het arme kindquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
2 pc's
Als het pentium IV 's zijn is het mogelijk de moeite waard om het op te knappen voor mijn dochter. Die werkt/zit nog steeds achter en PIII W'98 pc![]()
als ik geheugen op de kop getikt heb zal ik kijken wat er inside zitquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
2 pc's
Als het pentium IV 's zijn is het mogelijk de moeite waard om het op te knappen voor mijn dochter. Die werkt/zit nog steeds achter en PIII W'98 pc![]()
Niet recentquote:
is het nou niet recent of is het een geintjequote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet recentWas ook meer een geintje
Maarja zal denk ik wel meekomen zondag tenzij ik ineens belangrijke plannen krijg wat natuurlijk altijd mogelijk is![]()
Hij heeft me verlaten voor deze Rib-I look alikequote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Maar nu is hij straight![]()
Groep 5 basisschool materiaal dus ...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet recentWas ook meer een geintje
Maarja zal denk ik wel meekomen zondag tenzij ik ineens belangrijke plannen krijg wat natuurlijk altijd mogelijk is![]()
Slapen, onzin downloaden, duimen draaien enzquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef worldpimber het volgende:
Kan me niet voorstellen dat jij wat anders te doen hebt, behalve dan WoW, rukken of eten.
Ik win altijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Hoe goed ben je met online gaming? En waarom heb je een mannenhand?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Neem die kleine dikke mee uit Den Bosch.
Ik heb nog wel een Notebook PIII met dubbele voedingquote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
als ik geheugen op de kop getikt heb zal ik kijken wat er inside zit
Scherp ..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
is het nou niet recent of is het een geintje![]()
Zelfs als hij alleen in zijn bed lag te stinken met een bord bambix langs zijn mond, het blijft een schatje!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Groep 5 basisschool materiaal dus ...![]()
Maar als jullie van regen en snelweg rijden houden, then you're welcome.![]()
Kan me niet voorstellen dat jij wat anders te doen hebt, behalve dan WoW, rukken of eten.
door de grote pixels van dat spel, (wat is het eigenlijk Half life ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 23:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik win altijd.
En nee, dat is een vrouwen hand want het is een assassin![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfs als hij alleen in zijn bed lag te stinken met een bord bambix langs zijn mond, het blijft een schatje!![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
door de grote pixels van dat spel, (wat is het eigenlijk Half life ofzo) zie je nieteens wat voorn had het is
![]()
OMG BazzieK y0u g0t teH pwned by XXquote:Op woensdag 8 november 2006 23:43 schreef -XX- het volgende:
met een bord bambix
ik heb een Asus L3500D en een HP NX9010 notebook en 2 "gewone" peezee'squote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Notebook PIII met dubbele voeding
Geen harde schijf en defecte scherm, defecte scherm kan ik niet maken.
Als je interesse hebt kan je me mailen
Ach dat soort spellen hoor je ook op lage resolutie te spelen, schijnen de pro's ook te doenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef -XX- het volgende:
[..]Volgens mij staat het bij mij ook uitermate slecht in gesteld
Anders dan hapert het denk ik... ja, me pc is wat oud!
![]()
Ik bedoelde meer voor het knutselen ofzo. Ding wordt weggegooid zodra ik er tijd voor heb vrijgemaaktquote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb een Asus L3500D en een HP NX9010 notebook en 2 "gewone" peezee's![]()
Inderdaad, nu lijk ik net een nerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach dat soort spellen hoor je ook op lage resolutie te spelen, schijnen de pro's ook te doen![]()
genoeg gelult over games![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 23.50!hatsaflatsa!
![]()
Anders dacht je even dat het nog maar 10 uur was![]()
6.30 uit bed![]()
Gaat slapen
![]()
ENE GROET !!Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Ehehehe, check die actionfigurehttp://www.youtube.com/watch?v=r0s3d29V2uA
![]()
![]()
![]()
ah zoquote:Op woensdag 8 november 2006 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor het knutselen ofzo. Ding wordt weggegooid zodra ik er tijd voor heb vrijgemaakt![]()
grote kansquote:Op donderdag 9 november 2006 07:51 schreef hicham het volgende:
Of zou die al geestelijk finaal in elkaar gestort zijn en schuimbekkend naast z'n PC liggen waar stomtoevallig de Fok!MC nog op het scherm open staat
HCMquote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef worldpimber het volgende:
DuuszusuzZzz... wat doe jij zondag OPM?
pit ze, Pimbslutquote:Op donderdag 9 november 2006 09:29 schreef worldpimber het volgende:
Wordt opm.racing@googlemail nog gebruikt?
Aniweg, anders pech gehad, ik ga nu ff pitten maar daar heb ik dus mailtje naar gestuurd [afbeelding]
Wat zijn ze allemaal flauw zegquote:
Misschien heb ik straks een mooie tweedehands voor je.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
Mooi ding, die ga ik ook halen
Moet ook een andere hebben dus jij mag hem testen en zeggen of ik hem moet kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:51 schreef hicham het volgende:
Mogguh menschen en Bambix vreters
Geen nachtelijke sleutelcursusjes van Pepijn deze keer?Of zou die al geestelijk finaal in elkaar gestort zijn en schuimbekkend naast z'n PC liggen waar stomtoevallig de Fok!MC nog op het scherm open staat
Misschien ff bellen voor de zekerheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond het nodige opgeruimd, de XJ niet meer aangeraakt, en om 22.00 naar bed gegaan.
Om 9.00 was ik definitief wakker.De wekker liep wel af om 8.00, maar dat vonnik toch wat vroeg.
![]()
En nu sporten.![]()
![]()
Kicked off by Rossi.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarmeemet in de grindbak belanden
quote:Op woensdag 08 november 2006 10:51 schreef Shakey het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5961942807730039606&q=gibernau
Dit was bijvoorbeeld super rijden! Geen fouten, terwijl Rossi er 3 maakt in 1 ronde. Tja, en met die beuk wegkomen....typisch Dorna zal ik maar zeggen.
Uhhhmmm.... nietquote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wanneer pas je je User icoon aan op 60x60
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 november 2006 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien heb ik straks een mooie tweedehands voor je.
1 keer gebruikt.![]()
![]()
nee, kom ik niet bij in de buurt - ga ook niet nog eens zo'n afstand rijden, is net zo ver als alkmaar - van je vorige motor ----------quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie komt er wel es bij Hoorn in de buurt
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef bvvt het volgende:
nee, kom ik niet bij in de buurt - ga ook niet nog eens zo'n afstand rijden, is net zo ver als alkmaar - van je vorige motor ----------
quote:
Voor als'tie niet bevalt that is.quote:
Nee, dat was Louis.de in september.quote:Je had er idd 2 geleverd gekregen ofzo hehIk lees echt niet goed bij hiero
![]()
Vroegâh vaak.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie komt er wel es bij Hoorn in de buurt
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef Crashcat het volgende:
Een begin in deze drukke tentamentijd is er al![]()
Een nieuwe bubble ruitje van Zero Gravity![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wie heeft jou toestemming gegeven te reageren voor 16.00?
Vuil teringjong
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Wanneer pas je je User icoon aan op 60x60
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Rib-i het volgende:
Uhhhmmm.... niet
quote:
De keuze is reuze!!quote:
lamp+undertail passen voor geen meter omdat de kont imitatie is..kan aan een originele komen voor een redelijke prijsquote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
Vroegâh vaak.Wat is daar te halen?
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:14 schreef worldpimber het volgende:
Hoorn, of all places
Tegen betaling wil ik wel even langsgaan
Any timequote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Any time, maar Arhem is bijna dichterbij.
![]()
duurquote:Ik had wel even gedacht over een illegale LPG installatie.
Heb nog een inbouwstation gemaild 2 weken geleden. Maar was toch iets te duur 1800 euro.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel nieuw natuurlijk.....quote:
Post eens picca van wat het precies is dan, want ik begrijp het nog steeds niet.quote:
Wat een spoilerquote:Op donderdag 9 november 2006 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
Fok it, de koffie op.. moet ik alweer warme chocomel drinken.![]()
![]()
Haga deed het anders afgelopen seizoen helemaal niet slechtquote:Op donderdag 9 november 2006 15:40 schreef Crashcat het volgende:
Haga heeft altijd vlammen.
Is dat, zodat het spectaculairder wordt als ie weer onderuit gaat?![]()
[afbeelding]
Erm... Veiligheid boven alles.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haga deed het anders afgelopen seizoen helemaal niet slechtMaarre ga je weer een arai kopen? Dan wordt het een duur geintje ja
Niet alleen een arai is veiligquote:Op donderdag 9 november 2006 15:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Erm... Veiligheid boven alles.
Was toch een flinke klap op m'n helm. Zowiezo was die helm al 6 jaar oud.
Ik laat hem voor de zekerheid toch even bij Arai testen.
Leuk he.. origineel.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
Wat een spoilerBuiten het feit dat een gewone zin spannend doorloopt in de spoiler
Haha.. spannend dus.quote:, vraag ik me af wat die vriendin nu allemaal in gedaachte heeft.![]()
De wegenbelasting is zeker twee keer zo hoog... dus illegaal als je het niet meld.quote:Is het illegaal om een LPG tank in te bouwen? Hoezo![]()
Is niet slecht genoeg dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef BazzieK het volgende:
Haga deed het anders afgelopen seizoen helemaal niet slecht![]()
Je hebt een vreemd formaat hoofd?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:12 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Jongen, je wilt niet weten hoeveel helmen ik heb gepast.
Draaaaaaaaama.![]()
ben dan ff compleet en zet diesel en motor er ook ff bijquote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
De auto is een melkkoe.![]()
Wegenbelasting benzine
Per kwartaal € 133,00
Per jaar € 520,00
Wegenbelasting LPG G3
Per kwartaal € 186,00
Per jaar € 732,00
Wegenbelasting LPG
Per kwartaal € 269,00
Per jaar € 1064,00
In deze context is het verhaal al compleet.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef bvvt het volgende:
ben dan ff compleet en zet diesel en motor er ook ff bij![]()
ben je stiekum een alien?quote:
En rode diesel?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Euro € 1.23 ..per liter
-gas € 0.592 per liter
10.000 kilometer per jaar =
A- benzineverbruik 1:12 = 834.0 liter.
B- .......gasverbruik 1:09 = 1.112 liter.
A = € 1.025,82
B= € 00658,31
C= € 00367,51
C= voordeel van het rijden op gas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |