Het is hier de 10e.quote:
Jah dat d8 ik ook, totdat ze hier aan de deur kwamenquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:10 schreef Ipho het volgende:
Ik weet nog van vroeger dat ik het alltijd hier (hattem) ging doen op de 10e
En dan volgende dag naar een dorp verder op ging, om 2x zo veel snoep te halen. En dan ownde we dik bij onze vriendjes.
of een mandarijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tegenwoordig willen die kuttekinderen ook nog alleen maar Mars en Milky Way kleintjes![]()
![]()
Wat is er verdomme mis met een tandrot spekkie
Die blijven niet zo goed in je rugzak.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tegenwoordig willen die kuttekinderen ook nog alleen maar Mars en Milky Way kleintjes![]()
![]()
verpakt snoepquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Dude.... als je 9 bent wil je geen fruit. Fruit komt pas rond je 16e. Alleen zit dat tegenwoordig nog maar minimaal verpaktquote:
Ik zeg altijd:quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Ephemera het volgende:
Weehh..ik ben morgen @ my parents place. Maar mooi dat de gehele familie de hort op is he? Dus wie mag er weer naar dat kattegejank van de kinderen luisteren?!
ME!
Ik moet me serieus altijd inhouden en ze niet recht in hun gezicht uitlachen.. ze menen het zo serieus als ze over koeien met staarten zingen..
Alle lichten ut, bel eraf en lekker naar boven gaan om tv te kijken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Ephemera het volgende:
Weehh..ik ben morgen @ my parents place. Maar mooi dat de gehele familie de hort op is he? Dus wie mag er weer naar dat kattegejank van de kinderen luisteren?!
ME!
Ik moet me serieus altijd inhouden en ze niet recht in hun gezicht uitlachen.. ze menen het zo serieus als ze over koeien met staarten zingen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |