Half dacht ik, komt maar één trein.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
vol uitvak geloof ik trouwens. Tenminste treincombi zat vol ofzo zag ik op teletekst.
Dit filmpje idioot vinden en wel de lambada doen zelf?![]()
800man maar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
vol uitvak geloof ik trouwens. Tenminste treincombi zat vol ofzo zag ik op teletekst.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben ook niet van dat pogo, lambada enzo gedoe. Vind ik ook niet hoeven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
Pipi Langkous lied.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wat zingen die josti's van dat filmpje nou precies?
hey forza psv we worden dit jaar kampioen ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Black-Death het volgende:
Wat zingen die josti's van dat filmpje nou precies?
Verschrikkelijk, dat moet echt stoppen. Arrogante boeren, moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef StarGazer het volgende:
AJAX winnen morgen. Niet alleen voor het kampioenschap, maar ook om die grote muilen van die boeren definitief te snoeren.
Het is ook nog eens nergens op gebaseerd, dat is het trieste.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat moet echt stoppen. Arrogante boeren, moet niet gekker worden
Op Mendéz (mooi-weer voetballer) en Kromkamp (puur verdedigend niet echt best) na, heeft PSV geen zwakke schakels. Die 2 minpunten in het elftal zijn trouwens prima op te lossen met een 3-5-2 en dan Väyrynen/Afellay/Aissati in plaats van Mendéz. Ajax mist een goede rechtshalf, Gabri is nog nooit echt op de proef gesteld en Ten Cate rouleert teveel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is ook nog eens nergens op gebaseerd, dat is het trieste.
Welke 3 verdedigers zou je willen zien dan? Alex, Salcido en?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:
Daarom hoop ik dat PSV 3-5-2 speelt met 3 middenvelders (Cocu, Väyrynen, Simons) die ook nog aardig kunnen controleren/mee verdedigen, Kromkamp op de rechterflank en Aissati/Afellay (al zal mooi-weer voetballer Mendéz wel een gegarandeerde basisplek hebben) achter Farfán en Koné.
Da Costaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Welke 3 verdedigers zou je willen zien dan? Alex, Salcido en?
Deden we volgens mij ook al tegen AZ als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Zou nog steeds een zwakke schakel zijn.
Lijkt me trouwens sterk dat PSV met 3 verdedigers gaat spelen. Veel te on-Koemans.
Hoezo een zwakke schakel? Opbouwend erg goed, verdedigend erg talentvol; Niets minder dan een Heitinga of Vermaelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Zou nog steeds een zwakke schakel zijn.
Lijkt me trouwens sterk dat PSV met 3 verdedigers gaat spelen. Veel te on-Koemans.
Bij Frankfurt is dat liedje wel erg vet (filmpje had ik paar topics terug al gepost), maar verder heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ach, na dit seizoen ff kijken wat voor mogelijkheden er zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kan Heitinga en Vermaelen ook geen sterke punten noemen bij Ajax, die zijn ook talentvol maar laten zich ook genoeg in de lure leggen. Met die 3 verdedigers (Salcido, Alex en Da Costa) moet je middenveld wel erg sterk zijn wil je 5 aanvallende spelers van Ajax tegen kunnen houden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo een zwakke schakel? Opbouwend erg goed, verdedigend erg talentvol; Niets minder dan een Heitinga of Vermaelen in ieder geval.
Maandag tentamens, bijna niets aan gedaan, boeit me echt geen kut. En om een voetbalwedstrijd ben ik wel zenuwachtigquote:
hahahaha ik heb maandag ook een examenweek 400 pagina's leren(voor vermogens recht) ben al op de helft alleen bang dat ik dus zondag(vandaag) het overige er niet van toekomt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maandag tentamens, bijna niets aan gedaan, boeit me echt geen kut. En om een voetbalwedstrijd ben ik wel zenuwachtig![]()
Haha, herkenning uit middelbare school-tijd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maandag tentamens, bijna niets aan gedaan, boeit me echt geen kut. En om een voetbalwedstrijd ben ik wel zenuwachtig![]()
Mijn examens waren afgelopen week, had wel stress maar niet voor me examensquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef jna het volgende:
En het kutte is, als Ajax wint ben je te blij om te leren en als ze verliezen zit je dr ook steeds mee in je hoofd. Met andere woorden: morgen kan je niet meer leren
Whaha, nogmaal herkenning. Als Ajax verliest kwam er geen woord in, dubbele kutweekquote:Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef jna het volgende:
En het kutte is, als Ajax wint ben je te blij om te leren en als ze verliezen zit je dr ook steeds mee in je hoofd. Met andere woorden: morgen kan je niet meer leren
http://dl1.brainblog.de/videos/stimmung.wmvquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij Frankfurt is dat liedje wel erg vet (filmpje had ik paar topics terug al gepost), maar verder heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ach, na dit seizoen ff kijken wat voor mogelijkheden er zijn.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd, maarja. A1GP hč...quote:Op zondag 12 november 2006 07:50 schreef -Wolf- het volgende:
Fucking veel te vroeg om op te staan..
Tell me about itquote:Op zondag 12 november 2006 07:50 schreef -Wolf- het volgende:
Fucking veel te vroeg om op te staan..
quote:
Ajax-trainer Henk ten Cate: „Wij zijn in staat om te spelen zoals het ons uitkomt”
GEUR VAN SUCCES
AMSTERDAM, zondag
Bobby Haarms liet zijn karakteristieke gezicht weer eens zien aan de rand van het trainingsveld. Volgens de man die in 1934 voor de deur van Ajax werd geboren en een wandelende barometer is, hangt er weer iets in de lucht. Een geur van succes en vastberadenheid. En Henk ten Cate is een trainer die appelleert aan die gevoelens. Tegen de mensen die voor de topper tegen PSV nog wat aarzeling in hun stem hadden, zei hij: „We hebben respect voor PSV, geen angst. We zijn koploper, hebben nergens punten gestolen, wonnen de laatste elf wedstrijden en hielden zes keer op rij de nul. Dat zegt wel iets.”
Om te benadrukken dat hij met 24 volwaardige basiskrachten werkt, zit de hele selectie vanochtend aan het ontbijt in de ArenA. Na het zachtgekookte eitje en de croissant maakt Ten Cate pas bekend welke spelers een paar uur later op de tribune moeten toekijken. Hij houdt zich doelbewust met iedereen bezig. Donderdag, tijdens het onbeduidende duel met ADO, sprong hij nog plotseling op om Edgar Manucharyan aan te sporen. „Ik was teleurgesteld in hem. Ik riep: Je kan zķ goed voetballen. Zoek je tegenstander dan op, speel hem uit! Van mij mag hij fouten maken. Als hij maar gaat.”
Ajax kan bepaald geen florissante cijfers overleggen als het gaat om thuiswedstrijden in de competitie tegen PSV. Anderzijds werd zowel de bekerfinale in mei als het duel om de Johan Cruyff Schaal in augustus gewonnen. „PSV is dus niet onoverwinnelijk”, aldus Ten Cate, die de ontmoeting van vandaag beschouwt als de eerste grote vuurproef. De wedstrijd tegen FC Kopenhagen kwam nog te vroeg. „De voorbereiding was pas vier weken oud, acht spelers hadden net twee weken getraind. Het was vooral een test om te zien hoever de jongens waren die terugkwamen van het WK. Niet meer dan dat.”
Nu zijn er vaste patronen ontstaan, geeft Ajax weinig kansen weg, is het team minder afhankelijk van KlaasJan Huntelaar en moet ook een speler als Kenneth Perez gewoon beseffen dat hij deel uitmaakt van een groep en niet van een elftal. Alle veranderingen voerden de club terug naar de top. Eindelijk is het verschil tussen Ajax en PSV weer eens zo klein dat je in alle opzichten van een pikante topper mag spreken.
Ten Cate: „Als je realistisch bent, is PSV verder dan Ajax. De laatste twee seizoenen hebben ze de competitie gedomineerd. Het is een uitstekend, geslepen elftal dat al langer met een vast blok speelt. Er zit veel spelintelligentie in. Ze kiezen heel slim hun momenten. Met name Phillip Cocu is daar een meester in. Ze nodigen je uit om balverlies te lijden en slaan dan toe. AZ had onlangs in Alkmaar veel meer balbezit, was ogenschijnlijk de betere ploeg, maar PSV won met 3-1. Daar moeten wij lering uit trekken.”
Ajax heeft op een andere manier weer verrast, geeft Ten Cate aan. „Wij zijn in staat om te spelen zoals het ons uitkomt. Die variatie is succesvol gebleken”, doelt hij onder meer op de uitwedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord. Maar geduldig wachten en toeslaan op gezette tijden; dat zal in Amsterdam nooit de opdracht zijn. „We hebben nu al zes keer achter elkaar op de nul gespeeld. Maar dat is geen doel op zich. Sterker, als ik dat van mijn spelers zou vragen, krijgen we er geheid vier om de oren.”
Hij begint aan zijn derde traditional en verloor nog niet. „Toppers zijn de laatste jaren vaker spannend dan fraai geweest. De belangen zijn groot. Maar ik heb wel het idee dat deze wedstrijden steeds belangrijker worden. Je wordt kampioen tegen de kleintjes, zeiden ze vroeger. Maar iedereen wint tegenwoordig van die kleintjes.”
Uitdager PSV versloeg donderdag wel heel achteloos Vitesse, werd hem verteld. Ten Cate veerde andermaal op. Scherp: „En wij hebben achteloos ADO Den Haag verslagen… Dat PSV in vorm is, moge duidelijk zijn. Maar volgens mij speelt Ajax ook gewoon goed voetbal. Mogen we dan alsjeblieft vertrouwen hebben? Het zou toch raar zijn als een koploper dat niet heeft.”
Zelfde hierquote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vertrek nu. Voor diegene die ook gaan, veel plezier.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet nodig we winnen wel .quote:Op zondag 12 november 2006 10:35 schreef Simmertje het volgende:
Ik ga nu ook, damn ben zo zenuwachtig hehe![]()
![]()
ik wacht nog even tot het droog is, en dan ga ik ook maar eensquote:Op zondag 12 november 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Raar inderdaad. Nouja, dan moet Mitea Kromkamp maar slopen de laatste 20/30 minutenquote:Op zondag 12 november 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Manucharyan niet bij de selectie?
Welke idioot plant er dan ook tentamens in de dag na Ajax - PSVquote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef Fral het volgende:
Hopelijk wel, gun het Mitea wel:)
Heb alleen hetzelfde probleem als anderen hier, morgen tentamen, leren zal moeilijk worden vandaag, maar als Ajax wint maakt dat niet uit:D
tjah vaste rooster kan ik niks aan doen als de school het zo plant.quote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Welke idioot plant er dan ook tentamens in de dag na Ajax - PSV
Komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 12 november 2006 12:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
tjah vaste rooster kan ik niks aan doen als de school het zo plant.![]()
Kon het wel opschuiven naar de week erop maar kwam er pas te laat achter dat het precies in die week viel van Ajax tegen Psv.
(edit) dacht dat je het tegen mij had.![]()
Ja, als je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 12 november 2006 12:23 schreef Fral het volgende:
Ik kan hem ook nog in januari maken, maar dan is het wel de herkansing..
Ik was er ook al bang voor.quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Jammer jongens, precies gegaan zoals ik had gedacht.
Inderdaad ja, vooral de eerste helft. Stel je voor je moet elke week naar dat kutvoetbal van PSV kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Trots op Ajax, vooral hoe er in de eerste helft werd gevoetbald. Blij dat ik Ajacied ben en in elk geval van een ploeg kan genieten die wil voetballen. Verloren door een flutgoaltje, waar PSV zo vaak mee wint. Het moet je kwaliteit maar zijn, maar ondanks het verlies ben ik blij dat Ajax van een hele andere kwaliteit uit wil gaan.Ajax
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef S-Two het volgende:
En waarom trouwens Rosenberg voor Huntelaar en niet gewoon allebei en er een verdediger uithalen?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Trots op Ajax, vooral hoe er in de eerste helft werd gevoetbald. Blij dat ik Ajacied ben en in elk geval van een ploeg kan genieten die wil voetballen. Verloren door een flutgoaltje, waar PSV zo vaak mee wint. Het moet je kwaliteit maar zijn, maar ondanks het verlies ben ik blij dat Ajax van een hele andere kwaliteit uit wil gaan.Ajax
quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef jna het volgende:
En toch zijn wij de BESTE!
Waarom winnen jullie dan niet?quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef jna het volgende:
En toch zijn wij de BESTE!
Wat dan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef F1Bas het volgende:
Wel aardige worden van Cocu over ons.
Jawel.quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef HomerJ het volgende:
Omdat de beste niet altijd wint
Ik kom hier niet expres naar de ajax topic om te lachen ofzo. Maareh, betekent dit dan dat PSV in alle andere wedstrijden met meerdere flutgoaltjes wint...quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |