Echt?quote:
Ik ben pas sinds 2300 uur thuisquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt?De zoveelste van de avond. Ze kregen er niet genoeg van vandaag
Hoi Lesleyquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Lesley duikt thuis nog even het internet op en speurt alle dgk fora nog even langs ben ik bang
Hoi Lesleyquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Lesley duikt thuis nog even het internet op en speurt alle dgk fora nog even langs ben ik bang
Lees maar vanaf begin van dit topic. Ze lieten zich eerder in de tuin helemaal gaan en hebben in de stallen misschien wel iets meer gedaan dan alleen maar zoenen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds 2300 uur thuisen zette de streams pas aan bij dat kopje ... (koffie?) waar lesley een berg slagroon op deed
. Was voor mij dus nieuw
GMTAquote:
Ik gun het zequote:Op vrijdag 10 november 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees maar vanaf begin van dit topic. Ze lieten zich eerder in de tuin helemaal gaan en hebben in de stallen misschien wel iets meer gedaan dan alleen maar zoenen.
WTFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |