quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een trieste vertoning dit, Bart en het paardenmeisje die een beetje klef aan het doen zijn
Een goede reden om af te haken...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een trieste vertoning dit, Bart en het paardenmeisje die een beetje klef aan het doen zijn
Kans dat hij eruit gekicked wordt, maar daar zij hij mee zittenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart krijgt wat "inside" info... Dit kan nog leuk worden de eerste dagen !
Wij zijn je ook liever kwijt dan rijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:14 schreef avonne het volgende:
iemand gehoord wat ze zei?
Iedereen die daar het huis inkomt moet een zender om (behalve die huppelende cameraventjes dan...)quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:14 schreef bunnyma het volgende:
Is Lesley verplichtom een zender om te doen? Mag ze daar anders niet werken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wij zijn je ook liever kwijt dan rijk![]()
Slotscene uit een officer and a gentleman.quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Slotscene uit een officer and a gentleman.
Mijn favoriete film!
Behalve als er mensen om je heen staan. Ik heb dat laatst een keer op de streams gevolgd toen Nicolaas zijn vertrek forceerde door geen zender om te doen. Als hij vlak bij iemand stond, ging het prima.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef My_ het volgende:
Zonder zender kan je iemand _echt_ niet horen.
Laatst nog gekeken met de muziek van de eindscene keihard...quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Slotscene uit een officer and a gentleman.
Mijn favoriete film!
Ja! Ik heb geen hand in de broek zien verdwijnen.. maar ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:17 schreef avonne het volgende:
oke, kom op! Wie heeft het filmpje opgenomen?
True, maar dat is natuurlijk ook logisch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve als er mensen om je heen staan. Ik heb dat laatst een keer op de streams gevolgd toen Nicolaas zijn vertrek forceerde door geen zender om te doen. Als hij vlak bij iemand stond, ging het prima.
Ja, wel jammer, maar ook logisch. Zij ziet iedere avond de uitzendingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik denk dat er ontzettend mooie close ups van mij zijn gemaakt"
Lesley blijkt nu toch ook heel erg aan de camera's te denken. Misschien nog wel meer dan Bart.
"Berouw komt ná de zonde "quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik denk dat er ontzettend mooie close ups van mij zijn gemaakt"
Lesley blijkt nu toch ook heel erg aan de camera's te denken. Misschien nog wel meer dan Bart.
Ze zegt zelf dat ze alleen wel eens streams kijkt. Nooit de tv uitzendingen. Ze wil zichzelf niet zien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, maar ook logisch. Zij ziet iedere avond de uitzendingen.
Dat geloof ik niet echt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze alleen wel eens streams kijkt. Nooit de tv uitzendingen. Ze wil zichzelf niet zien.
Ehm.... nee, laat ook maar. Die bal kop ik niet in.quote:
tsja dat is maar altjd afwachten...Maar het gaat idd goed denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk kon Bart een beetje lekker zoenen en is ze daar niet op afgeknapt.
Maar dat lijkt er vooralsnog niet op
Als lesley niet had aangedrongen zat bart nu nog rondjes te draaien !quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik protesteer tegen deze TT trouwens. Past er niet helemaa bij vind ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |