Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoetquote:
Hup, werken jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef tirannetje24 het volgende:
zo kan iemand me ff streng toespreken dat ik gewoon moet werken.
Het is nog te vroeg om victorie te kraaien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoet.
Oh, en Plato? Tof.
Dat heb je wel, je weet het alleen nog niet!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoet.
Misschien moet je eens met Nixxx gaan praten, die houdt wel van militaire tucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
* tirannetje24 houdt wel van streng![]()
Is het Keldertje niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
Ik ben dan ook niet alleswetendquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je wel, je weet het alleen nog niet!
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dit werkt niet.
Moet strenger![]()
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...quote:
Tuurlijk wel. Gewoon Cc er ook bij, dan kan je me zien verliezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...
Dat heb ik met Plato Senior, die wint ook alle spelletjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat, ga ik nog steeds nooit Triviant met jou spelen...
ik vind het wel lief geprbeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.
volgens mij heb ik geen talent voor verbale strengheid
nee, dat is me net te streng.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het Keldertje niet iets voor jou?
Ik mis d'r nog steeds...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon Cc er ook bij, dan kan je me zien verliezen.
Het KPD forum?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee, dat is me net te streng.![]()
Ze was ten minste een echte mod, die bovendien gevoel had voor de users en meer deed dan het sluiten van dubbele slowchattopics.quote:
neuh.quote:
Zij onderscheidde zich duidelijk door een stuk emphatisch vermogen. Absoluut!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze was ten minste een echte mod, die bovendien gevoel had voor de users en meer deed dan het sluiten van dubbele slowchattopics.![]()
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopicsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
het sluiten van dubbele slowchattopics.![]()
Je moet maar zo zien; mods hebben vermoedelijk ook meer te doen dan alleen op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopics.
Nepmodsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien; mods hebben vermoedelijk ook meer te doen dan alleen op FOK! rondhangen
Er is dan ook geen slaap-forum.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Wat ik in de slaapkamer doe hoef ik verder niet op fok te delen ofzo.
Dàt zou nou nog es een leuk idee zijn voor een subforum!quote:
Ach, ik heb sowieso niet de indruk dat er echt slecht wordt gemod. Ook bij Mordreth heb ik niet direct de indruk dat hij niet vatbaar is voor logische argumenten. Dat die door anderen moeten worden aangeleverd alvorens hij de juiste beslissing neemt/zijn eigen beslissing terugdraait wil ik dan best door de vingers zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef dawg het volgende:
Nou, ik vind de andere c_c ook wel goed bezig de laatste tijd. Mordreth niet, die heeft echt te weinig empathisch vermogen; "ik vind, en ik heb de macht, dus basta."
Stel het voor als nieuw ludiek forumquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dàt zou nou nog es een leuk idee zijn voor een subforum!
Insomaniac als moderator!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stel het voor als nieuw ludiek forum.
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verderquote:
Dat wordt de naam van het [FB] topic!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verder.
Ze is zeker do-able, dus waarom nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal de onvermijdelijke "In bed with..." grap maar even maken, dan kunnen we verder.
Ik weiger akkoord te gaan met het debiel geblaat wat hier door moet gaan voor c:rewpolicy, dus ik waag dat te betwijfelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn zeker
Ik kan datquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Dood!
Uhuuquote:
Altijd leuk, die naheffingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Uhuu![]()
Huisbaas belde net, hij moet 4200 aan essent betalenMoet nu per maand 700 euro dokken terwijl ie 1200 pm binnen haalt
Moet jij nu 700 Euro betalen voor de huur van decemberquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Uhuu![]()
Huisbaas belde net, hij moet 4200 aan essent betalenMoet nu per maand 700 euro dokken terwijl ie 1200 pm binnen haalt
Ik werk alleen maar heel hard.. krijg ik dan nu koffie...?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als je niet nú heel hard gaat werken dan... dan... dan neem ik je koffie in.
Wat een heerlijke uitspraak zo als je net wakker aan het worden bentquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Gewoon de juiste vent, sturing en spanning dan kom je een heel eind![]()
* AirwiN regelt een koffie infuus voor _Cara_quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar heel hard.. krijg ik dan nu koffie...?
Mijn dank voor invallen als ik even ben lunchenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN regelt een koffie infuus voor _Cara_
NP! Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn dank voor invallen als ik even ben lunchen.
Wat jij nodig hebt is een zorgzame man!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn dank is groot... lunchpauze zit er niet in.. dus doe maar gewoon nog een kopje ..
En misschien iets te eten...appel of zo.. ben alles vergeten.. verdorie..
Een zorgzame lieve man...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een zorgzame man!
Die iedere ochtend je opgepoetste appeltje voor je klaarlegt, samen met je boterham met kaas... En af en toe een klein cadeautje als verrassing.quote:
Ik ben al bezet!quote:
Dat schijnt je juist aantrekkelijker te makenquote:
nou als ie dat zou willen doen..quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die iedere ochtend je opgepoetste appeltje voor je klaarlegt, samen met je boterham met kaas... En af en toe een klein cadeautje als verrassing.
Zeg, wil jij mijn ruiten niet ingooien?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een zorgzame man!
Als ik iemand een lieve, zorgzame man vind, dan ben jij het wel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, wil jij mijn ruiten niet ingooien?.
* notities maaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Of zo nu en dan een ontbijtje klaarmaakt.. en dan vol verwachting zit te wachten met een roos tussen zijn tanden..zoals die reclame.. daar moet ik altijd om grijnzen.. ik zou gaan zitten!! en niet weggaan absoluut..![]()
Ik ben een watje..![]()
I know!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat schijnt je juist aantrekkelijker te maken
Goed om te zien dat mijn imago beter is dan de werkelijkheid. Andersom is aanzienlijk frustrerenderquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik iemand een lieve, zorgzame man vind, dan ben jij het wel!
Zeg, heb je Twist nu laten vernikkelen op Station Lunetten? Ik heb haar de hele dag nog niet gezienquote:
Die zweeft nou in de zevende hemel ergens, schat ik zo in...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb je Twist nu laten vernikkelen op Station Lunetten? Ik heb haar de hele dag nog niet gezien.
Schrijf maar op! het gaat juist om die kleine dingetjes, kleine details..die raken vrouwen.. (mequote:
Hypothermie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zweeft nou in de zevende hemel ergens, schat ik zo in...![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Schrijf maar op! het gaat juist om die kleine dingetjes, kleine details..die raken vrouwen.. (me)
Antipathie waarschijnlijk...quote:
Niet alle mannen zijn van nature attent.. sommige moeten het leren..(als ze het al willen)quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Als je zulk soort dingen van een briefje moet halen is het niet oprecht. Derhalve gedoemd om te mislukken...
Als ze het willen leren, dan is het maar om één ding...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn van nature attent.. sommige moeten het leren..(als ze het al willen)
Mannen zijn zo makkelijk te motiverenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze het willen leren, dan is het maar om één ding...![]()
Dit wist ik natuurlijk alquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Schrijf maar op! het gaat juist om die kleine dingetjes, kleine details..die raken vrouwen.. (me)
Whehe nee maar ik vrees wel voor een huurverhoging oid, ach we zullen zien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet jij nu 700 Euro betalen voor de huur van december
Ik denk dat je het geimpliceerde "spontane" hebt gemist in "kleine details"quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Dit wist ik natuurlijk al.
Koffie?(
)
Nee, dan interesseert het haar gewoon niet. Nu heeft ze een hekel aan hem (vermoedelijk omdat hij in een warme HMH stond terwijl zij vernikkelde op het immer gezellige Lunetten).quote:
Ik denk dat de "(quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geimpliceerde "spontane" hebt gemist in "kleine details".
Dat motief is dan zo transparant.. dat doorziet een béétje vrouw wel..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze het willen leren, dan is het maar om één ding...![]()
Praktijkvoorbeeld 1 waarom dit een eigenschap is die niet aan te leren is...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geimpliceerde "spontane" hebt gemist in "kleine details".
Leugens zeg ik je!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dan interesseert het haar gewoon niet. Nu heeft ze een hekel aan hem (vermoedelijk omdat hij in een warme HMH stond terwijl zij vernikkelde op het immer gezellige Lunetten).
Hoe slecht was het geluid deze keer? Veel weerkaatste bas?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leugens zeg ik je!![]()
Het was namelijk in Ahoy!
Precies, en daarom zijn dat de mannen die prima te scharen vallen onder de noemer 'vrijgezellen'.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat motief is dan zo transparant.. dat doorziet een béétje vrouw wel..
Ik denk idd dat dit dicht bij de waarheid komt..nu ik erover nadenk.. je bént het .. of je bént het niet.. (is ook beter, dan komt het iig allemaal van harte..)quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld 1 waarom dit een eigenschap is die niet aan te leren is...
Tool viel wel mee. Alhoewel het stemgeluid van MJK op zijn tijd wel werd weggedrukt door de bas. Het voorprogramma ben ik van weggelopen. Daar liep het bloed door uit je oren, zo ontiegelijk hard en overstuurd was dat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe slecht was het geluid deze keer? Veel weerkaatste bas?
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te verquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, en daarom zijn dat de mannen die prima te scharen vallen onder de noemer 'vrijgezellen'.
Wie weet staarde ze wel apathisch voor zich uit na een "behandeling" van Airquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dan interesseert het haar gewoon niet. Nu heeft ze een hekel aan hem (vermoedelijk omdat hij in een warme HMH stond terwijl zij vernikkelde op het immer gezellige Lunetten).
Ocherm toch..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te ver.
Wij hebben ook gevoel, hóóór.
De zevende hemel, zoals ik al eerder vermelde...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie weet staarde ze wel apathisch voor zich uit na een "behandeling" van Air
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te ver.
Wij hebben ook gevoel, hóóór.
En resultaatquote:
Lummel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
En resultaat. Hoezo transparante motieven?
.
Waarbij dit natuurlijk een schoolvoorbeeld is van selectief lezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld 1 waarom dit een eigenschap is die niet aan te leren is...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
En resultaat. Hoezo transparante motieven?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |