Je bent er toch alquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Wie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
Er komt zo een heel tof iemand aan hier!
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn weten heb ik nog nóóit sint Maarten gevierd, of iemand het ooit zien vieren!
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoendequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was het al hoor!
Maar PeRi is tof, leuk dat ze hier nu ook mod is!
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flashtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb nog aangeboden om te flashen, maar alleen langskomen was ook voldoende
Maar dan moet je gaan zingen enzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelf lopen is leuker dan elke keer die deur open moeten doen!
M'n vriend vond het ook al niet zo'n geslaagd ideequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het beter als je níet flasht.
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En ook tof dat XFA zo populair is dat er twee mods nodig zijn.
Brrrrrrrrrrrr.....kei-eng jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Maar dan moet je gaan zingen enzo.![]()
Niet tof genoegquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het?
De wat-tour?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Confessions Tour komt 11 december al uit op DVD
'quote:
Miranda! Christon zit in een boy/girlbandquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
ow en en en leuke screens van CDPtijdens de liveshows
Ow heb echt weer zin in de liveshows.... kan niet wachten. Was zo mega gezellig altijd!
Ik heb m live gezien met z'n eigen nummers etc. Hij was écht heel goed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Miranda! Christon zit in een boy/girlband!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef BVO het volgende:
Alsof dat beneden zijn stand isWas maar een heel middelmatig zangertje hoor.
Samantha was gelijk kei-pissig a/d fone gisterquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het..... vind het niks....
Ziet er echt Chips-achtig uit
Maar goed....
Owjah en Bart![]()
Waar is dat op?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
XFA UK begint een half uur later
ITV 1quote:
Bah, die zit nou net weer niet in het @home pakketquote:
reageert hij metquote:
quote:
Hij was ook wel erg flauwquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/TheYoung1.
Ik had naar aanleiding van Laster in mn fobo. heel flauw gereageerd met
[..]
reageert hij met:
[..]
En daar kom je nu achterquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Ik kan niet kijken vanavond, heb een verjaardag!
Nee, dat wist ik al de hele tijd hoor. En waarom zou je het niet gelovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daar kom je nu achter. Vergeef me als ik zeg dat ik het niet helemaal geloof
.
Koop dan een USB-muis, jonkiequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even wennen weer , muis + laptop
Ik ben nog steeds niet vergeten dat je me echt liet geloven dat je dat extra kaartje aan je 'broer' zou gevenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al de hele tijd hoor. En waarom zou je het niet geloven??
Oh ja, dat was bij jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet vergeten dat je me echt liet geloven dat je dat extra kaartje aan je 'broer' zou geven.
Ik heb een USB muis meequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Koop dan een USB-muis, jonkie!
Bovendien, dit zou wel echt kutgrap zijn die nergens op slaatquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, dat was bij jou![]()
. Maar nee, ik heb echt een verjaardag
!
Ok, ik geloof jequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb echt een verjaardag!
Oh, zeur niet dan.quote:
Auw.quote:
Deze uitzending vond ik een beetje matig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vergeet de leukste quotes al voordat ik het topic heb gevonden...
Vorige audities waren wel leuker ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deze uitzending vond ik een beetje matig.. Ik wil dat de audities voorbij zijn.
Ja, dat heb ik keivaakquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je denkt tijdens de uitzending; 'oh daar moet ik wat over zeggen en over hem en hun en zij!' en als het dan afgelopen is, weet je het niet meer..
Dat had ik bij Idols ook altijd, ná de audities wordt het pas leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deze uitzending vond ik een beetje matig.. Ik wil dat de audities voorbij zijn.
Ik heb nog helemaal niks gedaanquote:
Ik heb eten rondgedeeld en mensen helpen etenquote:Op zondag 12 november 2006 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gedaan![]()
k moet straks wel veel wassen en strijken enzo.... dat is minder
Als ik je een beetje goed inschat wel een type waar jij (muzikaal gezien) wel op valtquote:Op zondag 12 november 2006 11:51 schreef PeRi het volgende:
Nee hij bedoelt die blonde vent, ringbaardje met een oorbel ook. Hij heeft ook gesproken..
Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je een beetje goed inschat wel een type waar jij (muzikaal gezien) wel op valt.
Kut. Ik wil de cd van Miho Hatori maar die hebben ze nergensquote:Op zondag 12 november 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe was't shoppen gisteren, PeRi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |