* tirannetje24 schuift een lekker kopje koffiequote:Op vrijdag 10 november 2006 08:39 schreef Q. het volgende:
Blegh, opstaan was een slecht idee vandaag, ik voel me zoooo ziek. Nou ja, dan maar al mijn collega's aansteken..
Ik geloof dat ik mijn quotum aan vitaminepillen voor vandaag al heb gehad. Maar eens lekker op tijd naar huis gaan dan vandaag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
* tirannetje24 schuift een lekker kopje koffienaar Q. toe met wat vitaminepilletjes.
Hopelijk voel je je zo weer wat beter
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren tijdens een vergadering al zo veel heb geslapen.quote:
Héérlijk zoietsquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren tijdens een vergadering al zo veel heb geslapen.
Ik ben nog wat overdonderd van die muur van geluid gister van Mastodon. Tering, ik heb nog nooit zo'n bak herrie meegemaakt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren tijdens een vergadering al zo veel heb geslapen.
Het was zoooo saai, er zat iemand bij die echt over alles ging doorzeuren en doorzeuren en doorzeuren..quote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef dawg het volgende:
Als iemand je geblocked heeft op msn kun je die dan wel een mailtje sturen vanaf je msn-adres?
Of worden die ook geblocked?
kheb je (nog) niet geblockt hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef dawg het volgende:
Als iemand je geblocked heeft op msn kun je die dan wel een mailtje sturen vanaf je msn-adres?
Of worden die ook geblocked?
Dat komt vanzelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb je (nog) niet geblockt hoor![]()
Niet alles draait om jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb je (nog) niet geblockt hoor![]()
Wat jij nodig hebt is een goeie ATM!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef tirannetje24 het volgende:
[ klaagzang ]
kweet inmiddels wel wat het isquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een goeie ATM!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef dawg het volgende:
Zou je je beter niet met jezelf bezighouden nixxx?
Of met Plato.
Theoretisch wel, maar praktisch heb je er (nog) geen ervaring mee!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kweet inmiddels wel wat het is![]()
ow ja ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar praktisch heb je er (nog) geen ervaring mee!![]()
quote:
Ahhhhhhhh..... dit is olie op mijn nimmer aflatende narcistische vuur!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
owww![]()
dan zal ik de alleswetende AirwiN maar niet tegenspreken he![]()
Daar heb ik een neus voor!quote:
Narcisten zijn eigenlijk heel onzekere mensen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh..... dit is olie op mijn nimmer aflatende narcistische vuur!![]()
Ik zit nog in de fase van ontkenning!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Narcisten zijn eigenlijk heel onzekere mensen.![]()
Maar diep in je hart ben je toch doodsbang dat Hime je inruilt voor Nixxx?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog in de fase van ontkenning!![]()
Laat ik het zo zeggen, de kans is groter dat zij mij inruilt voor jou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar diep in je hart ben je toch doodsbang dat Hime je inruilt voor Nixxx?![]()
Ik zie dat je geneigd bent om je eigen tekortkomingen af te wentelen op anderen. (personeel dat niet luistert, stom feest van je opa, rare onbekende mensen, 'alleswetende' AirwiN) Wat zelfkritiek zou je geen kwaad doen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat de alleswetende AirwiN nog allemaal meer van en over mij weet.
Kom maar op
En die kans is statistisch gezien al bijna nul.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de kans is groter dat zij mij inruilt voor jou!
Hoe is je tweede gesprek gegaan trouwens?
Heel goed!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En die kans is statistisch gezien al bijna nul.![]()
Klinkt goed. Zijn er nog uitspraken gedaan over wanneer je uitsluitsel krijgt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
En ja, dat ging wel goed dacht ik. Hij zei op het einde dat hij het een 'heel goed gesprek' vond, dus dat is denk ik wel positief. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het gesprek met de andere kandidaat verlopen is.![]()
Nee, maar ik verwacht vandaag of begin volgende week wel iets te horen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:18 schreef AirwiN het volgende:
Klinkt goed. Zijn er nog uitspraken gedaan over wanneer je uitsluitsel krijgt?
Welk salaris heb je het dan over? En wat houdt die andere functie in?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht vandaag of begin volgende week wel iets te horen.![]()
Maar ik reken nog steeds nergens op, want ik blijf erbij dat de functie eigenlijk iets te zwaar (en te goedbetaald) is voor iemand die net van de universiteit afkomt. Over tien dagen heb ik een sollicitatiegesprek waar ik op voorhand veel meer van verwacht. Maar als het meezit is dat niet meer nodig.
hee bedankt hequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je geneigd bent om je eigen tekortkomingen af te wentelen op anderen. (personeel dat niet luistert, stom feest van je opa, rare onbekende mensen, 'alleswetende' AirwiN) Wat zelfkritiek zou je geen kwaad doen!![]()
Laat je toch niet zo opnaaien...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hee bedankt he![]()
Mijn ochtend kan niet meer stuk.
wat voor zelfkritiek wil je horen dan.
Ik dacht dat jij alles zo goed wist![]()
overigens is zelfkritiek totaal geen probleem hoor.
In de vacature werd een minimumsalaris van 2600 euro bruto per maand genoemd. Op basis daarvan twijfelde ik al of ik zou reageren, maar ik heb toch gedaan en blijkbaar voldoe ik toch aan de profielschets.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk salaris heb je het dan over? En wat houdt die andere functie in?
Dat is inderdaad een net salaris voor een starter. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de vacature werd een minimumsalaris van 2600 euro bruto per maand genoemd. Op basis daarvan twijfelde ik al of ik zou reageren, maar ik heb toch gedaan en blijkbaar voldoe ik toch aan de profielschets.
En die andere functie is eveneens een beleidsfunctie bij een overheidsinstantie, alleen in een lagere schaal.
Klopt, maar voor een startsalaris is het aan de hoge kant. Zeker voor iemand met mijn studieachtergrond.quote:
Precies, misschien verliepen de gesprekken daarom ook wel goed. Ik rekende immers nergens op en was dus ook eigenlijk niet gespannen. En mocht het toch niet gelukt zijn dan geeft het in ieder geval goede moed voor andere sollicitaties.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een net salaris voor een starter. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk...
Zelfreflectie!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Vrouw, hormonen, moe, gebrek aan goede koffie ga zo maar door![]()
Stuur hem langs als je hem tegenkomt, volgens mij heb ik dit model nog niet ontmoetquote:
Hup, werken jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef tirannetje24 het volgende:
zo kan iemand me ff streng toespreken dat ik gewoon moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |