Zijn dempers uitlaat maakt al genoeg herrie.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef bvvt het volgende:
Hey makster - is dit misschien iets voor jou?
Bij een afschrijving van de installatie over hoeveel jaar?quote:
Ook illegaal.. en je brandstoffilter kleurt rood.. en blijft rood.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef Crashcat het volgende:
En rode diesel?
Een motor is niet te vergelijken met een auto.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef bvvt het volgende:
ben dan ff compleet en zet diesel en motor er ook ff bij![]()
het gaat hierom:quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef worldpimber het volgende:
Post eens picca van wat het precies is dan, want ik begrijp het nog steeds niet.Wil je nu het reuzenkontje er weer afslopen of alleen de undertail?
En sjeh boh boh, als het op de motor past dan haal ik het wel hierheen, mag jij het weer van hieruit komen ophalen
![]()
Rugzak of ductape werk dus op de motor.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het gaat hierom:
[afbeelding]
en dan vooral om het kontje, maar is aardig dat de undertail er ook bij zit
zouzijn, scheelt me een uur rijden
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het gaat hierom:
[afbeelding]
en dan vooral om het kontje, maar is aardig dat de undertail er ook bij zit
zouzijn, scheelt me een uur rijden
-edit- is per periodequote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
Bij een afschrijving van de installatie over hoeveel jaar?![]()
zondag poffertjes zaak opzoeken in omg Adamquote:Op donderdag 9 november 2006 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Enneeuh, die poffertjes dan? [afbeelding]
Wat is je plan, zondag van hieruit ophalen dan? Hoe?![]()
Dus je komt met de auto?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag poffertjes zaak opzoeken in omg Adam
Jammer dat de kankersearch van kankerfok van kankerdanny het niet doet, anders had ik hier een link kunnen posten van door OPM geopende topics en hadden we net kunnen doen alsof dat grappig was hahaahahaquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:00 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik rij morgen deovolente wel even langs... als ik het niet meekrijg rij ik weer zonder terug.
Neh, maar mail ff alle info van verkoper, alle info van de verkoop, alles wat ik moet weten, hoe jij het wil mee gaan nemen, tips over hoe ik het mee ga moeten nemen en je BMI indexMoet nu naar school.
Ohquote:Op donderdag 9 november 2006 16:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat de kankersearch van kankerfok van kankerdanny het niet doet, anders had ik hier een link kunnen posten van door OPM geopende topics en hadden we net kunnen doen alsof dat grappig was hahaahaha
die 2e van rechts kijkt wel erg liefquote:Op donderdag 9 november 2006 16:42 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... hoeveel glaasjes champagne zou ik hun moeten trakteren voordat ze met mij mee gaan?
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen, ik ken een Thais restaurant, daar gaan de dames elke avond met een andere man klant mee stappen. Heb er zo ooit twee meegekregen.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:42 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... hoeveel glaasjes champagne zou ik hun moeten trakteren voordat ze met mij mee gaan?
[afbeelding]
![]()
Ik rij er vast geen drie jaar in.. en dan moet je nog voordeel krijgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij 10.000km/jaar heb je na ongeveer 3 jaar die investering van 1.800 terugverdiend..
zie http://www.bp.com/iframe.do?contentId=7002091&categoryId=9001182![]()
Kunst.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:04 schreef bvvt het volgende:
die 2e van rechts kijkt wel erg lief
zie editquote:Op donderdag 9 november 2006 17:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ik rij er vast geen drie jaar in.. en dan moet je nog voordeel krijgen.![]()
![]()
En illegaal?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie editin jouw geval moet het binnen een half jaar - een jaar hooguit voordeel opleveren
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
Zelda de postbeambte.
![]()
Zelda leest geen briefjes op de deur.
![]()
Zelda schrijft liever briefjes uit.
![]()
Zelda loopt gewoon weg bij mensen die gewoon thuis zijn.
![]()
Zelda wil geen koffie.
![]()
Zelda is dik, stom en lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we niet eerder van Zelda gehoord in FokMC?
![]()
meer dan 200 liter getanktquote:Op donderdag 9 november 2006 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En illegaal?![]()
![]()
(hoef je niet uit te rekenen hoor...
)
Ik hou de kosten niet bij, maar ik heb nu iets van 120 euro getankt in 2 weken.
Valt me 200% mee.Gezien de kilometers, Noord Holland, Brabant, in de regio rijden, etc....
Ze loopt hier vaker in de regio .. niet dat ik echt weet wie ze is.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:Hebben we niet eerder van Zelda gehoord in FokMC?
![]()
200 liter?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meer dan 200 liter getanktdas zo'n 7 keer tanken denk ik
dat vind ik het makkelijke aan diesel; 1 keer in de 800km tanken
Klinkt inderdaad bekend in de orenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hebben we niet eerder van Zelda gehoord in FokMC?
![]()
quote:En een volle tank durf ik nog niet aan, doe steeds 20 liter.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ging nog ff van G3 uitquote:Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
200 liter?![]()
Ik zeg 120 euro. Dat is dan, omgerekend vanaf ¤ 1,23 "slechts" 97 liter.
En een volle tank durf ik nog niet aan, doe steeds 20 liter.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ik net steeds onder de helft.....
Weet je wat dat kost... 60 liter.quote:
Had ik maar G3quote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ging nog ff van G3 uitkrijg je als je 2 dingen tegelijk doet
Fluwelen gasvoetje.. alleen van de week reed ik iets harder na de sollicitatie.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar valt inderdaad nog meezeker niet mee geraced
Zeldaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt door je Gameboy natuurlijk.
[afbeelding]
Die ene heeft er wel wat van weg.Met bril.
![]()
Grappig dat foutje met je CTRL-C en CTRL-V, voor de editquote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt door je Gameboy natuurlijk.
[afbeelding]
Zal mij aan m'n reet oxideren, heb een gelaccuquote:Op donderdag 9 november 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
En luie Bandit en Diversionrijders.![]()
Als je accu op max staat, en je zet'em op de zijstandaard, dan is het accupijl al lager dan min.![]()
[afbeelding]
Weer een reden erbij om hem op de middenbok te zetten.![]()
Je platen komen bloot, en je accu gaat oxideren.![]()
![]()
Zal mij ook aan mn reet roesten, geen accuquote:Op donderdag 9 november 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
Zal mij aan m'n reet oxideren, heb een gelaccu![]()
cc is dan ideaalquote:Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Fluwelen gasvoetje.. alleen van de week reed ik iets harder na de sollicitatie.![]()
..zag later een politiecontrole, maar gelukkig reed ik net weer 120 km/u .. zag ik.
De auto rijdt gelukkig dermate comfortabel dat hard rijden niet echt uitnodigt.![]()
Mozilla luistert niet altijd, heb er vaak last van.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
Grappig dat foutje met je CTRL-C en CTRL-V, voor de edit
Veel te duur.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
Zal mij aan m'n reet oxideren, heb een gelaccu![]()
De XJ blijft zonder spanning toch niet lopen bleek vorige week.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:56 schreef Snelwagen het volgende:
Zal mij ook aan mn reet roesten, geen accu![]()
Bedoel je ook de auto, of het koekblik in het algemeen?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cc is dan ideaalwel rieleks zo een blik
voor mijn woon-werk verkeer de auto
![]()
Thnx manquote:Op donderdag 9 november 2006 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wist niet eens dat het een officieel tekenfilmfiguurtje was.![]()
![]()
![]()
Voor het eerste plaatje overigens 5 seconden geduld om te kijken.![]()
Jij met je langzurige site's, daar is geen ent aan te knopen!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef ikookhier het volgende:IOH gaat niet terug lurken vandaag
![]()
wel aan wezig![]()
Mensen met een trage verbinding zoooooooo 1996quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij met je langzurige site's, daar is geen ent aan te knopen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mensen met een trage verbinding zoooooooo 1996![]()
![]()
Ik druktequote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Hahaha ik vind het zo grappig!!!!!!!!!! Die eerste site die je gaf![]()
EN dan denken hoe mensen daar op die knopjes gaan lopen porren [afbeelding]
OwkeHaha!
Jah wel gezien, kd8 dat het een 1200 zou wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef klaus_beyer het volgende:
iemand de nieuwe ducati al gezien...
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4038
nu staat dus toch nog een ducati op mijn verlanglijstje.
Nu nog nakedquote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef klaus_beyer het volgende:
Dat is de eerste ducati waar ik spontaan verliefd op kan worden ..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef klaus_beyer het volgende:
Sorry?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik hoop op iets van 6.000 euro, dan kan ik mijn motor inruilen...
Zet daar maar een 1tje of een 2tje voorquote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef klaus_beyer het volgende:
iemand idee van de prijs??? De normale uitvoering dan, deze lijkt me iets te duur.
Ik hoop op iets van 6.000 euro, dan kan ik mijn motor inruilen...
iddquote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet daar maar een 1tje of een 2tje voor
Haha stiekemerdquote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef klaus_beyer het volgende:
snap ik...was eigenlijk een grap..volgende keer moet ik maar een andere smiley gebruiken anders begrijpen mensen het niet. Ik bedoelde dus
Anyway, een 2tje ervoor vind ik een beetje te gek, want dit is bedoeld als een betaalbare straatmotor. Ik schat voor de normale uitvoering 19.000
Maakte jij een garpje?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef klaus_beyer het volgende:
snap ik...was eigenlijk een grap..volgende keer moet ik maar een andere smiley gebruiken anders begrijpen mensen het niet. Ik bedoelde dus
Anyway, een 2tje ervoor vind ik een beetje te gek, want dit is bedoeld als een betaalbare straatmotor. Ik schat voor de normale uitvoering 19.000
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef klaus_beyer het volgende:
ja, ik was niet echt serieus...Maar het was inderdaad geen sterke grap. Wel irritant als mensen denken dat je wel serieus bent. Dus...trouwens ook absoluut niet grappig wat jij daar onder je kwats hebt staan. Holes?? gheghe, niet grappig
Goeiedagquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef oshiro het volgende:
TVP.
Tot welk vermogen gaan die lollerbanken van de politie eigenlijk?
ver·mo·gen (het ~, ~s)quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef oshiro het volgende:
TVP.
Wist ikquote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef klaus_beyer het volgende:
ja, ik was niet echt serieus...
quote:Maar het was inderdaad geen sterke grap.
Ik zal niet meer doen alsof ik serieus ben op een niet serieuze garp, die als serieus beschreven is met een niet serieuze ondertoonquote:Wel irritant als mensen denken dat je wel serieus bent.
Whehequote:Dus...trouwens ook absoluut niet grappig wat jij daar onder je kwats hebt staan. Holes?? gheghe, niet grappig
nee ik bedoel zo een dikke Amerikaanquote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
Bedoel je ook de auto, of het koekblik in het algemeen?![]()
Dat is inderdaad zo, maar op diesel heb je niet dat geluid van een benzineslurpende V8 of het geluid als ze automatisch opschakelen. Er zijn van die truukjes dat je een oude chassis voorziet van een nieuwe opbouw zodat je alsnog belastingvrij kan rondkarrenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee ik bedoel zo een dikke Amerikaanjammer dat er van zulke zo weinig - als niet geen één - dieselen
aan gas begin ik niet meer
kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Dat is inderdaad zo, maar op diesel heb je niet dat geluid van een benzineslurpende V8 of het geluid als ze automatisch opschakelen. Er zijn van die truukjes dat je een oude chassis voorziet van een nieuwe opbouw zodat je alsnog belastingvrij kan rondkarren
Voor je't weet moet je circuitdagen, vakanties en je leven gaan afzeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en kost weer allemaal geld/tijd etc.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar op diesel heb je niet dat geluid van een benzineslurpende V8 of het geluid als ze automatisch opschakelen. Er zijn van die truukjes dat je een oude chassis voorziet van een nieuwe opbouw zodat je alsnog belastingvrij kan rondkarren
Een dikke portemenaie blijkt toch vaak de oplossing te zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptzo een brullende V8 is een genot voor het gehoor
![]()
truukjes zatmoet je wel weer de 2 juiste bakken vinden en kost weer allemaal geld/tijd etc.
plus blijven ook belastingvrije benzineslurpers benzineslurpers
![]()
en dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor je't weet moet je circuitdagen, vakanties en je leven gaan afzeggen![]()
![]()
Die gaan gewoon tot 2 of 3 kW toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef oshiro het volgende:
TVP.
Lavalamp met bierquote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
[afbeelding]
Ff getest in de kroeg, smaakt prima ..
badaboemquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe dan deze maar ..
[afbeelding]
Die zien we nooit meer badaboem tuhrug .. !
Minder bitter, slim bedacht hoor .. Kost je 2 euri maar dan heb je ook wat ..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou er bijna weer zin in krijgen![]()
Stamt nog van mijn Doom 2 tijdperk ..quote:
Ik drink al een jaar of 10 geen alcohol meer maar mijn beste biertje kwam toch uit een Grolsch beugelflesjequote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Minder bitter, slim bedacht hoor .. Kost je 2 euri maar dan heb je ook wat ..
Lekker manquote:
Altijd al wat van dat spul willen proberen maar ken niemand die het drinkt en ben te gierig zelf een hele fles te kopen om het te proevenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Maar dit was het allerlekkerste
[afbeelding]
Dat was trouwens ook de reden om te stoppen met drinken![]()
![]()
Zeg serieus... was jij R2D2quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker man![]()
[afbeelding]
![]()
Misschien gaan we als teamuitstapje naar een Whisky-proeverij ...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker man![]()
[afbeelding]
![]()
Ella?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet inmiddels wel wie het is
Is goed manquote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Wacht ff, ik ga zoeken waarom ik dat zei.
Blieb-blib-blieb blooib ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga mijn pc loskoppelen .. Morgenmiddag t/m zondag ga ik lannen bij collega thuis ..
Weltrusten
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar hij mee aan komt zettenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Just when you think you’re out for good... they pull you back in
Okee man, doen we zondag welquote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
Nah, ik geef het op... we komen er nog een keer op terug. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet precies wat ik zoek, maar google werkt niet meer![]()
Net met jouw broeder getjetquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Ehhh, hoe zit het met de Peppo meet?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zijn krib opzoeken[afbeelding]
[afbeelding]
Gezelligheid boven alles!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
kwas net op kraambezoek, kben ook maar eerder weggegaan omdat ik prisonbreak wilde kijken
![]()
quote:
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
Kzat ff rond te turen op andere topique's van FOK![]()
Ff in dat Zwolle (4km van hattem verwijderd) Topique kijken, kom ik tot de schrik van mijn leven gangbang sylvana tegen![]()
![]()
Is dat niet overduidelijk?? Dat is zijn gangbang biatchquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
(wie mag dat in hemelsnaam zijn?)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is dat niet overduidelijk?? Dat is zijn gangbang biatch![]()
[afbeelding]
jah dat is ergquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
(wie mag dat in hemelsnaam zijn?)
* note to self, remember not to click suspicious links againquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah dat is erg
ik zal hier een link neerzetten zonder IMG´s
klik op eigen risico![]()
http://sylvana1987.web-log.nl/outfit8zf.jpg
Make that a public statementquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
* note to self, remember not to click suspicious links again
In Amerika kost de benzine zo weinigquote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee ik bedoel zo een dikke Amerikaanjammer dat er van zulke zo weinig - als niet geen één - dieselen
aan gas begin ik niet meer
Door het bijlezen, of ben je iets op het spoor?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar schijnt de laatste tijd ook verandering in te komenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
In Amerika kost de benzine zo weinigdat diesel geen zin heeft.
inderdaadquote:Maar als er van oudsher een traditie was geweest in diesel, hadden we nu kunnen genieten van mooie betaalbare 8 cylinders.![]()
quote:Door het bijlezen, of ben je iets op het spoor?
je hebt mijn mailadres (opm@etc)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je me meteen vertellen wie het was eigenlijk
[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 10-11-2006 09:37:07 ]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Door het bijlezen, of ben je iets op het spoor?
Ik weet dat ze uitelkaar zijn en dat dat niet allemaal netjes en gladjes is verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dit geval gaat het over andermans misere en dat hoef ik niet online te gooien. Bij een HCM kan ik er wel iets over vertellen als daar behoefte aan is![]()
Ik las laatst nog een stukje dat een nederlandse fietsenfabrikant dat gaat aangrijpen om de amerikanen aan de omafiets te krijgenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daar schijnt de laatste tijd ook verandering in te komenalthans, naar Amerikaanse maatstaven
Ging ook niet van mij uit meen ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan morgen niet, hoorde er ook niks meer over![]()
Altijd eerst alle details overleggen met de leidingquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef Rib-i het volgende:
ik weet dat ze uitelkaar zijn en dat dat niet allemaal netjes en gladjes is verlopen![]()
In dit geval gaat het over andermans misere en dat hoef ik niet online te gooien. Bij een HCM kan ik er wel iets over vertellen als daar behoefte aan is![]()
Maar wel hoe je dat weet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet dat ze uitelkaar zijn en dat dat niet allemaal netjes en gladjes is verlopen![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=839039&c=30quote:Batavus wil omafiets slijten aan Amerikanen
Uitgegeven: 2 oktober 2006 16:09
AMSTERDAM - Het oer-Hollandse fietsmerk Batavus komt ook in de Verenigde Staten en Canada op de markt. De vraag naar stads- en sportieve fietsen in die landen neemt toe en daar wil Batavus van profiteren. Daarnaast zal de fabrikant zich in Noord-Amerika profileren met de ouderwetse omafiets.
Door de hoge benzineprijs laten Amerikanen steeds vaker de auto staan, zei marketingmanager F. van den Eeden van Batavus maandag.
De fiets is daarom tegenwoordig een goed alternatief voor het woon-werkverkeer, maar wordt ook veel gebruikt als vrijetijdsbesteding. "Daar komt bij dat er meer aandacht is voor gezondheid. Er zijn veel dikke mensen en die zoeken naar nieuwe vormen van beweging", lichtte Van den Eeden toe.
Hoogopgeleiden
Batavus, onderdeel van het beursgenoteerde Accell, denkt vooral onder hoogopgeleiden in dichtbevolkte gebieden geïnteresseerde kopers te vinden. De fietsen komen bij zo'n 1500 dealers te staan.
"De markt is ongeveer net zo groot als die in Nederland", aldus de marketingmanager. Bovendien gaat binnenkort een Amerikaanse Batavus-site in de lucht.
Ik geloof je!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef klaus_beyer het volgende:
ja, ik was niet echt serieus...Maar het was inderdaad geen sterke grap. Wel irritant als mensen denken dat je wel serieus bent. Dus...trouwens ook absoluut niet grappig wat jij daar onder je kwats hebt staan. Holes?? gheghe, niet grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs bij mij een schok. Ik loop achter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:38 schreef MouseOver het volgende:
Ah, die is em:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=839039&c=30
Zeg zelf, dat moet wel een cultuurshock voor ze zijn![]()
Je zou het in de hectiek bijna vergetenquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd eerst alle details overleggen met de leiding [afbeelding] (zondag)
Daarna kunnen we in overleg met de VIP-leden verder bekijken wat we met de vuile was binnen FokMC doen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
OPM, wat doe je met die edits van 2 postings.![]()
Iddd, had ineens gisteren allemaal wilde plannen om de achterbrug maar uit te bouwen vandaag, flink opschuren, zelf dubbel spuiten, en dan weer in te bouwen. Zit best wel roest op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef worldpimber het volgende:
Je zou het in de hectiek bijna vergeten
Meet schuiven we ff op de lange baan... misschien maken we er wel een oliebollen meet van![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, en mijn meisje wil volgende week op vakantie..quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
Het lijkt heel wat, maar alles kan gedaan worden in 2 uur.![]()
![]()
Niet in mijn eigen omgeving, wel in de MCquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:31 schreef worldpimber het volgende:
Never trust anyone
Ieder heeft zo z'n eigen verhalen, tegenover elkaar zijn we vaak vriendelijk, maar misschien is Rib-I wel een wifebeateren BazzieK wel een veel gepestte jongen in zijn eigen omgeving...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd eerst alle details overleggen met de leiding [afbeelding] (zondag)
Daarna kunnen we in overleg met de VIP-leden verder bekijken wat we met de vuile was binnen FokMC doen.
[afbeelding]
Ik wéét ut, ik wéét waarom hij een bon heeft ..quote:
Meer slaan, minder verwennen, krijgt ze niet zulke rare ideen en kan jij gewoon blijven sleutelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, en mijn meisje wil volgende week op vakantie..
Of ik dat even kan regelen vandaag, vliegreisje Praag ofsow.
Dat lukt ons samen niet eens gisteravond, je blijft zoeken of die sites.![]()
![]()
Steeds nèt niet wat we willen, verkeerde data, te weinig of teveel dagen etc..![]()
![]()
Nou ja, eerst ff nummer drie.![]()
Heeft die Chrysler van jou niet eens iso stekkers dan ??quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wooot! Ziet er irl beter uit dan ik vantevoren door de foto dacht.![]()
![]()
[afbeelding]
Echt lekker dun frontje, voelt solide aan, ziet er goed uit, en de volumeknop gaat met de gewenste zware weerstand.![]()
Er zit echter geen bedrading bij, gestandariseerde iso stekker.
![]()
[afbeelding]
Wel Roadstar stickers voor op de motor.![]()
![]()
Leuke schermafbeeldingquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
Echt lekker dun frontje, voelt solide aan, ziet er goed uit, en de volumeknop gaat met de gewenste zware weerstand.![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Nee, die pimber neemt alles over van zijn Imam. Kan ik ook op internet lezen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:19 schreef BazzieK het volgende:
Meer slaan, minder verwennen, krijgt ze niet zulke rare ideen en kan jij gewoon blijven sleutelenMisschien een cursusje bij pimber?
Is dat standaard? Vroeger toen ik een autoradio kocht zaten er nog gewoon stekkers aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:22 schreef kratjuh het volgende:
Heeft die Chrysler van jou niet eens iso stekkers dan ??
Da's toch standaard sinds het jaar Kruik v.Chr. ?
Fok! radio.. heb jij die niet aanstaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef BazzieK het volgende:
Leuke schermafbeelding
Net ding, nu nog in de auto beunen![]()
![]()
Ben bang dat ik dan zomogelijk een nog grotere nerd wordquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fok! radio.. heb jij die niet aanstaan?![]()
Een beetje kloten met multimeter en reservezekeringen onder handbereik doet wonderenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, die pimber neemt alles over van zijn Imam. Kan ik ook op internet lezen.![]()
[..]
Is dat standaard? Vroeger toen ik een autoradio kocht zaten er nog gewoon stekkers aan.
laatste autoradio was een Sherwood met cassette spelert.![]()
![]()
Maar er zit wel een stekkerblok, maar iemand heeft creatief lopen knippen.![]()
Heb dus verschillende draden zonder isolatie los liggen, en dan net buiten grijpafstand nog wat kroonsteenachtig uit een buis komen.Anyway, later ter plaatse kijken. Misschien matcht er nog iets.
![]()
Die losse draden in ieder geval al niet........
[..]
Fok! radio.. heb jij die niet aanstaan?![]()
Doe die klep dan ook open.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens net zo'n 30 minuten bij de verkeerde huisartsenpost zitten wachten voor ik er achter kwam dat ik bij de buren moest wezenGa nooit naar de huisarts
![]()
Ik ben gelukkig niet helemaal onbekend met multimeters en zwakstroom.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef MouseOver het volgende:
Een beetje kloten met multimeter en reservezekeringen onder handbereik doet wonderen
Toch vraag ik me elke keer weer af welke aap er nu in zo'n kabelboom gaat hakken..
Even neerladenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef worldpimber het volgende:
Geen tijd om bij te lezen, alleen dit:dat ffrontje
![]()
http://www.phatzak.nl/trying_to_find_a_balance.mpeg (100+mb)
Aan het einde kan je zien dat het niet allemaal pais en vree is![]()
Idd, kep open carbon Mivv dempers. 2 stuks, herrie zatquote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn dempers uitlaat maakt al genoeg herrie.
Heb je er nu 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Het was nog vroeg en koud enzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe die klep dan ook open.Hadden ze geen MSN terminal voor vragen.
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:34 schreef Makster het volgende:
Heb je er nu 2
Ik moet namelijk serieus een andere radio hebben
Ik weet nu ook waarom je zo vroeg online bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:35 schreef BazzieK het volgende:
Het was nog vroeg en koud enzoWas al lang blij dat ik ergens warm zat
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet nu ook waarom je zo vroeg online bent.![]()
quote:Ik omdat ik iemands ontbijt ging verzorgen.![]()
Uniek zeldzaam gevalletje van doordeweeks bliijven slapen in 6 maanden tijd.Gewoon terug smsen dat het dan tenminste voor een van jullie twee leuk wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
WB had al een multimeter toen hij 12 was.![]()
Dat koop je toch icm een motorquote:En toen al geen sociaal leven.![]()
109MB in 36 sec ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef worldpimber het volgende:
Geen tijd om bij te lezen, alleen dit:dat ffrontje
![]()
http://www.phatzak.nl/trying_to_find_a_balance.mpeg (100+mb)
Aan het einde kan je zien dat het niet allemaal pais en vree is![]()
Aha, wat heb je dat gekostquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat was een bestelling van Louis.de .. waaay back in september.
Ik kan je deze wel aanbevelen vanwege de eenvoudige inbouw.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon terug smsen dat het dan tenminste voor een van jullie twee leuk was
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens doen![]()
¤83,90 incl verzending.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef Makster het volgende:
Aha, wat heb je dat gekost
En ik ben zo finaal naar de cholera teffus tering pleuris pauper pest pokken tering niet normaal. tot 02:30 zuipen (en hard zuipen) is geen toffe combinatie als de wekker om 07:30 gaat![]()
![]()
Alsof jij weet wat dat is ..quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens doen![]()
Lukt mij anders feilloos ..quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ShhhhtIk probeer in slaap te komen
Minder neuqen en beter bijlezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kijk zelf amper filmpjes, maar deze wil ik jullie toch niet onthouden.![]()
![]()
vind ik zonde geldquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
¤83,90 incl verzending.
Appels en peren, multimediakaartjes en USB waren één van de hoofdeisen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik zonde geldimho
voor 2 10tjes meer had je een redelijk merk gehad:
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/cqc1323nw.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/kdg321.jpg]afbeelding][/url]
ok, geen USB maar wel MP3 iig![]()
Dan ben ik blij met deze 21ste keer. De eerste 5 seconden meenden ik dat het ghettonegers waren die pissig waren dat ze een ongelukje gehad hadden en daarom maar de auto voor hun in elkaar gingen rammen. Maar toen zag ik Police op hun hesjes staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder neuqen en beter bijlezenIs al 20x voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Smich het volgende:
Hallo allemaal,
Ik dacht, na heel lang meegelezen te hebben, "laat ik me ook eens melden op dit topic".
Ik ben sinds juli van dit jaar in bezit van een TLR en ben er helemaal aan verkocht.... Wat een heerlijke machine is het toch.
Mijn vorige machine was een Kawa ZX6-R, dus dan kan je je voorstellen dat de TLR me in het begin (eigenlijk nu nog) erg kon verrassen met de power/koppel die deze machine heeft:9~
Ik vind het echt een feest om op te rijden.:}:}:}
<insert geile piccies> ff op deze link klikken.![]()
Hoop dat er volgend jaar weer een meeting is:9
JVC is kudtquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind ik zonde geldimho
voor 2 10tjes meer had je een redelijk merk gehad:
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/cqc1323nw.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/kdg321.jpg]afbeelding][/url]
ok, geen USB maar wel MP3 iig![]()
Peugeot 206?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef koffiekoekje het volgende:
JVC is kudtNa een half uur stopt ie er mee omdat dat ding te heet wordt
![]()
Of dat komt omdat de verwarming er onder zit
Doe je 'm voorop je fiets .. Kunnen automobilisten lezen in hun spiegelquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Peugeot 206?![]()
Fokkedok.. de sticker bij de autoradio is een raamsticker.![]()
[afbeelding]
Was wel leuk geweest.. Roadstar op de XJ.![]()
Net een hoop kettingvet verwijdert met een beitel..
Oldskool Ford mondeoquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Peugeot 206?![]()
Fokkedok.. de sticker bij de autoradio is een raamsticker.![]()
[afbeelding]
Was wel leuk geweest.. Roadstar op de XJ.![]()
Net een hoop kettingvet verwijdert met een beitel..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
109MB in 36 sec ...![]()
Best leuk, werken bij een ISP ..
Echt een BazzieK actiequote:Toen de artsen verder vroegen gaf ze toe dat ze met vrienden een pornofilm had gekeken en dat ze haar tandenborstel had ingeslikt nadat ze een poging had gewaagd de vrouwen uit de film te imiteren.
Echt lekker was gelijk de voorvork eraf, en frezen maar met die AF1 voorvork.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef hicham het volgende:
Gaat lekker zo Pepijn, maar als je werk vindt dan houd je geen tijd meer voor over voor de XJ
Dat kost vast geen moeite.quote:Ene weekend vriendin, andere weekend Nick, doordeweeks de baas...
Misschien de volgende sollicitaties bewust als een debiel overkomen net zo lang tot je de XJ afhebt![]()
Anti roest, droogt gewoon doorzichtig op merk ik net.quote:Wat is dat witte smeerseltje
Sleutel en rijdenmeet zaterdag 9.00. Zorg jij voor de poffertjes?quote:Ik heb nu wel even tijd voor de Bandit, maar geen zin om eraan te werken. Sorry Rib-i
Zal ik anders maar jouw kant op komen Pepijn. Kun je mij aansporen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef hicham het volgende:
Meisje slikt tandenborstel in
[..]
Echt een BazzieK actie
De vraag is.. wat voor bewegingen deed ze precies..........quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Echt een BazzieK actie
vast geen tandpoetsen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vraag is.. wat voor bewegingen deed ze precies..........![]()
Ik wou het niet zeggen, te makkelijkquote:
Izgoequote:[..]
Sleutel en rijdenmeet zaterdag 9.00. Zorg jij voor de poffertjes?![]()
Haar anus poetsenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vraag is.. wat voor bewegingen deed ze precies..........![]()
Corrosie op het motorblokquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat het toch nog wel even duurt voordat het project echt van start gaat, en ik eerst ga rijden, eerst maar even de ergste roest opvreten.Framepie gaat nog wel een keer naar de coater.
![]()
Voor het insmeren even alles 2 keer behandeld met een hele ruwe washand en remmenreiniger.![]()
[afbeelding]
Heb ook maar gelijk de carterpan van de auto gedaan.![]()
- same here - een snelheid van 4 MBquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
109MB in 36 sec ...![]()
Best leuk, werken bij een ISP ..
Of zouden ze z'n autoradio gejat hebben???quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Appels en peren, multimediakaartjes en USB waren één van de hoofdeisen.![]()
Ik vind er bij de JVC en Panasonic ook teveel knopjes opzitten, eis nummer 2 was weinig knoppen.![]()
Een model met alleen MP3 heeft Roadstar natuurlijk goedkoper, was ook het model dat de Kijkshop wel had.![]()
Bovendien is er ook nog zoiets als een psychologische grens wat ik wilde uitgeven.
Niet boven de ¤ 8X.
Vandaar ik al zei, toen jij vroeg wat ik had, dat jij vast hele andere eisen had en hebt.
![]()
![]()
Anyway, ik ben er achter van wie de auto geweest is..............................................................................
[afbeelding]
Een slager.![]()
En dat is 3quote:
game zequote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef hicham het volgende:
Echt een BazzieK actie
Zijn we hier wel eens serieus?quote:
En dan dump je de auto?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:29 schreef bvvt het volgende:
Of zouden ze z'n autoradio gejat hebben???
Ploatje nog niet gezien vandaag.quote:
en te bellenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is verboden ondergronds te smsèn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn we hier wel eens serieus?![]()
[..]
En dan dump je de auto?![]()
[..]
Ploatje nog niet gezien vandaag.![]()
Fockzooi, heb een mooi arrangement gezien in Dubai.
Dubai lijkt me egt relaxd, lekker relaxen in Burj Al Arab (dat leipe hotel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
carterpan is nagenoeg altijdl van een ander materiaal dan het motorblok bij een auto.quote:
2 keer 7 uur vliegen, maar 2 hele dagen daar zijn, 3 nachten. Voor 265 euro.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
Dubai lijkt me egt relaxd, lekker relaxen in Burj Al Arab (dat leipe hotel)![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn we hier wel eens serieus?![]()
Ja, maar dan alleen het rijke gedeelte zekerquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dubai lijkt me egt relaxd, lekker relaxen in Burj Al Arab (dat leipe hotel)![]()
[afbeelding]
Hmm, geen slechte aanbieding....quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
carterpan is nagenoeg altijdl van een ander materiaal dan het motorblok bij een auto.![]()
En ik heb menig verhaal gelezen dat iemand een gaatje moest dichtlassen in het ding.
Wordt dus normaliter niet naar gekeken. Zat wat oppervlakkige roest op. Kan nu heel oud worden.![]()
[..]
2 keer 7 uur vliegen, maar 2 hele dagen daar zijn, 3 nachten. Voor 265 euro.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen het rijke gedeelte zeker
Wat moet er gebeuren trouwens. Alleen ff naar je voortandwiel kijken?quote:
Kunnen toeristen wel ergens anders komen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, maar dan alleen het rijke gedeelte zeker
Niet gedacht dat er een alullumelililum blok op zou zitten. Dat blok is toch van allulemelililum, of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
carterpan is nagenoeg altijdl van een ander materiaal dan het motorblok bij een auto.![]()
En ik heb menig verhaal gelezen dat iemand een gaatje moest dichtlassen in het ding.
Wordt dus normaliter niet naar gekeken. Zat wat oppervlakkige roest op. Kan nu heel oud worden.![]()
Hotel en alles geregeld?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
2 keer 7 uur vliegen, maar 2 hele dagen daar zijn, 3 nachten. Voor 265 euro.![]()
Natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren trouwens. Alleen ff naar je voortandwiel kijken?![]()
[..]
Kunnen toeristen wel ergens anders komen?![]()
![]()
In ieder geval ander materiaal dan een carterpan. Blok kan je niet zo goed zien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet gedacht dat er een alullumelililum blok op zou zitten. Dat blok is toch van allulemelililum, of zie ik het verkeerd?
1 glas cola 10 euro?quote:
Wat is alles?quote:
prima prijsje danquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In ieder geval ander materiaal dan een carterpan. Blok kan je niet zo goed zien.![]()
[..]
1 glas cola 10 euro?![]()
![]()
[..]
Wat is alles?
Vervoer naar het hotel kost 20 euro.
Eten exclusief.
Slapen inclusief ja...
Welkomstdrankje gratis.![]()
Nu je het zegt... eigenlijk niet veel dingen die zo snel mogelijk moeten gebeurenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren trouwens. Alleen ff naar je voortandwiel kijken?![]()
brbquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:16 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Brrr...transformeert je onderbroek tot een schuurpapier![]()
Ivo ga wegquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:43 schreef Ipho het volgende:
Heb een keer op snelwagen zijn motor gezeten. Dus denk ik post hier eens
Lekker dan sukkel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ivo ga weg![]()
meest doelloze post ever![]()
Met je...quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:55 schreef Ipho het volgende:
.....Met je motor!!! enzo.
Sintmaarten Ik heb de klaagbaak aangemaakt voor je.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:06 schreef Snelwagen het volgende:
Het is Sint Maarten, en ik heb geen snoep voor die kinderen in huis.
Licht uit, HS op, en hond in de keuken![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:06 schreef Snelwagen het volgende:
Het is Sint Maarten, en ik heb geen snoep voor die kinderen in huis.
Licht uit, HS op, en hond in de keuken![]()
Te kleine tampon die er uit schoot!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ongesteld of diaree in een jak uzzi is not done?
OPM of de dealerquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:55 schreef worldpimber het volgende:
En hij komt hierheen, iemand nog ideeën om zijn leven te verzieken?
In Hattem is het een dag eerderquote:
Tomaten zijn lekker, die ga ik niet weggevenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:10 schreef -XX- het volgende:
Met sint maarten moet je met een mand vol tomaten aan de deur komenHaha die kindjes, hoe ze dan reageren
TOMAAT![]()
wiebertjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
In Hattem is het een dag eerder![]()
Ik heb nog wel zon pakker met kleine drankflesjes, Jägermeister enzo![]()
kheb ook nog kauwgom![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tomaten zijn lekker, die ga ik niet weggeven![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ivo ga weg![]()
meest doelloze post ever![]()
Bitchfight!!!!!quote:
Dan gaan kinderen zingen!, om snoep!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:28 schreef Crashcat het volgende:
Wat is Sint Maarten eigenlijk? :s
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:28 schreef Crashcat het volgende:
Wat is Sint Maarten eigenlijk? :s
Is dat een reden voor ons om feest te vieren?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan gaan kinderen zingen!, om snoep!![]()
Verder weet ik de gedachte er ook niet achter
Jaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is dat een reden voor ons om feest te vieren?![]()
Maar niet betrouwbaar genoeg voor college en de bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
wiki is je vriend![]()
*naugty thoughts* Zeg eens AAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!![]()
haha, schoenen onder de knieen en zingen maar!![]()
![]()
maar wel voor info over sint maartenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Maar niet betrouwbaar genoeg voor college en de bedrijfsleven.![]()
PRRRRRRRRRRRRR hagelslagjes!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Crashcat het volgende:
[..]
*naugty thoughts* Zeg eens AAAAAAAAA![]()
Moet je maar niet op je knieën gaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
PRRRRRRRRRRRRR hagelslagjes!![]()
HahaWaar gaat het over
![]()
![]()
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:40 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Moet je maar niet op je knieën gaan![]()
Eens isquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
goede TT
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
IK VAT EMIK VAT EM
HAHAHAHAHAHAHA
![]()
Sneaky![]()
Haha![]()
Forum Opties | |
---|---|