2xquote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oeh Bart: Ik ga er uit voor jou !!!
Hij leert het al hequote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik zit nu een half uurtje te kijken en heb echt een glimlach van oor tot oor.... wat zijn ze lief![]()
Het is zwijmel, zwijmel maar hoe loopt dit af?
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Hoor die harten te keer gaan.
Ok, ik begin me nu langzaamaan te schamen.
Er wordt alleen nog maar gekust, gestreeld en lieve woordjes gefluisterd, Scan.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel helemaal geweldig
Op het randje van de afgrond en dan zo'n comeback![]()
DGK op z'n best.
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Er wordt alleen nog maar gekust, gestreeld en lieve woordjes gefluisterd, Scan.
Je gaat weer veels te snel!![]()
Gestreeld ja... maar weet ik veel waar allemaal?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Er wordt alleen nog maar gekust, gestreeld en lieve woordjes gefluisterd, Scan.
Je gaat weer veels te snel!![]()
Ik gun ze ook wel, ik kijk bijna niet naarquote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten te fluisteren, maar vooruit. Voor deze keer mag het
vast welquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef ron1970 het volgende:
heeft er iemand betere oren als ik?
Dat hoor ik dus ook ja.quote:
En dan met het foute grapje erachteraan: "Het was Nena..."quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "we hebben gezoend"
Lesley: "It wasn't me"
Echt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef My_ het volgende:
Hahahaha, links van het schuurtje zie je allemaal cameramannen aan komen lopen! Door de bosjes!
Ik zit hier met kippenvelquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef bunnyma het volgende:
Diegenen die nu zitten te kijken en te zwijmelen zijn toch wel echte romantici.![]()
Het is een trend!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Hij trok haar hand er gauw weer uit.
Maar iemand heeft vast de beelden nog![]()
Ja, ze kwamen om de beurt achter de stal vandaan. (Ik zag er twee lopen, maar maybe waren het er meer.) En even later zag ik er nog eentje weer de andere kant op lopen...quote:
waar g'a'at het over?? Zit haar dan toch iets dwars wat hij gezegd/ gedaan heeft?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Alles wat er gezegd en geschreven is over mij zijn allemaal lulverhalen. Dat weten mijn vrienden ook"
Lesley: "Ik hoop het"
Opzouten.. ze hebben nu toch beeld genoeg zo.. of willen ze het verzieken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:10 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen om de beurt achter de stal vandaan. (Ik zag er twee lopen, maar maybe waren het er meer.) En even later zag ik er nog eentje weer de andere kant op lopen...
Zieke boel daar...![]()
Ik geniet ookquote:
Henkquote:
Dat is wel heel jammer ja. Ze twijfelt blijkbaar nog steedsquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik geniet ook![]()
Lesley moet nog wel even de verhaallijn erbij halen. Dat zit haar toch niet lekker.
Hey Henk!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een trieste vertoning dit, Bart en het paardenmeisje die een beetje klef aan het doen zijn
Een goede reden om af te haken...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een trieste vertoning dit, Bart en het paardenmeisje die een beetje klef aan het doen zijn
Kans dat hij eruit gekicked wordt, maar daar zij hij mee zittenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart krijgt wat "inside" info... Dit kan nog leuk worden de eerste dagen !
Wij zijn je ook liever kwijt dan rijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:14 schreef avonne het volgende:
iemand gehoord wat ze zei?
Iedereen die daar het huis inkomt moet een zender om (behalve die huppelende cameraventjes dan...)quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:14 schreef bunnyma het volgende:
Is Lesley verplichtom een zender om te doen? Mag ze daar anders niet werken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wij zijn je ook liever kwijt dan rijk![]()
Slotscene uit een officer and a gentleman.quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Slotscene uit een officer and a gentleman.
Mijn favoriete film!
Behalve als er mensen om je heen staan. Ik heb dat laatst een keer op de streams gevolgd toen Nicolaas zijn vertrek forceerde door geen zender om te doen. Als hij vlak bij iemand stond, ging het prima.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef My_ het volgende:
Zonder zender kan je iemand _echt_ niet horen.
Laatst nog gekeken met de muziek van de eindscene keihard...quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Slotscene uit een officer and a gentleman.
Mijn favoriete film!
Ja! Ik heb geen hand in de broek zien verdwijnen.. maar ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:17 schreef avonne het volgende:
oke, kom op! Wie heeft het filmpje opgenomen?
True, maar dat is natuurlijk ook logisch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve als er mensen om je heen staan. Ik heb dat laatst een keer op de streams gevolgd toen Nicolaas zijn vertrek forceerde door geen zender om te doen. Als hij vlak bij iemand stond, ging het prima.
Ja, wel jammer, maar ook logisch. Zij ziet iedere avond de uitzendingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik denk dat er ontzettend mooie close ups van mij zijn gemaakt"
Lesley blijkt nu toch ook heel erg aan de camera's te denken. Misschien nog wel meer dan Bart.
"Berouw komt ná de zonde "quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik denk dat er ontzettend mooie close ups van mij zijn gemaakt"
Lesley blijkt nu toch ook heel erg aan de camera's te denken. Misschien nog wel meer dan Bart.
Ze zegt zelf dat ze alleen wel eens streams kijkt. Nooit de tv uitzendingen. Ze wil zichzelf niet zien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, maar ook logisch. Zij ziet iedere avond de uitzendingen.
Dat geloof ik niet echt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze alleen wel eens streams kijkt. Nooit de tv uitzendingen. Ze wil zichzelf niet zien.
Ehm.... nee, laat ook maar. Die bal kop ik niet in.quote:
tsja dat is maar altjd afwachten...Maar het gaat idd goed denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk kon Bart een beetje lekker zoenen en is ze daar niet op afgeknapt.
Maar dat lijkt er vooralsnog niet op
Als lesley niet had aangedrongen zat bart nu nog rondjes te draaien !quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik protesteer tegen deze TT trouwens. Past er niet helemaa bij vind ik zelf
Gewoon nu overstappen !quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Overschakelen naar breedbeeld doe ik na BB6
Eens is!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Is de FB hier ook al een verkapte SC geworden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Day, kun je pakt in zoent veranderen, dat staat wat liever... verdienen ze welquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
Nee Lesley, nu niet sarcastisch worden.
kan toch ???quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef BrusselseSpruit het volgende:
ze vragen zich af hoeveel mensen dit nog boeiend vinden... zullen we eens tellen?![]()
Volgens mij komen we vlot boven de 10 die Bart denkt.
ps: al moet ik hem wel gelijk geven als hij zegt dat eigenlijk maar 2 mensen dit interessant moeten vinden...![]()
Ze haalt het wel een beetje naar beneden inderdaad, ook met haar omerkingen over de verhaallijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
hoort ook wel een beeeetje bij hun 'klik' natuurlijk..quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:34 schreef My_ het volgende:
Het is officieel, ze is 'boos' om iets met de verhaallijn. Want zoals een echte vrouw betaamt komt ze er iedere keer 'zogenaamd' in een grapje op terug!
Daarom meldde ik dat ook al ja, een aantal berichten geleden. Vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Day, kun je pakt in zoent veranderen, dat staat wat liever... verdienen ze wel![]()
Hij heeft haar daar echt mee gekwetst.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze haalt het wel een beetje naar beneden inderdaad, ook met haar omerkingen over de verhaallijn.
Het was mijn TT .. maar inderdaad.. niet zo romantisch.. dit is beter, maar ik geloof wel dat we kunnen zeggen dat we deze zoenen te danken hebben aan het doorzettingsvermogen van lesley !quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom meldde ik dat ook al ja, een aantal berichten geleden. Vind ik eigenlijk ook.
Maar ja, zo belangrijk is het nou ook weer niet.
Lesley zat net even te testen of Bart ook liegt trouwens... over het roken.
Henk, stap gewoon over joh meneerquote:
Ik denk echt daar een aantal mensen haar erop heeft gewezen dat Bart het wel eens kan doen om een goede verhaallijn te hebben. Tel daar zijn opmerking van gisteren over de verhaallijn bij op.... en voila...quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft haar daar echt mee gekwetst.
Tel daarbij op verhalen die ze in de buitenwereld (schijnbaar) hoort en ik begin haar wel te begrijpen.
Zij begon, hè?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het was mijn TT .. maar inderdaad.. niet zo romantisch.. dit is beter, maar ik geloof wel dat we kunnen zeggen dat we deze zoenen te danken hebben aan het doorzettingsvermogen van lesley !![]()
Henk, je hebt wat problemen met de verhoudingenquote:
hij is nog in ontkennings fasequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Henk, je hebt wat problemen met de verhoudingen
Dat zag ik net ook ja. Had ik even niet door.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het was mijn TT .. maar inderdaad.. niet zo romantisch.. dit is beter, maar ik geloof wel dat we kunnen zeggen dat we deze zoenen te danken hebben aan het doorzettingsvermogen van lesley !![]()
Oke Lesley 90% -quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zag ik net ook ja. Had ik even niet door.
En het was Bart die Lesley mee naar buiten vroeg, dus vlak hem niet helemaal uit.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat ze nu een klein beetje begint te zeuren?
Kind wil lieve dingen horen... Ik snap dat welquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat ze nu een klein beetje begint te zeuren?
Zou wel heeeel romantisch wezen als ie nu vertrekt, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Weer een toespeling. Ze zegt nu zijn borg wel te willen betalen.
Nee, ze wil duidelijk dat hij eruit gaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kind wil lieve dingen horen... Ik snap dat wel![]()
Hand in hand de poort uit....quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel heeeel romantisch wezen als ie nu vertrekt, toch?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hand in hand de poort uit....![]()
Liever niet, want dan is meteen dgk wel 90% minder leuk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hand in hand de poort uit....![]()
Eensch.. en ze wil lieve dingen horen... (oftwel bevestiging ) ( ben wat eigenwijs)quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze wil duidelijk dat hij eruit gaat.
Ik zou het wel mooi vindenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel heeeel romantisch wezen als ie nu vertrekt, toch?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet echt snap is dat Bart en Lesley niet snappen dat dit leuk is om te volgen.
Of zijn wij met z'n allen gewoon gestoord?
Ze zegt dat ze wil dat hij eruit gaat. Er zit een groot verschil tussen zeggen en doen. Als hij zegt: ik ga eruit, dan houdt zij hem tegenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze wil duidelijk dat hij eruit gaat.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet echt snap is dat Bart en Lesley niet snappen dat dit leuk is om te volgen.
Of zijn wij met z'n allen gewoon gestoord?
Dat zou wel heel verstandig zijn, want ze gaat spijt krijgen als hij er voor haar uit gaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze wil dat hij eruit gaat. Er zit een groot verschil tussen zeggen en doen. Als hij zegt: ik ga eruit, dan houdt zij hem tegen
Hij ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verstandig zijn, want ze gaat spijt krijgen als hij er voor haar uit gaat.
Yep, en een beetje ziek ookquote:
Daarom zei hij net dus ook dat hij op 2 manieren kon verliezen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verstandig zijn, want ze gaat spijt krijgen als hij er voor haar uit gaat.
En bedankt. Tijd om onder een kloon te gaan posten dus.quote:
Die hebben we zo doorquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bedankt. Tijd om onder een kloon te gaan posten dus.
Zit wat in ja.quote:
Ach, die hebben het net zo warm als wijquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:55 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Ik heb stiekem wel wat medelijden met die cameramannen... staan daar uren in de kou/regen, zitten er daar 2 met je te lachen en gezellig koffie te drinken...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Lesley heeft zelfs nachtelijke telefoontjes gehad van mensen die haar nummer hebben weten te achterhalen
quote:
Ik wacht wel gewoon, en zeg maar Henk hoorquote:
Echt?quote:
Ik ben pas sinds 2300 uur thuisquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt?De zoveelste van de avond. Ze kregen er niet genoeg van vandaag
Hoi Lesleyquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Lesley duikt thuis nog even het internet op en speurt alle dgk fora nog even langs ben ik bang
Hoi Lesleyquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Lesley duikt thuis nog even het internet op en speurt alle dgk fora nog even langs ben ik bang
Lees maar vanaf begin van dit topic. Ze lieten zich eerder in de tuin helemaal gaan en hebben in de stallen misschien wel iets meer gedaan dan alleen maar zoenen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds 2300 uur thuisen zette de streams pas aan bij dat kopje ... (koffie?) waar lesley een berg slagroon op deed
. Was voor mij dus nieuw
GMTAquote:
Ik gun het zequote:Op vrijdag 10 november 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees maar vanaf begin van dit topic. Ze lieten zich eerder in de tuin helemaal gaan en hebben in de stallen misschien wel iets meer gedaan dan alleen maar zoenen.
WTFquote:
Great minds think alike... en what the fuck ...quote:
Ik zou nu ook niet direct langs Stephan willen kruipen hoor...quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Wonderbaarlijk dat hij nu kan gaan zitten lezen
THXquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Great minds think alike... en what the fuck ...
leuke chat taal allemaal
Ik denk dat ik een tijdje voor me uit zou gaan zitten dromen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:19 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Ik zou nu ook niet direct lang Stephan willen kruipen hoor...![]()
zal eerder staren zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Wonderbaarlijk dat hij nu kan gaan zitten lezen
beetje roodquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik gok dat Lesley nu wel even de stream aangooit thuis. Even kijken wat Bartje doet
[afbeelding]
Er is niemand wakker met wie hij wíl kleppen denk ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
Is er verder niemand meer wakker waarmee hij effe kan kleppen (of eigenlijk wil kleppen)?
Hij doet ook maar alsof ie zit te lezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tijdje voor me uit zou gaan zitten dromen.
Ja ok, maar ik denk dat nena al slaaptquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doet ook maar alsof ie zit te lezen.
Ik zou trouwens wat anders doen dan dromen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik moest vanavond aan Back to the future denken.
Daarin zit een scene waarin Marthy bijna dood gaat omdat de eerste zoen tussen zijn ouders drijgt te mislukken. Maar op het allerlaatste moment komt het toch nog goed en zie je hem opeens weer springlevend worden. Dat gevoel had ik ook een beetje tijdens het etentje in het begin van de avond... en het moment dat ze naar buiten gingen
welk filmpje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:20 schreef n1ek het volgende:
mooi filmpje op de talpa site btw, de rest van die site werkt trouwens voor geen meter bij mij
Jij werkt maar drie dagen dus, tijd zat tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Moeten eigenlijk een clipje maken met Joe Cocker en Jennifer Warnes op de achtergrond
Ik heb alleen geen beelden. Alleen maar dat stukje van de talpa site en dat is te kort.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij werkt maar drie dagen dus, tijd zat toch
ze hebben wel aan mn verwachtingen voldaan trouwensquote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef n1ek het volgende:
Een blokje om, nu verwacht ik wat..
Moet je wel zijn aangemeld denk ik. Zit een drm beveiliging op.quote:
is dat eenmalig of zo?quote:
Als je aangemeld bent, kun je de filmpjes bekijken.... meestal een paar dagen. Daarna niet meer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
is dat eenmalig of zo?
daarna kan ik alle filmpjes bekijken volgens mij?
dat programma doet een beetje raar bij mij, en ik moet er wmp10.00.34 voor hebben geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal de drm er even afhalen.. moment.
DRM eraf halen is vrij lastig en nog steeds een vrij groot probleem. Ik heb tijden gezocht naar het goede programma. Dat met wmp 10.0034 werkt helemaal niet goed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat programma doet een beetje raar bij mij, en ik moet er wmp10.00.34 voor hebben geloof ik
Dat is waar, je moet het wel hebbenquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen beelden. Alleen maar dat stukje van de talpa site en dat is te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |