later![]()
Maar natuurlijk, heer Jappie, vragen die betrekking houden tot mijn geslacht heb ik nog nimmer afgewimpeld! Voor de draad ermede: wat had u willen weten omtrent mijn kunne?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bovenstaand doet mij denken aan een ander; wat meer volks gezegde.......mag ik u heel inmpertinent vragen naar uw sexkse ?![]()
Neuh...demins noemde mij zojuist in niet mis te verstane bewoordingen zotquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik twijfel eerlijk gezegd of deze variant dezelfde betekenis heeft. Maar vraag het eens aan Demins.![]()
Hah! ...die n was reeds verbeterd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, heer Jappie, vragen die betrekking houden tot mijn geslacht heb ik nog nimmer afgewimpeld! Voor de draad ermede: wat had u willen weten omtrent mijn kunne?![]()
Kwetsbaar egootje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...demins noemde mij zojuist in niet mis te verstane bewoordingen zot.......er zijn grenzen aan mijn incasseringsvermogen.
![]()
Uw gemeenheid en valsheid zijn als een zonnestraaltje op een donkere dag!quote:
Ik blijf niet zwaaien!quote:
Geleerd van de meester zelve.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:43 schreef demins het volgende:
[..]
Uw gemeenheid en valsheid zijn als een zonnestraaltje op een donkere dag!![]()
Geen egostrelen vandaag?quote:
Ego strelen heb ik uiteraard minder moeite meequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen egostrelen vandaag?![]()
Ik heb net even mijn kennis van de nieuwe spelling getest: http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html?
Slechts 5 goed.![]()
![]()
Het moment waarop een gezel de meester overtroefde was een van de gelukkigste in mijn schamele bestaan!quote:
hmmmz....quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
...ss ff kijken wat dat voor moois is btw...
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen egostrelen vandaag?![]()
Ik heb net even mijn kennis van de nieuwe spelling getest: http://volkskrant.com/interactie/spelling2005/spelling.html?
Slechts 5 goed.![]()
![]()
Wat kijkt, heer Jappie? De dame in kwestie viel bij nader inzien niet echt mee?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppen![]()
Je bent kennelijk toch niet alleen maar lief!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wow ik had er 10 goed .... dat kan nooit kloppen![]()
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Je doet jezelf tekort.
![]()
En hoeveel had jij er goed Jappie? En Demins?
jaaaa jaaaa ....quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent kennelijk toch niet alleen maar lief!
Ik hou niet van spelletjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
ik had bijna altijd onvoldoendes voor nederlands.... en zelfs met lekkere makkelijke woorden heb ik geen idee hoe je het schrijftquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Was ik je vergeten, mijn jong?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef demins het volgende:
[..]
Was ik je vergeten, mijn jong?![]()
[en we zijn nog wel allebei 024]
dat wat?quote:
Tuurlijk Jappie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
9 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal woorden bewust contra gegokt heb daar ik verwachtte dat dat instinkers zouden zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou niet van spelletjes!![]()
[Mijn standpunt is: als je het net zo spelt als Demins heb je de voorkeursspelling gehanteerd!]
Wat jij "voetbal" noemt is voor mij het kijken naar een spelletje!quote:
Tijd om je sig aan te passen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had bijna altijd onvoldoendes voor nederlands.... en zelfs met lekkere makkelijke woorden heb ik geen idee hoe je het schrijft![]()
ja eigenlijk welquote:
...en incasseringsvermogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Postinterpretatie....hoe vaak moet ik het nog herhalen...![]()
ik kus ook lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
in : jappie had er maar 9 goed en ikkus lekker 10![]()
ja, dat gebeurt wel eensquote:
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond...quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
in : jappie had er maar 9 goed en ikkus lekker 10![]()
Heer Jappie! Gaan we tutoyeren?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij niet een paar jaar wachten...![]()
Dat vergat ik nog te vragen... waarop wachtte ik ook al weer?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet jij niet een paar jaar wachten...![]()
Lach maar...jij en ik weten allebei dat je hartje van binnen verscheurd word door schuldgevoelens.quote:
Bus 20 opstappen Halte Stadion de Meer richting Utrecht CS!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vergat ik nog te vragen... waarop wachtte ik ook al weer?![]()
.. kom maar opquote:
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij maakt mij heel verdrietig vanavond......en dat zo vlak voor het weekend zonder afleiding...ik hoop dat ik er maandag nog ben.
![]()
En dan het risico lopen dat jouw intelligentie op mij overslaat ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. kom maar opdat wil ik wel proberen
![]()
![]()
Deminsquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!![]()
![]()
![]()
En wie is er hier nu gemeen!![]()
Ik ben er nog, hoor!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins...zo'n verschrikkelijk nare man is dat...
![]()
Demins is net zo lief als jij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins...zo'n verschrikkelijk nare man is dat...
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat jouw intelligentie op mij overslaat ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |