IDD neuzen gaan er aan ole ole!!!!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef Radegast het volgende:
Oeh, Haarlem. Laatste ontmoeting was 0-0.![]()
En toch heeft Roger iets.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Koud, saai en kut. En enorme mongolen achter me in de eerste helft. Pannekoeken.
Roger loopt ook als een zak hooi over het veld, wat die momenteel toevoegt... Helemaal niets. Leuk dat Miteaweer eens meedeed.
Zondag moet het echt veel en veel beter.
2008 volgens mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
Lindenbergh kan ik ook niet vrolijk van worden, hoe lang heeft die nog contract?
Ja, energie over. Geen stap teveel zetten, de beste man. Geen goede pass gezien, veel ballen waar hij iets anders dacht dan de andere speler. Hij zal vast wel eens een keer een bal goed raken, maar hij voegt momenteel echt niets toe.quote:
Gomes is niet zo'n koekenbakker als de Steek hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef Burbo het volgende:
4-3 winst.
Mooi loting?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Tvduijn het volgende:
Was lekker druk vanaaf zeg![]()
Wel gezellig op 410 en mooie loting dus wel een geslaagde avond....
Helaas zie ik psv eerder winnen, dus ben bang dat het op een deceptie uitdraait.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik zie zo verdomd uit naar zondag..
Dan weten we die de sterkste is dit seizoen! Tenzij ze gelijkspelen natuurlijk..
Alleen Groningen - NAC was redelijk vol. De rest was amper 6000 toeschouwers.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef MaxPower het volgende:
8000 toeschouwers? Wel weer een beetje rolbevestigend voor de Ajacieden beker. Hoe duur waren de kaarten?
ajaxpubliekquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:57 schreef devv05 het volgende:
Blij dat ik gisteren niet gegaan ben, was toch wel de saaiste kutwedstrijd van het seizoen tot nu toe.
Ben ik ook bang voor..quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Helaas zie ik psv eerder winnen, dus ben bang dat het op een deceptie uitdraait.
Liever Vermaelen op linksback dan Urby. Die rendeert toch beter op het middenveld.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:19 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik vond Vermaelen gister een klein lichtpuntje. Speelde aardig af en toe. En we hebben het beste centrale duo sinds jaren. Wat mij betreft gaan ze nog is met Grygera om de tafel.
Vermaelen is idd verdedigend beter. Maar gister speelden we eigenlijk met een 3 mans defensie. Dan staat hij toch meer centraal in mijn ogen. Als Urby op het middenveld staat valt mijn enorme loopvermogen me altijd op. Daarbij heeft hij een prima schot in de benen. Hij oogt af en toe alleen een beetje nonchalant.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Liever Vermaelen op linksback dan Urby. Die rendeert toch beter op het middenveld.
Ik weet niet zijn uitstraling het heeft gewoon iets.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, energie over. Geen stap teveel zetten, de beste man. Geen goede pass gezien, veel ballen waar hij iets anders dacht dan de andere speler. Hij zal vast wel eens een keer een bal goed raken, maar hij voegt momenteel echt niets toe.
Stekelenburg had wel weer een redelijke redding, Vermaelen speelde ook wel redelijk.
Heitinga was trouwens nog even langsgekomen op het vak.
Das waar ja. Was wel in een duel met Urby ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.
Farfan versierde er wel een tijdens psv - Ajax, maar daar kon Urby niets aan doen.
zeker! wordt wel lachen denk, al is het beter in haarlem te spelen. lijkt me leuker, haarlem stadion is sneller vol te krijgen en ook leuker voor de plaatselijke hfc. vraag me eigenlijk af of dit mogelijk is....quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
Een lekkere zakelijk overwinning inderdaad, hebben ze meer energie over voor zondag.
Gaat naar mijn idee een hele spannende wedstrijd worden, heb er zin in !!!
En Ajax - Haarlem. Toch een soort derby
Ik ookquote:
Mja, maar daar kon hij echt helemaal niets aan doen. Ongelovelijk dat de scheidsrechter toen een pingel gaf. Was de slechtste schwalbe die ik in lange tijd gezien heb waar wel een penalty voor gegeven isquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Das waar ja. Was wel in een duel met Urby ja.
Idd. Ik vind dat ze sowieso bij de loting de eerste divisie clubs thuis moeten laten spelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zeker! wordt wel lachen denk, al is het beter in haarlem te spelen. lijkt me leuker, haarlem stadion is sneller vol te krijgen en ook leuker voor de plaatselijke hfc. vraag me eigenlijk af of dit mogelijk is....
Ajaxquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik was ook wel erg moe...
[..]
Mja, maar daar kon hij echt helemaal niets aan doen. Ongelovelijk dat de scheidsrechter toen een pingel gaf. Was de slechtste schwalbe die ik in lange tijd gezien heb waar wel een penalty voor gegeven is
Anyway, Ik hoorde een tijdje geleden geloof ik dat ze misschien Mendunjanin willen overnemen van AZ (dan moet hij dus wel bij Sparta) Klopt dat of ben ik in de war met een ander talent
Ik denk dat het een maandje geleden was ofzo...quote:
De puntjes moeten op i gezet worden bij Ajax. Simpele dingen gaan soms fout ..dat mag gewoon niet. En Maduro die denkt nog bij de pupillen te lopen. Alles moet in een hoger tempo.. of laat ik het zo zeggen de bal snelheid is niet hoog genoeg vaak.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben opzich blij als Ajax niet verliest. Als je reëel bent zie je natuurlijk dat PSV net iets verder is dan Ajax.
Dat hoop ik.. en die Rosales mag van mij part aan de kant blijven en oefenen op een goede voorzet... die linderberg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef BoNi het volgende:
Ajax heeft met name moeite om het spel te maken tegen tegenstanders die zelf niet aanvallend willen (kunnen) voetballen.
Het klinkt natuurlijk raar, maar ik denk dat het voor Ajax makkelijker voetballen is tegen PSV dan tegen de kleinere tegenstanders. Wil natuurlijk niet zeggen dat Ajax zondag wel even gaat winnen, maar we krijgen wel een andere Ajax te zien dan tegen bijvoorbeeld ADO en Austria.
En hij heeft gelijk ook. Tegen die gestoorde Vreven in een wedstrijd die helemaal niet belangrijk is, hoef je toch niet vol in de duels te gooien? Plus dat hij nogal blessuregevoelig is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:57 schreef Chadi het volgende:
Maar je zag gewoon aan zijn lichaam dat hij bang was voor Vreven. Hij gooide niet voor 100% zijn ziel en zaligheid in de duels.
Die hond had bij mij al in de boarding gelegen .. zo'n gast als vreven kan je binnen een kwartier rood aansmeren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk ook. Tegen die gestoorde Vreven in een wedstrijd die helemaal niet belangrijk is, hoef je toch niet vol in de duels te gooien? Plus dat hij nogal blessuregevoelig is.
410 dus compleet uitverkocht nog. Stonden vanmorgen nog een tiental kaarten voor op.quote:Laatste update do. 10-11, 12.00 uur
Vakken 2e ring Prijs Aantal beschikbare kaarten
Vak 415 ¤ 11,50 Nog 50 kaarten beschikbaar
Vak 402 ¤ 15,25 Nog 104 kaarten beschikbaar
Vak 403 ¤ 15,25 Nog 16 kaarten beschikbaar
Vak 408 ¤ 15,25 Nog 7 kaarten beschikbaar
Vak 418 ¤ 15,25 Nog 3 kaarten beschikbaar
Vak 423 ¤ 15,25 Nog 14 kaarten beschikbaar
Vak 424 ¤ 15,25 Nog 142 kaarten beschikbaa
Als een ploeg geen fouten maakt kun je ook niet winnen dus tja... Als die verdediger Stam voor zich had gehouden was die er ook niet in gegaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar die tweede voorzet was meer een fout in de verdediging van Den Haag.. Die op Stam was een goede voorzet.. de rest van de ballen komen meestal zo hoog dat zelfs lange jan van de efteling ze niet kan koppen. Tuurlijk ben ik blij dat Manucharyan speelt maar hij speelt schijterig.. EN Lindenbergh alsjeblieft zeg verkopen die gast... of hij moet echt anders gaan voetballen ..
Is ie er soms door krijgt ie alle tijd komt er een bal die nergens op slaat .
Als Edgar dan toch de ArenA gaat verbouwen kan ie gelijk alle stoeltjes wel even rood verven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..] Wacht maar tot die jongen een paar wedstrijden meer heeft gespeeld. Dan speelt hij het dak van de Arena eraf.
Jezus wat ben jij een zuurpruim zeg. De verdediging van ADO stond niet goed bij die 2e goal, maar de assist van Rosales was exact zo bedoeld en ook precies op maat voor Huntelaar. Gewoon een goede assist.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar die tweede voorzet was meer een fout in de verdediging van Den Haag.
Dat ie kan voetballen is voor iedereen zichtbaar.. en je moet die angst van je afspelen anders loop je binnen een maand weer te revalideren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als een ploeg geen fouten maakt kun je ook niet winnen dus tja... Als die verdediger Stam voor zich had gehouden was die er ook niet in gegaan.
Manucharyan is net fit. Ik snap best dat hij nog niet op het scherpst van de snede is. Wacht maar tot die jongen een paar wedstrijden meer heeft gespeeld. Dan speelt hij het dak van de Arena eraf.
De meeste mensen hier vinden het Nederlands Elftal niet zo veel aan. En zeker zo'n oefenpot is meestal een zaadpartij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Badabingea het volgende:
Waarom is 409 geldverspillling met Nederland - Engeland?
Ik heb laatst PES6 gekocht, zal dit weekend ook eens Sparta Praag - Ajax spelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:41 schreef -Wolf- het volgende:
Net Sparta Praag - AJAX met PES 5 gespeeld en Mitea was de grote man. 1 magistrale voorzet van links met z'n rechter die door De Ridder () bij de 2e paal heerlijk in de lucht werd raakgeschoten met de vreef en later de 3-1 door een run vanaf het middenveld
.
Voor mijn spel zijn snelle spelers belangrijker want al is de tegenstander nog zo technisch begaafd, als ik eenmaal m'n hielen laat zien is er geen houden meer aan..
Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van de Ajax-backs. Die kunnen best overlopen gaan worden door Kone en Farfan. Dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou wel Mitea opstellen ipv Perez (als zijn conditie dat toelaat). Kromkamp is een zwakke plek voor psv.
Ik won gister overtuigend met 3-0 van psvquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:41 schreef -Wolf- het volgende:
Net Sparta Praag - AJAX met PES 5 gespeeld en Mitea was de grote man. 1 magistrale voorzet van links met z'n rechter die door De Ridder () bij de 2e paal heerlijk in de lucht werd raakgeschoten met de vreef en later de 3-1 door een run vanaf het middenveld
.
Voor mijn spel zijn snelle spelers belangrijker want al is de tegenstander nog zo technisch begaafd, als ik eenmaal m'n hielen laat zien is er geen houden meer aan..
Net 1-0 van PSV. Zeeeeer weinig kansen. Beste kansen eerste helft voor PSV, eerste kans van AJAX in de 2e helft en de hele wedstrijd tot dan toe meteen raak. Fantastische steekbal die het centrale duo en Gomes volledig het bos instuurde en dan is het niet moeilijk de bal in een leeg doel te prikken. Daarna nog 2 levensgrote kansen maar 1-0 was genoeg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik won gister overtuigend met 3-0 van psv
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Grygera Stam Vermaelen Ogararu Emanuelson Gabri Sneijder Perez De Mul Huntelaar |
Klinkt als onhaalbaarquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:06 schreef SiemeN het volgende:
[ code verwijderd ]
Drie mans achterhoede.
Ogararu en Emanuelson laten spelen als hangende middenvelders.
Zij zakken in naar de defensie wanneer er hoge druk is van PSV zijde.
Gabri en Sneijder controleren het middenveld.
Perez speelt als hangende linksbuiten, een vrije rol met ruimte voor creativiteit.
De Mul en Huntelaar als spitsen.
Aanvalled 3 - 4 - 3, verdedigend 3 - 5 - 2 dus.
Werkt in ieder geval uitstekend in FM2006.
Ach ja. Ik heb ook nog niet gemailed naar henk@ajax.nlquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klinkt als onhaalbaar.
Enkel omdat de hele linkerkant zo wegvalt, Urby schakelt niet zo snel om
Ik heb daar altijd ruzie over met mn broerquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.
Farfan versierde er wel een tijdens psv - Ajax, maar daar kon Urby niets aan doen.
Stekelenburg;quote:
Naja de helft zal toch telaat zijn door rijen voor de ingangquote:Oproep Ajax: vroeg naar stadion voor spectaculaire opening
Ajax roept op de officiele website alle fans op zondag vroeg naar het stadion te komen voorafgaand aan Ajax-PSV. Alle aanwezige supporters wordt gevraagd om mee te werken aan een grootse choreografische happening op de tribunes. Iedereen zal een poster bij zijn of haar stoel vinden. De stadionspeaker zal verder instructies geven hoe deze te gebruiken. Hij geeft het sein wanneer iedereen de poster omhoog kan houden.
OMG hoe triestquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
Feyenoordsupporters staan niet echt bekend om hun originaliteit, en daar is het volgende filmpje een goed voorbeeld van.
http://www.youtube.com/watch?v=TrXZf3Tepg4
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
Feyenoordsupporters staan niet echt bekend om hun originaliteit, en daar is het volgende filmpje een goed voorbeeld van.
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
![]()
Naja den Haag had hem zelf verzonnen maargoed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Hehe wel grappig om een tekst die je heb verzonnen(samen met dominee dimitri) terug te horen van een rivaliserende harde kern..hehe
Zondag zeker vroeg...ben er rond 11.00 denk ik..eerder kan ik niet opbrengen ivm zaterdagavondbier enzo
TOen met ado competitie thuis was ik weer heerlijk dronken en ging Dimitri een liedje voorzingen ; de keeper van den haag van den haag van den haag,de keeper van den haag die komt na mannensex pas klaar, dat is toch niet gezond zon dildo in je kont. Ik was dus veel te dronke ofzo en ik verstond; die heb een dildo in zn maag, dus ik riep dat een keer in de metro en toen zong ineens het hele vak het mee tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja den Haag had hem zelf verzonnen maargoed.
Ja ok, maar den Haag had het ookal gezongen op de training oid, heb ik iig gehoord van iemand. Weet niet of het waar is hoor maarja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
TOen met ado competitie thuis was ik weer heerlijk dronken en ging Dimitri een liedje voorzingen ; de keeper van den haag van den haag van den haag,de keeper van den haag die komt na mannensex pas klaar, dat is toch niet gezond zon dildo in je kont. Ik was dus veel te dronke ofzo en ik verstond; die heb een dildo in zn maag, dus ik riep dat een keer in de metro en toen zong ineens het hele vak het mee tijdens de wedstrijd.
Hehequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:51 schreef WEST het volgende:
ik wil uitshirt kopen met naam en rugnummer, maar op ajax.nl staat alleen het thuisshirt kan bedrukken weet iemand waar het wel kan?
quote:Ajax en het sfeerteam hebben voorafgaande aan de wedstrijd Ajax - PSV een spectaculair begin van de middag in petto. Daarom roept Ajax alle supporters op vroeg naar het stadion te komen.
Alle aanwezige supporters wordt gevraagd om mee te werken aan een grote happening op de tribunes. Komt allen zondag roodwit gekleed en neem sjaals en vlaggen mee, dan zorgen we met elkaar voor een fantastische sfeer!
De wedstrijd is bijna uitverkocht. Er is nog een aantal plaatsen met beperkt zicht beschikbaar. Deze zijn met 50% korting te koop bij verkooppunten van TicketBox.
Omdat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Sethje het volgende:
jammer dat ze het op de site plaatsen
En dat is erg omdat het dan ineens veel minder mooi is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Jasza het volgende:
De verrassing eruit is?
Inderdaad, er staat ook niet bij wat het precies is. En dat mensen rood/witte kleding aan moeten trekken zegt minder dan wanneer je wordt opgeroepen je zwembroek mee te nemen naar een verjaardagspartijtje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef jna het volgende:
Iedereen wist wel dat er iets komt bij zo'n grote wedstrijd maar nu staat er dat iedereen moet meehelpen
Shirt over je trui doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Rood en Wit gekleed? Daar is het veel te koud voor![]()
Dat je hier dan nog te vinden bentquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat?
Die vatte ik ook niet helemaal. Ik neem aan dat ook deze meneer iets te diep in het glaasje heeft gekeken.quote:
Iets met Joden ofzo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:43 schreef FrankyMcG het volgende:
JHH...
Kan je nog even een biertje pakken om 10 uur.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:52 schreef the_hunter het volgende:
Oh even voor de liefhebbers. Morgen is het supportershome open vanaf 10 uur. En zal zo rond kwart over 12 dicht gaan. Klasse dat het home toch nog even open kan.
Oke, dat is mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:52 schreef the_hunter het volgende:
Oh even voor de liefhebbers. Morgen is het supportershome open vanaf 10 uur. En zal zo rond kwart over 12 dicht gaan. Klasse dat het home toch nog even open kan.
Nou Ik zou Perez gewoon opstellen. Die heeft het voordeel dat ie goed kan voetballen en ook nog eens naar binnen komt voor zijn rechter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou wel Mitea opstellen ipv Perez (als zijn conditie dat toelaat). Kromkamp is een zwakke plek voor psv.
Als ik er ben, heb ik al een sixpack opquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan je nog even een biertje pakken om 10 uur.![]()
Ik zou het amper door mijn strot krijgen om 10 uur 's ochtends, al denk ik dat Sethje daar minder moeite mee heeft.![]()
Heeft dat niet te maken met die wand van het uitvak?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:45 schreef DJ90 het volgende:
Er zijn kaarten te koop tegen PSV met zogenaamd 'slecht zicht' in bijvoorbeeld in van 415.
Weet iemand wat dat 'slechte zicht' precies inhoudt?![]()
Dat gaat nogal lastig in 'zitvakken' waar je niet naar een andere plaats zomaar kan eh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met die wand van het uitvak?
Gewoon ergens anders gaan staan als het echt slecht is
Dankje! Die kaarten zijn 11,50¤ dat heb ik er wel voor overquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig in 'zitvakken' waar je niet naar een andere plaats zomaar kan eh.
Je zit dan waarschijnlijk tegen de wand aan en daar is het zicht richting de cornervlag ietwat beperkt. Je ziet zeg maar 90% gewoon prima.
Tuurlijk, maar dan moeten er nog wel kaarten voor zijn. Ik was een beetje laat..quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef Sethje het volgende:
boeiend al kost het 30 euro je komt toch voor ajax
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:15 schreef Sethje het volgende:
Mooi stuk idd.... wel mooi dat de media hier aandacht aan geeft.
Staat er een aankondiging op een site, dan is het jammer, want dan is de verrassing eruit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef Sethje het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ?
Mijn voorspelling, de Mul gaat eraf gespeeld worden door Salcido dus ik hoop dat Henk hem er niet inzet. Doe dan Perez of Rosenberg als je toch met 2 spitsen speelt.quote:Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Emanuelson
Sneijder
De Mul, Huntelaar
Whaaaaaaaaaa ik was al bang dat je dit ging zeggen, je snapt er weinig van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Staat er een aankondiging op een site, dan is het jammer, want dan is de verrassing eruit.
Staat er een groot stuk over 410 met twee initiatiefnemers in de krant met de melding dat er iets groots geplanned staat.
Als Manu zo speelt als tegen vreven dan word het ook niks, wat een drama was dat. Speel dan gewoon lekker met Perezquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Denk niet dat dat hem wordt. Veel te vededigend, en bovendien laat je zo de linkervleugel open waardoor het aanvallen voor Kromkamp wel erg makkelijk gemaakt wordt. Mijns inziens de zwakste schakel in de verdediging van PSV. Jammer dat Babel er niet is, maar ik zou er eerder spelen met Manucharyan.
Iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:42 schreef Sethje het volgende:
Perez verdedigend natuurlijk ook liever NIET dan wel mee. Voor mijn part zet je Urby linksbuiten, die dolt die kromkamp ook wel.
Kromkamp is een hele andere verdediger dan Kromkamp Vreven. Eentje die de beuk erin gooit en overtredingen maakt. Kromkamp is iemand die zich "makkelijker" laat dollen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Manu zo speelt als tegen vreven dan word het ook niks, wat een drama was dat. Speel dan gewoon lekker met Perez![]()
Mitea zal wel nog niet fit genoeg zijn denk ik, maar Mitea zou ook niet echt mee verdedigen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Liever geen rechtsbuiten, en dan Mitea linksvoor. Kromkamp is de zwakke schakel. Laat Salcido maar zwemmen.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kromkamp is een hele andere verdediger dan Kromkamp. Eentje die de beuk erin gooit en overtredingen maakt. Kromkamp is iemand die zich "makkelijker" laat dollen.
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:23 schreef Houniet het volgende:
kennen jullie die docu van die Haagse Sjonnie. zo'n mafketel uit den haag hebben ze een tijdje gevolgd. ook tijdens de wedstrijd Ajax - Ado.
http://skoften.net/comments.php?id=2687_0_1_0_C
bij minuut 36 ongeveer
Ik wist dat die Hagenezen paupervolk waren, maar dit?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef Robocock het volgende:
Kreeg ju een paar kankerklappuh van 10 kanten en werd je het celletje weer uitgegooidhehe
Ik kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik wist dat die Hagenezen paupervolk waren, maar dit?
ff dimmen over Hagenezen he. Ze zijn niet allemaal zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik wist dat die Hagenezen paupervolk waren, maar dit?
Wat vuurpijltjes, viel allemaal wel mee. Was niet heel groots ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:11 schreef -Wolf- het volgende:
Werd trouwens nog vuurwerk afgestoken vanaf het supp. home donderdag meen ik. Ik zat al op de roltrap richting 410 toen ik ineens allemaal vuurwerk zag/ hoorde.
was niet veel nee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat vuurpijltjes, viel allemaal wel mee. Was niet heel groots ofzo.
En ik heb er zin anquote:
Als dit betekent dat hij toch wordt opgesteld, zou ik bijna zeggen: Jammerquote:MRI-scan toont geen problemen voor Maduro
De MRI-scan die Maduro vrijdag heeft ondergaan wees uit dat er niets beschadigd is in zijn enkel, zo meldt AT5. Hij heeft al langer last van vochtophoping in zijn enkel, maar dat lijkt verder weinig problemen op te leveren.
De supporters natuurlijk hèquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
ff dimmen over Hagenezen he. Ze zijn niet allemaal zo(zie mij als voorbeeld
)
Wow jij bent stoer man. En je zit ook nog eens in vak 410.....respect kerel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:42 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als ik er ben, heb ik al een sixpack op![]()
Ksssst!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Wow jij bent stoer man. En je zit ook nog eens in vak 410.....respect kerel!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Telkens als een PSV'ers over 410 begint te zeiken zie ik weer dat filmpje van die PSV hoolies voor mequote:
Stoer? Dat is gewoon normaal. Ik had ook een 6-pack op voordat ik donderdag in het stadion zat. Maar ja, ik had gewoon teveel bier meegenomen en het moest op voordat ik het stadion in kon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
URL ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Telkens als een PSV'ers over 410 begint te zeiken zie ik weer dat filmpje van die PSV hoolies voor me
Famous for not traveling......quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Half dacht ik, komt maar één trein.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
vol uitvak geloof ik trouwens. Tenminste treincombi zat vol ofzo zag ik op teletekst.
Dit filmpje idioot vinden en wel de lambada doen zelf?![]()
800man maar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
vol uitvak geloof ik trouwens. Tenminste treincombi zat vol ofzo zag ik op teletekst.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben ook niet van dat pogo, lambada enzo gedoe. Vind ik ook niet hoeven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
Pipi Langkous lied.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wat zingen die josti's van dat filmpje nou precies?
hey forza psv we worden dit jaar kampioen ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wat zingen die josti's van dat filmpje nou precies?
Verschrikkelijk, dat moet echt stoppen. Arrogante boeren, moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef StarGazer het volgende:
AJAX winnen morgen. Niet alleen voor het kampioenschap, maar ook om die grote muilen van die boeren definitief te snoeren.
Het is ook nog eens nergens op gebaseerd, dat is het trieste.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat moet echt stoppen. Arrogante boeren, moet niet gekker worden
Op Mendéz (mooi-weer voetballer) en Kromkamp (puur verdedigend niet echt best) na, heeft PSV geen zwakke schakels. Die 2 minpunten in het elftal zijn trouwens prima op te lossen met een 3-5-2 en dan Väyrynen/Afellay/Aissati in plaats van Mendéz. Ajax mist een goede rechtshalf, Gabri is nog nooit echt op de proef gesteld en Ten Cate rouleert teveel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is ook nog eens nergens op gebaseerd, dat is het trieste.
Welke 3 verdedigers zou je willen zien dan? Alex, Salcido en?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:
Daarom hoop ik dat PSV 3-5-2 speelt met 3 middenvelders (Cocu, Väyrynen, Simons) die ook nog aardig kunnen controleren/mee verdedigen, Kromkamp op de rechterflank en Aissati/Afellay (al zal mooi-weer voetballer Mendéz wel een gegarandeerde basisplek hebben) achter Farfán en Koné.
Da Costaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Welke 3 verdedigers zou je willen zien dan? Alex, Salcido en?
Deden we volgens mij ook al tegen AZ als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Zou nog steeds een zwakke schakel zijn.
Lijkt me trouwens sterk dat PSV met 3 verdedigers gaat spelen. Veel te on-Koemans.
Hoezo een zwakke schakel? Opbouwend erg goed, verdedigend erg talentvol; Niets minder dan een Heitinga of Vermaelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Zou nog steeds een zwakke schakel zijn.
Lijkt me trouwens sterk dat PSV met 3 verdedigers gaat spelen. Veel te on-Koemans.
Bij Frankfurt is dat liedje wel erg vet (filmpje had ik paar topics terug al gepost), maar verder heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ach, na dit seizoen ff kijken wat voor mogelijkheden er zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kan Heitinga en Vermaelen ook geen sterke punten noemen bij Ajax, die zijn ook talentvol maar laten zich ook genoeg in de lure leggen. Met die 3 verdedigers (Salcido, Alex en Da Costa) moet je middenveld wel erg sterk zijn wil je 5 aanvallende spelers van Ajax tegen kunnen houden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo een zwakke schakel? Opbouwend erg goed, verdedigend erg talentvol; Niets minder dan een Heitinga of Vermaelen in ieder geval.
Maandag tentamens, bijna niets aan gedaan, boeit me echt geen kut. En om een voetbalwedstrijd ben ik wel zenuwachtigquote:
hahahaha ik heb maandag ook een examenweek 400 pagina's leren(voor vermogens recht) ben al op de helft alleen bang dat ik dus zondag(vandaag) het overige er niet van toekomt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maandag tentamens, bijna niets aan gedaan, boeit me echt geen kut. En om een voetbalwedstrijd ben ik wel zenuwachtig![]()
Haha, herkenning uit middelbare school-tijd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maandag tentamens, bijna niets aan gedaan, boeit me echt geen kut. En om een voetbalwedstrijd ben ik wel zenuwachtig![]()
Mijn examens waren afgelopen week, had wel stress maar niet voor me examensquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef jna het volgende:
En het kutte is, als Ajax wint ben je te blij om te leren en als ze verliezen zit je dr ook steeds mee in je hoofd. Met andere woorden: morgen kan je niet meer leren
Whaha, nogmaal herkenning. Als Ajax verliest kwam er geen woord in, dubbele kutweekquote:Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef jna het volgende:
En het kutte is, als Ajax wint ben je te blij om te leren en als ze verliezen zit je dr ook steeds mee in je hoofd. Met andere woorden: morgen kan je niet meer leren
http://dl1.brainblog.de/videos/stimmung.wmvquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij Frankfurt is dat liedje wel erg vet (filmpje had ik paar topics terug al gepost), maar verder heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ach, na dit seizoen ff kijken wat voor mogelijkheden er zijn.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd, maarja. A1GP hè...quote:Op zondag 12 november 2006 07:50 schreef -Wolf- het volgende:
Fucking veel te vroeg om op te staan..
Tell me about itquote:Op zondag 12 november 2006 07:50 schreef -Wolf- het volgende:
Fucking veel te vroeg om op te staan..
quote:
Ajax-trainer Henk ten Cate: „Wij zijn in staat om te spelen zoals het ons uitkomt”
GEUR VAN SUCCES
AMSTERDAM, zondag
Bobby Haarms liet zijn karakteristieke gezicht weer eens zien aan de rand van het trainingsveld. Volgens de man die in 1934 voor de deur van Ajax werd geboren en een wandelende barometer is, hangt er weer iets in de lucht. Een geur van succes en vastberadenheid. En Henk ten Cate is een trainer die appelleert aan die gevoelens. Tegen de mensen die voor de topper tegen PSV nog wat aarzeling in hun stem hadden, zei hij: „We hebben respect voor PSV, geen angst. We zijn koploper, hebben nergens punten gestolen, wonnen de laatste elf wedstrijden en hielden zes keer op rij de nul. Dat zegt wel iets.”
Om te benadrukken dat hij met 24 volwaardige basiskrachten werkt, zit de hele selectie vanochtend aan het ontbijt in de ArenA. Na het zachtgekookte eitje en de croissant maakt Ten Cate pas bekend welke spelers een paar uur later op de tribune moeten toekijken. Hij houdt zich doelbewust met iedereen bezig. Donderdag, tijdens het onbeduidende duel met ADO, sprong hij nog plotseling op om Edgar Manucharyan aan te sporen. „Ik was teleurgesteld in hem. Ik riep: Je kan zó goed voetballen. Zoek je tegenstander dan op, speel hem uit! Van mij mag hij fouten maken. Als hij maar gaat.”
Ajax kan bepaald geen florissante cijfers overleggen als het gaat om thuiswedstrijden in de competitie tegen PSV. Anderzijds werd zowel de bekerfinale in mei als het duel om de Johan Cruyff Schaal in augustus gewonnen. „PSV is dus niet onoverwinnelijk”, aldus Ten Cate, die de ontmoeting van vandaag beschouwt als de eerste grote vuurproef. De wedstrijd tegen FC Kopenhagen kwam nog te vroeg. „De voorbereiding was pas vier weken oud, acht spelers hadden net twee weken getraind. Het was vooral een test om te zien hoever de jongens waren die terugkwamen van het WK. Niet meer dan dat.”
Nu zijn er vaste patronen ontstaan, geeft Ajax weinig kansen weg, is het team minder afhankelijk van KlaasJan Huntelaar en moet ook een speler als Kenneth Perez gewoon beseffen dat hij deel uitmaakt van een groep en niet van een elftal. Alle veranderingen voerden de club terug naar de top. Eindelijk is het verschil tussen Ajax en PSV weer eens zo klein dat je in alle opzichten van een pikante topper mag spreken.
Ten Cate: „Als je realistisch bent, is PSV verder dan Ajax. De laatste twee seizoenen hebben ze de competitie gedomineerd. Het is een uitstekend, geslepen elftal dat al langer met een vast blok speelt. Er zit veel spelintelligentie in. Ze kiezen heel slim hun momenten. Met name Phillip Cocu is daar een meester in. Ze nodigen je uit om balverlies te lijden en slaan dan toe. AZ had onlangs in Alkmaar veel meer balbezit, was ogenschijnlijk de betere ploeg, maar PSV won met 3-1. Daar moeten wij lering uit trekken.”
Ajax heeft op een andere manier weer verrast, geeft Ten Cate aan. „Wij zijn in staat om te spelen zoals het ons uitkomt. Die variatie is succesvol gebleken”, doelt hij onder meer op de uitwedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord. Maar geduldig wachten en toeslaan op gezette tijden; dat zal in Amsterdam nooit de opdracht zijn. „We hebben nu al zes keer achter elkaar op de nul gespeeld. Maar dat is geen doel op zich. Sterker, als ik dat van mijn spelers zou vragen, krijgen we er geheid vier om de oren.”
Hij begint aan zijn derde traditional en verloor nog niet. „Toppers zijn de laatste jaren vaker spannend dan fraai geweest. De belangen zijn groot. Maar ik heb wel het idee dat deze wedstrijden steeds belangrijker worden. Je wordt kampioen tegen de kleintjes, zeiden ze vroeger. Maar iedereen wint tegenwoordig van die kleintjes.”
Uitdager PSV versloeg donderdag wel heel achteloos Vitesse, werd hem verteld. Ten Cate veerde andermaal op. Scherp: „En wij hebben achteloos ADO Den Haag verslagen… Dat PSV in vorm is, moge duidelijk zijn. Maar volgens mij speelt Ajax ook gewoon goed voetbal. Mogen we dan alsjeblieft vertrouwen hebben? Het zou toch raar zijn als een koploper dat niet heeft.”
Zelfde hierquote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vertrek nu. Voor diegene die ook gaan, veel plezier.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet nodig we winnen wel .quote:Op zondag 12 november 2006 10:35 schreef Simmertje het volgende:
Ik ga nu ook, damn ben zo zenuwachtig hehe![]()
![]()
ik wacht nog even tot het droog is, en dan ga ik ook maar eensquote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Raar inderdaad. Nouja, dan moet Mitea Kromkamp maar slopen de laatste 20/30 minutenquote:Op zondag 12 november 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Manucharyan niet bij de selectie?
Welke idioot plant er dan ook tentamens in de dag na Ajax - PSVquote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef Fral het volgende:
Hopelijk wel, gun het Mitea wel:)
Heb alleen hetzelfde probleem als anderen hier, morgen tentamen, leren zal moeilijk worden vandaag, maar als Ajax wint maakt dat niet uit:D
tjah vaste rooster kan ik niks aan doen als de school het zo plant.quote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Welke idioot plant er dan ook tentamens in de dag na Ajax - PSV
Komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 12 november 2006 12:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
tjah vaste rooster kan ik niks aan doen als de school het zo plant.![]()
Kon het wel opschuiven naar de week erop maar kwam er pas te laat achter dat het precies in die week viel van Ajax tegen Psv.
(edit) dacht dat je het tegen mij had.![]()
Ja, als je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 12 november 2006 12:23 schreef Fral het volgende:
Ik kan hem ook nog in januari maken, maar dan is het wel de herkansing..
Ik was er ook al bang voor.quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Jammer jongens, precies gegaan zoals ik had gedacht.
Inderdaad ja, vooral de eerste helft. Stel je voor je moet elke week naar dat kutvoetbal van PSV kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Trots op Ajax, vooral hoe er in de eerste helft werd gevoetbald. Blij dat ik Ajacied ben en in elk geval van een ploeg kan genieten die wil voetballen. Verloren door een flutgoaltje, waar PSV zo vaak mee wint. Het moet je kwaliteit maar zijn, maar ondanks het verlies ben ik blij dat Ajax van een hele andere kwaliteit uit wil gaan.Ajax
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef S-Two het volgende:
En waarom trouwens Rosenberg voor Huntelaar en niet gewoon allebei en er een verdediger uithalen?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Trots op Ajax, vooral hoe er in de eerste helft werd gevoetbald. Blij dat ik Ajacied ben en in elk geval van een ploeg kan genieten die wil voetballen. Verloren door een flutgoaltje, waar PSV zo vaak mee wint. Het moet je kwaliteit maar zijn, maar ondanks het verlies ben ik blij dat Ajax van een hele andere kwaliteit uit wil gaan.Ajax
quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef jna het volgende:
En toch zijn wij de BESTE!
Waarom winnen jullie dan niet?quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef jna het volgende:
En toch zijn wij de BESTE!
Wat dan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef F1Bas het volgende:
Wel aardige worden van Cocu over ons.
Jawel.quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef HomerJ het volgende:
Omdat de beste niet altijd wint
Ik kom hier niet expres naar de ajax topic om te lachen ofzo. Maareh, betekent dit dan dat PSV in alle andere wedstrijden met meerdere flutgoaltjes wint...quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |