Hoe kom je aan de foto van mijn dochter?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Nosh het volgende:
..voor dit. http://www.naturalbeautiescontest.homestead.com/retouch.html
Verknipte ouders die foto's van hun kinderen 'professioneel' laten opleuken, voor wedstrijden. Oneffenheden wegwerken, haar wat opleuken, poppenoogjes erop plakken, gezellig achtergrondje erbij, en dat voor maar 40 dollar!
Wat je dan krijgt als resultaat?
[afbeelding]
Serieus. Wtf.
En wat als je kind begint door te krijgen dat het gebruikt wordt, om het zelfvertrouwen van haar ouders wat op te vijzelen, en een beetje begint te nukken?
[afbeelding]
Mijn klacht: verschrikkelijk enge ouders, die hun kinderen eruit willen laten zien als een manische combinatie tussen een opblaaspop en een wandelende botox-reclamebord.
En niet even beseffen dat hun kinderen met een beetje pech over 5 jaar hier achter komen, waarna ze zichzelf óf voor een trein tyfen, óf adoptie aanvragen bij een gezellig Nigeriaans honger-gezin.
Somethingawful heeft het overigens ook al ontdekt, met dit redelijk briljante topic als gevolg.
Tien tegen één dat er minstens een oog uitrolt, als je iets te enthousiast te werk gaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou haar zeker wel doen.
Die had ik er inderdaad in eerste instantie ingezet, maar de link was dood.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog erger dan die in de OP, die ogen zijn verschrikkelijk nep en die mond is niet eens van haar. Waar zijn die schattige hazetandjes gebleven!
Kan jij wel gebruiken toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef vosss het volgende:
whehe; so what, dan heb je meteen een extra gat erbij
Altijd alles van de positieve kant bekijken he
quote:(A more natural look.)
Linkjes aangepast.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:05 schreef Ticootje het volgende:
mooie kruisjes joh
Ronduit lelijk zelfs! Wat zeg ik? Lillek!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ze maken er Barbie-poppen van.
Ik vind dit niet zo zeer eng, maar gewoon verschrikkelijk dom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |