Daar hebben we het vorige topic al zo'n beetje mee gevuldquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef sbientje het volgende:
ik moet zo af en toe nog denken aan de IDO-meet, dat was echt zo leuk (vond ik) vooral jij en Peri hahaah, en Erik natuurlijk... en de rest...
Is het dan echt teveel gevraagd om je piemel te posten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar even serieus, meng je niet in US-PeRikelen. Ze maken je af.
Post jij je flamoesje dan ook?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is het dan echt teveel gevraagd om je piemel te posten?.
Draai hetnu niet om, hè!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ho eens effe, jij wilt geaccepteerd worden.
Je moest je schamen. Uitgerekend jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
Op die eerste foto herkende ik haar niet eens.
Whehehe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik peristaltische bewegingen maakt
Die is lief!quote:
Dat wist ik heus welquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel link ja, je begeeft je werkelijkwaar op glad ijs.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik peristaltische bewegingen maakt
quote:
Op haar kapsel naquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind 'm sexier dan de Heleen playboy pics..
Door jou heb ik ze nu even bekeken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm sexier dan de Heleen playboy pics..
Ik vind Marescha niet eens sexy.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op haar kapsel naben ik het met je eens!
Linkquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
Mja, die Heleen-pics vielen tegen.
http://www.mickeylog.nl/images/hvr/hvr.htmquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Link?
De lekkerste MILF die ik ken.
Beyonce is ook zeer okay.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is weer op een spamming-spree...
Ik volg je voorbeeldquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]Ik draag overal zinnige bijdrages bij
.
Daar kunnen de meesten hier nog wat van leren.
Volgens mij is dat typerend voor het IDO en XFA forum. Users komen even langs en gaan alle topics langs. Je ziet regelmatig dat dezelfde user achter elkaar in behoorlijk wat topics post.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is weer op een spamming-spree...
Ja, vooral de hele pagina's vol met laatste posts van Woelli waren berucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typerend voor het IDO en XFA forum. Users komen even langs en gaan alle topics langs. Je ziet regelmatig dat dezelfde user achter elkaar in behoorlijk wat topics post.
Is ook zo. En soms doe je dat niet eens bewust, omdat XFA/IDO nu eenmaal een rustig forum is waar niet elke seconde gepost wordt. Behalve op zaterdagavondquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typerend voor het IDO en XFA forum. Users komen even langs en gaan alle topics langs. Je ziet regelmatig dat dezelfde user achter elkaar in behoorlijk wat topics post.
Ja, maar dat waren meestal nutteloze postsquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:08 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, vooral de hele pagina's vol met laatste posts van Woelli waren berucht.![]()
Zo dat waren rotposts zeg, echt geblaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:08 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, vooral de hele pagina's vol met laatste posts van Woelli waren berucht.![]()
Ze gingen allemaal over Ellen, dus waren ze inderdaad nutteloosquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren meestal nutteloze posts!
Ik ben wat verkapte tvp's aan het zetten, heel veel topics stonden nog niet in MyAT.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ok. Dat was een nogal nutteloze post.
Zoals zij over Ellen praatte idd ja! Ellen is helemaal niet nutteloosquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal over Ellen, dus waren ze inderdaad nutteloos.
Wil jij klappen ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal over Ellen, dus waren ze inderdaad nutteloos.
Ooit van subtiliteit gehoordquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben wat verkapte tvp's aan het zetten, heel veel topics stonden nog niet in MyAT..
Face it, Ellen had een stem van niks.quote:
En ik maar denken dat je met een Ellen filmpje aankwam.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AMtV3edIMEk
Die is sindsdien alleen maar slechter gaan zingen.
Ik hoopte hetzelfdequote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je met een Ellen filmpje aankwam..
Wat een enge beentjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CBgJba0M8gA
En deze. Toch wel knap, zo jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |