meer dat wij de stad overnemen dan de clubquote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Willem II is sterker dan RKC hoor...
Dennis van Wijk, ras-Amsterdammer zal niet graag van jullie verliezen![]()
Doen jullie toch nog ergens in de top-drie mee van Nederland, hooooolsquote:Op donderdag 9 november 2006 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meer dat wij de stad overnemen dan de club![]()
Zo zo, gewaagde voorspelling.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
De Coolsingel zal akelig leeg blijven in mei verwacht ik...
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Dat is al 3 jaar geleden en voor de toekomst voorspel ik weinig goeds ben ik bangquote:Op donderdag 9 november 2006 13:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik denk dat een feestje om de gewonnen UEFA cup er toch wel vanaf kan hoor..
Beetje vroege voorspelling als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Ik bedoel de Uefa cup 2006/2007.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar geleden en voor de toekomst voorspel ik weinig goeds ben ik bang
Droom verder als je al niet van RKC kan winnen.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik bedoel de Uefa cup 2006/2007..
leer eerst eens de naam van je club goed te schrijvenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eufa cup 2006/2007 staat al gereserveerd voor AFCA ajax.![]()
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Beetje vroege voorspelling als je het mij vraagt.
Feyenoord doet het momenteel niet erg goed, maar het is voorbarig om te roepen dat de Coolsingel leeg zal blijven.
maak er maar 2012/2013 van ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik bedoel de Uefa cup 2006/2007..
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord
[..]
leer eerst eens de naam van je club goed te schrijven
Wanneer jij een cursus begrijpend lezen gaat volgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord
[..]
En die van de Europese voetbalbondquote:Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef ruud_fr het volgende:
Dat weet ik ook welquote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik snap dat het mooi is als de Coolsingel vol ismaar als je de wedstrijd van gister heb gezien dan blijft'ie toch echt leeg.
quote:Van: Eus
Verzonden: do 9-11-2006 13:49
Aan: eko@feyenoord.nl
CC: pbo@feyenooord.nl; cwo@feyenoord.nl
Onderwerp: Bal
Beste Erwin, Peter, Chris en de rest,
Gisteren was ik aanwezig bij de bekerkraker tegen RKC.
Bij een 2-2 stand vloog de bal over het hek en belandde ter hoogte van Vak GG (lange zijde).
Helaas ben ik toen zo stom geweest de bal terug te gooien naar het speelveld. Nou ja, het uiteindelijke resultaat is jullie ook bekend…
Bij deze dus mijn excuses. Wat me bezielde, weet ik ook niet.
Kunnen jullie ook aan de selectie doorgeven dat ik er veel spijt van heb en het nooit meer zal doen?
Rood-witte groet,
Eus
Feyenoord-supporter
P.S. Als straf heb ik mezelf 2 dagen vrijgegeven.
Misschien dat Bassie zn contract wil afkopenquote:Pierre van Hooijdonk in serie clown Bassie
Bron: ANP
Voetballer Pierre van Hooijdonk heeft een gastoptreden in de nieuwe televisieshow van clown Bassie. In een vast onderdeel van de show, waarin kinderen een voorproefje krijgen op het beroep van hun dromen, mag een jongetje een dagje meetrainen met Feyenoord.
Ook voor volkszangeres Annie de Reuver is een gastoptreden weggelegd. 'Bassie en zijn vriendjes', dat een educatief programma met humor moet worden, is de eerste serie waarin Bas van Toor zonder zijn broer Adriaan te zien is. Ook is hij voor het eerst als presentator te zien. De show wordt uitgezonden bij tien commerciële regionale omroepen.
De eerste aflevering gaat zaterdag de lucht in, maar productiemaatschappij Image Media & TV maakte donderdag bekend dat de show nu al een vervolg krijgt. Voor volgend jaar staat een tweede reeks van veertig afleveringen van 'Bassie en zijn vriendjes' gepland.
Het is of AFCA of AFC Ajax niet AFCA AJAXquote:Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Droom verder als je al niet van RKC kan winnen.![]()
Eufa cup 2006/2007 staat al gereserveerd voor AFCA AJAX.![]()
quote:
En dan het plaatje erbijquote:09-11-2006 VERKLARING INZAKE WILLEM II - FEYENOORD
Feyenoord moet het zondag in Tilburg doen zonder een volwaardige twaalfde man. De Rotterdamse club heeft geweigerd om mee te werken aan het organiseren van een verplichte buscombiregeling voor haar supporters, omdat deze regeling naar de mening van Feyenoord, haar supportersvereniging en haar supporters om ongegronde redenen is opgelegd.
Tilburg schijnt rond de thuiswedstrijden van Willem II een parkeerprobleem te hebben. Buurtbewoners van aangrenzende wijken ondervinden overlast van het publiek dat haar voertuigen in deze wijken parkeert. Dergelijke problemen doen zich overal in Nederland voor, ook in Rotterdam. Om de overlast voor bewoners van bijvoorbeeld Sportdorp te beperken wordt deze wijk rond thuiswedstrijden van Feyenoord afgesloten en heeft alleen ‘bestemmingsverkeer’ toegang tot deze wijk. Bezoekers van de wedstrijden van Feyenoord kunnen er niet parkeren.
In Tilburg wordt een deel van het parkeerprobleem afgeschoven op supporters van de bezoekende club. De verkeersstroom van auto’s uit den vreemde tracht men te reguleren door supporters van de clubs te verplichten hun voertuigen op een vooraf bepaalde plaats te parkeren. Dat zijn er vaak tientallen en soms honderden en in het geval van Feyenoord – de enige club die in Tilburg de bezoekerscapaciteit maximaal benut – gaat het daarbij om 800 supporters. Op een totale bezoekerscapaciteit van 14.700 lijkt het een te verwaarlozen aantal en is het niet reëel om een parkeerprobleem af te wentelen op een relatief kleine groep supporters.
Het ‘sturen’ van verkeersstromen heeft natuurlijk nog een andere reden. Door bezoekende supporters te verplichten op een aangewezen plaats te parkeren kunnen supportersstromen makkelijk gescheiden worden. Hierbij speelt het veiligheidsaspect dus een rol. Dit argument snijdt wel hout al zou het in het geval van Willem II – Feyenoord gemakkelijk achterwege kunnen blijven. Tussen supporters van beide clubs is geen sprake van een ongezonde rivaliteit. In Rotterdam gelden ontmoetingen tussen Feyenoord en Willem II al jarenlang als wedstrijden zonder enig risico en ook in Tilburg verlopen de onderlinge ontmoetingen al seizoenen achtereen zonder noemenswaardige problemen. Het argument ‘veiligheid’ is derhalve zeer plausibel om een combiregeling op te leggen, alleen is het bij Willem II – Feyenoord niet aan de orde.
Dan zijn er nog supporters die van een uitwedstrijd een echt dagje uit maken. Vorig seizoen speelde Willem II – Feyenoord met een aanvangstijd van 14.30 uur zich af op een heerlijke dag en besloten zo’n 100 supporters in het centrum van Tilburg op een terrasje iets te drinken. Tien jaar geleden was dit wellicht een risicovolle aangelegenheid geweest maar tegenwoordig bestaat het Feyenoord-Legioen hoofdzakelijk uit goedwillende supporters die louter en alleen ‘op verplaatsing’ gaan om hun club aan te moedigen. Van alle zaken die voetbalsupporters zo’n slechte naam hebben bezorgd nemen zij als eerste afstand.Door de Gemeente Tilburg werd hun aanwezigheid in het centrum en passant ook als reden genoemd om op aanstaande zondag, wanneer de wedstrijd al om 12.30 uur begint, alle 800 supporters te verplichten gebruik te maken van een onvriendelijke buscombi.
In Nederland worden tussen KNVB, clubs en overheden afspraken gemaakt over de wijze waarop voetbalwedstrijden georganiseerd moeten worden. Op basis van ervaringen en supporterservaringen wordt per wedstrijd een risico-inschatting gemaakt. Waar Willem II – Feyenoord door Rotterdamse belanghebbenden als wedstrijd zonder enige risico wordt beschouwd (onderbouwd met argumenten conform de geldende afspraken) daar behandelt men vanaf Tilburgse zijde de wedstrijd als zou het er één zijn uit de hoogste risico-categorie. En dat uitsluitend en alleen omdat een aantal Feyenoord-supporters vorig seizoen hun auto niet op de juiste wijze had geparkeerd of zich op een plek bevond waar de lokale horeca hen wel, maar de plaatselijke politie hen liever niet had gezien.
Feyenoord heeft middels brieven en telefoongesprekken tot op het laatste moment de dialoog gezocht met de beleidsbepalers in Tilburg. De club was bereid om aanvullende maatregelen te nemen en meer personeel in te zetten. Tilburg wilde van geen wijken weten en heeft er in de ogen van Feyenoord een principekwestie van gemaakt. De burgemeester van Tilburg heeft Feyenoord zelfs laten weten dat de club aansprakelijk zal worden gesteld voor eventuele schades wanneer men niet mee werkt aan een buscombiregeling. Feyenoord wordt zo verantwoordelijk gehouden voor de organisatie van een evenement waarmee het geen enkele bemoeienis heeft. Het is een gang van zaken waarin Feyenoord zich absoluut niet kan vinden.
Niet vanwege voornoemde ‘druk’ maar wel als vorm van protest heeft Feyenoord inmiddels besloten om op eigen wijze invulling te geven aan de verplichte buscombiregeling en zal zij er op toe zien dat deze regeling voor 100% perfect wordt uitgevoerd.
Inmiddels is Tilburg in opperste staat van paraatheid en wordt er zoals het er zich naar laat aanzien zondag een noodverordening afgekondigd. Deze houdt in dat herkenbare Feyenoord-supporters de toegang tot het stadion en wellicht zelfs de stad geweigerd zal worden. Waar Tilburg deze juist wilde beperken zal nu waarschijnlijk sprake zijn van een verhoogde politie-inzet. Feyenoord betreurt deze hele gang van zaken en is en blijft van mening dat de wedstrijd van komende zondag op een voor alle partijen acceptabele manier, zonder buscombiregeling en zonder overmatige politie-inzet georganiseerd had kunnen worden.
Bassie en Pierre samen in de spits misschien een optie?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef Erasmusch het volgende:
[Voetballer Pierre van Hooijdonk heeft een gastoptreden in de nieuwe televisieshow van clown Bassie. In een vast onderdeel van de show, waarin kinderen een voorproefje krijgen op het beroep van hun dromen, mag een jongetje een dagje meetrainen met Feyenoord.
Ook voor volkszangeres Annie de Reuver is een gastoptreden weggelegd. 'Bassie en zijn vriendjes', dat een educatief programma met humor moet worden, is de eerste serie waarin Bas van Toor zonder zijn broer Adriaan te zien is. Ook is hij voor het eerst als presentator te zien. De show wordt uitgezonden bij tien commerciële regionale omroepen.
De eerste aflevering gaat zaterdag de lucht in, maar productiemaatschappij Image Media & TV maakte donderdag bekend dat de show nu al een vervolg krijgt. Voor volgend jaar staat een tweede reeks van veertig afleveringen van 'Bassie en zijn vriendjes' gepland.]
Mwa, wel minder dan vorig jaar en dan ga je je wat eerder ergeren aan zn nonchalance. Drenthe moet echt eens fatsoenlijke noppen kopen en Davids mag op paaldansles.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Green is toch afgelopen jaar net de grote held geweest bij Feyenoord?
Speelt die dit seizoen zo slecht dan?
Wat een lul die Eus. Hij wilde de bal niet naar mij trappen.quote:
Greene is een jood.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Green is toch afgelopen jaar net de grote held geweest bij Feyenoord?
Speelt die dit seizoen zo slecht dan?
Sorry maar ik heb de indruk dat het snel afvallen van eigen spelers alswel het absoluut niet gemakkelijk opstellen jegens eigen spelers een beetje Feyenoords is (dus niet persoonlijk en direct op jou). Ik probeer niet te bashen maar geven veel Feyenoordfans niet te hard en snel af op hun eigen club en spelers? Zo wordt er gepraat alsof Feyenoord ineens een rechterrijtje club is (media), dat is toch gewoon overdreven? Kampioen wordt Feyenoord niet maar zo slecht als nu zijn ze ook weer niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Greene is een jood.
Nope, nah, ik houd het op een mega dip, duurt even en dan zal het wel beter gaan, top 6 moet toch echt wel makkelijk haalbaar zijn, we zullen zien. Misschien moet ik terugkomen op deze posting, laten we het nite hopenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
opgebaarde als je van RKC verliest is het wel heel erg met je. En heb je de wedstrijd tegen Veendam gezien? Zegt genoeg!
Dat is het kuttige van gifbekers hey.. Die moeten leeg.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Feyenoord uit deze barre tijden gaat komen. Ik voorspel een seizoen waarin europees voetbal halen nog wel eens moeilijk kan worden.
Net alsof hij er iets aan kan doen dat het zo'n rotzooi is bij jullie.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Dit seizoen wordt een groot feestje. De Grote Kale Leugenaar vertrekt namelijk.
Reageer dan gewoon niet, achterlijke, pfff.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Net alsof hij er iets aan kan doen dat het zo'n rotzooi is bij jullie.![]()
Nou zeg eens eerlijk, wat kan hij er aan doenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet, achterlijke, pfff.
Van die 4% zal wel niets kloppen, die vent is al schatrijk waarom zou hij dan nog meer willen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij is de opperverantwoordelijke voor het aanstellen van dwazen in de staf en hij jat 4 procent
Doe eens een normale sig, jij als modquote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
En weer clean. En normaal gedrag bitte.
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua signquote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe eens een normale sig, jij als mod
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als jij gewoon normaal reageert.
Hoe kan iemand met een redelijk trollende sig als die jij hebt nou de mensen in het Feijenoord-topic tot orde roepen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua sign
Gewoon doen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand met een redelijk trollende sig als die jij hebt nou de mensen in het Feijenoord-topic tot orde roepen?
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.
Toch bedankt, je hebt me weer een vermakelijke avond gegevenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.
Lekker interessant wat het oplevert. Jullie normaal, ik normaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Messenga het volgende:
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
Ik doe normaal, Stefmans deed ook normaal, hij vraagt iets. Daar kan je normaal op antwoorden, of niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker interessant wat het oplevert. Jullie normaal, ik normaal.
Waarom zouden ze? Jij doet zelf toch ook gezellig mee?quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Jij doet zelf toch ook gezellig mee?
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor.
Ah duidelijk, dus de volgende keer als ik hier iemand zie posten dat alle joden dood mogen, en dat wel waardeer, mag ik hem in m'n sig zetten? En als mensen daar dan op reageren komt er hier een moderettertje die mensen erop wijzen dat ze op dienen te houden? Mooi!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah duidelijk, dus de volgende keer als ik hier iemand zie posten dat alle joden dood mogen, en dat wel waardeer, mag ik hem in m'n sig zetten? Mooi!![]()
Daar zal C_M wel geen antwoord opgevenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.
Maargoed, Feyenoord. Wat wordt et zondag tegen Willem 2?
Willem II zal wel winnenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.
Maargoed, Feyenoord. Wat wordt et zondag tegen Willem 2?
Feijenoord wint.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar zal C_M wel geen antwoord opgeven![]()
hehehe relleuhhhhhhhquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef PhoenixFR het volgende:
[..]
Feijenoord wint.
--- , ben weg hier.![]()
Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
Ben je weer geschorst? hehe
Mensen als Stefman moeten zich eerst met de in's en out's bemoeien voordat ze beginnen te blaten, je komt nog al debiel over nou...
Maarre Cart_man kon je nog kaarten regelen voor Nancy?
ga je toch weer terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.
Vind het hier veel te gezelligquote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga je toch weer terug naar je eigen topic![]()
aan watquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet wat Vd Herik eraan kan doen?
gwmd@lycos.nl toch? Had je gemaild vanmiddag...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
Ben je weer geschorst? hehe
Mensen als Stefman moeten zich eerst met de in's en out's bemoeien voordat ze beginnen te blaten, je komt nog al debiel over nou...
Maarre Cart_man kon je nog kaarten regelen voor Nancy?
Die zijn hier al honderde keren besproken..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.
Er is hier al vaak genoeg gepost waarom hij op moet rotten, maar je bent te bedonderd om het te lezen, je komt hier alleen maar om te gallen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Net alsof hij er iets aan kan doen dat het zo'n rotzooi is bij jullie.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:54 schreef PhoenixFR het volgende:
[..]
gwmd@lycos.nl toch? Had je gemaild vanmiddag...
Ik blijf nog wel even lezen om te zien of je hierop reageert. Mail ik ook nog wel. Zal je een nummer geven van iemand die kaarten regelt. Schijnt wel betrouwbaar te zijn...
Hier heb je wat te lezen!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet wat Vd Herik eraan kan doen?
Jij stond ook niet vooraan bij het uitdelen van de hoge IQ-aantallen he? Niet dat diegene waar je op reageerde zo'n snuggere vraag stelde trouwens... Maar verlaag je niet tot hun niveau man.quote:
QFTquote:
Heeft ie hiervoor een ban?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Cart_man het volgende:
Voor jou niet. Genoeg nu, optyfen nu met dit geouwehoer.
Net alsof ik zovaak in een Feyenoord topic komquote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Er is hier al vaak genoeg gepost waarom hij op moet rotten, maar je bent te bedonderd om het te lezen, je komt hier alleen maar om te gallen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon doen?
[..]
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
hehe de mod wordt het topic uit gegooidquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Mooi man, om te zien hoe zo'n kutjood helemaal cheyl wordt van de "macht" en "status" die hij heeft door zijn hele godganse leven achter de computer hangen
![]()
Doe maar lekker naar het ajaxtopicje gaan, daar hoor je thuis, en nergens anders![]()
Als user a la, maar als moderator hier zou je beter moeten weten.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.
mods = jo(o)dsquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
Het begint echt een jodenkliek te worden met die Mods hier.
Zielige mannetjes....Zondag lekker uithuilen bij Mama
want psv die gaat weer winnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
En hij mag alweer wegquote:10-11-2006 - Vooruitblik transfers winterstop
Het lijkt alweer een eeuw geleden, maar drie maanden geleden was Feyenoord nog volop aan het saneren in de spelersselectie. Alhoewel het er ogenschijnlijk niet naar uitziet zullen er in de winterstop wederom enkele veranderingen plaatsvinden. Maikel Aerts, Gerson Magrão, Jean Carlos Dondé, Karim Saïdi en Benjamin de Ceulaer mogen vertrekken.
Feyenoord heeft overigens ook een aantal versterkingen voor na de winterstop. Op 1 januari 2007 gaat het contract van Canadees Jacob Lensky in. Lensky traint inmiddels al een half jaar mee en zal een contract tekenen tot 2011. Feyenoord zal daarnaast bekijken of het de Ghanese aanvaller Asare van KV Mechelen terug wil halen. De verwachting is dat Romeo Castelen, Ron Vlaar en Alfred Schreuder na de winterstop weer bij de selectie kunnen aansluiten.
De Ceulaer heeft ook zat kansen gehad om zich te bewijzenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef Steve_I. het volgende:
ze zijn weer geliefd, de modders
[..]
En hij mag alweer weg
Want Bahia is weer zo overtuigend de laatste partijen
geloof dat dat afgelopen pot 1 van de slechtste van het veld was maargoed![]()
Feyenoord kan beter investeren in een sterke aanvaller of verdediger. En ze hebben al een betere versie van Boutahar met DeGuzman.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Chadi het volgende:
Tsjah ... Misschien dat ze een speler als Boutahar nu wel goed genoeg vinden op het middenveld.
Ligt het aan mij of heeft De Ceulaer eigenlijk nooit echt een kans gehad? Ik vond hem wel leuk ballen bij RKC toen.quote:Benjamin De Ceulaer heeft in Het Belang van Limburg gezegd dat hij definitief wil vertrekken bij Feyenoord.
"Ik wil ook niet meer verhuurd worden. Feyenoord weet dat het mij onheus heeft behandeld. Ik wil niets overhaast beslissen, want ik heb hier een mooie tijd gehad, maar er zijn meerdere clubs die interesse in mij hebben," aldus de Belg, die vlak voor het verstrijken van de transferdeadline van trainer Erwin Koeman te horen kreeg dat hij mocht vertrekken. "Hij zette me voor het blok", zei De Ceulaer al eerder. "Hij bracht met RKC Waalwijk zelf een nieuwe club aan, maar dat is niet correct. Daarom weigerden we over een transfer te praten."
Een twede creatieve speler op de loonlijst kan geen kwaad... Spitsen hebben jullie zat die goed genoeg zijn voor de HCE. Daar moet Feyenoord geen geld aan gaan uitgeven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Feyenoord kan beter investeren in een sterke aanvaller of verdediger. En ze hebben al een betere versie van Boutahar met DeGuzman.
helemaal gelijk. Die gozer kan best ballen, alleen heeft hij - geloof ik - in twee zaadpotten gespeeld. Snap daarom niet dat mensen hem nu al kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft De Ceulaer eigenlijk nooit echt een kans gehad? Ik vond hem wel leuk ballen bij RKC toen.
Presteren of afhaken, zo gaat dat in het topvoetbal. Die jongen haalt het gewenste niveau gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
helemaal gelijk. Die gozer kan best ballen, alleen heeft hij - geloof ik - in twee zaadpotten gespeeld. Snap daarom niet dat mensen hem nu al kunnen beoordelen.
Hee, moet die mede-lamp z'n kop hier maar wat vaker laten zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
Sankoh is nu al een van de beste verdigers in de eredivisie, dus dat zou een superaankoop zijn. Van Engelaar ben ik nog altijd niet echt onder de indruk. Slory zou wel een versterking zijn ten opzichte van de huidige buitenspelers.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Spelers als Engelaar (ex-Feyenoorder), Sankoh (al is hij denk ik niet betaalbaar voor Feyenoord) en Slory zou Feyenoord goed kunnen gebruiken.
En een goede spits natuurlijk.
Eens. Ik werd ook uitgelachen toen ik deze zomer Koevermans voorstelde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:54 schreef BobbyHill het volgende:
Maar mijn ervaring hier met het noemen van mogelijke aankopen is dat ze allemaal moeten optyfen omdat ze Feyenoord-onwaardig zijn. Zo ook ene Danny Koevermans (inmiddels 2e topscorer van de HCE met 7 doelpunten -meer dan alle Feyenoord-spitsen bijelkaar-)![]()
Waarom zou een Feyenoorder in godsnaam hopen dat Ajax welke wedstrijd dan ook wint?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef Shreyas het volgende:
Voor wie zijn de meeste hier eigenlijk zondag? Ajax of PSV ?
Voor geen van beide, maar ik hoop dat P$V wintquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef Shreyas het volgende:
Voor wie zijn de meeste hier eigenlijk zondag? Ajax of PSV ?
Jij kent ook de laatste nieuwe liedjes dus dat verbaasd me niks.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
psv
Die maakt het afquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef Californication het volgende:
Gaan de gekke maasboefjes weer gejatte liedjes zingen over de keeper van den haag als ze in Tilburg spelen?![]()
Gelukkig zijn jullie er om wat originaliteit aan het voetbal toe te voegenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Californication het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Californication het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn.![]()
quote:Beste Eus,
Je hebt zeker gelijk dat voetbal voor alle mensen is, maar er zijn bij voetbal ook altijd mensen die stoute dingen doen zoals dingen kapot maken en vechten met andere mensen. Om ervoor te zorgen dat die stoute mensen daar geen kans voor krijgen, heeft de burgemeester van Tilburg gezegd dat alle supporters in bussen naar het stadion moeten komen. Dan kan de politie het beter in de gaten houden. Dus ook de goede supporters, zoals jij, moeten dan met zo'n bus.
Maar Feyenoord is het er niet mee eens en die wil die bussen niet regelen. Dus heeft de burgemeester gezegd, dan mag je er niet in. Het is te gevaarlijk als iedereen zomaar komt.
De burgemeester vindt het ook niet leuk, want die vindt voetbal ook leuk en hij is ook een grote fan van Dirk Kuyt. Maar veilig naar de wedstrijd gaan is ook belangrijk.
Je kunt dus beter tegen de baas van Feyenoord zeggen dat hij gauw die bussen nog regelt, want dan kun jij toch naar naar het voetbal.
Groeten,
Namens de burgemeester
Mark van Stappershoef
Meneer van veiligheid bij de gemeente
ik zal maar niet beginnen over de Tifo wat het 1e in De Kuip te zien wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie er om wat originaliteit aan het voetbal toe te voegen
en ga nu een ander topic vervuilen sukkel
quote:
Raar inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef Steve_I. het volgende:
ze zijn weer geliefd, de modders
[..]
En hij mag alweer weg
Want Bahia is weer zo overtuigend de laatste partijen
geloof dat dat afgelopen pot 1 van de slechtste van het veld was maargoed![]()
zou dit de problemen oplossen??quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft een nieuwe regel ingesteld. Nadat er veel commotie was ontstaan over het gebruik van iPods door Feyenoord-spelers, heeft Erwin Koeman een verbod op de muziekspelers afgekondigd vanaf een uur voor de wedstrijd.
Daarmee volgt Koeman de wens van Pierre van Hooijdonk, die zich openlijk stoorde aan jonge spelers die een groot gedeelte van de tijd dat ze op de club zijn met dopjes in hun oren rondlopen. De trainer nam dit over en accepteert geen iPod's meer vlak voor de wedstrijd. Wie een uur voor de wedstrijd nog met oordopjes in zijn oren zit, hangt een sanctie boven het hoofd.
De MP3-spelers zijn vooral populair onder de jongere voetballers. Een iPod wekt echter irritaties op bij de 'oude garde'. De maatregel gaat zondag bij de wedstrijd tegen Wilem II in Tilburg in.
Wat triest zeg, net of ze vroeger niet met een walkman liepen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft een nieuwe regel ingesteld. Nadat er veel commotie was ontstaan over het gebruik van iPods door Feyenoord-spelers, heeft Erwin Koeman een verbod op de muziekspelers afgekondigd vanaf een uur voor de wedstrijd.
Daarmee volgt Koeman de wens van Pierre van Hooijdonk, die zich openlijk stoorde aan jonge spelers die een groot gedeelte van de tijd dat ze op de club zijn met dopjes in hun oren rondlopen. De trainer nam dit over en accepteert geen iPod's meer vlak voor de wedstrijd. Wie een uur voor de wedstrijd nog met oordopjes in zijn oren zit, hangt een sanctie boven het hoofd.
De MP3-spelers zijn vooral populair onder de jongere voetballers. Een iPod wekt echter irritaties op bij de 'oude garde'. De maatregel gaat zondag bij de wedstrijd tegen Wilem II in Tilburg in.
Best leerzaam en nuttig anders voor voetballers hoor, die Ipods :quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
D'oh...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Ik werd ook uitgelachen toen ik deze zomer Koevermans voorstelde.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit kan toch zeker niet... Dit is verdomme Rotterdam
http://www.youtube.com/watch?v=pW1_K4gbP9A&search=Jumpen
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Best leerzaam en nuttig anders voor voetballers hoor, die Ipods :
http://www.burorenkema.nl/2006/06/ipodje_voetballen.php
Er zitten volgens mij uberhaupt maar heel weinig Feyenoorders op dit forum. 90 % is Ajacied als ik zo rondlees.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Is bijna elke Feyenoordfokker inmiddels gebanned of gaat dit topic gewoon zo langzaam?
geweldigquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Best leerzaam en nuttig anders voor voetballers hoor, die Ipods :
http://www.burorenkema.nl/2006/06/ipodje_voetballen.php
Tijd dat daar verandering in komtquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij uberhaupt maar heel weinig Feyenoorders op dit forum. 90 % is Ajacied als ik zo rondlees.
vind je het gek met die jode modjes hierquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij uberhaupt maar heel weinig Feyenoorders op dit forum. 90 % is Ajacied als ik zo rondlees.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
(C) Lunatic News / Hand in Hand
Hij is trouwens jarig vandaag.....
Haha zal wel leuk zijn voor een TIFO, net als tegen ADO laatst op zo'n groot spandoek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
(C) Lunatic News / Hand in Hand
Hij is trouwens jarig vandaag.....
Misschien helpt een lik-op-stukbeleid voor hufterige voetballers. In Zeist wordt weer ouderwets Coheniaans gere(a)geerd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:40 schreef Eilanden het volgende:
Feyenoord-middenvelder Danny Buijs heeft om een schorsing te voorkomen, de hulp ingeroepen van Danko Lazovic. De speler van de Rotterdammers zou in de wedstrijd tegen Vitesse een slaande beweging naar Lazovic hebben gemaakt.
De aanklager van de KNVB startte op basis van de tv-beelden een vooronderzoek. Dat was voor Buijs reden om de oud-Feyenoorder via een telefoontje en een sms-je te benaderen en hem te vragen een ontlastende verklaring af te leggen. Of Lazovic daarop is ingegaan, is niet bekend.
Buijs vraagt Lazovic om hulp
Feyenoord verliest supporters, dat mag duidelijk zijn. En ja, veel goeds heeft Feyenoord dit seizoen ook nog niet laten zien, dus veel hebben de Feyenoorders hier dan ook niet te melden...quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Is bijna elke Feyenoordfokker inmiddels gebanned of gaat dit topic gewoon zo langzaam?
Joh als je alleen maar onzin vertelt blijf dan weg hier.quote:Op zondag 12 november 2006 03:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord verliest supporters, dat mag duidelijk zijn. En ja, veel goeds heeft Feyenoord dit seizoen ook nog niet laten zien, dus veel hebben de Feyenoorders hier dan ook niet te melden...
Lul niet zo dom, er is gewoon nu ff weinig om over te praten bij Feyenoord.....quote:Op zondag 12 november 2006 03:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord verliest supporters, dat mag duidelijk zijn. En ja, veel goeds heeft Feyenoord dit seizoen ook nog niet laten zien, dus veel hebben de Feyenoorders hier dan ook niet te melden...
Ik geloof der werkelijk geen zak van. Volgende week krijgen we weer hard klop.quote:Op zondag 12 november 2006 13:46 schreef Droopie het volgende:
Ik zie ons nog wel derde worden ook stiekem.
In Maart kan alles anders zijn.
Moet haast wel, wat een gigantische blunder. Tiendalli werd zelf naar de grond getrokken, de speler die naast de paal een onschuldige sliding maakte was Saidi.quote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Idd omg
Die kaart wordt wel geseponeerd denk..
Ik weet niet wat Pi-Air deed bij dat eerste doelpunt van Willem 2, maar het zag er wel erg kneus uitquote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bahia en Hofs spelen zo kut dit seizoen, terwijl ze vorig jaar één de betere waren.
Greene was vandaag ook zwaar kut.
Gelukkig is Chari weer fit de volgende wedstrijd, het is zo grappig als Pierre aan de bal is
Ziet er echt niet uit
Heel vreemd ja, zelfde voor Greene vind ik. Speelde vorig seizoen ook een stuk beter.quote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bahia en Hofs spelen zo kut dit seizoen, terwijl ze vorig jaar één de betere waren.
Greene was vandaag ook zwaar kut.
Nou wordt ie wel heel erg calimero zegquote:Op zondag 12 november 2006 14:41 schreef Joeriii het volgende:
En die rode kaart en penalty..... Ze proberen tegenwoordig ook van alles bij de knjb.
Bahia heb ik altijd al 'degelijk' gevonden, niet echt een topper... maar nu speelt hij inderdaad aardig bagger. Wie weet heeft ie de nodige hersenschade met als gevolg motorische storingen opgelopen na die botsing.quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heel vreemd ja, zelfde voor Greene vind ik. Speelde vorig seizoen ook een stuk beter.
Ach we hebben Kolkka nogquote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Bahia heb ik altijd al 'degelijk' gevonden, niet echt een topper... maar nu speelt hij inderdaad aardig bagger. Wie weet heeft ie de nodige hersenschade met als gevolg motorische storingen opgelopen na die botsing.Greene vond ik vorig jaar potentie hebben om nog een stuk verder te komen dan dit Feyenoord, maar is inderdaad ook waardeloos nu.
Ali B, ook geen topspeler maar wel meer rendement, dreiging en loopvermogen dan Van Hooijdonk op het moment. Pierre is gehaald als pinchitter, niet als basisspeler, dan moet hij daar ook voor gebruikt worden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef Steve_I. het volgende:
Maar dat gezeik over Pierre....wie wil je er dan neer zetten, we hebben gewoon geen kwaliteit voorin, zeker niet als Castelen, Vincken, De Ceulaer en harry niet fit zijn.
Er zijn wel meer harde woorden gevallen, om nou Pierre daar uit te kiezen dat hij het verschil heeft gemaakt. Hij is wel de laatste die commentaar mag geven met dat dramatische spel dat hij laat zien. Als je commentaar op de instelling van je medespelers geeft, moet je wel zelf het goede voorbeeld geven.quote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef Steve_I. het volgende:
Trouwens, na pierre's grote bek paar weken geleden winnen we wel 4x op rij voor de competitie... (ok beker was sneu maargoed)
Volgens mij zaten er nog aardig veel achter het goal. (rechter goal op TV)quote:Op zondag 12 november 2006 14:54 schreef zevenkamp het volgende:
Hoop Feyenoordsupporters het stadion uitgezet
Ik had ook verwacht dat Greene ondertussen al een selectie voor Oranje had afgedwongen. Maar met zijn vorm van de laatste paar weken is hij er nog verder vanaf. Hij heeft ook niet echt geluk met zijn posities dit seizoen, hij moet te vaak op een ander zijn positie invallen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Steve_I. het volgende:
Greene vond ik vorig jaar potentie hebben om nog een stuk verder te komen dan dit Feyenoord, maar is inderdaad ook waardeloos nu.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
In de winterstop moet trouwens echt iets gebeuren voor de Linksback, rechtsback, linksbuiten, rechtsbuiten en centrale aanvallerspositie. Verder hebben we een leider op het middenveld nodig (zal na verloop van tijd Buijs wel worden denk ik...). Van Drenthe krijg ik steeds een hartverzakking wanneer die probeert een bal te raken of loopt te verdedigen. Leonard is ook niet echt een optie
quote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef toma het volgende:
Feyenoord was heel slecht vandaag. Maar omdat willemII zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt wint Feyenoord. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 geworden ipv 3-5.
Drenthe is veel te traag, en hij dekt te ver af. Erger me kapot aan die gast.quote:Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
In de winterstop moet trouwens echt iets gebeuren voor de Linksback positie. Van Drenthe krijg ik steeds een hartverzakking wanneer die probeert een bal te raken of loopt te verdedigen. Leonard is ook niet echt een optie
Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.quote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef toma het volgende:
Feyenoord was heel slecht vandaag. Maar omdat willemII zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt wint Feyenoord. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 geworden ipv 3-5.
en als Feyenoord die [onbegrijpelijke] rode kaart niet tegen kreeg, was het gewoon 2 - 7 gewordenquote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef toma het volgende:
Feyenoord Ajax was heel slecht goed vandaag. Maar omdat willemII Ajax zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt mooier voetbal belangrijker vindt dan winnen, wint Feyenoord PSV. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 0-5 geworden ipv 3-5 0-1.
Leonard is denk ik nog trager. Ik stoor me er vooral aan dat hij af en toe denkt dat hij een linksbuiten is in plaats van een linksback en het gewoon verdomd de poten onder z'n lijf vandaan te rennen naar z'n eigen positie als ie de bal verliest. WTF deed hij trouwens het laatste deel van de pot tegen RKC de hele tijd op rechtbuiten, zo'n 100 meter van z'n normale positiequote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Drenthe is veel te traag, en hij dekt te ver af. Erger me kapot aan die gast.
Die stad met een hoofdletter??quote:Op zondag 12 november 2006 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Toch weer 3 puntjes ingelopen op die club uit Amsterdam.
jij doet aan scorebord-journalistiek.quote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.
En die Timothy Derijck dan? Zet die dan gewoon een aantal wedstrijden op linksback. Kan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Leonard is denk ik nog trager. Ik stoor me er vooral aan dat hij af en toe denkt dat hij een linksbuiten is in plaats van een linksback en het gewoon verdomd de poten onder z'n lijf vandaan te rennen naar z'n eigen positie als ie de bal verliest. WTF deed hij trouwens het laatste deel van de pot tegen RKC de hele tijd op rechtbuiten, zo'n 100 meter van z'n normale positie
Of gewoon effectief. Net zoals PSV vandaag. Ze spelen minder in de arena maar winnen wel.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:
[..]
jij doet aan scorebord-journalistiek.
Als Feyenoord vandaag weer tegen Ajax had gespeeld was het weer 0-4 geworden. Ze waren heel slecht. Alleen Huysigems en Kolka voetbalden goed. WillemII speelde de hele wedstrijd beter veel meer kansen gemaakt. Telkens als het er op leek dat WillemII ging scoren sloeg Feyenoord toe dmv een counter.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:
jij doet aan scorebord-journalistiek.
Als Feyenoord vandaag weer tegen Ajax had gespeeld was het weer 0-4 geworden. Ze waren heel slecht. Alleen Huysigems en Kolka voetbalden goed. WillemII speelde de hele wedstrijd beter veel meer kansen gemaakt. Telkens als het er op leek dat WillemII ging scoren sloeg Feyenoord toe dmv een counter.
Op het einde rechtsbuitenquote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En die Timothy Derijck dan? Zet die dan gewoon een aantal wedstrijden op linksback. Kan alleen maar meevallen.
Drenthe stond trouwens tegen RKC volgens mij zelfs linksbuiten![]()
Als, Als! Als m'n tante kloten had gehad, was het m'n oom geweest.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:
D-K is toch een half jaar gebanned? Alweer.quote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Steve_I. het volgende:
Ik mis onze hooligan C_M en internetrelnicht D-K
quote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Steve_I. het volgende:
Ik mis onze hooligan C_M en internetrelnicht D-K
quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
D-K is toch een half jaar gebanned? Alweer.![]()
Die is over 4 weken alweer terug.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:44 schreef Steve_I. het volgende:
Een half jaar?
wtftyvusmodders zeg
hij had z'n leven juist redelijk gebeterd, en het laatste restje gekut .... hij is ontoerekeningsvatbaar doe niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef nikky het volgende:
Een een halfjaarsban is gevallen voor Dirk-Kuijt. Kan zich gewoonweg niet gedragen in VBL. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en de volgende keer zou hij voor een half jaar vertrekken.
quote:12/11/2006 - Burgemeester van Tilburg wil 100.000 euro aan kosten verhalen op Feyenoord
(Gepost door K)
De burgemeester van Tilburg heeft na afloop van Willem II - Feyenoord laten weten dat hij een bedrag van 100.000 euro wil verhalen op Feyenoord voor de extra veiligheidsmaatregelen die hij heeft moeten nemen bij het duel. Dat meldt Radio Rijnmond zojuist. Hij verwijt Feyenoord dat het weigerde mee te werken aan de buscombiregeling, waardoor hij veel extra politie heeft moeten inschakelen om de veiligheid te kunnen garanderen. Die kosten wil hij op Feyenoord verhalen.
Leoquote:
Dat was volgens mij ouwe Leo niet hoor, die zat op U, het was Ruud, hij had nog een interviuw op Rijnmond.quote:
Die burgemeester mag dat geld in z'n reet stekenquote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef borisz het volgende:
hebben ze het geld wel? ;p
Stuur de rekening maar naar Jorien v/d H.quote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef borisz het volgende:
hebben ze het geld wel? ;p
vak m ?quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Luni het volgende:
Fuck you burgemeester Vreeman, ik ben gewoon in het stadion geweest![]()
We hadden een binnendoor weg genomen, maar reden toch in een fuik, met een goede smoes mochten we door rijden, en het stadion binnen komen was geen probleem, voordeel was wel dat we maar samen waren. Een grote groep, die ook op dat zelfde vak zat, is al voor dat wij binnen kwamen het stadion uitgezet.
Hoorde net op de radio dat de burgemeester de extra politiekosten op Feyenoord wil verhalen, die vent spoort echt niet, ze zouden de licentie van Willem II in moeten trekken, met dat belachelijke supportersbelied daar!
Je moet blij zijn met de 3 punten want best was het allemaal niet, maar whatever de punten zijn binnen en de joden verloren!
Mooi moment na de wedstrijd, de spelers kwamen die ene supporter die wel in het uitvak zat, met een mooi heel groot spandoek, bedanken toen er op ons vak nog een mannetje of 50 bleef staanen begon te zingen.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er nog aardig veel achter het goal. (rechter goal op TV)
Op TV zag je een gedeelte juichen daar![]()
jij bent RKC al vergeten??quote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo doorgaan in de competitie en nog een fatsoenlijke verdediger erbij en je eindigt gewoon heel dicht bij de top 3, netjes hoor. Wie weet zit er zelfs CL in![]()
quote:Het liep vandaag niet uit tot rellen tussen Leo en de Tilburgers, daarom zouden de supporters van Feyenoord volgend seizoen gewoon weer op eigen vervoer de wedstrijd mogen kunnen bezoeken.
Was dat die speler die de laatste maanden alleen maar op de bank zat te rotten ?quote:Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids![]()
Tilburg![]()
Poltie![]()
Tilburg was van ons![]()
Kolkka![]()
Van dit soort bekrompen geesten kan ik echt chagrijnig worden. Hoe haal je het in je hoofd om een probleem dat je zelf creeert te verhalen op de andere partij? Echt, wat voor bord voor je kop heb je dan...quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Het is trouwens de omgedraaide wereld daar in Tilburg:
[..]
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoopquote:Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Buijs is echt een goede aankoop geweest![]()
Defineer dan eens "een goede aankoop" ?quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
waar van een tegengoal nergens op sloegquote:Op zondag 12 november 2006 18:18 schreef RayMania het volgende:
Toch wel een redelijke zege van Feyenoord dus. Al zijn drie tegengoals natuurlijk veel teveel tegen Willem II. Wel leuk voor de Feyenoordsupporters dat Buijs en Kolkka scoren, de nieuwe aankopen.
daarom we zijn goed op weg en ik denk dat dat het enige is wat telt.quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef BiMeWet het volgende:
Twee is nog steeds teveel fr. Maargoed, we zijn op de goede weg met vier winsten op rij (de beker tellen we niet mee, de beker zuigt kont.)
De beker was de enige manier om een 'prijs' dit seizoen te winnen [ook al hadden we weinig kans natuurlijk].quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef BiMeWet het volgende:
Twee is nog steeds teveel fr. Maargoed, we zijn op de goede weg met vier winsten op rij (de beker tellen we niet mee, de beker zuigt kont.)
UEFA?quote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
De beker was de enige manier om een 'prijs' dit seizoen te winnen [ook al hadden we weinig kans natuurlijk].
m.a.w. doodzonde dat je tegen RKC eruit vliegt![]()
geloof je het echt??quote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
UEFA?
Landskampioenschap?
Oke, de kans is klein, maar we zitten pas op 1/3e van de competitie.
UEFA kunnen we ver komen, en wie weet?quote:
als feyenoord uefa cup wint krijg ik 180 euroquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
UEFA kunnen we ver komen, en wie weet?
Landskampioenschap is de kans evengroot als de kans op een baarmoedertransplantatie, maar wie weet!
Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
Buijs is inderdaad een factor die je niet meer kan missen in dit elftal. Hij is samen met Lucius dus degene die 200% geven tijdens een wedstrijd. Zo zie je toch dat inzet een groot deel van talent kan verbergen. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte spelers zijn. Verre van dat, maar ze zijn geen spelers die ik nog in (dit) Oranje zie spelen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.
Het enige wat ik negatief aan hem vond is dat ie te lief was tegen de Ajax-spelers.
Oh en de doodsaanslagen niet dan ? Lekker hypocrietquote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.
Het enige wat ik negatief aan hem vond is dat ie te lief was tegen de Ajax-spelers.
Niet mee eens. Als ik zie wie er allemaal al bij Oranje hebben gespeeld onder van Basten, zouden Buijs en Lucius niet eens de slechtste spelers uit dat rijtje zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Buijs is inderdaad een factor die je niet meer kan missen in dit elftal. Hij is samen met Lucius dus degene die 200% geven tijdens een wedstrijd. Zo zie je toch dat inzet een groot deel van talent kan verbergen. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte spelers zijn. Verre van dat, maar ze zijn geen spelers die ik nog in (dit) Oranje zie spelen.
Was dat achter de goal? Hoorde het op het eindequote:Op zondag 12 november 2006 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zat op vak M, net voor tijd galmde het hand in hand daar![]()
ja was achter het doelquote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Was dat achter de goal? Hoorde het op het einde
YOU CAN'T BAN A FEYENOORDFAN!
er was ook zo'n schermpje aan de zijlijn, alleen gebruiken ze dat ding niet [dus waarom staat -ie er eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou ineens met die scheidsrechter?
Werd er een bal tegen binnenkant paal geschoten, en die vent dacht dat het hands was?
Dat zoiets gebeurt op dit niveau... Zet gewoon een extra scheidsrechter achter een schermpje die kan constateren wat er gebeurt is, probleem opgelost.
Ze hebben nog altijd dat playoff-systeem. 5e plaats halen ze toch wel. Steker nog: ze staan nu al 5e.quote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
UEFA?
Landskampioenschap?
Oke, de kans is klein, maar we zitten pas op 1/3e van de competitie.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Maar wat gebeurt er nu. Is Tiendalli nou geschorst?
Ik neem aan dat dit ingetrokken wordt nu, of niet?
Volg jij wel een beetje het voetbal?quote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.
Niks aan de hand dus.
hehequote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het voetbal?
maar die schorsing gaat - denk ik - de prullenbak inquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Maar wat gebeurt er nu. Is Tiendalli nou geschorst?
Ik neem aan dat dit ingetrokken wordt nu, of niet?
Ja, ik vind ook dat Ajax het erg goed doet in de CLquote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze hebben nog altijd dat playoff-systeem. 5e plaats halen ze toch wel. Steker nog: ze staan nu al 5e.
En Ajax stond er vorig jaar slschter voor op 1/3 van de competitie dan Feyenoord nu. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.
Je vergeet alleen een hoofdstuk van het sprookje...quote:Niks aan de hand dus.
Goede vraag, E. Koeman attendeerde de 4e official er nog op, maar die deed er niks mee.quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
er was ook zo'n schermpje aan de zijlijn, alleen gebruiken ze dat ding niet [dus waarom staat -ie er eigenlijk]
OMG wat is die gozer goed bezig. afgelopen bekerwedstrijd en 2CL wedstrijden ook al matchwinner.... En dat terwijl ibrahimovies notabene als duurst verkochte speler van juve het blijft verneuken keer op keer, al weer rood. Cruz moet gewoon de rest van het seizoen basis staan, dan solliciteert hij goed voor het argentijns 11tal....quote:Cruz bezorgt Inter zege op Parma
12 november 2006
Inter heeft zich zondagavond met enig geluk met Palermo aan kop van de Italiaanse Serie A gehandhaafd. De ploeg won de uitwedstrijd bij Parma met 2-1. De beslissende treffer viel in de blessuretijd. Oud-Feyenoorder Julio Cruz tekende voor de 2-1.
Ad powered by www.webads.nl
Inter achterhaalde door de zege Palermo, dat zondagmiddag Torino al met 3-0 aan de kant had geschoven. Beide ploegen hebben 27 punten uit elf duels. Inter begon goed aan het duel. Zlatan Ibrahimovic maakte na een kwartier de 0-1. De oud-Ajacied haalde het einde van de wedstrijd niet. In de vierde minuut van de extra speeltijd kreeg de Zweed zijn tweede gele kaart en kon hij vertrekken. Parma maakte nog voor de rust gelijk, maar zag Cruz de bezoekers kort voor het einde toch de drie punten bezorgen.
Die ibraneus doet eens die 4 wedstrijden iets moois, de overige drie wedstrijden heb je absoluut niets aan hem. Heb nooit gesnapt wat hij bij juve deed.quote:Op maandag 13 november 2006 01:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
OMG wat is die gozer goed bezig. afgelopen bekerwedstrijd en 2CL wedstrijden ook al matchwinner.... En dat terwijl ibrahimovies notabene als duurst verkochte speler van juve het blijft verneuken keer op keer, al weer rood. Cruz moet gewoon de rest van het seizoen basis staan, dan solliciteert hij goed voor het argentijns 11tal....
Lekker veel laten betalen, krijgt Feyenoord nog opleidingsvergoeding?quote:Op maandag 13 november 2006 07:49 schreef Doornenburg het volgende:
ajax en PSV geinteresseerd in Leonardo....![]()
Doet geloof ik vrij veel voor de supporters vereniging. Hij heet wel (en ook) Leo. ik dacht dat hij anders heettequote:Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Joeriii het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over "Leo"?
Waarom is hij gekozen om in z'n ééntje met die buscombi mee te reizen?
Die hadden CL kunnen spelen...quote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het voetbal?
heeft niets te zoeken in een harde competitie als de engelse. kan hij beter richting valencia oid.quote:Op maandag 13 november 2006 09:08 schreef ruud_fr het volgende:
die gaat naar Spurs lijkt mij
ik was niet bepaald onder de indruk van hem vorige weekquote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
Theo Janssen in belangstelling van p$v ...
dan zal Feyenoord wel weer mis grijpen (als ze uberhaupt al willen grijpen ??)
zou het wel zonde vinden , zou hem graag in het Feyenoord shirt zien ...
Eens. Crybaby it is.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Steve_I. het volgende:
heeft niets te zoeken in een harde competitie als de engelse. kan hij beter richting valencia oid.
Hebben ze dat niet laten zien? Was weinig aan de hand volgens mij.........quote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef Erasmusch het volgende:
En weer laat Talpa een afgekeurde goal niet zien.
Niet in de samenvatting iig. Tele2 had een kutverbinding en ik zag alleen Huysegems juichend weglopen, nu weet ik nog niet waarom ie is afgekeurdquote:Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet laten zien? Was weinig aan de hand volgens mij.........
Las het, jammer genoeg, ook net.quote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
Theo Janssen in belangstelling van p$v ...
dan zal Feyenoord wel weer mis grijpen (als ze uberhaupt al willen grijpen ??)
zou het wel zonde vinden , zou hem graag in het Feyenoord shirt zien ...
Het zou wat als ie niet was vrij gesproken zegquote:Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef borisz het volgende:
Tiendalli is vrijgesproken
Volgens mij kwamen alle 5 de goals gisteren direct of indirect van de voet van Buijs.quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Dantje Buijsvelt, Dantje Buijsveltquote:Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen alle 5 de goals gisteren direct of indirect van de voet van Buijs.
Verder is het gewoon een gozer die 200% inzet toont, zie hem wel een toekomstige leider worden van Feyenoord, hij moet natuurlijk wel nog wat volwassener worden, maar de basis is er imho!
quote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dantje Buijsvelt, Dantje Buijsvelt![]()
He's here, he's there, he's f*cking everywhere![]()
Nee haal dan maar de echte terugquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dantje Buijsvelt, Dantje Buijsvelt![]()
He's here, he's there, he's f*cking everywhere![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |