Het is hier de 10e.quote:
Jah dat d8 ik ook, totdat ze hier aan de deur kwamenquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:10 schreef Ipho het volgende:
Ik weet nog van vroeger dat ik het alltijd hier (hattem) ging doen op de 10e
En dan volgende dag naar een dorp verder op ging, om 2x zo veel snoep te halen. En dan ownde we dik bij onze vriendjes.
of een mandarijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tegenwoordig willen die kuttekinderen ook nog alleen maar Mars en Milky Way kleintjes![]()
![]()
Wat is er verdomme mis met een tandrot spekkie
Die blijven niet zo goed in je rugzak.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tegenwoordig willen die kuttekinderen ook nog alleen maar Mars en Milky Way kleintjes![]()
![]()
verpakt snoepquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Dude.... als je 9 bent wil je geen fruit. Fruit komt pas rond je 16e. Alleen zit dat tegenwoordig nog maar minimaal verpaktquote:
Ik zeg altijd:quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Ephemera het volgende:
Weehh..ik ben morgen @ my parents place. Maar mooi dat de gehele familie de hort op is he? Dus wie mag er weer naar dat kattegejank van de kinderen luisteren?!
ME!
Ik moet me serieus altijd inhouden en ze niet recht in hun gezicht uitlachen.. ze menen het zo serieus als ze over koeien met staarten zingen..
Alle lichten ut, bel eraf en lekker naar boven gaan om tv te kijken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Ephemera het volgende:
Weehh..ik ben morgen @ my parents place. Maar mooi dat de gehele familie de hort op is he? Dus wie mag er weer naar dat kattegejank van de kinderen luisteren?!
ME!
Ik moet me serieus altijd inhouden en ze niet recht in hun gezicht uitlachen.. ze menen het zo serieus als ze over koeien met staarten zingen..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:13 schreef Snelwagen het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon de deur open doen, laten zingen... Jah mooi liedje, wham deur dicht
Gewoon naar de plaatselijke kroeg gaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Ephemera het volgende:
ME!
Stoerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef Nijna het volgende:
Hahaha, ik opende je topic, las je openingspost en dacht: Dan woon je vast in Hattem en ja hoor...
Hattem heeft idd altijd op 10 november Sint Maarten, maar waarom dat is.... geen idee...
Ze zijn een avond te vroeg... weet de TS veel dat ze het in Hattem heel eigenwijs op de tiende doen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef PowerPoes het volgende:
Knul, je bent vroeger toch ook langs de deuren gegaan? Heb even het fatsoen om die kinderen ook een leuke avond te bezorgen.
Ooh ik bezorg ze ook een leuke avond. Heb ze allemaal even enthousiast ontvangen, snoepje uit de pot laten pakken. Dat neemt niet weg dat ik achter de deur boos ben dat er met zo veel geweld op die bel gedrukt moet worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef PowerPoes het volgende:
Knul, je bent vroeger toch ook langs de deuren gegaan? Heb even het fatsoen om die kinderen ook een leuke avond te bezorgen.
Tsja, die zijn dan ook een paar jaar later begonnen met het schikkeljaar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat d8 ik ook, totdat ze hier aan de deur kwamen![]()
raar feest![]()
Hattem heeft dat een dag eerder![]()
Dan moet het de 12e zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, die zijn dan ook een paar jaar later begonnen met het schikkeljaar.
In Hattem loopt alles een dag achter. Maar 1 troost. In Hattemerbroek loopt alles nog een eeuw achter.
De meeste kinderen in de randstad zouden graag willen, maar je krijgt daar een mes op je keel als je 's nachts met een zak mandarijntjes over straat loopt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef Agiath het volgende:
Gelukkig doen wij daar niet aan in de randstad
barbaar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef Ipho het volgende:
Ik hoorde net ook:
Washi washi wahi gooi wat in met tassie.
Ik dacht zo makkelijk komen jullie er niet van af ik zal jullie krijgen! Heb ik het kleinste snoepje gepakt voor ze.![]()
Deden wij ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef borisz het volgende:
wij gingen altijd langs de snackbar voor een gratis patatje![]()
bij mij gaven ze bitterballen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:28 schreef koffiegast het volgende:
mmh snackbar hier gaf altijd gratis softijsjes
Pedoquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef PDOA het volgende:
Da's toch hardstikke geil man, al die kleine koters aan de deur!!!
quote:
Die op het hoekje Dorpsweg/Hollewandquote:
Sickoquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef JK het volgende:
Snoepjes met vergif erin aan de kinderen geven. Dit afspreken met diverse personen... dan heb je helemaal geen sint maarten meer met die kutkoters die aan de deur komen voor snoepjes.
Dan worden er een paar goed ziek, komt het in het nieuws en dan zijn we er van verlost.
Vorig jaar stonden ze met Halloween ook al aan de deur 'snoepje of ik schiet'... -> 'nou jammer joh, ik heb geen snoep. Doei! <deur dicht>'.
Ze grijpen ook elke traditie aan de andere kant van het land of werelddeel aan om hier snoepjes op te halen langs de deuren. Ik heb het vroeger nooit gedaan en Djeez die langs de deur gaat met z'n 1 jaar oude kind... ga naar de supermarkt. Koop een zakje mandarijnen voor je kind en een zak snoep voor je zelf. Scheelt 7 uur koud op straat rond hangen, dat is slecht voor de gezondheid van een jong kind
Neuh, deze gast is vanavond de deur uit, dus ik heb nergens last van
hij heeft ze ff warm gehouden, tot jij terug was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gisteren wegreed zag ik dat mijn buurman (alleenstaand) een groep van 3 kleine kinderen binnenliet. Dat is toch niet de bedoeling of wel ?
Toen ik 2 uur later terugkwam brandde er nog steeds ligt en stonden de fietsjes voor zn deur......
omgquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef PDOA het volgende:
Da's toch hardstikke geil man, al die kleine koters aan de deur!!!
Man zeur niet, jij vond het toch ook fantastisch om met een zak snoep thuis te komen waar je tanden van uit je bek rotten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:57 schreef Xebber het volgende:
Oh, goed dat dit topic geopend word. Even de deurbel d'r af halen.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gisteren wegreed zag ik dat mijn buurman (alleenstaand) een groep van 3 kleine kinderen binnenliet. Dat is toch niet de bedoeling of wel ?
quote:Toen ik 2 uur later terugkwam brandde er nog steeds ligt en stonden de fietsjes voor zn deur......
Hallo Adquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Laat die lieve kleine meisjes maar komen.
Zolang ze jou maar niet hoeven laten komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Laat die lieve kleine meisjes maar komen.
quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]hoe weet je dat ik het ben?
Staat ie al stijf, of ben je hem nog aan het opwarmen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:20 schreef Pjetr het volgende:
ik sta om 18:00 klaar met me knuppel, no doubt
heb ik jou voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Staat ie al stijf, of ben je hem nog aan het opwarmen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
Het waren twee schattige meisjes. Maar wat een mentaliteit. Ze zeiden "dank je wel" in plaats van "dank u wel"! Het lef!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |