Prima, dan kan ik ook adviserenquote:
typeert dat de studie politicologie? alles gelezen hebben, alles erover weten.. en het dan niet doen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel adviseren, ik heb de nodige boeken over leiderschap gelezen.![]()
'Discipline and Punish' is ook wel een goed boek in dezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima, dan kan ik ook adviseren. Nog de Principia Discordia erbij en alles komt goed
.
Meestal waag ik me niet aan boeken die klinken alsof ze van Verdonks nachtkastje afkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Discipline and Punish' is ook wel een goed boek in dezen.
Een politicoloog moet je vergelijken met een psychiater en een politicus met een psychopaat.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
typeert dat de studie politicologie? alles gelezen hebben, alles erover weten.. en het dan niet doen?
dat zullen geen stuiver romannetjes zijn waarin een blonde vrouw verleidt wordt door een grote negertquote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal waag ik me niet aan boeken die klinken alsof ze van Verdonks nachtkastje afkomen.
Dat zou wel de frustratie van de sexuologen die ik heb ontmoet verklarenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
typeert dat de studie politicologie? alles gelezen hebben, alles erover weten.. en het dan niet doen?
Nee, ze heeft zelf gezegd dat daar alle boeken van Thorbecke liggen. Dat de man nooit een boek geschreven heeft doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal waag ik me niet aan boeken die klinken alsof ze van Verdonks nachtkastje afkomen.
opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 9 november 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zelf gezegd dat daar alle boeken van Thorbecke liggen. Dat de man nooit een boek geschreven heeft doet daar niets aan af.![]()
Zolang je maar recht door zee bent.quote:
net zoals mozes..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je maar recht door zee bent.![]()
Houzee, zeg maar.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je maar recht door zee bent.![]()
Nee, die duwde de zee gewoon opzij, daar is Verdonk nog niet in geslaagd.quote:
Minimaal fraterniseren met zijn onderdanen is uiteraard al een goede stap in de juiste richting.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
Maar de belangrijkste les die Mordreth uit Il Principe kan trekken is dat hij niet geliefd maar gevreesd moet zijn.
Waar slaap je anders dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef sararaats het volgende:
hoi
ben ik weer (heel) eventjes
ik slaap vanavond thuis (m'n eigen bed in m'n studiootje)
heb je dr wel eens zien zwemmen dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die duwde de zee gewoon opzij, dar vis Verdonk nog niet in geslaagd.
Maar hij moet wel enige afstand bewaren, want burgers willen toch naar hun vorst kunnen opkijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Minimaal fraterniseren met zijn onderdanen is uiteraard al een goede stap in de juiste richting.
Het was een typefout.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je dr wel eens zien zwemmen dan?
haaien doen geen mens kwaadquote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een typefout.![]()
Maar ik heb haar gelukkig nog nooit zien zwemmen nee. Ik zwem ook liever niet in een zee waar haaien zijn.
L.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding] and i've got a lack of information
but i got a little revelation
and i'm climbing up on the railing
trying not to look down
i'm going to do my best swan dive
into shark-infested waters
i'm gonna pull out my tampon
and start splashing around [afbeelding]
Dat hangt er vanaf hoe rechts je 'mens' definieertquote:
Tuurlijk nietquote:
Ik kwam vanmiddag nog langs haar ministerie.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tuurlijk nietgeen kwaad woord over de meesteres bazin van Moksie
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag nog langs haar ministerie.![]()
Doet me denken aan een zoetsappig liedje van Lionel Richie.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef nixxx het volgende:
i don't know who you are... i know that you exist
Moks zou zonder meer een betere minister zijn dan Verdonk.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het Ministerie van Moksiele Zaken?
Rammsteinquote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een zoetsappig liedje van Lionel Richie.![]()
kweenie hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moks zou zonder meer een betere minister zijn dan Verdonk.![]()
Zolang ze zich niet vegrijpt aan haar ambtenaren kan ze het best. Over politiek zegt ze vaak hele zinnige dingen.quote:
Ik ben eerlijk gezegd niet voldoende op de hoogte van de politieke denkbeelden van ons aller Moks om met enige mate van zekerheid te kunnen zeggen dat mijn stem die kant op zou gaan. Van Verdonk daarentegen kan ik verbazingwekkend zeker zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moks zou zonder meer een betere minister zijn dan Verdonk.![]()
alle politici moeten dood.. dat is het meest zinnige wat je over politiek kunt zeggen.. gevolgd door: (bijna) alle ambtenaren tegen de muur!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet vegrijpt aan haar ambtenaren kan ze het best. Over politiek zegt ze vaak hele zinnige dingen.![]()
Ze is groot fan van Aleid Wolfsen:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet voldoende op de hoogte van de politieke denkbeelden van ons aller Moks om met enige mate van zekerheid te kunnen zeggen dat mijn stem die kant op zou gaan.
Niks mis met bestuurders an sich. Ze zouden alleen die inhoudsloze populariteitswedstrijd eromheen moeten schrappen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
alle politici moeten dood.. dat is het meest zinnige wat je over politiek kunt zeggen.. gevolgd door: (bijna) alle ambtenaren tegen de muur!
viva la revolucion!!
Niks mis met (aankomende) ambtenaren.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
alle politici moeten dood.. dat is het meest zinnige wat je over politiek kunt zeggen.. gevolgd door: (bijna) alle ambtenaren tegen de muur!
viva la revolucion!!
Precies, weg met de democratie!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met bestuurders an sich. Ze zouden alleen die inhoudsloze populariteitswedstrijd eromheen moeten schrappen.
ik verwachtte een vrouwquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is groot fan van Aleid Wolfsen:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02349
Het is inderdaad een vrouwennaam, ik snap ook niet waarom die gozer zo heet. Maar desondanks is het een goed kamerlid.quote:
Nou ja, wel weg met het democratisch kiezen van poppetjes. Anders krijg je zoiets als in de VS waar het belangrijker is dat iemand bij jou uit de buurt komt dan dat hij enige ideologische overeenkomsten met je heeft.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, weg met de democratie!
En helaas ken ik Oldebroekquote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vrouwennaam, ik snap ook niet waarom die gozer zo heet. Maar desondanks is het een goed kamerlid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |