abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 16:42:22 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43479933
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef sjimz het volgende:
Pff die modjes in KLB zijn ook wel snel aangebrand
KLB is toch gewoon een puik topic..
Ik pleit voor een ban voor die callcentermedewerker!
Wij voor een ban voor jou
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_43479946
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Sorry, meer heb ik er niet op te zeggen eigenlijk.
Aan de telefoon heb je zeker ook niets te zeggen?

pi_43480026
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aan de telefoon heb je zeker ook niets te zeggen?

Wil je mijn privéleven achterwege laten a.u.b. ?

Als je zo gaat beginnen ga ik namelijk niet met je in discussie. Mensen doodwensen is sowieso al kansloos, maargoed.
pi_43480037
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Wil je mijn privéleven achterwege laten a.u.b. ?

Als je zo gaat beginnen ga ik namelijk niet met je in discussie. Mensen doodwensen is sowieso al kansloos, maargoed.
Mea culpa!
pi_43484264

Kuttekut, heb ik uren over een topic lopen brainstormen wordt ie zonder pardon weer dichtgeflikkerd.
pi_43484433
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:06 schreef Allure_ het volgende:

Kuttekut, heb ik uren over een topic lopen brainstormen wordt ie zonder pardon weer dichtgeflikkerd.
De beste mijnheer BrauN is niet op het forum te vinden.
Dat vinden veel mensen jammer. Het aantal dat dat niet jammer vindt is denk ik groter.
Als er nou topics komen over iedereen die even niet op het forum te vinden is wegens (waarschijnlijk weer eens een ban ofzo) kan je er bekant een nieuw subforum voor openen.

En nee, dat was geen suggestie, geen idee en daar hoeft geen topic over te worden geopend in FB.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_43484550
Topics over blikjes drinken die zogenaamd duur zijn, zijn wel leuk om te lezen wil je zeggen?
Of iemand die aan de racekak zit en van zijn eigen lucht moet kotsen kan wel open blijven. Nee oke, dan weet ik ongeveer hoe hoog 't niveau hier is.
pi_43484610
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Topics over blikjes drinken die zogenaamd duur zijn, zijn wel leuk om te lezen wil je zeggen?
Of iemand die aan de racekak zit en van zijn eigen lucht moet kotsen kan wel open blijven. Nee oke, dan weet ik ongeveer hoe hoog 't niveau hier is.
Top.
pi_43513810
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:28 schreef extreme het volgende:

[..]

anders lees je ff de topictitel,

en nu weer on-topic, als je het hier verder over wilt hebben doe je dat maar in feedback
Ja maar, extreeeheeemeee... De feedback is hier he?
Toch? Of bedoel je die in dat andere subforum? Nou ja,ik gok hier..

Het begint zo onderhand normaal te worden overal te pas en te onpas maar van die lage krachttermen te gebruiken. Om te voorkomen dat een topic verzandt in "Dat gore kutwijf hier" "En die ene asomongool.." "Dat DownSyndroomfiguur met die gore kankermuil" moet er zo af en toe eens iets van gezegd worden.
pi_43554143
Er is net een topic van mij gesloten wat ik liever zou zien verhuizen naar POL. Het heeft potentie gezien de snelle serieuze reacties.
2 feitjes:
-Het Nederlandse koningshuis kost de belastingbetaler ¤ 102 miljoen per jaar.
-Het Nederlandse koningshuis is de duurste van Europa.
pi_43554393
Het ware gezicht van Jan Marijnissen
Switchen naar de SP: waarom wel en waarom niet?
De SP is de nieuwe LPF
SP meer dan 30 zetels, en dan?

Zomaar wat POL-topics over hetzelfde onderwerp, waarvan het eerste precies dezelfde strekking heeft.

dat, en we proberen de centrale topics wat aandacht te geven.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:25:35 #62
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43554821
We hadden meet dan 24 uur geen feedback
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_43561600
moderatoren

warommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ;|
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:58:13 #64
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43561628
Je zit nu in KLB FB
pi_43567623
hehe
  Forum Admin woensdag 15 november 2006 @ 14:51:04 #66
58651 crew  murp
murp
pi_43577541
Ik ben oprecht bang...
kan iemand al het offtopic effe wissen?
pi_43579904
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:51 schreef murp het volgende:
Ik ben oprecht bang...
kan iemand al het offtopic effe wissen?

Een complete pagina aan off-topic verwijderd, maar dan heb je ook écht niks.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_43581376
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Je zit nu in KLB FB
in ONZ is er toch geen ?:')
  woensdag 15 november 2006 @ 17:33:24 #69
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43581397
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:31 schreef solidsniper het volgende:

[..]

in ONZ is er toch geen ?:')
[FB] Ik heb zin in chocolademelk en niet in jogy
pi_43638585
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:40 schreef Nosh het volgende:

[..]

Het topic bevatte geen klacht, aangezien meneer een korting heeft gekregen waar hij geen recht op had.
Sim-pel.
Interessante redenatie...
Dus op het moment dat je iets krijgt waar je geen recht op hebt, heb je per definitie geen klacht.
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:50:29 #71
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43638700
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:

[..]

Dus op het moment dat je iets krijgt waar je geen recht op hebt, heb je per definitie geen klacht.
Nee.
pi_43638804
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:

[..]

Klopt.

Het is net zoiets als gematst worden door de politie bij een alcoholcontrole, om daarna te gaan zeiken over al het blauw op straat. Wees gewoon blij met die 15%, en ga niet moeilijk doen over leeftijdsdiscriminatie.

Combineer dat met een onbegrijpelijke post, en dan is het gewoon het beste om het even overnieuw te proberen, omdat zo'n topic per definitie niks dan bagger gaat opleveren.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_43644044
Als er een slotje op zit durf je wel hè, Nosh.
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:49:38 #74
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43644050
Whehehe
pi_43644084
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Als er een slotje op zit durf je wel hè, Nosh.
Het was bedoeld als flamebait, want hij was nog open toen ik postte .
Enzo. Hoor.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_43644193
Maar...maar.. .

Ik had nog enkele hilarische woordspelingen over zijn platenmaatschappij: Rocafella -> Cockafella -> Rock a fella .
pi_43644596
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
Maar...maar.. .

Ik had nog enkele hilarische woordspelingen over zijn platenmaatschappij: Rocafella -> Cockafella -> Rock a fella .
When these streets keep callin, heard it when I was sleep
That this Gay-Z and Cockafella Records wanted beef
Started cockin up my weapon, slowly loadin up this ammo
To explode it on a camel, and his soldiers, I can handle
This for dolo and it's manuscript, just sound stupid
When KRS already made an album called Blueprint

Punten voor dat.
Al zit hij nu bij Def Jam, en knuffelen ze elkaar, en slaan ze omstebeurt Kelis in een zwembad gevuld met dollarbiljetten en platinaplaten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_43644752

Tevens een mooi moment om Bio te overrulen en het topic open te gooien .
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:12:24 #79
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43644774
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Chriz2k het volgende:

Tevens een mooi moment om Bio te overrulen en het topic open te gooien .
Ik ben online.
pi_43644841
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ben online.
Maar .

Nosh heeft tenminste een hart voor de hiphopzaak .
pi_43644872
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Maar .

Nosh heeft tenminste een hart voor de hiphopzaak .
Ja, maar het topic is en blijft vrij kut.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_43644912
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ja, maar het topic is en blijft vrij kut.

Ach, ik mocht je toch al niet .
quote:
Your musical compatibility rating with Nosh is:
Very Low

You share a few artists in common, including MF Doom, Cypress Hill, Dizzee Rascal, Jedi Mind Tricks, and Nas.
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:07:26 #83
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_43652999
Okay, die nitwit die net mijn briljante topic sloot: waarom is dat gedaan? Ik heb de regeltjes bekeken en ik kan GEEN regel vinden die ik heb overtreden. Dit in tegenstelling tot de vele baggeraars in dat topic die met een enkel woord meteen hun hele vocabulaire hebben uitgeput. Delete die reacties dan en laat dat topic open.
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:15:36 #84
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_43653216
Voor de duidelijkheid uit jullie eigen regels:
quote:
Beledigen van de topicstarter
Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen worden zonder pardon door een moderator verwijderd.
Buiten dat dit uiteraard verschrikkelijk bemoederend gelul is en de gemiddelde poster maar niet te snel op zijn teentjes getrapt moet zijn, zie ik in dat topic van mij een aantal beledigingen die helemaal niet zonder pardon door een moderator verwijderd zijn.

Maar ja, je zult maar eens wat inspanning moeten leveren als modje hè, dan is de weg van de minste weerstand toch een stuk handiger.
pi_43654249
Godverdomme zeg! Eindelijk een topic met potentie ( of eigenlijk zonder, want van bebloedde tampons word ik niet echt potent) Gaat ie tot 2 keer toe dicht!
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:07:48 #86
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43654655
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:15 schreef Lithion het volgende:
Voor de duidelijkheid uit jullie eigen regels:
[..]

Buiten dat dit uiteraard verschrikkelijk bemoederend gelul is en de gemiddelde poster maar niet te snel op zijn teentjes getrapt moet zijn, zie ik in dat topic van mij een aantal beledigingen die helemaal niet zonder pardon door een moderator verwijderd zijn.

Maar ja, je zult maar eens wat inspanning moeten leveren als modje hè, dan is de weg van de minste weerstand toch een stuk handiger.
Denk dat KLB het moeilijkste te modereren is, omdat een topic ieder moment kan verbaggeren, en het moeilijk peilen is, of iets serieus is, of niet. Hebben we dit stadium gehad, dan moeten we om de minuut F5'en, om te kijken of de TS niet is gebashed. Zoals je misschien begrijpt, is dit geen doen. Dit omdat we allemaal een prive-leven hebben, en niet 24/7 zitten te F5'en.

Je OP had overigens een flauwe/bashende en bagger-aantrekkende insteek. Topic verbaggerde, na het al een keer te hebben opgeschoond.

Misschien moet je wat serieuzer worden in je openingspost, zodat we reactie's als: "homo", "sukkel" etc etc, kunnen vermijden.

Lang verhaal kort: Je trekt het zelf aan!

En mocht je het allemaal beter kunnen, schroom je niet te sollicteren
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:11:50 #87
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43654772
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Godverdomme zeg! Eindelijk een topic met potentie ( of eigenlijk zonder, want van bebloedde tampons word ik niet echt potent) Gaat ie tot 2 keer toe dicht!
pi_43654961
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat moeten we dan? De openingpost terugzetten?

Mensen smijten met persoonsgegevens (TS zelf overigens net zo hard), en het begon behoorlijk uit de klauwen te lopen. Als de TS dan op zo'n manier blijk geeft van haar ongenoegen, houdt het snel op.
Daar is fok nu eenmaal niet de plek voor.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:18:42 #89
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43654991
Stond ook in de sluitpost
pi_43655067
Ik wil wel een mooie OP maken hoor Ik ben de beroerdste niet....
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:23:23 #91
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43655100
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Over tampons? Neuh
pi_43655600
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het gaat niet om de OP (topic was puik), het gaat om het feit dat men meteen complete adressen hier neerpost, en dat we geen zin hebben in een tweede Antonyzeus-drama.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_43655825
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:43 schreef Nosh het volgende:

[..]

Het gaat niet om de OP (topic was puik), het gaat om het feit dat men meteen complete adressen hier neerpost, en dat we geen zin hebben in een tweede Antonyzeus-drama.

Heeft Fok! daar dan last mee gehad?
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:54:48 #94
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43655856
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:53 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Heeft Fok! daar dan last mee gehad?
Z'n MILF wel
pi_43655947
Heheh. En toch heeft iedereen daar een leuke tijd mee gehad.... En daar doen we het toch allemaal voor?
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:03:37 #96
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_43657296
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:07 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat KLB het moeilijkste te modereren is, omdat een topic ieder moment kan verbaggeren, en het moeilijk peilen is, of iets serieus is, of niet. Hebben we dit stadium gehad, dan moeten we om de minuut F5'en, om te kijken of de TS niet is gebashed. Zoals je misschien begrijpt, is dit geen doen. Dit omdat we allemaal een prive-leven hebben, en niet 24/7 zitten te F5'en.
Dan moet je niet zo'n gruwelijk dom regeltje in je pietluttige FAQje zetten, maar gewoon in je frequent gestelde vragen stellen dat elk topic wat meer dan 2 baggeraars bevat zonder pardon op slot gaat en de topicopener mooi uit z'n neus kan vreten.
quote:
Je OP had overigens een flauwe/bashende en bagger-aantrekkende insteek. Topic verbaggerde, na het al een keer te hebben opgeschoond.
.

Onzin! Je hebt het helemaal niet opgeschoond! Ik heb het topic bijgehouden en GEEN ENKELE KEER heb je in dat topic gemodereerd. Bovendien is modereren MEER dan alleen reacties verwijderen, het is ook PARTICIPEREN. Moeilijk hè? Nou zeg, daar moet je inderdaad een raketgeleerde voor zijn om dat te snappen.

Verder was die openingspost prima. Ik erger me er de tering aan dat ze met van die kleine pieletasjes aan komen kakken, ik maak dat notabene mee en ik uit mijn ergernis daarover. Maar goed jij verwacht dus openingsposts als:

"Jemig, wat erger ik mij aan die kleine plastic tasjes die je bij de HEMA krijgt zeg. Nou, wie nog meer?"

Heel fijn voor in de Libelle (ik heb geen idee of je zo'n Margriet-doos bent, maar het lijkt er onderhand wel op), maar op Fok! lijkt me één en ander toch er anders aan toe te gaan. Althans, dat was in het verleden zo, dat is altijd zo geweest. Altijd, tot nu dus blijkbaar, nu elke vorm van enig creatief schrijven geweerd wordt als Fons Spooren op het Anne Frankplantsoen; want oh oh oh, de moderatortjes hebben ook wel wat te doen en in plaats van te kijken hoe een topic zich verder ontwikkelt (want hey, er waren wel degelijk nog on-topic reacties!), wordt de weg van de minste weerstand gekozen door de ruggegraatloze jostigarde en het topic op slot geflikkerd.

Maar goed, het voorbeeld hierboven, DAT is kwaliteit wil je zeggen en DAT zou zeker geen baggeraars aantrekken. Face it, baggeraars laten zich niet leiden door het al dan niet kwalitatief hoogwaardig zijn van een openingspost, baggeraars laten zich leiden door de gedachte van "Hey, een nieuw topic met een onderwerp wat ik herken, laat ik hier mijn verbale diarree over uitspreiden".
quote:
Misschien moet je wat serieuzer worden in je openingspost, zodat we reactie's als: "homo", "sukkel" etc etc, kunnen vermijden.
Lang verhaal kort: Je trekt het zelf aan![/quote]
Trek jij maar een burka aan met je slap gezever. Ik trek het helemaal niet zelf aan, het was een mooie creatieve omschrijving; waar bovendien een aantal mensen om moesten lachen. Maar goed, jij bent er blijkbaar van overtuigd dat het mijn schrijfstijl is dat die reacties heeft aangetrokken...

VERTEL ME DAN EENS... welke passage uit mijn verhaal leidde de desbetreffende poster ertoe om de reactie 'homo' te plaatsen. Daar heb je vast wel je ideeën over, immers je zegt zelf dat ik het aantrek, dat ik het dus trigger en dat moet dus op basis van de openingspost gebeurd zijn. Vertel het maar, welke passage?
quote:
En mocht je het allemaal beter kunnen, schroom je niet te sollicteren
Vertrek jij dan? Dan is mijn sollicitatie meteen weg.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:06:13 #97
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43657341
Slap gezever, whehe

Je hebt gelijk

Maar goed, ik ga geen discussie aan, waarin iemand me uitmaakt voor Josti.

Je hebt de verkeerde voor je vriend.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:07:01 #98
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_43657348
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:06 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt gelijk
Mooi, open dat topic dus.
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:08:09 #99
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43657369
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:07 schreef Lithion het volgende:

[..]

Mooi, open dat topic dus.
Probeer m'n collega's.
pi_43657376
Beste mods,

Zou mijn topic over sinterklaastiming misschien naar de feestdagen verplaatst kunnen worden?
Wellicht zijn de mensen daar meer geinterresseerd
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')