Liever niet, want dan is meteen dgk wel 90% minder leuk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hand in hand de poort uit....![]()
Eensch.. en ze wil lieve dingen horen... (oftwel bevestiging ) ( ben wat eigenwijs)quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze wil duidelijk dat hij eruit gaat.
Ik zou het wel mooi vindenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel heeeel romantisch wezen als ie nu vertrekt, toch?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet echt snap is dat Bart en Lesley niet snappen dat dit leuk is om te volgen.
Of zijn wij met z'n allen gewoon gestoord?
Ze zegt dat ze wil dat hij eruit gaat. Er zit een groot verschil tussen zeggen en doen. Als hij zegt: ik ga eruit, dan houdt zij hem tegenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze wil duidelijk dat hij eruit gaat.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet echt snap is dat Bart en Lesley niet snappen dat dit leuk is om te volgen.
Of zijn wij met z'n allen gewoon gestoord?
Dat zou wel heel verstandig zijn, want ze gaat spijt krijgen als hij er voor haar uit gaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze wil dat hij eruit gaat. Er zit een groot verschil tussen zeggen en doen. Als hij zegt: ik ga eruit, dan houdt zij hem tegen
Hij ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verstandig zijn, want ze gaat spijt krijgen als hij er voor haar uit gaat.
Yep, en een beetje ziek ookquote:
Daarom zei hij net dus ook dat hij op 2 manieren kon verliezen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verstandig zijn, want ze gaat spijt krijgen als hij er voor haar uit gaat.
En bedankt. Tijd om onder een kloon te gaan posten dus.quote:
Die hebben we zo doorquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bedankt. Tijd om onder een kloon te gaan posten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |