Je wil zeggen dat als je die dvd aanhebt staan, en je krijgt visite..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen het er warm van
Nee mijn zusje. "Het lijkt net alsof het echt warmer is hier!!"quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat als je die dvd aanhebt staan, en je krijgt visite..
Dat ze binnenkomen en roepen, oh wat een mooi haardvuur, ik krijg het er warm van!
Biogarde, anaal nemen kan morgenochtend.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Sebasser: Slowchatten doe je maar in 1 van die topic's in ONZ
Mijn post, wat doe je!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Janetje het volgende:
Geen TVP's plaatsen in KLB he Termie..![]()
Ik ken hem, maar veel andere users niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef Repeat het volgende:
waarom. het is toch duidelijk dat het over de presentator van pimp my ride gaat, als je het gezien hebt ken je em (denk ik)
Die zijn dichtquote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef Tommeh het volgende:
Koud in auto door warme koffie
Ik klaag over koude auto en warme koffie, hoezo niet topic waardig? Nee die Talpa topics zijn geweldig!
Ik wil gerechtigheid!![]()
Heb je de reactie's gezien?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ja ja maar maar mijn topicje is toch gewoon een klb topic wat net begon te lopen!
Als ik mee mag raden, dan gooi ik hem weer openquote:Op donderdag 9 november 2006 23:58 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Iedereen (!) ging net raden welke auto enzo![]()
Omdat je openingspost bestond uit een link naar een video, en een reeks kotssmilies.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:52 schreef frank07 het volgende:
waarom is mijn gebroeders ko klaagtopic dichtgegooid
gebroeders ko
ze hebben een 'nieuwe' nr (zie youtube filmpje) wat t zelfde is als t vorige nr.
en daar klaag ik over. ik wil nieuwe gebroeders ko hits![]()
Alsof dat uitmaakt. Het is toch duidelijk? De reacties blijven toch wel hetzelfde, of de openingspost nu uitgebreider is of niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat je openingspost bestond uit een link naar een video, en een reeks kotssmilies.
Klacht was terecht, maar iets uitgebreider mag wel.
In veel gevallen geldt simpelweg: matige openingspost, matige reactie's.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt. Het is toch duidelijk? De reacties blijven toch wel hetzelfde, of de openingspost nu uitgebreider is of niet.
Met zo'n OP?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef postmortum het volgende:
zeg mag ludo naar onz ?
nou dan ga ik ludo maar ff zelf doodmakenquote:
Wel voorzichtig he..quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou dan ga ik ludo maar ff zelf doodmaken![]()
nou ik was van plan om de stekker er bij hem uit te trekkenquote:
Nou ja.. je snapt toch zelf wel dat dat topic een stroom van tvps in dat topic teweeg brengt? Die netjes verwijderd moeten worden om het consequent te houden, waar dus constant iemand naar moet zitten kijken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:27 schreef moelan0e het volgende:
Als jullie alle TVP topics verwijderen zal niemand zien dat ze ooit al bestonden en dan maken arme zieltjes zoals ik de fout er nog een te maken.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou ik was van plan om de stekker er bij hem uit te trekken![]()
Moet er volgens mn rooster nog 4 zetten voor 17.00.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:07 schreef postmortum het volgende:
wtf 2 topics van mij gesloten binnen 1 minuut zijn jullie je slotjes op aan het krikken![]()
-sandstorm kan geen topics openenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet er volgens mn rooster nog 4 zetten voor 17.00.
Vond het al zo rustig idd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
-sandstorm kan geen topics openen
is die gaband ofzo?quote:
Die is er al. Een flinke tijd zelfs.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef Bob-B het volgende:
Wanneer komt er een KLB centraal topic voor kleine klachten, nee geen slowchat, maar zoals nu, heb g*!@@#!*##$@ de hik en vind het te lam om er een topic over te openen, maar wil het wel kwijt...nou ja, das dan nu gelukt 14.gif
Stickyquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die is er al. Een flinke tijd zelfs.
[CENTRAAL] Kleine ergernissen
quote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef sjimz het volgende:
Pff die modjes in KLB zijn ook wel snel aangebrand![]()
KLB is toch gewoon een puik topic..
Ik pleit voor een ban voor die callcentermedewerker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |