quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.xypmusic.com/
Een nieuwe boy/girlband met Christon erinHad ik niet bepaald van 'm verwacht
Vind 'm stiekem wel leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over slechte muziek gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=qnE5-Ul7fV0
Dit had ik echt niet verwacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.xypmusic.com/
Een nieuwe boy/girlband met Christon erinHad ik niet bepaald van 'm verwacht
quote:
babette vond 'm niet zo leukquote:
Nou, dan ga ik maar eens slapen, ik blij natuurlijk niet wachten hequote:Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij niet Sven.
Ik vind het wel geinig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over slechte muziek gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=qnE5-Ul7fV0
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar eens slapen, ik blij natuurlijk niet wachten he.
Nee, hoezoquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
Vuurvliegje, ben je er nog?
Inmiddels is heeft hij zijn taak bij de Amsterdammers verruilt voor het trainen van AZ.quote:
WTFquote:
Ach, het zijn altijd maar kleine foutjes, snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef sbientje het volgende:
ik word tegenwoordig een beetje sjacho van fok!sport, staan echt teveel fouten op. Heb er laatst een mailtje via feedback over gestuurd, weet niet of dat dan serieus genomen wordt![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF? Die fout was me niet eens opgevallen en bedoelde ik ook niet
!
Ja, die bedoelde ik dus iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nu nog even 'verruilt' verbeteren.![]()
Oh, die viel mij meteen opquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF? Die fout was me niet eens opgevallen en bedoelde ik ook niet
!
Ik zag je nog lopen, maar durfde je niet aan te sprekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Had ik al verteld dat ik vorige week in Meppel was?
Ok, nu wel gefixt. Dat die andere fout je niet opviel trouwensquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik dus idd!
Ik had precies hetzelfde bij jou.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag je nog lopen, maar durfde je niet aan te spreken!
Zet je wel even in dat topic dat ík je er op weesquote:
Foutjes zijn niet leuk, maar als je dat topic in FB leest....quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het zijn altijd maar kleine foutjes, snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt.
Ik was té geschokt over die d/t-fout dat ik over dat andere heen lasquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, nu wel gefixt. Dat die andere fout je niet opviel trouwens!
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foutjes zijn niet leuk, maar als je dat topic in FB leest....
Donequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet je wel even in dat topic dat ík je er op wees?
Ik ga in ieder geval beter letten op foutenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde bij jou.![]()
Nou, eigenlijk alleen maar om even wat te eten. Ik was met m'n ouders op weg naar het midden des lands en we hadden honger.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Maar waarom was je in Meppel dan?
Waar heb je gegeten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk alleen maar om even wat te eten. Ik was met m'n ouders op weg naar het midden des lands en we hadden honger.![]()
McDonald's.quote:
flem denk ik ook wel hoor, alleen hij brengt altijd alles onwijs lompquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, Flem en Falco doen het alleen om te zeiken heb ik het idee, mbn heeft écht het beste voor met FOK!sport.
Luiaardquote:
Nou leuk hoor. Vorig jaar hadden we 4 kindertjes aan de deur, en dat was allesquote:
Dát is juist het leuke eraan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig mocht ik opeten wat we over hadden.
Ah, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dát is juist het leuke eraan.![]()
Ze was het al hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef sbientje het volgende:
goh, tof zeg, peri als mod...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |