Nee, ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:56 schreef Litpho het volgende:
Jullie zijn allebei het plaatje uit de OP vergeten.
en ik vind L_V's zelfingenomen stijl van posten vrij rap gaan irriteren
jaquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:57 schreef Litpho het volgende:
Girls Aloud (wie kent ze niet) doen een Greatest Hits tour.
Je hebt bijna meer posts dan mij en nixxx en je weet niet hoe je plaatjes moet posten?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen.![]()
Nee, maar je mag me wel zeggen hoe het moet.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt bijna meer posts dan mij en nixxx en je weet niet hoe je plaatjes moet posten?
Dan nog is het mogelijk wat vroeg in hun "carrière" voor zo'n tour. Alhoewel, als het alleen maar gaat om de verpakking is het vermoedelijk wel verstandig om erbij te zijn voordat de aftakeling al te zeer heeft toegeslagen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]die zijn lekker! nou ja.. sommige dan
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar je mag me wel zeggen hoe het moet.![]()
Post jij even het plaatje in de OP?quote:
Als ik zou stemmen had je bij deze mijn morele stem gekregenquote:
#336 Plato1980quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt bijna meer posts dan mij en nixxx en je weet niet hoe je plaatjes moet posten?
Dat zeg ik, 'bijna'.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
#336 Plato1980
#232 nixxx
#222 Litpho
de postaantallen maar weggelaten
Jij bent hard op weg naar de top100.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
#336 Plato1980
#232 nixxx
#222 Litpho
de postaantallen maar weggelaten
als ik daar ben koop ik een pistoolquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg naar de top100.![]()
Idem.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
als ik daar ben koop ik een pistool
Met wodka!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
als ik daar ben koop ik een pistool
nee.. met echte kogelsquote:
Dan had Tong al lang zelfmoord moeten plegen.quote:
gebrek aan karakterquote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan had Tong al lang zelfmoord moeten plegen.![]()
top 100quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg naar de top100.![]()
Uit protest!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, daar sta jij al tijden in.![]()
Ja, ik had al gereageerd, maar dat ging niet meer.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Litpho het volgende:
Ja fijn, tik je wat in het andere topic, gooit die c:rew hem op slot.
Ik deed het niet expresquote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik had al gereageerd, maar dat ging niet meer.![]()
Ik was het dit keer nietquote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Litpho het volgende:
Ja fijn, tik je wat in het andere topic, gooit die c:rew hem op slot.
Niet terugkrabbelen, dan verlies je meteen de morele autoriteit die een leider nodig heeft.quote:
* nixxx aangifte doetquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, dan verlies je meteen de morele autoriteit die een leider nodig heeft.![]()
Moet ik de fout in de aanname hierboven aanwijzen, of geloof je het zelf wel?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, dan verlies je meteen de morele autoriteit die een leider nodig heeft.![]()
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:
Het gaat er om dat Mordreth het gelooft.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet ik de fout in de aanname hierboven aanwijzen, of geloof je het zelf wel?
Gaat heen en zondigt niet meer, mijn zoon.quote:
Dan helpt het niet als we het geheime meesterplan beter ondertitelen dan CL zou hebben gedaanquote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Mordreth het gelooft.![]()
ik kan ook het recht in eigen handen nemen...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.![]()
Ik wil hem wel adviseren, ik heb de nodige boeken over leiderschap gelezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan helpt het niet als we het geheime meesterplan beter ondertitelen dan CL zou hebben gedaan.
Dezequote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kan ook het recht in eigen handen nemen...lekker ... je eigen handen weten toch het best hoe het moet
Kwalificeert Il Principe als boek over leiderschap?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel adviseren, ik heb de nodige boeken over leiderschap gelezen.![]()
Zeker, briljant boek is dat.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kwalificeert Il Principe als boek over leiderschap?
Prima, dan kan ik ook adviserenquote:
typeert dat de studie politicologie? alles gelezen hebben, alles erover weten.. en het dan niet doen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel adviseren, ik heb de nodige boeken over leiderschap gelezen.![]()
'Discipline and Punish' is ook wel een goed boek in dezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima, dan kan ik ook adviseren. Nog de Principia Discordia erbij en alles komt goed
.
Meestal waag ik me niet aan boeken die klinken alsof ze van Verdonks nachtkastje afkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Discipline and Punish' is ook wel een goed boek in dezen.
Een politicoloog moet je vergelijken met een psychiater en een politicus met een psychopaat.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
typeert dat de studie politicologie? alles gelezen hebben, alles erover weten.. en het dan niet doen?
dat zullen geen stuiver romannetjes zijn waarin een blonde vrouw verleidt wordt door een grote negertquote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal waag ik me niet aan boeken die klinken alsof ze van Verdonks nachtkastje afkomen.
Dat zou wel de frustratie van de sexuologen die ik heb ontmoet verklarenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
typeert dat de studie politicologie? alles gelezen hebben, alles erover weten.. en het dan niet doen?
Nee, ze heeft zelf gezegd dat daar alle boeken van Thorbecke liggen. Dat de man nooit een boek geschreven heeft doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal waag ik me niet aan boeken die klinken alsof ze van Verdonks nachtkastje afkomen.
opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 9 november 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zelf gezegd dat daar alle boeken van Thorbecke liggen. Dat de man nooit een boek geschreven heeft doet daar niets aan af.![]()
Zolang je maar recht door zee bent.quote:
net zoals mozes..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je maar recht door zee bent.![]()
Houzee, zeg maar.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je maar recht door zee bent.![]()
Nee, die duwde de zee gewoon opzij, daar is Verdonk nog niet in geslaagd.quote:
Minimaal fraterniseren met zijn onderdanen is uiteraard al een goede stap in de juiste richting.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
Maar de belangrijkste les die Mordreth uit Il Principe kan trekken is dat hij niet geliefd maar gevreesd moet zijn.
Waar slaap je anders dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef sararaats het volgende:
hoi
ben ik weer (heel) eventjes
ik slaap vanavond thuis (m'n eigen bed in m'n studiootje)
heb je dr wel eens zien zwemmen dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die duwde de zee gewoon opzij, dar vis Verdonk nog niet in geslaagd.
Maar hij moet wel enige afstand bewaren, want burgers willen toch naar hun vorst kunnen opkijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Minimaal fraterniseren met zijn onderdanen is uiteraard al een goede stap in de juiste richting.
Het was een typefout.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je dr wel eens zien zwemmen dan?
haaien doen geen mens kwaadquote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een typefout.![]()
Maar ik heb haar gelukkig nog nooit zien zwemmen nee. Ik zwem ook liever niet in een zee waar haaien zijn.
L.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding] and i've got a lack of information
but i got a little revelation
and i'm climbing up on the railing
trying not to look down
i'm going to do my best swan dive
into shark-infested waters
i'm gonna pull out my tampon
and start splashing around [afbeelding]
Dat hangt er vanaf hoe rechts je 'mens' definieertquote:
Tuurlijk nietquote:
Ik kwam vanmiddag nog langs haar ministerie.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tuurlijk nietgeen kwaad woord over de meesteres bazin van Moksie
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag nog langs haar ministerie.![]()
Doet me denken aan een zoetsappig liedje van Lionel Richie.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef nixxx het volgende:
i don't know who you are... i know that you exist
Moks zou zonder meer een betere minister zijn dan Verdonk.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het Ministerie van Moksiele Zaken?
Rammsteinquote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een zoetsappig liedje van Lionel Richie.![]()
kweenie hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moks zou zonder meer een betere minister zijn dan Verdonk.![]()
Zolang ze zich niet vegrijpt aan haar ambtenaren kan ze het best. Over politiek zegt ze vaak hele zinnige dingen.quote:
Ik ben eerlijk gezegd niet voldoende op de hoogte van de politieke denkbeelden van ons aller Moks om met enige mate van zekerheid te kunnen zeggen dat mijn stem die kant op zou gaan. Van Verdonk daarentegen kan ik verbazingwekkend zeker zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moks zou zonder meer een betere minister zijn dan Verdonk.![]()
alle politici moeten dood.. dat is het meest zinnige wat je over politiek kunt zeggen.. gevolgd door: (bijna) alle ambtenaren tegen de muur!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet vegrijpt aan haar ambtenaren kan ze het best. Over politiek zegt ze vaak hele zinnige dingen.![]()
Ze is groot fan van Aleid Wolfsen:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet voldoende op de hoogte van de politieke denkbeelden van ons aller Moks om met enige mate van zekerheid te kunnen zeggen dat mijn stem die kant op zou gaan.
Niks mis met bestuurders an sich. Ze zouden alleen die inhoudsloze populariteitswedstrijd eromheen moeten schrappen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
alle politici moeten dood.. dat is het meest zinnige wat je over politiek kunt zeggen.. gevolgd door: (bijna) alle ambtenaren tegen de muur!
viva la revolucion!!
Niks mis met (aankomende) ambtenaren.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
alle politici moeten dood.. dat is het meest zinnige wat je over politiek kunt zeggen.. gevolgd door: (bijna) alle ambtenaren tegen de muur!
viva la revolucion!!
Precies, weg met de democratie!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met bestuurders an sich. Ze zouden alleen die inhoudsloze populariteitswedstrijd eromheen moeten schrappen.
ik verwachtte een vrouwquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is groot fan van Aleid Wolfsen:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02349
Het is inderdaad een vrouwennaam, ik snap ook niet waarom die gozer zo heet. Maar desondanks is het een goed kamerlid.quote:
Nou ja, wel weg met het democratisch kiezen van poppetjes. Anders krijg je zoiets als in de VS waar het belangrijker is dat iemand bij jou uit de buurt komt dan dat hij enige ideologische overeenkomsten met je heeft.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, weg met de democratie!
En helaas ken ik Oldebroekquote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vrouwennaam, ik snap ook niet waarom die gozer zo heet. Maar desondanks is het een goed kamerlid.
Cheers.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
zo die is weg.. * nixxx trekt de sterke drank tevoorschijn
Jij wint. Zoals meestal als de Veluwe opduiktquote:
Er moet er toch eentje de beste zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij wint. Zoals meestal als de Veluwe opduikt.
* nixxx heft biertje ...quote:
Oh, ik misgun je dat dan ook nietquote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er moet er toch eentje de beste zijn.
Dan heb ik toch nog iets....quote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik misgun je dat dan ook niet.
je hebt je doos ook nog...quote:
alleen naar bed is toch niet leukquote:
Daarom heeft hij ook gewacht tot het bedtijd was. Anders lag hij er allang in.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen naar bed is toch niet leuk
Het is anders wel verdomd lang geleden dat dat anders was hier.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen naar bed is toch niet leuk
jaquote:Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is anders wel verdomd lang geleden dat dat anders was hier.
ligt dat lekker? naast een vietnamese loempia in bed?quote:
Nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ligt dat lekker? naast een vietnamese loempia in bed?
slaap je op een bord?quote:
Ja, heerlijk op een bedje van sla.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
slaap je op een bord?jij bent een gekkie... hihihih
dat Brunette je nu een lekker hapje vindtquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat Brunette je nu een lekker hapje vindt![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef CherryLips het volgende:
zo, aquarium is weer een beetje schoon. nu zooi pakken voor de 'verhuizing' morgen.
je weet niet wat ik nu nog meer doe dawgquote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef dawg het volgende:
Zou je je beter niet met jezelf bezighouden nixxx?
Of met Plato.
Nou, vertel eens.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
je weet niet wat ik nu nog meer doe dawg
ja.. ik krijg em niet omhoogquote:
Ik zei al, moet je je meer met jezelf bezigquote:
Als je daarna maar even op fok komt nog, om je loslippigheid eens de vrije loop te laten.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:17 schreef tirannetje24 het volgende:
ik wil ook Wodka![]()
zaterdag ga ik Den Haag onveilig maken en me compleet lamzuipen denk ik![]()
wordt weer eens hoog tijd.
das beetje lastig denk ik dan. Kweet niet of ik Fok! dan nog kan vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je daarna maar even op fok komt nog, om je loslippigheid eens de vrije loop te laten.
Als je de sleutel maar in het gaatje krijgt, en dat je huis niet "ineens weggelopen is".quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
das beetje lastig denk ik dan. Kweet niet of ik Fok! dan nog kan vinden![]()
hehehe, tjah. Kheb wel eens verhalen gehoord over mezelf toen ik bezopen was.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je de sleutel maar in het gaatje krijgt, en dat je huis niet "ineens weggelopen is".
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:28 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, tjah. Kheb wel eens verhalen gehoord over mezelf toen ik bezopen was.
Wil het niet weer zooooooo erg maken hoor. Maar genoeg om compleet te genieten.
Ik word vast braaf naar een slaapplaats gereden ergens in Den Haag.
En nee was niet van plan om met een of andere wazige Hagenaar mee te gaan.
De manier waarop je het zegt, zegt genoeg.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jij kent nog geen enkel wazig verhaal van me
Niemand hier op Fok! gelukkig![]()
ik kijk wel uitquote:Op donderdag 9 november 2006 23:39 schreef dawg het volgende:
[..]
De manier waarop je het zegt, zegt genoeg.
Maar inderdaad, nog niet nee.
Welnee. Jij bent helemaal niet het type om je publiek teleur te stellenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef tirannetje24 het volgende:
Blegh. Denk dat ik zo mijn warme bedje ga opzoeken voordat ik hier hele verhalen over mezelf vertel
hahahaha, wat wil je van me weten danquote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee. Jij bent helemaal niet het type om je publiek teleur te stellen.
moet je heeeeeel snel zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef dawg het volgende:
Laat me eens even iets leuks verzinnen.
time's upquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben nu niet zo snel.
Misschien Litpho.
* tirannetje24 schuift een lekker kopje koffiequote:Op vrijdag 10 november 2006 08:39 schreef Q. het volgende:
Blegh, opstaan was een slecht idee vandaag, ik voel me zoooo ziek. Nou ja, dan maar al mijn collega's aansteken..
Ik geloof dat ik mijn quotum aan vitaminepillen voor vandaag al heb gehad. Maar eens lekker op tijd naar huis gaan dan vandaag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
* tirannetje24 schuift een lekker kopje koffienaar Q. toe met wat vitaminepilletjes.
Hopelijk voel je je zo weer wat beter
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren tijdens een vergadering al zo veel heb geslapen.quote:
Héérlijk zoietsquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren tijdens een vergadering al zo veel heb geslapen.
Ik ben nog wat overdonderd van die muur van geluid gister van Mastodon. Tering, ik heb nog nooit zo'n bak herrie meegemaakt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren tijdens een vergadering al zo veel heb geslapen.
Het was zoooo saai, er zat iemand bij die echt over alles ging doorzeuren en doorzeuren en doorzeuren..quote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef dawg het volgende:
Als iemand je geblocked heeft op msn kun je die dan wel een mailtje sturen vanaf je msn-adres?
Of worden die ook geblocked?
kheb je (nog) niet geblockt hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef dawg het volgende:
Als iemand je geblocked heeft op msn kun je die dan wel een mailtje sturen vanaf je msn-adres?
Of worden die ook geblocked?
Dat komt vanzelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb je (nog) niet geblockt hoor![]()
Niet alles draait om jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb je (nog) niet geblockt hoor![]()
Wat jij nodig hebt is een goeie ATM!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef tirannetje24 het volgende:
[ klaagzang ]
kweet inmiddels wel wat het isquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een goeie ATM!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef dawg het volgende:
Zou je je beter niet met jezelf bezighouden nixxx?
Of met Plato.
Theoretisch wel, maar praktisch heb je er (nog) geen ervaring mee!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kweet inmiddels wel wat het is![]()
ow ja ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar praktisch heb je er (nog) geen ervaring mee!![]()
quote:
Ahhhhhhhh..... dit is olie op mijn nimmer aflatende narcistische vuur!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
owww![]()
dan zal ik de alleswetende AirwiN maar niet tegenspreken he![]()
Daar heb ik een neus voor!quote:
Narcisten zijn eigenlijk heel onzekere mensen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh..... dit is olie op mijn nimmer aflatende narcistische vuur!![]()
Ik zit nog in de fase van ontkenning!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Narcisten zijn eigenlijk heel onzekere mensen.![]()
Maar diep in je hart ben je toch doodsbang dat Hime je inruilt voor Nixxx?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog in de fase van ontkenning!![]()
Laat ik het zo zeggen, de kans is groter dat zij mij inruilt voor jou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar diep in je hart ben je toch doodsbang dat Hime je inruilt voor Nixxx?![]()
Ik zie dat je geneigd bent om je eigen tekortkomingen af te wentelen op anderen. (personeel dat niet luistert, stom feest van je opa, rare onbekende mensen, 'alleswetende' AirwiN) Wat zelfkritiek zou je geen kwaad doen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat de alleswetende AirwiN nog allemaal meer van en over mij weet.
Kom maar op
En die kans is statistisch gezien al bijna nul.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de kans is groter dat zij mij inruilt voor jou!
Hoe is je tweede gesprek gegaan trouwens?
Heel goed!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En die kans is statistisch gezien al bijna nul.![]()
Klinkt goed. Zijn er nog uitspraken gedaan over wanneer je uitsluitsel krijgt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
En ja, dat ging wel goed dacht ik. Hij zei op het einde dat hij het een 'heel goed gesprek' vond, dus dat is denk ik wel positief. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het gesprek met de andere kandidaat verlopen is.![]()
Nee, maar ik verwacht vandaag of begin volgende week wel iets te horen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:18 schreef AirwiN het volgende:
Klinkt goed. Zijn er nog uitspraken gedaan over wanneer je uitsluitsel krijgt?
Welk salaris heb je het dan over? En wat houdt die andere functie in?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht vandaag of begin volgende week wel iets te horen.![]()
Maar ik reken nog steeds nergens op, want ik blijf erbij dat de functie eigenlijk iets te zwaar (en te goedbetaald) is voor iemand die net van de universiteit afkomt. Over tien dagen heb ik een sollicitatiegesprek waar ik op voorhand veel meer van verwacht. Maar als het meezit is dat niet meer nodig.
hee bedankt hequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je geneigd bent om je eigen tekortkomingen af te wentelen op anderen. (personeel dat niet luistert, stom feest van je opa, rare onbekende mensen, 'alleswetende' AirwiN) Wat zelfkritiek zou je geen kwaad doen!![]()
Laat je toch niet zo opnaaien...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hee bedankt he![]()
Mijn ochtend kan niet meer stuk.
wat voor zelfkritiek wil je horen dan.
Ik dacht dat jij alles zo goed wist![]()
overigens is zelfkritiek totaal geen probleem hoor.
In de vacature werd een minimumsalaris van 2600 euro bruto per maand genoemd. Op basis daarvan twijfelde ik al of ik zou reageren, maar ik heb toch gedaan en blijkbaar voldoe ik toch aan de profielschets.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk salaris heb je het dan over? En wat houdt die andere functie in?
Dat is inderdaad een net salaris voor een starter. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de vacature werd een minimumsalaris van 2600 euro bruto per maand genoemd. Op basis daarvan twijfelde ik al of ik zou reageren, maar ik heb toch gedaan en blijkbaar voldoe ik toch aan de profielschets.
En die andere functie is eveneens een beleidsfunctie bij een overheidsinstantie, alleen in een lagere schaal.
Klopt, maar voor een startsalaris is het aan de hoge kant. Zeker voor iemand met mijn studieachtergrond.quote:
Precies, misschien verliepen de gesprekken daarom ook wel goed. Ik rekende immers nergens op en was dus ook eigenlijk niet gespannen. En mocht het toch niet gelukt zijn dan geeft het in ieder geval goede moed voor andere sollicitaties.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een net salaris voor een starter. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk...
Zelfreflectie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Vrouw, hormonen, moe, gebrek aan goede koffie ga zo maar door![]()
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoetquote:
Hup, werken jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef tirannetje24 het volgende:
zo kan iemand me ff streng toespreken dat ik gewoon moet werken.
Het is nog te vroeg om victorie te kraaien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoet.
Oh, en Plato? Tof.
Dat heb je wel, je weet het alleen nog niet!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoet.
Misschien moet je eens met Nixxx gaan praten, die houdt wel van militaire tucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
* tirannetje24 houdt wel van streng![]()
Is het Keldertje niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
Ik ben dan ook niet alleswetendquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je wel, je weet het alleen nog niet!
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...quote:
Tuurlijk wel. Gewoon Cc er ook bij, dan kan je me zien verliezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...
Dat heb ik met Plato Senior, die wint ook alle spelletjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...
ik vind het wel lief geprbeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.
volgens mij heb ik geen talent voor verbale strengheid
nee, dat is me net te streng.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het Keldertje niet iets voor jou?
Ik mis d'r nog steeds...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon Cc er ook bij, dan kan je me zien verliezen.
Het KPD forum?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee, dat is me net te streng.![]()
Ze was ten minste een echte mod, die bovendien gevoel had voor de users en meer deed dan het sluiten van dubbele slowchattopics.quote:
neuh.quote:
Zij onderscheidde zich duidelijk door een stuk emphatisch vermogen. Absoluut!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was ten minste een echte mod, die bovendien gevoel had voor de users en meer deed dan het sluiten van dubbele slowchattopics.![]()
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopicsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
het sluiten van dubbele slowchattopics.![]()
Je moet maar zo zien; mods hebben vermoedelijk ook meer te doen dan alleen op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopics.
Nepmodsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien; mods hebben vermoedelijk ook meer te doen dan alleen op FOK! rondhangen
Er is dan ook geen slaap-forum.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Wat ik in de slaapkamer doe hoef ik verder niet op fok te delen ofzo.
Dàt zou nou nog es een leuk idee zijn voor een subforum!quote:
Ach, ik heb sowieso niet de indruk dat er echt slecht wordt gemod. Ook bij Mordreth heb ik niet direct de indruk dat hij niet vatbaar is voor logische argumenten. Dat die door anderen moeten worden aangeleverd alvorens hij de juiste beslissing neemt/zijn eigen beslissing terugdraait wil ik dan best door de vingers zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef dawg het volgende:
Nou, ik vind de andere c_c ook wel goed bezig de laatste tijd. Mordreth niet, die heeft echt te weinig empathisch vermogen; "ik vind, en ik heb de macht, dus basta."
Stel het voor als nieuw ludiek forumquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dàt zou nou nog es een leuk idee zijn voor een subforum!
Insomaniac als moderator!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stel het voor als nieuw ludiek forum.
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verderquote:
Dat wordt de naam van het [FB] topic!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verder.
Ze is zeker do-able, dus waarom nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verder.
Ik weiger akkoord te gaan met het debiel geblaat wat hier door moet gaan voor c:rewpolicy, dus ik waag dat te betwijfelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn zeker
Ik kan datquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Dood!
Uhuuquote:
Altijd leuk, die naheffingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Uhuu![]()
Huisbaas belde net, hij moet 4200 aan essent betalenMoet nu per maand 700 euro dokken terwijl ie 1200 pm binnen haalt
Moet jij nu 700 Euro betalen voor de huur van decemberquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Uhuu![]()
Huisbaas belde net, hij moet 4200 aan essent betalenMoet nu per maand 700 euro dokken terwijl ie 1200 pm binnen haalt
Ik werk alleen maar heel hard.. krijg ik dan nu koffie...?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.
Wat een heerlijke uitspraak zo als je net wakker aan het worden bentquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Gewoon de juiste vent, sturing en spanning dan kom je een heel eind![]()
* AirwiN regelt een koffie infuus voor _Cara_quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar heel hard.. krijg ik dan nu koffie...?
Mijn dank voor invallen als ik even ben lunchenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN regelt een koffie infuus voor _Cara_
NP! Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn dank voor invallen als ik even ben lunchen.
Wat jij nodig hebt is een zorgzame man!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn dank is groot... lunchpauze zit er niet in.. dus doe maar gewoon nog een kopje ..
En misschien iets te eten...appel of zo.. ben alles vergeten.. verdorie..
Een zorgzame lieve man...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een zorgzame man!
Die iedere ochtend je opgepoetste appeltje voor je klaarlegt, samen met je boterham met kaas... En af en toe een klein cadeautje als verrassing.quote:
Ik ben al bezet!quote:
Dat schijnt je juist aantrekkelijker te makenquote:
nou als ie dat zou willen doen..quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die iedere ochtend je opgepoetste appeltje voor je klaarlegt, samen met je boterham met kaas... En af en toe een klein cadeautje als verrassing.
Zeg, wil jij mijn ruiten niet ingooien?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een zorgzame man!
Als ik iemand een lieve, zorgzame man vind, dan ben jij het wel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, wil jij mijn ruiten niet ingooien?.
* notities maaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Of zo nu en dan een ontbijtje klaarmaakt.. en dan vol verwachting zit te wachten met een roos tussen zijn tanden..zoals die reclame.. daar moet ik altijd om grijnzen.. ik zou gaan zitten!! en niet weggaan absoluut..![]()
Ik ben een watje..![]()
I know!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat schijnt je juist aantrekkelijker te maken
Goed om te zien dat mijn imago beter is dan de werkelijkheid. Andersom is aanzienlijk frustrerenderquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik iemand een lieve, zorgzame man vind, dan ben jij het wel!
Zeg, heb je Twist nu laten vernikkelen op Station Lunetten? Ik heb haar de hele dag nog niet gezienquote:
Die zweeft nou in de zevende hemel ergens, schat ik zo in...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb je Twist nu laten vernikkelen op Station Lunetten? Ik heb haar de hele dag nog niet gezien.
Schrijf maar op! het gaat juist om die kleine dingetjes, kleine details..die raken vrouwen.. (mequote:
Hypothermie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zweeft nou in de zevende hemel ergens, schat ik zo in...![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Schrijf maar op! het gaat juist om die kleine dingetjes, kleine details..die raken vrouwen.. (me)
Antipathie waarschijnlijk...quote:
Niet alle mannen zijn van nature attent.. sommige moeten het leren..(als ze het al willen)quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Als je zulk soort dingen van een briefje moet halen is het niet oprecht. Derhalve gedoemd om te mislukken...
Als ze het willen leren, dan is het maar om één ding...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn van nature attent.. sommige moeten het leren..(als ze het al willen)
Mannen zijn zo makkelijk te motiverenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze het willen leren, dan is het maar om één ding...![]()
Dit wist ik natuurlijk alquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Schrijf maar op! het gaat juist om die kleine dingetjes, kleine details..die raken vrouwen.. (me)
Whehe nee maar ik vrees wel voor een huurverhoging oid, ach we zullen zien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet jij nu 700 Euro betalen voor de huur van december
Ik denk dat je het geimpliceerde "spontane" hebt gemist in "kleine details"quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Dit wist ik natuurlijk al.
Koffie?(
)
Nee, dan interesseert het haar gewoon niet. Nu heeft ze een hekel aan hem (vermoedelijk omdat hij in een warme HMH stond terwijl zij vernikkelde op het immer gezellige Lunetten).quote:
Ik denk dat de "(quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geimpliceerde "spontane" hebt gemist in "kleine details".
Dat motief is dan zo transparant.. dat doorziet een béétje vrouw wel..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze het willen leren, dan is het maar om één ding...![]()
Praktijkvoorbeeld 1 waarom dit een eigenschap is die niet aan te leren is...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geimpliceerde "spontane" hebt gemist in "kleine details".
Leugens zeg ik je!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dan interesseert het haar gewoon niet. Nu heeft ze een hekel aan hem (vermoedelijk omdat hij in een warme HMH stond terwijl zij vernikkelde op het immer gezellige Lunetten).
Hoe slecht was het geluid deze keer? Veel weerkaatste bas?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leugens zeg ik je!![]()
Het was namelijk in Ahoy!
Precies, en daarom zijn dat de mannen die prima te scharen vallen onder de noemer 'vrijgezellen'.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat motief is dan zo transparant.. dat doorziet een béétje vrouw wel..
Ik denk idd dat dit dicht bij de waarheid komt..nu ik erover nadenk.. je bént het .. of je bént het niet.. (is ook beter, dan komt het iig allemaal van harte..)quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld 1 waarom dit een eigenschap is die niet aan te leren is...
Tool viel wel mee. Alhoewel het stemgeluid van MJK op zijn tijd wel werd weggedrukt door de bas. Het voorprogramma ben ik van weggelopen. Daar liep het bloed door uit je oren, zo ontiegelijk hard en overstuurd was dat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe slecht was het geluid deze keer? Veel weerkaatste bas?
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te verquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, en daarom zijn dat de mannen die prima te scharen vallen onder de noemer 'vrijgezellen'.
Wie weet staarde ze wel apathisch voor zich uit na een "behandeling" van Airquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dan interesseert het haar gewoon niet. Nu heeft ze een hekel aan hem (vermoedelijk omdat hij in een warme HMH stond terwijl zij vernikkelde op het immer gezellige Lunetten).
Ocherm toch..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te ver.
Wij hebben ook gevoel, hóóór.
De zevende hemel, zoals ik al eerder vermelde...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie weet staarde ze wel apathisch voor zich uit na een "behandeling" van Air
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te ver.
Wij hebben ook gevoel, hóóór.
En resultaatquote:
Lummel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
En resultaat. Hoezo transparante motieven?
.
Waarbij dit natuurlijk een schoolvoorbeeld is van selectief lezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld 1 waarom dit een eigenschap is die niet aan te leren is...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
En resultaat. Hoezo transparante motieven?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |