Jah wel gezien, kd8 dat het een 1200 zou wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef klaus_beyer het volgende:
iemand de nieuwe ducati al gezien...
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4038
nu staat dus toch nog een ducati op mijn verlanglijstje.
Nu nog nakedquote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef klaus_beyer het volgende:
Dat is de eerste ducati waar ik spontaan verliefd op kan worden ..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef klaus_beyer het volgende:
Sorry?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik hoop op iets van 6.000 euro, dan kan ik mijn motor inruilen...
Zet daar maar een 1tje of een 2tje voorquote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef klaus_beyer het volgende:
iemand idee van de prijs??? De normale uitvoering dan, deze lijkt me iets te duur.
Ik hoop op iets van 6.000 euro, dan kan ik mijn motor inruilen...
iddquote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet daar maar een 1tje of een 2tje voor
Haha stiekemerdquote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef klaus_beyer het volgende:
snap ik...was eigenlijk een grap..volgende keer moet ik maar een andere smiley gebruiken anders begrijpen mensen het niet. Ik bedoelde dus
Anyway, een 2tje ervoor vind ik een beetje te gek, want dit is bedoeld als een betaalbare straatmotor. Ik schat voor de normale uitvoering 19.000
Maakte jij een garpje?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef klaus_beyer het volgende:
snap ik...was eigenlijk een grap..volgende keer moet ik maar een andere smiley gebruiken anders begrijpen mensen het niet. Ik bedoelde dus
Anyway, een 2tje ervoor vind ik een beetje te gek, want dit is bedoeld als een betaalbare straatmotor. Ik schat voor de normale uitvoering 19.000
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef klaus_beyer het volgende:
ja, ik was niet echt serieus...Maar het was inderdaad geen sterke grap. Wel irritant als mensen denken dat je wel serieus bent. Dus...trouwens ook absoluut niet grappig wat jij daar onder je kwats hebt staan. Holes?? gheghe, niet grappig
Goeiedagquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef oshiro het volgende:
TVP.
Tot welk vermogen gaan die lollerbanken van de politie eigenlijk?
ver·mo·gen (het ~, ~s)quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef oshiro het volgende:
TVP.
Wist ikquote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef klaus_beyer het volgende:
ja, ik was niet echt serieus...
quote:Maar het was inderdaad geen sterke grap.
Ik zal niet meer doen alsof ik serieus ben op een niet serieuze garp, die als serieus beschreven is met een niet serieuze ondertoonquote:Wel irritant als mensen denken dat je wel serieus bent.
Whehequote:Dus...trouwens ook absoluut niet grappig wat jij daar onder je kwats hebt staan. Holes?? gheghe, niet grappig
nee ik bedoel zo een dikke Amerikaanquote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
Bedoel je ook de auto, of het koekblik in het algemeen?![]()
Dat is inderdaad zo, maar op diesel heb je niet dat geluid van een benzineslurpende V8 of het geluid als ze automatisch opschakelen. Er zijn van die truukjes dat je een oude chassis voorziet van een nieuwe opbouw zodat je alsnog belastingvrij kan rondkarrenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee ik bedoel zo een dikke Amerikaanjammer dat er van zulke zo weinig - als niet geen één - dieselen
aan gas begin ik niet meer
kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Dat is inderdaad zo, maar op diesel heb je niet dat geluid van een benzineslurpende V8 of het geluid als ze automatisch opschakelen. Er zijn van die truukjes dat je een oude chassis voorziet van een nieuwe opbouw zodat je alsnog belastingvrij kan rondkarren
Voor je't weet moet je circuitdagen, vakanties en je leven gaan afzeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en kost weer allemaal geld/tijd etc.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar op diesel heb je niet dat geluid van een benzineslurpende V8 of het geluid als ze automatisch opschakelen. Er zijn van die truukjes dat je een oude chassis voorziet van een nieuwe opbouw zodat je alsnog belastingvrij kan rondkarren
Een dikke portemenaie blijkt toch vaak de oplossing te zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptzo een brullende V8 is een genot voor het gehoor
![]()
truukjes zatmoet je wel weer de 2 juiste bakken vinden en kost weer allemaal geld/tijd etc.
plus blijven ook belastingvrije benzineslurpers benzineslurpers
![]()
en dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor je't weet moet je circuitdagen, vakanties en je leven gaan afzeggen![]()
![]()
Die gaan gewoon tot 2 of 3 kW toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef oshiro het volgende:
TVP.
Lavalamp met bierquote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
[afbeelding]
Ff getest in de kroeg, smaakt prima ..
badaboemquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe dan deze maar ..
[afbeelding]
Die zien we nooit meer badaboem tuhrug .. !
Minder bitter, slim bedacht hoor .. Kost je 2 euri maar dan heb je ook wat ..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou er bijna weer zin in krijgen![]()
Stamt nog van mijn Doom 2 tijdperk ..quote:
Ik drink al een jaar of 10 geen alcohol meer maar mijn beste biertje kwam toch uit een Grolsch beugelflesjequote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Minder bitter, slim bedacht hoor .. Kost je 2 euri maar dan heb je ook wat ..
Lekker manquote:
Altijd al wat van dat spul willen proberen maar ken niemand die het drinkt en ben te gierig zelf een hele fles te kopen om het te proevenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Maar dit was het allerlekkerste
[afbeelding]
Dat was trouwens ook de reden om te stoppen met drinken![]()
![]()
Zeg serieus... was jij R2D2quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker man![]()
[afbeelding]
![]()
Misschien gaan we als teamuitstapje naar een Whisky-proeverij ...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker man![]()
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |