Precies, misschien verliepen de gesprekken daarom ook wel goed. Ik rekende immers nergens op en was dus ook eigenlijk niet gespannen. En mocht het toch niet gelukt zijn dan geeft het in ieder geval goede moed voor andere sollicitaties.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een net salaris voor een starter. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk...
Zelfreflectie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Vrouw, hormonen, moe, gebrek aan goede koffie ga zo maar door![]()
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoetquote:
Hup, werken jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef tirannetje24 het volgende:
zo kan iemand me ff streng toespreken dat ik gewoon moet werken.
Het is nog te vroeg om victorie te kraaien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoet.
Oh, en Plato? Tof.
Dat heb je wel, je weet het alleen nog niet!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoet.
Misschien moet je eens met Nixxx gaan praten, die houdt wel van militaire tucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
* tirannetje24 houdt wel van streng![]()
Is het Keldertje niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
Ik ben dan ook niet alleswetendquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je wel, je weet het alleen nog niet!
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...quote:
Tuurlijk wel. Gewoon Cc er ook bij, dan kan je me zien verliezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...
Dat heb ik met Plato Senior, die wint ook alle spelletjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...
ik vind het wel lief geprbeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.
volgens mij heb ik geen talent voor verbale strengheid
nee, dat is me net te streng.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het Keldertje niet iets voor jou?
Ik mis d'r nog steeds...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon Cc er ook bij, dan kan je me zien verliezen.
Het KPD forum?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee, dat is me net te streng.![]()
Ze was ten minste een echte mod, die bovendien gevoel had voor de users en meer deed dan het sluiten van dubbele slowchattopics.quote:
neuh.quote:
Zij onderscheidde zich duidelijk door een stuk emphatisch vermogen. Absoluut!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was ten minste een echte mod, die bovendien gevoel had voor de users en meer deed dan het sluiten van dubbele slowchattopics.![]()
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopicsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
het sluiten van dubbele slowchattopics.![]()
Je moet maar zo zien; mods hebben vermoedelijk ook meer te doen dan alleen op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopics.
Nepmodsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien; mods hebben vermoedelijk ook meer te doen dan alleen op FOK! rondhangen
Er is dan ook geen slaap-forum.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Wat ik in de slaapkamer doe hoef ik verder niet op fok te delen ofzo.
Dàt zou nou nog es een leuk idee zijn voor een subforum!quote:
Ach, ik heb sowieso niet de indruk dat er echt slecht wordt gemod. Ook bij Mordreth heb ik niet direct de indruk dat hij niet vatbaar is voor logische argumenten. Dat die door anderen moeten worden aangeleverd alvorens hij de juiste beslissing neemt/zijn eigen beslissing terugdraait wil ik dan best door de vingers zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef dawg het volgende:
Nou, ik vind de andere c_c ook wel goed bezig de laatste tijd. Mordreth niet, die heeft echt te weinig empathisch vermogen; "ik vind, en ik heb de macht, dus basta."
Stel het voor als nieuw ludiek forumquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dàt zou nou nog es een leuk idee zijn voor een subforum!
Insomaniac als moderator!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stel het voor als nieuw ludiek forum.
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verderquote:
Dat wordt de naam van het [FB] topic!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verder.
Ze is zeker do-able, dus waarom nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verder.
Ik weiger akkoord te gaan met het debiel geblaat wat hier door moet gaan voor c:rewpolicy, dus ik waag dat te betwijfelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn zeker
Ik kan datquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Dood!
Uhuuquote:
Altijd leuk, die naheffingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Uhuu![]()
Huisbaas belde net, hij moet 4200 aan essent betalenMoet nu per maand 700 euro dokken terwijl ie 1200 pm binnen haalt
Moet jij nu 700 Euro betalen voor de huur van decemberquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Uhuu![]()
Huisbaas belde net, hij moet 4200 aan essent betalenMoet nu per maand 700 euro dokken terwijl ie 1200 pm binnen haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |