Je bent er toch alquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Wie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn weten heb ik nog nóóit sint Maarten gevierd, of iemand het ooit zien vieren!
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoendequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was het al hoor!
Maar PeRi is tof, leuk dat ze hier nu ook mod is!
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flashtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoende
Maar dan moet je gaan zingen enzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doen!
M'n vriend vond het ook al niet zo'n geslaagd ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flasht.
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.
Brrrrrrrrrrrr.....kei-eng jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Maar dan moet je gaan zingen enzo.![]()
Niet tof genoegquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
De wat-tour?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Confessions Tour komt 11 december al uit op DVD
'quote:
Miranda! Christon zit in een boy/girlbandquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ow en en en leuke screens van CDPtijdens de liveshows
Ow heb echt weer zin in de liveshows.... kan niet wachten. Was zo mega gezellig altijd!
Ik heb m live gezien met z'n eigen nummers etc. Hij was écht heel goed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miranda! Christon zit in een boy/girlband!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
Samantha was gelijk kei-pissig a/d fone gisterquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het..... vind het niks....
Ziet er echt Chips-achtig uit
Maar goed....
Owjah en Bart![]()
Waar is dat op?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
XFA UK begint een half uur later
ITV 1quote:
Bah, die zit nou net weer niet in het @home pakketquote:
reageert hij metquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |