Ella?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet inmiddels wel wie het is
Is goed manquote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Wacht ff, ik ga zoeken waarom ik dat zei.
Blieb-blib-blieb blooib ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga mijn pc loskoppelen .. Morgenmiddag t/m zondag ga ik lannen bij collega thuis ..
Weltrusten
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar hij mee aan komt zettenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Just when you think you’re out for good... they pull you back in
Okee man, doen we zondag welquote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
Nah, ik geef het op... we komen er nog een keer op terug. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet precies wat ik zoek, maar google werkt niet meer![]()
Net met jouw broeder getjetquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Ehhh, hoe zit het met de Peppo meet?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zijn krib opzoeken[afbeelding]
[afbeelding]
Gezelligheid boven alles!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
kwas net op kraambezoek, kben ook maar eerder weggegaan omdat ik prisonbreak wilde kijken
![]()
quote:
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
Kzat ff rond te turen op andere topique's van FOK![]()
Ff in dat Zwolle (4km van hattem verwijderd) Topique kijken, kom ik tot de schrik van mijn leven gangbang sylvana tegen![]()
![]()
Is dat niet overduidelijk?? Dat is zijn gangbang biatchquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
(wie mag dat in hemelsnaam zijn?)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is dat niet overduidelijk?? Dat is zijn gangbang biatch![]()
[afbeelding]
jah dat is ergquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
(wie mag dat in hemelsnaam zijn?)
* note to self, remember not to click suspicious links againquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah dat is erg
ik zal hier een link neerzetten zonder IMG´s
klik op eigen risico![]()
http://sylvana1987.web-log.nl/outfit8zf.jpg
Make that a public statementquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
* note to self, remember not to click suspicious links again
In Amerika kost de benzine zo weinigquote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee ik bedoel zo een dikke Amerikaanjammer dat er van zulke zo weinig - als niet geen één - dieselen
aan gas begin ik niet meer
Door het bijlezen, of ben je iets op het spoor?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Rib-i het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar schijnt de laatste tijd ook verandering in te komenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
In Amerika kost de benzine zo weinigdat diesel geen zin heeft.
inderdaadquote:Maar als er van oudsher een traditie was geweest in diesel, hadden we nu kunnen genieten van mooie betaalbare 8 cylinders.![]()
quote:Door het bijlezen, of ben je iets op het spoor?
je hebt mijn mailadres (opm@etc)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je me meteen vertellen wie het was eigenlijk
[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 10-11-2006 09:37:07 ]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Door het bijlezen, of ben je iets op het spoor?
Ik weet dat ze uitelkaar zijn en dat dat niet allemaal netjes en gladjes is verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dit geval gaat het over andermans misere en dat hoef ik niet online te gooien. Bij een HCM kan ik er wel iets over vertellen als daar behoefte aan is![]()
Ik las laatst nog een stukje dat een nederlandse fietsenfabrikant dat gaat aangrijpen om de amerikanen aan de omafiets te krijgenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
daar schijnt de laatste tijd ook verandering in te komenalthans, naar Amerikaanse maatstaven
Ging ook niet van mij uit meen ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan morgen niet, hoorde er ook niks meer over![]()
Altijd eerst alle details overleggen met de leidingquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef Rib-i het volgende:
ik weet dat ze uitelkaar zijn en dat dat niet allemaal netjes en gladjes is verlopen![]()
In dit geval gaat het over andermans misere en dat hoef ik niet online te gooien. Bij een HCM kan ik er wel iets over vertellen als daar behoefte aan is![]()
Maar wel hoe je dat weet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet dat ze uitelkaar zijn en dat dat niet allemaal netjes en gladjes is verlopen![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=839039&c=30quote:Batavus wil omafiets slijten aan Amerikanen
Uitgegeven: 2 oktober 2006 16:09
AMSTERDAM - Het oer-Hollandse fietsmerk Batavus komt ook in de Verenigde Staten en Canada op de markt. De vraag naar stads- en sportieve fietsen in die landen neemt toe en daar wil Batavus van profiteren. Daarnaast zal de fabrikant zich in Noord-Amerika profileren met de ouderwetse omafiets.
Door de hoge benzineprijs laten Amerikanen steeds vaker de auto staan, zei marketingmanager F. van den Eeden van Batavus maandag.
De fiets is daarom tegenwoordig een goed alternatief voor het woon-werkverkeer, maar wordt ook veel gebruikt als vrijetijdsbesteding. "Daar komt bij dat er meer aandacht is voor gezondheid. Er zijn veel dikke mensen en die zoeken naar nieuwe vormen van beweging", lichtte Van den Eeden toe.
Hoogopgeleiden
Batavus, onderdeel van het beursgenoteerde Accell, denkt vooral onder hoogopgeleiden in dichtbevolkte gebieden geïnteresseerde kopers te vinden. De fietsen komen bij zo'n 1500 dealers te staan.
"De markt is ongeveer net zo groot als die in Nederland", aldus de marketingmanager. Bovendien gaat binnenkort een Amerikaanse Batavus-site in de lucht.
Ik geloof je!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef klaus_beyer het volgende:
ja, ik was niet echt serieus...Maar het was inderdaad geen sterke grap. Wel irritant als mensen denken dat je wel serieus bent. Dus...trouwens ook absoluut niet grappig wat jij daar onder je kwats hebt staan. Holes?? gheghe, niet grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs bij mij een schok. Ik loop achter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:38 schreef MouseOver het volgende:
Ah, die is em:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=839039&c=30
Zeg zelf, dat moet wel een cultuurshock voor ze zijn![]()
Je zou het in de hectiek bijna vergetenquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd eerst alle details overleggen met de leiding [afbeelding] (zondag)
Daarna kunnen we in overleg met de VIP-leden verder bekijken wat we met de vuile was binnen FokMC doen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
OPM, wat doe je met die edits van 2 postings.![]()
Iddd, had ineens gisteren allemaal wilde plannen om de achterbrug maar uit te bouwen vandaag, flink opschuren, zelf dubbel spuiten, en dan weer in te bouwen. Zit best wel roest op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef worldpimber het volgende:
Je zou het in de hectiek bijna vergeten
Meet schuiven we ff op de lange baan... misschien maken we er wel een oliebollen meet van![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, en mijn meisje wil volgende week op vakantie..quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
Het lijkt heel wat, maar alles kan gedaan worden in 2 uur.![]()
![]()
Niet in mijn eigen omgeving, wel in de MCquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:31 schreef worldpimber het volgende:
Never trust anyone
Ieder heeft zo z'n eigen verhalen, tegenover elkaar zijn we vaak vriendelijk, maar misschien is Rib-I wel een wifebeateren BazzieK wel een veel gepestte jongen in zijn eigen omgeving...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Altijd eerst alle details overleggen met de leiding [afbeelding] (zondag)
Daarna kunnen we in overleg met de VIP-leden verder bekijken wat we met de vuile was binnen FokMC doen.
[afbeelding]
Ik wéét ut, ik wéét waarom hij een bon heeft ..quote:
Meer slaan, minder verwennen, krijgt ze niet zulke rare ideen en kan jij gewoon blijven sleutelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, en mijn meisje wil volgende week op vakantie..
Of ik dat even kan regelen vandaag, vliegreisje Praag ofsow.
Dat lukt ons samen niet eens gisteravond, je blijft zoeken of die sites.![]()
![]()
Steeds nèt niet wat we willen, verkeerde data, te weinig of teveel dagen etc..![]()
![]()
Nou ja, eerst ff nummer drie.![]()
Heeft die Chrysler van jou niet eens iso stekkers dan ??quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wooot! Ziet er irl beter uit dan ik vantevoren door de foto dacht.![]()
![]()
[afbeelding]
Echt lekker dun frontje, voelt solide aan, ziet er goed uit, en de volumeknop gaat met de gewenste zware weerstand.![]()
Er zit echter geen bedrading bij, gestandariseerde iso stekker.
![]()
[afbeelding]
Wel Roadstar stickers voor op de motor.![]()
![]()
Leuke schermafbeeldingquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
Echt lekker dun frontje, voelt solide aan, ziet er goed uit, en de volumeknop gaat met de gewenste zware weerstand.![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Nee, die pimber neemt alles over van zijn Imam. Kan ik ook op internet lezen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:19 schreef BazzieK het volgende:
Meer slaan, minder verwennen, krijgt ze niet zulke rare ideen en kan jij gewoon blijven sleutelenMisschien een cursusje bij pimber?
Is dat standaard? Vroeger toen ik een autoradio kocht zaten er nog gewoon stekkers aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:22 schreef kratjuh het volgende:
Heeft die Chrysler van jou niet eens iso stekkers dan ??
Da's toch standaard sinds het jaar Kruik v.Chr. ?
Fok! radio.. heb jij die niet aanstaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef BazzieK het volgende:
Leuke schermafbeelding
Net ding, nu nog in de auto beunen![]()
![]()
Ben bang dat ik dan zomogelijk een nog grotere nerd wordquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fok! radio.. heb jij die niet aanstaan?![]()
Een beetje kloten met multimeter en reservezekeringen onder handbereik doet wonderenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, die pimber neemt alles over van zijn Imam. Kan ik ook op internet lezen.![]()
[..]
Is dat standaard? Vroeger toen ik een autoradio kocht zaten er nog gewoon stekkers aan.
laatste autoradio was een Sherwood met cassette spelert.![]()
![]()
Maar er zit wel een stekkerblok, maar iemand heeft creatief lopen knippen.![]()
Heb dus verschillende draden zonder isolatie los liggen, en dan net buiten grijpafstand nog wat kroonsteenachtig uit een buis komen.Anyway, later ter plaatse kijken. Misschien matcht er nog iets.
![]()
Die losse draden in ieder geval al niet........
[..]
Fok! radio.. heb jij die niet aanstaan?![]()
Doe die klep dan ook open.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens net zo'n 30 minuten bij de verkeerde huisartsenpost zitten wachten voor ik er achter kwam dat ik bij de buren moest wezenGa nooit naar de huisarts
![]()
Ik ben gelukkig niet helemaal onbekend met multimeters en zwakstroom.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef MouseOver het volgende:
Een beetje kloten met multimeter en reservezekeringen onder handbereik doet wonderen
Toch vraag ik me elke keer weer af welke aap er nu in zo'n kabelboom gaat hakken..
Even neerladenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef worldpimber het volgende:
Geen tijd om bij te lezen, alleen dit:dat ffrontje
![]()
http://www.phatzak.nl/trying_to_find_a_balance.mpeg (100+mb)
Aan het einde kan je zien dat het niet allemaal pais en vree is![]()
Idd, kep open carbon Mivv dempers. 2 stuks, herrie zatquote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn dempers uitlaat maakt al genoeg herrie.
Heb je er nu 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Het was nog vroeg en koud enzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe die klep dan ook open.Hadden ze geen MSN terminal voor vragen.
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:34 schreef Makster het volgende:
Heb je er nu 2
Ik moet namelijk serieus een andere radio hebben
Ik weet nu ook waarom je zo vroeg online bent.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:35 schreef BazzieK het volgende:
Het was nog vroeg en koud enzoWas al lang blij dat ik ergens warm zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet nu ook waarom je zo vroeg online bent.![]()
quote:Ik omdat ik iemands ontbijt ging verzorgen.![]()
Uniek zeldzaam gevalletje van doordeweeks bliijven slapen in 6 maanden tijd.Gewoon terug smsen dat het dan tenminste voor een van jullie twee leuk wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
WB had al een multimeter toen hij 12 was.![]()
Dat koop je toch icm een motorquote:En toen al geen sociaal leven.![]()
109MB in 36 sec ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:32 schreef worldpimber het volgende:
Geen tijd om bij te lezen, alleen dit:dat ffrontje
![]()
http://www.phatzak.nl/trying_to_find_a_balance.mpeg (100+mb)
Aan het einde kan je zien dat het niet allemaal pais en vree is![]()
Aha, wat heb je dat gekostquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat was een bestelling van Louis.de .. waaay back in september.
Ik kan je deze wel aanbevelen vanwege de eenvoudige inbouw.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon terug smsen dat het dan tenminste voor een van jullie twee leuk was
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens doen![]()
¤83,90 incl verzending.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef Makster het volgende:
Aha, wat heb je dat gekost
En ik ben zo finaal naar de cholera teffus tering pleuris pauper pest pokken tering niet normaal. tot 02:30 zuipen (en hard zuipen) is geen toffe combinatie als de wekker om 07:30 gaat![]()
![]()
Alsof jij weet wat dat is ..quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens doen![]()
Lukt mij anders feilloos ..quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ShhhhtIk probeer in slaap te komen
Minder neuqen en beter bijlezenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kijk zelf amper filmpjes, maar deze wil ik jullie toch niet onthouden.![]()
![]()
vind ik zonde geldquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
¤83,90 incl verzending.
Appels en peren, multimediakaartjes en USB waren één van de hoofdeisen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik zonde geldimho
voor 2 10tjes meer had je een redelijk merk gehad:
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/cqc1323nw.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/kdg321.jpg]afbeelding][/url]
ok, geen USB maar wel MP3 iig![]()
Dan ben ik blij met deze 21ste keer. De eerste 5 seconden meenden ik dat het ghettonegers waren die pissig waren dat ze een ongelukje gehad hadden en daarom maar de auto voor hun in elkaar gingen rammen. Maar toen zag ik Police op hun hesjes staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder neuqen en beter bijlezenIs al 20x voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Smich het volgende:
Hallo allemaal,
Ik dacht, na heel lang meegelezen te hebben, "laat ik me ook eens melden op dit topic".
Ik ben sinds juli van dit jaar in bezit van een TLR en ben er helemaal aan verkocht.... Wat een heerlijke machine is het toch.
Mijn vorige machine was een Kawa ZX6-R, dus dan kan je je voorstellen dat de TLR me in het begin (eigenlijk nu nog) erg kon verrassen met de power/koppel die deze machine heeft:9~
Ik vind het echt een feest om op te rijden.:}:}:}
<insert geile piccies> ff op deze link klikken.![]()
Hoop dat er volgend jaar weer een meeting is:9
JVC is kudtquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind ik zonde geldimho
voor 2 10tjes meer had je een redelijk merk gehad:
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/cqc1323nw.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.caradio.nl/image/artikel/kdg321.jpg]afbeelding][/url]
ok, geen USB maar wel MP3 iig![]()
Peugeot 206?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef koffiekoekje het volgende:
JVC is kudtNa een half uur stopt ie er mee omdat dat ding te heet wordt
![]()
Of dat komt omdat de verwarming er onder zit
Doe je 'm voorop je fiets .. Kunnen automobilisten lezen in hun spiegelquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Peugeot 206?![]()
Fokkedok.. de sticker bij de autoradio is een raamsticker.![]()
[afbeelding]
Was wel leuk geweest.. Roadstar op de XJ.![]()
Net een hoop kettingvet verwijdert met een beitel..
Oldskool Ford mondeoquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Peugeot 206?![]()
Fokkedok.. de sticker bij de autoradio is een raamsticker.![]()
[afbeelding]
Was wel leuk geweest.. Roadstar op de XJ.![]()
Net een hoop kettingvet verwijdert met een beitel..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
109MB in 36 sec ...![]()
Best leuk, werken bij een ISP ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |