Ja daarom snapte ik er ook geen fuck vanquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef Frollo het volgende:
TS had het eerst over 15% korting en even later over 50%
Later heeft hij het wel goed ge-edit maar toen was het kwaad al geschied.
neuh maar vind het gewoon een stomme actie van biogarde, en sowieso van de rest ook.. het is aangepast, en met logisch denkwerk snap je het echt welquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:04 schreef Chris_Highhat het volgende:
Ben je zo trots dat je de grote mensen een keer begrijpt?
Topic was inderdaad net gesloten nadat ik van die 50% 15% had gemaakt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:04 schreef Chris_Highhat het volgende:
Ben je zo trots dat je de grote mensen een keer begrijpt?
Lijkt mij ook, stond ook duidelijk in de TT.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Thrilled het volgende:
en met logisch denkwerk snap je het echt wel
Bwhehehequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef rival het volgende:
biogarde is gewoon dom, die zei dat niemand de op snapte alleen omdat hij/zei em niet snapte!
Wordt deze nu ook gesloten?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef rival het volgende:
biogarde is gewoon dom, die zei dat niemand de op snapte alleen omdat hij/zei em niet snapte!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef Biogarde het volgende:
Maar wat hebben wij eraan, om te weten dat hij ALSNOG z'n korting gehad heeft?
Kijk, het is een vreemde actie, maar ik ga bij de MAC ook niet lopen schreeuwen dat ik m'n koffie en donut voor de prijs van een 65 plusser wil hebben, omdat het in mijn ogen raar is, dat fossielen wel die korting krijgen. Godverdomme.
nee, maar jij krijgt wel een ban!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:11 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
[..]
Wordt deze nu ook gesloten?![]()
In tegenstelling tot een hoop andere topics, denk ik dat je hier best nog wel je voordeel mee kan doen. Ik wist trouwens niet dat je bij de Mac korting krijgt op koffie als je 65+er bent. Is dat bij elke Mac?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:01 schreef Biogarde het volgende:
Maar wat hebben wij eraan, om te weten dat hij ALSNOG z'n korting gehad heeft?
Kijk, het is een vreemde actie, maar ik ga bij de MAC ook niet lopen schreeuwen dat ik m'n koffie en donut voor de prijs van een 65 plusser wil hebben, omdat het in mijn ogen raar is, dat fossielen wel die korting krijgen. Godverdomme.
Ja, maar dan blijft het stiekem toch alsnog gewoon een kuttopic?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
neuh maar vind het gewoon een stomme actie van biogarde, en sowieso van de rest ook.. het is aangepast, en met logisch denkwerk snap je het echt wel
Doe maar nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef PDOA het volgende:
Dit kuttopic verdient een slotje en de ts een permban.
Damn, ik had mod moeten worden!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Thrilled het volgende:
Jezus biogarde, als je elk topic beredeneert zoals je hierboven doet kan heel KLB in de prullenbak
Het topic bevatte geen klacht, aangezien meneer een korting heeft gekregen waar hij geen recht op had.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Thrilled het volgende:
Jezus biogarde, als je elk topic beredeneert zoals je hierboven doet kan heel KLB in de prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |