KEIgeilquote:
Ik ben ziekquote:
Whehehehe, IDO-meet flashbackquote:
Heus welquote:
Beterquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef Ticootje het volgende:
wie is dat?
Jewelquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JewelMaar ik herken dr niet
![]()
edit: nu ik iets beter kijk wel, ik vond dat een beetje een haags wijffie. Maar ze was toch heel christelijk ofzo?? Maar ik zie het nu wel.![]()
Ben jij een Haags wijffiequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is er mis met Haagse wijffies
Op die eerste foto herkende ik haar niet eensquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zou ze zich er anders zo over opwindenquote:
niks!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
dat is waarquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou ze zich er anders zo over opwinden?
* checkt profielquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat doe je op Fok danquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JahNog een uurtje werken!
London rules!quote:
Wiequote:
Link?quote:
Heel link ja, je begeeft je werkelijkwaar op glad ijs.quote:
Bijdehandjequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel link ja, je begeeft je werkelijkwaar op glad ijs.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel 2 uur X Factor UK kijken vanavond, maar ik wacht wel tot morgenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil vanavond al Xfactorren, niet morgen pas.
Uhuhquote:
Daar hebben we het vorige topic al zo'n beetje mee gevuldquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef sbientje het volgende:
ik moet zo af en toe nog denken aan de IDO-meet, dat was echt zo leuk (vond ik) vooral jij en Peri hahaah, en Erik natuurlijk... en de rest...
Is het dan echt teveel gevraagd om je piemel te posten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar even serieus, meng je niet in US-PeRikelen. Ze maken je af.
Post jij je flamoesje dan ook?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is het dan echt teveel gevraagd om je piemel te posten?.
Draai hetnu niet om, hè!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ho eens effe, jij wilt geaccepteerd worden.
Je moest je schamen. Uitgerekend jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
Op die eerste foto herkende ik haar niet eens.
Whehehe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik peristaltische bewegingen maakt
Die is lief!quote:
Dat wist ik heus welquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik peristaltische bewegingen maakt
quote:
Op haar kapsel naquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm sexier dan de Heleen playboy pics..
Door jou heb ik ze nu even bekeken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm sexier dan de Heleen playboy pics..
Ik vind Marescha niet eens sexy.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op haar kapsel naben ik het met je eens!
Linkquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
Mja, die Heleen-pics vielen tegen.
http://www.mickeylog.nl/images/hvr/hvr.htmquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Link?
De lekkerste MILF die ik ken.
Beyonce is ook zeer okay.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is weer op een spamming-spree...
Ik volg je voorbeeldquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]Ik draag overal zinnige bijdrages bij
.
Daar kunnen de meesten hier nog wat van leren.
Volgens mij is dat typerend voor het IDO en XFA forum. Users komen even langs en gaan alle topics langs. Je ziet regelmatig dat dezelfde user achter elkaar in behoorlijk wat topics post.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is weer op een spamming-spree...
Ja, vooral de hele pagina's vol met laatste posts van Woelli waren berucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typerend voor het IDO en XFA forum. Users komen even langs en gaan alle topics langs. Je ziet regelmatig dat dezelfde user achter elkaar in behoorlijk wat topics post.
Is ook zo. En soms doe je dat niet eens bewust, omdat XFA/IDO nu eenmaal een rustig forum is waar niet elke seconde gepost wordt. Behalve op zaterdagavondquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typerend voor het IDO en XFA forum. Users komen even langs en gaan alle topics langs. Je ziet regelmatig dat dezelfde user achter elkaar in behoorlijk wat topics post.
Ja, maar dat waren meestal nutteloze postsquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:08 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, vooral de hele pagina's vol met laatste posts van Woelli waren berucht.![]()
Zo dat waren rotposts zeg, echt geblaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:08 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, vooral de hele pagina's vol met laatste posts van Woelli waren berucht.![]()
Ze gingen allemaal over Ellen, dus waren ze inderdaad nutteloosquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren meestal nutteloze posts!
Ik ben wat verkapte tvp's aan het zetten, heel veel topics stonden nog niet in MyAT.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ok. Dat was een nogal nutteloze post.
Zoals zij over Ellen praatte idd ja! Ellen is helemaal niet nutteloosquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal over Ellen, dus waren ze inderdaad nutteloos.
Wil jij klappen ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal over Ellen, dus waren ze inderdaad nutteloos.
Ooit van subtiliteit gehoordquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben wat verkapte tvp's aan het zetten, heel veel topics stonden nog niet in MyAT..
Face it, Ellen had een stem van niks.quote:
En ik maar denken dat je met een Ellen filmpje aankwam.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AMtV3edIMEk
Die is sindsdien alleen maar slechter gaan zingen.
Ik hoopte hetzelfdequote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je met een Ellen filmpje aankwam..
Wat een enge beentjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CBgJba0M8gA
En deze. Toch wel knap, zo jong.
Zeg je het ff als je doodgaat, moeten we niewe mods zoeken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Ik eet net chips, zegt mama opeens: "de datum was 25/08/06" !
Wat nu!?
Hopen dat je morgen wakker wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Ik eet net chips, zegt mama opeens: "de datum was 25/08/06" !
Wat nu!?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg je het ff als je doodgaat, moeten we niewe mods zoeken..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
! Sven, wat heb je in m'n chips gedaan?
Jij! Jij! Jij! Je kijkt teveel GTST en kreeg inspiratie...quote:
Hoorde deze post niet in [HOMO]? Waarom zit je dr nooit meer?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieverds.
Mwa. Vond het niet heel erg gezellig. Kan wel een doorstart maken op zich, op zichquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoorde deze post niet in [HOMO]? Waarom zit je dr nooit meer?
TheaterMama schrok je af zekerquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa. Vond het niet heel erg gezellig. Kan wel een doorstart maken op zich, op zich.
Nee joh. Eerder het venijn. Ik zoek het wel weer even op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TheaterMama schrok je af zeker?
dus daarom was ie laatst met Bart en deed ie zo geheimzinnig!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.xypmusic.com/
Een nieuwe boy/girlband met Christon erinHad ik niet bepaald van 'm verwacht
Een popgroep. Christon. Wat doet ie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:
Hallo Allemaal,
Zoals beloofd zou ik rond deze tijd eindelijk gaan uitleggen waar ik mee bezig ben. Sorry dat dit enige tijd is uitgesteld maar nu is dan toch de tijd gekomen
;-)
Laat ik beginnen met te vertellen over de periode na Idols...
Ondanks hulp van Henkjan en andere gemotiveerde mensen was het lastig om mijn soloproject van de grond te krijgen. De muziekindustrie zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen. Een ex-Idol die alleen zijn eigen liedjes wil spelen met zijn eigen band, daar vliegen natuurlijk niet meteen alle deuren voor open. Die hoort nl. met een geluidsband met covers van braderie tot discotheek door het land te trekken. Het bleek lastig bepaalde vooroordelen weg te nemen. Gelukkig heb ik nog wel een aantal leuke optredens gehad met m’n band. En waren er DJ’s (zoals Rob Stenders, Giel Beelen, Coen Swijnenberg en Eddy Zoey) waar ik lekker m’n liedjes heb kunnen spelen. (Hulde aan hun!)
Anyway, er lag een leuke deal in het verschiet en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Het kwam een beetje rauw op mijn dak vallen toen ik thuis kwam en bleek dat deze deal afketste 2 dagen voordat m’n management-optie verliep, die hierop vertelden niet met me verder te gaan. Natuurlijk schreef ik nog wel door, ook voor andere artiesten. (dit kan ik gelukkig gewoon blijven doen trouwens). Ik heb er nog over getwijfeld of ik niet m’n beurs voor Berklee School of Music zou gebruiken om daar te gaan studeren. Maar toeval of niet... de volgende dag werd ik via school (Conservatorium in R’dam) benaderd om auditie te doen voor een nader op te richten band. Een internationale popband (half Nederlands,half Engels) waar het zou gaan draaien om de muziek, harmonien en ook het schrijven van de songs. Ik ging 2 dagen later op weg naar Wisseloord. Drie dagen later zat ik in het vliegtuig naar London.
En twee weken daarna mocht ik mijn koffers pakken om samen met mijn nieuwe bandgenoten (2 meisjes en 1 jongen uit Engeland en nog 1 jongen en 1 meisje uit Nederland) naar Bath, England af te reizen naar the Real World Studios van Peter Gabriel. Ik geloofde mijn oren niet. Wat ik die twee weken heb meegemaakt is echt onbeschrijfelijk. Wat een te gekke tijd! Meerdere studio’s met als vlaggenschip the Big Room, met een 9K SSL mengpaneel met uitkijk op de eendjes die op ooghoogte komen voorbij zwemmen. Of water wat onder de glazen vloer doorloopt..:) De perfect balans tussen de nieuwste technologien en de elementen van natuur om je heen. Wij verbleven met de band daar ook op het terrein. Daar hebben we gewerkt met de beste (pop)songwriters die er rondlopen op deze aardkloot. Mensen die hebben geschreven voor o.a the Spice Girls, Britney Spears, Christina Aguilera, Take That, Kylie Minogue maar ook voor James Blunt, Bryan Adams, Lucie Silvas, James Morrisson. Best eng om daar met je gitaartje naast te mogen zitten..Eliot Kennedy (Spice Girls, Take That, Bryan Adams) produceert het album. Wat een getalenteerde en gedreven man om mee te werken. Ook hebben we nu zangles van Mary Hammond (Coldplay, Keane, West End) Ik doe nu wel een beetje aan "name dropping", maar dit om jullie een idee te geven hoe indrukwekkend dit voor mij is! De mensen die dit project geïnitieerd hebben zijn dan ook niet de eerste de beste..O.a Herman van der Zwan, Robert Howes, Gary Barlow (ja inderdaad die Gary Barlow), Eliot Kennedy. Erg inspirerend om met hun te mogen werken. Omdat we vanaf Juli keihard samen hebben gewerkt en non-stop met elkaar zijn geweest (we wonen nu ook met z’n allen in het bandhuis in A’dam) voelt het nu ook niet meer als een project maar als een echte band.
XYP…aangenaam!! De 1e single komt er nu aan!!
"Body to Body"..De videoclip is klaar. En wij zijn klaar om te gaan. Ik kan niet wachten op onze eerste akoestische performance. Dan merk je pop of niet, dit is the real deal! "Body to body" wordt al voorzichtig op 538 gedraaid. Dus als je hem wilt horen check it out! Vraag ‘m aan! 3 November is de digitale release van "Body to Body". Natuurlijk is dit een andere richting dan waar ik mee bezig was, maar ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt en ik hoop een te gek avontuur tegemoet te gaan met mijn mede bandleden Craig, Tesni, Bart, Iris en Emma..oftewel: XYP!
Cheeeers!!!
WTF?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over slechte muziek gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=qnE5-Ul7fV0
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind 'm stiekem wel leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit had ik echt niet verwacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:
babette vond 'm niet zo leukquote:
Nou, dan ga ik maar eens slapen, ik blij natuurlijk niet wachten hequote:Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij niet Sven.
Ik vind het wel geinig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar eens slapen, ik blij natuurlijk niet wachten he.
Nee, hoezoquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
Vuurvliegje, ben je er nog?
Inmiddels is heeft hij zijn taak bij de Amsterdammers verruilt voor het trainen van AZ.quote:
WTFquote:
Ach, het zijn altijd maar kleine foutjes, snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef sbientje het volgende:
ik word tegenwoordig een beetje sjacho van fok!sport, staan echt teveel fouten op. Heb er laatst een mailtje via feedback over gestuurd, weet niet of dat dan serieus genomen wordt![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF? Die fout was me niet eens opgevallen en bedoelde ik ook niet
!
Ja, die bedoelde ik dus iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nu nog even 'verruilt' verbeteren.![]()
Oh, die viel mij meteen opquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF? Die fout was me niet eens opgevallen en bedoelde ik ook niet
!
Ik zag je nog lopen, maar durfde je niet aan te sprekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Had ik al verteld dat ik vorige week in Meppel was?
Ok, nu wel gefixt. Dat die andere fout je niet opviel trouwensquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik dus idd!
Ik had precies hetzelfde bij jou.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag je nog lopen, maar durfde je niet aan te spreken!
Zet je wel even in dat topic dat ík je er op weesquote:
Foutjes zijn niet leuk, maar als je dat topic in FB leest....quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het zijn altijd maar kleine foutjes, snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt.
Ik was té geschokt over die d/t-fout dat ik over dat andere heen lasquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, nu wel gefixt. Dat die andere fout je niet opviel trouwens!
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foutjes zijn niet leuk, maar als je dat topic in FB leest....
Donequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet je wel even in dat topic dat ík je er op wees?
Ik ga in ieder geval beter letten op foutenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde bij jou.![]()
Nou, eigenlijk alleen maar om even wat te eten. Ik was met m'n ouders op weg naar het midden des lands en we hadden honger.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Maar waarom was je in Meppel dan?
Waar heb je gegeten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk alleen maar om even wat te eten. Ik was met m'n ouders op weg naar het midden des lands en we hadden honger.![]()
McDonald's.quote:
flem denk ik ook wel hoor, alleen hij brengt altijd alles onwijs lompquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.
Luiaardquote:
Nou leuk hoor. Vorig jaar hadden we 4 kindertjes aan de deur, en dat was allesquote:
Dát is juist het leuke eraan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig mocht ik opeten wat we over hadden.
Ah, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dát is juist het leuke eraan.![]()
Ze was het al hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef sbientje het volgende:
goh, tof zeg, peri als mod...
Je bent er toch alquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Wie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn weten heb ik nog nóóit sint Maarten gevierd, of iemand het ooit zien vieren!
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoendequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was het al hoor!
Maar PeRi is tof, leuk dat ze hier nu ook mod is!
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flashtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoende
Maar dan moet je gaan zingen enzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doen!
M'n vriend vond het ook al niet zo'n geslaagd ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flasht.
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.
Brrrrrrrrrrrr.....kei-eng jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Maar dan moet je gaan zingen enzo.![]()
Niet tof genoegquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
De wat-tour?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Confessions Tour komt 11 december al uit op DVD
'quote:
Miranda! Christon zit in een boy/girlbandquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ow en en en leuke screens van CDPtijdens de liveshows
Ow heb echt weer zin in de liveshows.... kan niet wachten. Was zo mega gezellig altijd!
Ik heb m live gezien met z'n eigen nummers etc. Hij was écht heel goed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miranda! Christon zit in een boy/girlband!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
Samantha was gelijk kei-pissig a/d fone gisterquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het..... vind het niks....
Ziet er echt Chips-achtig uit
Maar goed....
Owjah en Bart![]()
Waar is dat op?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
XFA UK begint een half uur later
ITV 1quote:
Bah, die zit nou net weer niet in het @home pakketquote:
reageert hij metquote:
quote:
Hij was ook wel erg flauwquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/TheYoung1.
Ik had naar aanleiding van Laster in mn fobo. heel flauw gereageerd met
[..]
reageert hij met:
[..]
En daar kom je nu achterquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Ik kan niet kijken vanavond, heb een verjaardag!
Nee, dat wist ik al de hele tijd hoor. En waarom zou je het niet gelovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daar kom je nu achter. Vergeef me als ik zeg dat ik het niet helemaal geloof
.
Koop dan een USB-muis, jonkiequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even wennen weer , muis + laptop
Ik ben nog steeds niet vergeten dat je me echt liet geloven dat je dat extra kaartje aan je 'broer' zou gevenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al de hele tijd hoor. En waarom zou je het niet geloven??
Oh ja, dat was bij jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet vergeten dat je me echt liet geloven dat je dat extra kaartje aan je 'broer' zou geven.
Ik heb een USB muis meequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Koop dan een USB-muis, jonkie!
Bovendien, dit zou wel echt kutgrap zijn die nergens op slaatquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, dat was bij jou![]()
. Maar nee, ik heb echt een verjaardag
!
Ok, ik geloof jequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb echt een verjaardag!
Oh, zeur niet dan.quote:
Auw.quote:
Deze uitzending vond ik een beetje matig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vergeet de leukste quotes al voordat ik het topic heb gevonden...
Vorige audities waren wel leuker ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deze uitzending vond ik een beetje matig.. Ik wil dat de audities voorbij zijn.
Ja, dat heb ik keivaakquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je denkt tijdens de uitzending; 'oh daar moet ik wat over zeggen en over hem en hun en zij!' en als het dan afgelopen is, weet je het niet meer..
Dat had ik bij Idols ook altijd, ná de audities wordt het pas leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deze uitzending vond ik een beetje matig.. Ik wil dat de audities voorbij zijn.
Ik heb nog helemaal niks gedaanquote:
Ik heb eten rondgedeeld en mensen helpen etenquote:Op zondag 12 november 2006 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gedaan![]()
k moet straks wel veel wassen en strijken enzo.... dat is minder
Als ik je een beetje goed inschat wel een type waar jij (muzikaal gezien) wel op valtquote:Op zondag 12 november 2006 11:51 schreef PeRi het volgende:
Nee hij bedoelt die blonde vent, ringbaardje met een oorbel ook. Hij heeft ook gesproken..
Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je een beetje goed inschat wel een type waar jij (muzikaal gezien) wel op valt.
Kut. Ik wil de cd van Miho Hatori maar die hebben ze nergensquote:Op zondag 12 november 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe was't shoppen gisteren, PeRi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |