Wij voor een ban voor jouquote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef sjimz het volgende:
Pff die modjes in KLB zijn ook wel snel aangebrand![]()
KLB is toch gewoon een puik topic..
Ik pleit voor een ban voor die callcentermedewerker!
Aan de telefoon heb je zeker ook niets te zeggen?quote:Op zondag 12 november 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Sorry, meer heb ik er niet op te zeggen eigenlijk.
Wil je mijn privéleven achterwege laten a.u.b. ?quote:Op zondag 12 november 2006 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan de telefoon heb je zeker ook niets te zeggen?
![]()
Mea culpa!quote:Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wil je mijn privéleven achterwege laten a.u.b. ?
Als je zo gaat beginnen ga ik namelijk niet met je in discussie. Mensen doodwensen is sowieso al kansloos, maargoed.
De beste mijnheer BrauN is niet op het forum te vinden.quote:Op zondag 12 november 2006 19:06 schreef Allure_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuttekut, heb ik uren over een topic lopen brainstormen wordt ie zonder pardon weer dichtgeflikkerd.![]()
Top.quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Topics over blikjes drinken die zogenaamd duur zijn, zijn wel leuk om te lezen wil je zeggen?
Of iemand die aan de racekak zit en van zijn eigen lucht moet kotsen kan wel open blijven. Nee oke, dan weet ik ongeveer hoe hoog 't niveau hier is.
Ja maar, extreeeheeemeee... De feedback is hier he?quote:Op maandag 13 november 2006 17:28 schreef extreme het volgende:
[..]
anders lees je ff de topictitel,![]()
en nu weer on-topic, als je het hier verder over wilt hebben doe je dat maar in feedback![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:51 schreef murp het volgende:
Ik ben oprecht bang...
kan iemand al het offtopic effe wissen?

Interessante redenatie...quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het topic bevatte geen klacht, aangezien meneer een korting heeft gekregen waar hij geen recht op had.
Sim-pel.
Nee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
[..]
Interessante redenatie...
Dus op het moment dat je iets krijgt waar je geen recht op hebt, heb je per definitie geen klacht.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
[..]
Interessante redenatie...
Dus op het moment dat je iets krijgt waar je geen recht op hebt, heb je per definitie geen klacht.
Het was bedoeld als flamebait, want hij was nog open toen ik postte .quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Als er een slotje op zit durf je wel hè, Nosh.
When these streets keep callin, heard it when I was sleepquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
Maar...maar...
Ik had nog enkele hilarische woordspelingen over zijn platenmaatschappij: Rocafella -> Cockafella -> Rock a fella.
Ik ben online.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Chriz2k het volgende:![]()
Tevens een mooi moment om Bio te overrulen en het topic open te gooien.
Ja, maar het topic is en blijft vrij kut.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar.
Nosh heeft tenminste een hart voor de hiphopzaak.
Ach, ik mocht je toch al nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar het topic is en blijft vrij kut.
quote:Your musical compatibility rating with Nosh is:
Very Low
You share a few artists in common, including MF Doom, Cypress Hill, Dizzee Rascal, Jedi Mind Tricks, and Nas.
Buiten dat dit uiteraard verschrikkelijk bemoederend gelul is en de gemiddelde poster maar niet te snel op zijn teentjes getrapt moet zijn, zie ik in dat topic van mij een aantal beledigingen die helemaal niet zonder pardon door een moderator verwijderd zijn.quote:Beledigen van de topicstarter
Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen worden zonder pardon door een moderator verwijderd.
Denk dat KLB het moeilijkste te modereren is, omdat een topic ieder moment kan verbaggeren, en het moeilijk peilen is, of iets serieus is, of niet. Hebben we dit stadium gehad, dan moeten we om de minuut F5'en, om te kijken of de TS niet is gebashed. Zoals je misschien begrijpt, is dit geen doen. Dit omdat we allemaal een prive-leven hebben, en niet 24/7 zitten te F5'en.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:15 schreef Lithion het volgende:
Voor de duidelijkheid uit jullie eigen regels:
[..]
Buiten dat dit uiteraard verschrikkelijk bemoederend gelul is en de gemiddelde poster maar niet te snel op zijn teentjes getrapt moet zijn, zie ik in dat topic van mij een aantal beledigingen die helemaal niet zonder pardon door een moderator verwijderd zijn.
Maar ja, je zult maar eens wat inspanning moeten leveren als modje hè, dan is de weg van de minste weerstand toch een stuk handiger.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Godverdomme zeg! Eindelijk een topic met potentie ( of eigenlijk zonder, want van bebloedde tampons word ik niet echt potent) Gaat ie tot 2 keer toe dicht!
Wat moeten we dan? De openingpost terugzetten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Godverdomme zeg! Eindelijk een topic met potentie ( of eigenlijk zonder, want van bebloedde tampons word ik niet echt potent) Gaat ie tot 2 keer toe dicht!
Over tampons? Neuhquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil wel een mooie OP maken hoorIk ben de beroerdste niet....
Het gaat niet om de OP (topic was puik), het gaat om het feit dat men meteen complete adressen hier neerpost, en dat we geen zin hebben in een tweede Antonyzeus-drama.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil wel een mooie OP maken hoorIk ben de beroerdste niet....
Heeft Fok! daar dan last mee gehad?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het gaat niet om de OP (topic was puik), het gaat om het feit dat men meteen complete adressen hier neerpost, en dat we geen zin hebben in een tweede Antonyzeus-drama.
Z'n MILF welquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heeft Fok! daar dan last mee gehad?
Dan moet je niet zo'n gruwelijk dom regeltje in je pietluttige FAQje zetten, maar gewoon in je frequent gestelde vragen stellen dat elk topic wat meer dan 2 baggeraars bevat zonder pardon op slot gaat en de topicopener mooi uit z'n neus kan vreten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:07 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat KLB het moeilijkste te modereren is, omdat een topic ieder moment kan verbaggeren, en het moeilijk peilen is, of iets serieus is, of niet. Hebben we dit stadium gehad, dan moeten we om de minuut F5'en, om te kijken of de TS niet is gebashed. Zoals je misschien begrijpt, is dit geen doen. Dit omdat we allemaal een prive-leven hebben, en niet 24/7 zitten te F5'en.
quote:Je OP had overigens een flauwe/bashende en bagger-aantrekkende insteek. Topic verbaggerde, na het al een keer te hebben opgeschoond.
Lang verhaal kort: Je trekt het zelf aan![/quote]quote:Misschien moet je wat serieuzer worden in je openingspost, zodat we reactie's als: "homo", "sukkel" etc etc, kunnen vermijden.
Vertrek jij dan? Dan is mijn sollicitatie meteen weg.quote:En mocht je het allemaal beter kunnen, schroom je niet te sollicteren![]()
Probeer m'n collega's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |