Ik was té geschokt over die d/t-fout dat ik over dat andere heen lasquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, nu wel gefixt. Dat die andere fout je niet opviel trouwens!
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foutjes zijn niet leuk, maar als je dat topic in FB leest....
Donequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet je wel even in dat topic dat ík je er op wees?
Ik ga in ieder geval beter letten op foutenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde bij jou.![]()
Nou, eigenlijk alleen maar om even wat te eten. Ik was met m'n ouders op weg naar het midden des lands en we hadden honger.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Maar waarom was je in Meppel dan?
Waar heb je gegeten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk alleen maar om even wat te eten. Ik was met m'n ouders op weg naar het midden des lands en we hadden honger.![]()
McDonald's.quote:
flem denk ik ook wel hoor, alleen hij brengt altijd alles onwijs lompquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.
Luiaardquote:
Nou leuk hoor. Vorig jaar hadden we 4 kindertjes aan de deur, en dat was allesquote:
Dát is juist het leuke eraan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig mocht ik opeten wat we over hadden.
Ah, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dát is juist het leuke eraan.![]()
Ze was het al hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef sbientje het volgende:
goh, tof zeg, peri als mod...
Je bent er toch alquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Wie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn weten heb ik nog nóóit sint Maarten gevierd, of iemand het ooit zien vieren!
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoendequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was het al hoor!
Maar PeRi is tof, leuk dat ze hier nu ook mod is!
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flashtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoende
Maar dan moet je gaan zingen enzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doen!
M'n vriend vond het ook al niet zo'n geslaagd ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flasht.
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.
Brrrrrrrrrrrr.....kei-eng jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Maar dan moet je gaan zingen enzo.![]()
Niet tof genoegquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
De wat-tour?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Confessions Tour komt 11 december al uit op DVD
'quote:
Miranda! Christon zit in een boy/girlbandquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ow en en en leuke screens van CDPtijdens de liveshows
Ow heb echt weer zin in de liveshows.... kan niet wachten. Was zo mega gezellig altijd!
Ik heb m live gezien met z'n eigen nummers etc. Hij was écht heel goed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miranda! Christon zit in een boy/girlband!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
Samantha was gelijk kei-pissig a/d fone gisterquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het..... vind het niks....
Ziet er echt Chips-achtig uit
Maar goed....
Owjah en Bart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |