barbaar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef Ipho het volgende:
Ik hoorde net ook:
Washi washi wahi gooi wat in met tassie.
Ik dacht zo makkelijk komen jullie er niet van af ik zal jullie krijgen! Heb ik het kleinste snoepje gepakt voor ze.![]()
Deden wij ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef borisz het volgende:
wij gingen altijd langs de snackbar voor een gratis patatje![]()
bij mij gaven ze bitterballen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:28 schreef koffiegast het volgende:
mmh snackbar hier gaf altijd gratis softijsjes
Pedoquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef PDOA het volgende:
Da's toch hardstikke geil man, al die kleine koters aan de deur!!!
quote:
Die op het hoekje Dorpsweg/Hollewandquote:
Sickoquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef JK het volgende:
Snoepjes met vergif erin aan de kinderen geven. Dit afspreken met diverse personen... dan heb je helemaal geen sint maarten meer met die kutkoters die aan de deur komen voor snoepjes.
Dan worden er een paar goed ziek, komt het in het nieuws en dan zijn we er van verlost.
Vorig jaar stonden ze met Halloween ook al aan de deur 'snoepje of ik schiet'... -> 'nou jammer joh, ik heb geen snoep. Doei! <deur dicht>'.
Ze grijpen ook elke traditie aan de andere kant van het land of werelddeel aan om hier snoepjes op te halen langs de deuren. Ik heb het vroeger nooit gedaan en Djeez die langs de deur gaat met z'n 1 jaar oude kind... ga naar de supermarkt. Koop een zakje mandarijnen voor je kind en een zak snoep voor je zelf. Scheelt 7 uur koud op straat rond hangen, dat is slecht voor de gezondheid van een jong kind
Neuh, deze gast is vanavond de deur uit, dus ik heb nergens last van
hij heeft ze ff warm gehouden, tot jij terug was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gisteren wegreed zag ik dat mijn buurman (alleenstaand) een groep van 3 kleine kinderen binnenliet. Dat is toch niet de bedoeling of wel ?
Toen ik 2 uur later terugkwam brandde er nog steeds ligt en stonden de fietsjes voor zn deur......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |