Day, kun je pakt in zoent veranderen, dat staat wat liever... verdienen ze welquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
Nee Lesley, nu niet sarcastisch worden.
kan toch ???quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef BrusselseSpruit het volgende:
ze vragen zich af hoeveel mensen dit nog boeiend vinden... zullen we eens tellen?![]()
Volgens mij komen we vlot boven de 10 die Bart denkt.
ps: al moet ik hem wel gelijk geven als hij zegt dat eigenlijk maar 2 mensen dit interessant moeten vinden...![]()
Ze haalt het wel een beetje naar beneden inderdaad, ook met haar omerkingen over de verhaallijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
hoort ook wel een beeeetje bij hun 'klik' natuurlijk..quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:34 schreef My_ het volgende:
Het is officieel, ze is 'boos' om iets met de verhaallijn. Want zoals een echte vrouw betaamt komt ze er iedere keer 'zogenaamd' in een grapje op terug!
Daarom meldde ik dat ook al ja, een aantal berichten geleden. Vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Day, kun je pakt in zoent veranderen, dat staat wat liever... verdienen ze wel![]()
Hij heeft haar daar echt mee gekwetst.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze haalt het wel een beetje naar beneden inderdaad, ook met haar omerkingen over de verhaallijn.
Het was mijn TT .. maar inderdaad.. niet zo romantisch.. dit is beter, maar ik geloof wel dat we kunnen zeggen dat we deze zoenen te danken hebben aan het doorzettingsvermogen van lesley !quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom meldde ik dat ook al ja, een aantal berichten geleden. Vind ik eigenlijk ook.
Maar ja, zo belangrijk is het nou ook weer niet.
Lesley zat net even te testen of Bart ook liegt trouwens... over het roken.
Henk, stap gewoon over joh meneerquote:
Ik denk echt daar een aantal mensen haar erop heeft gewezen dat Bart het wel eens kan doen om een goede verhaallijn te hebben. Tel daar zijn opmerking van gisteren over de verhaallijn bij op.... en voila...quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft haar daar echt mee gekwetst.
Tel daarbij op verhalen die ze in de buitenwereld (schijnbaar) hoort en ik begin haar wel te begrijpen.
Zij begon, hè?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het was mijn TT .. maar inderdaad.. niet zo romantisch.. dit is beter, maar ik geloof wel dat we kunnen zeggen dat we deze zoenen te danken hebben aan het doorzettingsvermogen van lesley !![]()
Henk, je hebt wat problemen met de verhoudingenquote:
hij is nog in ontkennings fasequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Henk, je hebt wat problemen met de verhoudingen
Dat zag ik net ook ja. Had ik even niet door.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het was mijn TT .. maar inderdaad.. niet zo romantisch.. dit is beter, maar ik geloof wel dat we kunnen zeggen dat we deze zoenen te danken hebben aan het doorzettingsvermogen van lesley !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |