abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2006 @ 12:49:51 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43391831
Willem II is sterker dan RKC hoor...

Dennis van Wijk, ras-Amsterdammer zal niet graag van jullie verliezen
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 9 november 2006 @ 12:58:20 #3
139407 jorienvdherik
pi_43391849
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Willem II is sterker dan RKC hoor...

Dennis van Wijk, ras-Amsterdammer zal niet graag van jullie verliezen
meer dat wij de stad overnemen dan de club
pi_43391900
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

meer dat wij de stad overnemen dan de club
Doen jullie toch nog ergens in de top-drie mee van Nederland, hoooools
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 9 november 2006 @ 13:00:14 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43391913
De Coolsingel zal akelig leeg blijven in mei verwacht ik...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 9 november 2006 @ 13:00:32 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43391923
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Zo zo, gewaagde voorspelling.
2000 light years from home
pi_43392077
quote:

Ik denk dat een feestje om de gewonnen UEFA cup er toch wel vanaf kan hoor. .
Kutkloon.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:12:14 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43392321
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:05 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ik denk dat een feestje om de gewonnen UEFA cup er toch wel vanaf kan hoor. .
Dat is al 3 jaar geleden en voor de toekomst voorspel ik weinig goeds ben ik bang
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_43392457
Met dit team zie ik ze de komende jaren geen UEFA Cup / KNVB Beker winnen en ook geen landskampioen.

Wat hier staat op het veld, en wat ik gisteren heb gezien, is echt dramatisch. Ben echt zwaar teleurgesteld
World Wrestling Entertainment
  donderdag 9 november 2006 @ 13:20:49 #10
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_43392620
quote:
Beetje vroege voorspelling als je het mij vraagt.
Feyenoord doet het momenteel niet erg goed, maar het is voorbarig om te roepen dat de Coolsingel leeg zal blijven.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_43392755
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:12 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dat is al 3 jaar geleden en voor de toekomst voorspel ik weinig goeds ben ik bang
Ik bedoel de Uefa cup 2006/2007. .
Kutkloon.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:27:27 #12
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_43392837
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Droom verder als je al niet van RKC kan winnen.
Eufa cup 2006/2007 staat al gereserveerd voor AFCA AJAX.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_43392843
Feyenoord
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eufa cup 2006/2007 staat al gereserveerd voor AFCA ajax.
leer eerst eens de naam van je club goed te schrijven
pi_43392921
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Beetje vroege voorspelling als je het mij vraagt.
Feyenoord doet het momenteel niet erg goed, maar het is voorbarig om te roepen dat de Coolsingel leeg zal blijven.
Dat meen je niet!

Ik snap dat het mooi is als de Coolsingel vol is maar als je de wedstrijd van gister heb gezien dan blijft'ie toch echt leeg.
pi_43392995
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ff oppassen zondag
het zal niet de 1e x zijn als ik daar geweigerd word.
pi_43393108
Wat een drama weer
  donderdag 9 november 2006 @ 13:40:13 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43393285
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

maak er maar 2012/2013 van ofzo
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_43393502
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord
[..]

Kutkloon.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:49:07 #19
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_43393580
quote:
Feyenoord
[..]

Wanneer jij een cursus begrijpend lezen gaat volgen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_43393634
quote:
En die van de Europese voetbalbond
  donderdag 9 november 2006 @ 13:55:38 #21
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_43393836
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik snap dat het mooi is als de Coolsingel vol is maar als je de wedstrijd van gister heb gezien dan blijft'ie toch echt leeg.
Dat weet ik ook wel
Ik zeg alleen maar dat het een beetje vroeg is om dat te roepen

Dat hij ook daadwerkelijk leeg blijft (m.u.v van al het verkeer) is nu ff bijzaak
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_43393950
quote:
Van: Eus
Verzonden: do 9-11-2006 13:49
Aan: eko@feyenoord.nl
CC: pbo@feyenooord.nl; cwo@feyenoord.nl
Onderwerp: Bal

Beste Erwin, Peter, Chris en de rest,

Gisteren was ik aanwezig bij de bekerkraker tegen RKC.

Bij een 2-2 stand vloog de bal over het hek en belandde ter hoogte van Vak GG (lange zijde).

Helaas ben ik toen zo stom geweest de bal terug te gooien naar het speelveld. Nou ja, het uiteindelijke resultaat is jullie ook bekend…

Bij deze dus mijn excuses. Wat me bezielde, weet ik ook niet.

Kunnen jullie ook aan de selectie doorgeven dat ik er veel spijt van heb en het nooit meer zal doen?

Rood-witte groet,

Eus
Feyenoord-supporter

P.S. Als straf heb ik mezelf 2 dagen vrijgegeven.

speciaal voor mister_popcorn nog f: bij mij werden er dus 3 kaarten voor Nancy uitgedraaid, nananana. Ik herhaal: NANANANA
pi_43394105
Eus
pi_43394264
Whehe, Eus.
pi_43395495
Eus
Kutkloon.
  donderdag 9 november 2006 @ 14:50:31 #26
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43395666
Eus, held van iedere collumnnist
pi_43395833
Die is inderdaad mooi
World Wrestling Entertainment
  donderdag 9 november 2006 @ 15:20:23 #28
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_43396551
quote]Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Boszoom is niet meer
[/quote]

Heel Rotterdam in rouw!
Nu doe je het weer!
pi_43401238
quote:
Pierre van Hooijdonk in serie clown Bassie

Bron: ANP

Voetballer Pierre van Hooijdonk heeft een gastoptreden in de nieuwe televisieshow van clown Bassie. In een vast onderdeel van de show, waarin kinderen een voorproefje krijgen op het beroep van hun dromen, mag een jongetje een dagje meetrainen met Feyenoord.
Ook voor volkszangeres Annie de Reuver is een gastoptreden weggelegd. 'Bassie en zijn vriendjes', dat een educatief programma met humor moet worden, is de eerste serie waarin Bas van Toor zonder zijn broer Adriaan te zien is. Ook is hij voor het eerst als presentator te zien. De show wordt uitgezonden bij tien commerciële regionale omroepen.

De eerste aflevering gaat zaterdag de lucht in, maar productiemaatschappij Image Media & TV maakte donderdag bekend dat de show nu al een vervolg krijgt. Voor volgend jaar staat een tweede reeks van veertig afleveringen van 'Bassie en zijn vriendjes' gepland.
Misschien dat Bassie zn contract wil afkopen
  donderdag 9 november 2006 @ 17:34:44 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43401366
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Droom verder als je al niet van RKC kan winnen.
Eufa cup 2006/2007 staat al gereserveerd voor AFCA AJAX.
Het is of AFCA of AFC Ajax niet AFCA AJAX
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43401464
En LAFCA dan?
  donderdag 9 november 2006 @ 17:38:20 #32
125053 stefmans
pi_43401505
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
En LAFCA dan?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43401732
quote:
09-11-2006 VERKLARING INZAKE WILLEM II - FEYENOORD
Feyenoord moet het zondag in Tilburg doen zonder een volwaardige twaalfde man. De Rotterdamse club heeft geweigerd om mee te werken aan het organiseren van een verplichte buscombiregeling voor haar supporters, omdat deze regeling naar de mening van Feyenoord, haar supportersvereniging en haar supporters om ongegronde redenen is opgelegd.

Tilburg schijnt rond de thuiswedstrijden van Willem II een parkeerprobleem te hebben. Buurtbewoners van aangrenzende wijken ondervinden overlast van het publiek dat haar voertuigen in deze wijken parkeert. Dergelijke problemen doen zich overal in Nederland voor, ook in Rotterdam. Om de overlast voor bewoners van bijvoorbeeld Sportdorp te beperken wordt deze wijk rond thuiswedstrijden van Feyenoord afgesloten en heeft alleen ‘bestemmingsverkeer’ toegang tot deze wijk. Bezoekers van de wedstrijden van Feyenoord kunnen er niet parkeren.

In Tilburg wordt een deel van het parkeerprobleem afgeschoven op supporters van de bezoekende club. De verkeersstroom van auto’s uit den vreemde tracht men te reguleren door supporters van de clubs te verplichten hun voertuigen op een vooraf bepaalde plaats te parkeren. Dat zijn er vaak tientallen en soms honderden en in het geval van Feyenoord – de enige club die in Tilburg de bezoekerscapaciteit maximaal benut – gaat het daarbij om 800 supporters. Op een totale bezoekerscapaciteit van 14.700 lijkt het een te verwaarlozen aantal en is het niet reëel om een parkeerprobleem af te wentelen op een relatief kleine groep supporters.

Het ‘sturen’ van verkeersstromen heeft natuurlijk nog een andere reden. Door bezoekende supporters te verplichten op een aangewezen plaats te parkeren kunnen supportersstromen makkelijk gescheiden worden. Hierbij speelt het veiligheidsaspect dus een rol. Dit argument snijdt wel hout al zou het in het geval van Willem II – Feyenoord gemakkelijk achterwege kunnen blijven. Tussen supporters van beide clubs is geen sprake van een ongezonde rivaliteit. In Rotterdam gelden ontmoetingen tussen Feyenoord en Willem II al jarenlang als wedstrijden zonder enig risico en ook in Tilburg verlopen de onderlinge ontmoetingen al seizoenen achtereen zonder noemenswaardige problemen. Het argument ‘veiligheid’ is derhalve zeer plausibel om een combiregeling op te leggen, alleen is het bij Willem II – Feyenoord niet aan de orde.

Dan zijn er nog supporters die van een uitwedstrijd een echt dagje uit maken. Vorig seizoen speelde Willem II – Feyenoord met een aanvangstijd van 14.30 uur zich af op een heerlijke dag en besloten zo’n 100 supporters in het centrum van Tilburg op een terrasje iets te drinken. Tien jaar geleden was dit wellicht een risicovolle aangelegenheid geweest maar tegenwoordig bestaat het Feyenoord-Legioen hoofdzakelijk uit goedwillende supporters die louter en alleen ‘op verplaatsing’ gaan om hun club aan te moedigen. Van alle zaken die voetbalsupporters zo’n slechte naam hebben bezorgd nemen zij als eerste afstand. Door de Gemeente Tilburg werd hun aanwezigheid in het centrum en passant ook als reden genoemd om op aanstaande zondag, wanneer de wedstrijd al om 12.30 uur begint, alle 800 supporters te verplichten gebruik te maken van een onvriendelijke buscombi.

In Nederland worden tussen KNVB, clubs en overheden afspraken gemaakt over de wijze waarop voetbalwedstrijden georganiseerd moeten worden. Op basis van ervaringen en supporterservaringen wordt per wedstrijd een risico-inschatting gemaakt. Waar Willem II – Feyenoord door Rotterdamse belanghebbenden als wedstrijd zonder enige risico wordt beschouwd (onderbouwd met argumenten conform de geldende afspraken) daar behandelt men vanaf Tilburgse zijde de wedstrijd als zou het er één zijn uit de hoogste risico-categorie. En dat uitsluitend en alleen omdat een aantal Feyenoord-supporters vorig seizoen hun auto niet op de juiste wijze had geparkeerd of zich op een plek bevond waar de lokale horeca hen wel, maar de plaatselijke politie hen liever niet had gezien.

Feyenoord heeft middels brieven en telefoongesprekken tot op het laatste moment de dialoog gezocht met de beleidsbepalers in Tilburg. De club was bereid om aanvullende maatregelen te nemen en meer personeel in te zetten. Tilburg wilde van geen wijken weten en heeft er in de ogen van Feyenoord een principekwestie van gemaakt. De burgemeester van Tilburg heeft Feyenoord zelfs laten weten dat de club aansprakelijk zal worden gesteld voor eventuele schades wanneer men niet mee werkt aan een buscombiregeling. Feyenoord wordt zo verantwoordelijk gehouden voor de organisatie van een evenement waarmee het geen enkele bemoeienis heeft. Het is een gang van zaken waarin Feyenoord zich absoluut niet kan vinden.

Niet vanwege voornoemde ‘druk’ maar wel als vorm van protest heeft Feyenoord inmiddels besloten om op eigen wijze invulling te geven aan de verplichte buscombiregeling en zal zij er op toe zien dat deze regeling voor 100% perfect wordt uitgevoerd.

Inmiddels is Tilburg in opperste staat van paraatheid en wordt er zoals het er zich naar laat aanzien zondag een noodverordening afgekondigd. Deze houdt in dat herkenbare Feyenoord-supporters de toegang tot het stadion en wellicht zelfs de stad geweigerd zal worden. Waar Tilburg deze juist wilde beperken zal nu waarschijnlijk sprake zijn van een verhoogde politie-inzet. Feyenoord betreurt deze hele gang van zaken en is en blijft van mening dat de wedstrijd van komende zondag op een voor alle partijen acceptabele manier, zonder buscombiregeling en zonder overmatige politie-inzet georganiseerd had kunnen worden.
En dan het plaatje erbij
pi_43401895
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef Erasmusch het volgende:

[Voetballer Pierre van Hooijdonk heeft een gastoptreden in de nieuwe televisieshow van clown Bassie. In een vast onderdeel van de show, waarin kinderen een voorproefje krijgen op het beroep van hun dromen, mag een jongetje een dagje meetrainen met Feyenoord.
Ook voor volkszangeres Annie de Reuver is een gastoptreden weggelegd. 'Bassie en zijn vriendjes', dat een educatief programma met humor moet worden, is de eerste serie waarin Bas van Toor zonder zijn broer Adriaan te zien is. Ook is hij voor het eerst als presentator te zien. De show wordt uitgezonden bij tien commerciële regionale omroepen.

De eerste aflevering gaat zaterdag de lucht in, maar productiemaatschappij Image Media & TV maakte donderdag bekend dat de show nu al een vervolg krijgt. Voor volgend jaar staat een tweede reeks van veertig afleveringen van 'Bassie en zijn vriendjes' gepland.]
Bassie en Pierre samen in de spits misschien een optie?

Zolang Drenthe, Greene en Davids maar niet opgesteld worden vind ik alles best zondag. Wat een komisch trio is dat zeg....
pi_43401935
Green is toch afgelopen jaar net de grote held geweest bij Feyenoord?
Speelt die dit seizoen zo slecht dan?
pi_43402078
Greene held? Hij speelt niet echt supergoed en zo af en toe wel superslecht......Kuijt is een held, Kindvall is een held, Kiprich is een held........Greene heeft die stauts nog lang niet!!
pi_43402147
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Mwa, wel minder dan vorig jaar en dan ga je je wat eerder ergeren aan zn nonchalance. Drenthe moet echt eens fatsoenlijke noppen kopen en Davids mag op paaldansles.
pi_43402390
Drenthe en Leonard zullen hun handen vol hebben aan dat jochie
Woo-loo-loo!
  donderdag 9 november 2006 @ 18:09:11 #39
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43402452
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:58 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat een lul die Eus. Hij wilde de bal niet naar mij trappen.

http://www.youtube.com/watch?v=9mL-QID7qJE
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Greene is een jood.
A.M.A.B
pi_43402994
Thx voor de reacties, held was inderdaad beetje overdreven maar ik las zeer positieve reacties over zijn spel vorig seizoen, vandaar..
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Greene is een jood.
Sorry maar ik heb de indruk dat het snel afvallen van eigen spelers alswel het absoluut niet gemakkelijk opstellen jegens eigen spelers een beetje Feyenoords is (dus niet persoonlijk en direct op jou). Ik probeer niet te bashen maar geven veel Feyenoordfans niet te hard en snel af op hun eigen club en spelers? Zo wordt er gepraat alsof Feyenoord ineens een rechterrijtje club is (media), dat is toch gewoon overdreven? Kampioen wordt Feyenoord niet maar zo slecht als nu zijn ze ook weer niet.
pi_43403105
Maar jullie hebben wel Henkie Timmer jongens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43403143
opgebaarde als je van RKC verliest is het wel heel erg met je. En heb je de wedstrijd tegen Veendam gezien? Zegt genoeg!
pi_43403346
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
opgebaarde als je van RKC verliest is het wel heel erg met je. En heb je de wedstrijd tegen Veendam gezien? Zegt genoeg!
Nope, nah, ik houd het op een mega dip, duurt even en dan zal het wel beter gaan, top 6 moet toch echt wel makkelijk haalbaar zijn, we zullen zien. Misschien moet ik terugkomen op deze posting, laten we het nite hopen
  donderdag 9 november 2006 @ 20:13:38 #44
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43407133
Ik heb er niks van gezien gisteren, maar aan de hand van het scoreverloop kon ik al wat conclusies trekken!

Worden nog zware maanden, de gifbeker moet helemaal leeg...

Maar ik heb wel kaarten voor Nancy!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 9 november 2006 @ 20:17:17 #45
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43407259
Ik ben benieuwd hoe Feyenoord uit deze barre tijden gaat komen. Ik voorspel een seizoen waarin europees voetbal halen nog wel eens moeilijk kan worden.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:24:19 #46
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43407542
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Feyenoord uit deze barre tijden gaat komen. Ik voorspel een seizoen waarin europees voetbal halen nog wel eens moeilijk kan worden.
Dat is het kuttige van gifbekers hey.. Die moeten leeg.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:26:18 #47
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43407636
Zo somber zie ik het nu ook weer niet in. Hoe bagger Feyenoord ook speelt, Europees voetbal moet toch haalbaar zijn.

Desnoods als nummer 9 ofzo, en dan via de laatste play-off plaats. Of is dat nummer 8?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 9 november 2006 @ 20:51:34 #48
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43408744
Dit seizoen wordt een groot feestje. De Grote Kale Leugenaar vertrekt namelijk.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 20:53:46 #49
125053 stefmans
pi_43408815
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Dit seizoen wordt een groot feestje. De Grote Kale Leugenaar vertrekt namelijk.
Net alsof hij er iets aan kan doen dat het zo'n rotzooi is bij jullie.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:55:46 #50
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43408903
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Reageer dan gewoon niet, achterlijke, pfff.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 21:00:41 #51
125053 stefmans
pi_43409125
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Reageer dan gewoon niet, achterlijke, pfff.
Nou zeg eens eerlijk, wat kan hij er aan doen
pi_43409166
Hij is de opperverantwoordelijke voor het aanstellen van dwazen in de staf en hij jat 4 procent
  donderdag 9 november 2006 @ 21:03:28 #53
125053 stefmans
pi_43409232
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij is de opperverantwoordelijke voor het aanstellen van dwazen in de staf en hij jat 4 procent
Van die 4% zal wel niets kloppen, die vent is al schatrijk waarom zou hij dan nog meer willen.
pi_43411152
Zo ken ik het Feyenoordtopic weer jongens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 9 november 2006 @ 21:55:08 #55
108558 Messenga
pi_43411546
En weer clean. En normaal gedrag bitte.
  donderdag 9 november 2006 @ 21:55:59 #56
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43411586
Je vergeet nog drie reacties.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 21:56:22 #57
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43411609
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
En weer clean. En normaal gedrag bitte.
Doe eens een normale sig, jij als mod
  donderdag 9 november 2006 @ 21:56:37 #58
108558 Messenga
pi_43411624
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Cart_man het volgende:
Je vergeet nog drie reacties.
Niet als jij gewoon normaal reageert.
  donderdag 9 november 2006 @ 21:58:27 #59
108558 Messenga
pi_43411697
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Doe eens een normale sig, jij als mod
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua sign
  donderdag 9 november 2006 @ 21:59:41 #60
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43411746
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Messenga het volgende:

[..]

Niet als jij gewoon normaal reageert.
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 21:59:59 #61
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43411759
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua sign
Hoe kan iemand met een redelijk trollende sig als die jij hebt nou de mensen in het Feijenoord-topic tot orde roepen?
  donderdag 9 november 2006 @ 22:00:55 #62
108558 Messenga
pi_43411798
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hoe kan iemand met een redelijk trollende sig als die jij hebt nou de mensen in het Feijenoord-topic tot orde roepen?
Gewoon doen?
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:02:25 #63
125053 stefmans
pi_43411866
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Toch bedankt, je hebt me weer een vermakelijke avond gegeven
  donderdag 9 november 2006 @ 22:04:31 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43411958
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Messenga het volgende:
Lekker interessant wat het oplevert. Jullie normaal, ik normaal.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 22:05:28 #65
108558 Messenga
pi_43411994
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lekker interessant wat het oplevert. Jullie normaal, ik normaal.
Ik doe normaal, Stefmans deed ook normaal, hij vraagt iets. Daar kan je normaal op antwoorden, of niet.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:07:32 #66
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43412086
quote:

[..]

Gewoon doen?
Waarom zouden ze? Jij doet zelf toch ook gezellig mee?
quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:13:41 #67
108558 Messenga
pi_43412263
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Jij doet zelf toch ook gezellig mee?
[..]

Hij heeft gewoon gelijk hoor.
Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:15:17 #68
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43412331
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.
Ah duidelijk, dus de volgende keer als ik hier iemand zie posten dat alle joden dood mogen, en dat wel waardeer, mag ik hem in m'n sig zetten? En als mensen daar dan op reageren komt er hier een moderettertje die mensen erop wijzen dat ze op dienen te houden? Mooi!
  donderdag 9 november 2006 @ 22:15:20 #69
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43412333
Voor jou niet. Genoeg nu, optyfen nu met dit geouwehoer.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 22:16:34 #70
108558 Messenga
pi_43412374
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ah duidelijk, dus de volgende keer als ik hier iemand zie posten dat alle joden dood mogen, en dat wel waardeer, mag ik hem in m'n sig zetten? Mooi!
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.

Maargoed, Feyenoord. Wat wordt et zondag tegen Willem 2?
  donderdag 9 november 2006 @ 22:21:16 #71
125053 stefmans
pi_43412536
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:

[..]

Daar zal C_M wel geen antwoord opgeven
  donderdag 9 november 2006 @ 22:33:26 #72
139407 jorienvdherik
pi_43413006
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:

[..]

Willem II zal wel winnen
pi_43413084
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef stefmans het volgende:

[..]

Daar zal C_M wel geen antwoord opgeven
Feijenoord wint.

--- , ben weg hier.

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:38:20 ]
bladiebla
  donderdag 9 november 2006 @ 22:45:40 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43413493
Wat een moderators . Krampachtig hun best doen en toch de plank finaal misslaan, best aandoenlijk.
2000 light years from home
pi_43413517
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef PhoenixFR het volgende:

[..]

Feijenoord wint.

--- , ben weg hier.
hehehe relleuhhhhhhh

[ Bericht 6% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:38:36 ]
Feijenoord Rotterdam
pi_43413566
Ben je weer geschorst? hehe

Mensen als Stefman moeten zich eerst met de in's en out's bemoeien voordat ze beginnen te blaten, je komt nog al debiel over nou...

Maarre Cart_man kon je nog kaarten regelen voor Nancy?
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 9 november 2006 @ 22:48:34 #77
139407 jorienvdherik
pi_43413600
ajax ajax forum
  donderdag 9 november 2006 @ 22:49:44 #78
125053 stefmans
pi_43413646
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:

Mensen als Stefman moeten zich eerst met de in's en out's bemoeien voordat ze beginnen te blaten, je komt nog al debiel over nou...

Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:50:20 #79
139407 jorienvdherik
pi_43413678
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.
ga je toch weer terug naar je eigen topic
  donderdag 9 november 2006 @ 22:51:09 #80
125053 stefmans
pi_43413713
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ga je toch weer terug naar je eigen topic
Vind het hier veel te gezellig
pi_43413758
Nu weet ik nogsteeds niet wat Vd Herik eraan kan doen?
  donderdag 9 november 2006 @ 22:53:28 #82
139407 jorienvdherik
pi_43413790
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef kreischer2000 het volgende:
aan wat
pi_43413810
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:

gwmd@lycos.nl toch? Had je gemaild vanmiddag...

Ik blijf nog wel even lezen om te zien of je hierop reageert. Mail ik ook nog wel. Zal je een nummer geven van iemand die kaarten regelt. Schijnt wel betrouwbaar te zijn...
bladiebla
pi_43413839
- Edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:32:50 ]
bladiebla
pi_43413861
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:

[..]

Die zijn hier al honderde keren besproken..

Je gaat in op een WOII forum toch ook niet vragen wat Hitler er aan kon doen waarom er zoveel joden vergast zijn. Verdiep je eens in dingen. De protesten tegen van der Herik lopen al meer dan 2 maanden, als je dan nu nog afvraagt waar het om gaat dan loop je gewoon achter.

Nou als je zo benieuwd, tadáá veel lees plezier
http://www.lunaticnews.ne(...)t_wantrouwen_ook.pdf
pi_43413902
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Er is hier al vaak genoeg gepost waarom hij op moet rotten, maar je bent te bedonderd om het te lezen, je komt hier alleen maar om te gallen.
pi_43413922
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:54 schreef PhoenixFR het volgende:

[..]

gwmd@lycos.nl toch? Had je gemaild vanmiddag...

Ik blijf nog wel even lezen om te zien of je hierop reageert. Mail ik ook nog wel. Zal je een nummer geven van iemand die kaarten regelt. Schijnt wel betrouwbaar te zijn...

Zal je terugmailen!
  donderdag 9 november 2006 @ 22:57:07 #88
139407 jorienvdherik
pi_43413937
quote:

[..]

---
was dat de vraag

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:39:06 ]
pi_43414002
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Hier heb je wat te lezen!

http://www.lunaticnews.ne(...)t_wantrouwen_ook.pdf
---

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:35:25 ]
pi_43414091
Let eens op je woorden Luni, dat mag hier niet.
bladiebla
  donderdag 9 november 2006 @ 23:01:41 #91
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43414142
quote:

[..]

---
Jij stond ook niet vooraan bij het uitdelen van de hoge IQ-aantallen he? Niet dat diegene waar je op reageerde zo'n snuggere vraag stelde trouwens... Maar verlaag je niet tot hun niveau man.

[ Bericht 8% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:34:43 ]
pi_43414242
Oeh, ik ben dom. Ik gebruik het woord *** . Stoute ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:34:19 ]
bladiebla
pi_43414605
Je hebt een mail terug!
pi_43414625
quote:

[..]

---
QFT

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 10-11-2006 11:35:43 ]
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_43416529
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Cart_man het volgende:
Voor jou niet. Genoeg nu, optyfen nu met dit geouwehoer.
Heeft ie hiervoor een ban? !
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:24:21 #96
125053 stefmans
pi_43416577
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Er is hier al vaak genoeg gepost waarom hij op moet rotten, maar je bent te bedonderd om het te lezen, je komt hier alleen maar om te gallen.
Net alsof ik zovaak in een Feyenoord topic kom Maar bedankt voor de link
pi_43417008
Kom op Feyenoord, ondanks dat jullie concurrenten zijn (nu ff niet) hoop ik dat jullie er toch weer bovenop komen. Zo'n grote en mooie club......doet pijn aan de ogen om ze te zien afglijden!!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:40:09 #98
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43417832
quote:

[..]

Gewoon doen?
[..]

Mooi man, om te zien hoe zo'n kutjood helemaal cheyl wordt van de "macht" en "status" die hij heeft door zijn hele godganse leven achter de computer hangen
Doe maar lekker naar het ajaxtopicje gaan, daar hoor je thuis, en nergens anders
  vrijdag 10 november 2006 @ 08:22:27 #99
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43418182
De Bans vliegen hier weer compleet kansloos in het rond!

Wat een graf-forum is het ook....
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:44:13 #100
139407 jorienvdherik
pi_43418671
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:40 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Mooi man, om te zien hoe zo'n kutjood helemaal cheyl wordt van de "macht" en "status" die hij heeft door zijn hele godganse leven achter de computer hangen
Doe maar lekker naar het ajaxtopicje gaan, daar hoor je thuis, en nergens anders
hehe de mod wordt het topic uit gegooid
pi_43418949
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:

[..]

Als user a la, maar als moderator hier zou je beter moeten weten.

Ik loop nog steeds te balen van woensdag en zie het in Tilburg ook nog wel gezellig worden. Het is weer eens een typische Feyenoordperiode...
pi_43419198
mods
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:09:48 #103
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43419291
Het begint echt een jodenkliek te worden met die Mods hier.
Zielige mannetjes....Zondag lekker uithuilen bij Mama
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43419396
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
mods = jo(o)ds
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:03:35 #105
139407 jorienvdherik
pi_43420599
quote:
want psv die gaat weer winnen
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:05:28 #106
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43420656
quote:
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:10:09 #107
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43420770
ze zijn weer geliefd, de modders
quote:
10-11-2006 - Vooruitblik transfers winterstop

Het lijkt alweer een eeuw geleden, maar drie maanden geleden was Feyenoord nog volop aan het saneren in de spelersselectie. Alhoewel het er ogenschijnlijk niet naar uitziet zullen er in de winterstop wederom enkele veranderingen plaatsvinden. Maikel Aerts, Gerson Magrão, Jean Carlos Dondé, Karim Saïdi en Benjamin de Ceulaer mogen vertrekken.

Feyenoord heeft overigens ook een aantal versterkingen voor na de winterstop. Op 1 januari 2007 gaat het contract van Canadees Jacob Lensky in. Lensky traint inmiddels al een half jaar mee en zal een contract tekenen tot 2011. Feyenoord zal daarnaast bekijken of het de Ghanese aanvaller Asare van KV Mechelen terug wil halen. De verwachting is dat Romeo Castelen, Ron Vlaar en Alfred Schreuder na de winterstop weer bij de selectie kunnen aansluiten.
En hij mag alweer weg
Want Bahia is weer zo overtuigend de laatste partijen
geloof dat dat afgelopen pot 1 van de slechtste van het veld was maargoed
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:12:37 #108
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43420840
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef Steve_I. het volgende:
[..]

En hij mag alweer weg
De Ceulaer heeft ook zat kansen gehad om zich te bewijzen

[ Bericht 2% gewijzigd door gitaarsnaar op 10-11-2006 11:13:01 (typo) ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_43421073
Tsjah ... Misschien dat ze een speler als Boutahar nu wel goed genoeg vinden op het middenveld.
pi_43422125
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Chadi het volgende:
Tsjah ... Misschien dat ze een speler als Boutahar nu wel goed genoeg vinden op het middenveld.
Feyenoord kan beter investeren in een sterke aanvaller of verdediger. En ze hebben al een betere versie van Boutahar met DeGuzman.
Woo-loo-loo!
pi_43422250
Spelers als Engelaar (ex-Feyenoorder), Sankoh (al is hij denk ik niet betaalbaar voor Feyenoord) en Slory zou Feyenoord goed kunnen gebruiken.

En een goede spits natuurlijk.
pi_43422575
quote:
Benjamin De Ceulaer heeft in Het Belang van Limburg gezegd dat hij definitief wil vertrekken bij Feyenoord.

"Ik wil ook niet meer verhuurd worden. Feyenoord weet dat het mij onheus heeft behandeld. Ik wil niets overhaast beslissen, want ik heb hier een mooie tijd gehad, maar er zijn meerdere clubs die interesse in mij hebben," aldus de Belg, die vlak voor het verstrijken van de transferdeadline van trainer Erwin Koeman te horen kreeg dat hij mocht vertrekken. "Hij zette me voor het blok", zei De Ceulaer al eerder. "Hij bracht met RKC Waalwijk zelf een nieuwe club aan, maar dat is niet correct. Daarom weigerden we over een transfer te praten."
Ligt het aan mij of heeft De Ceulaer eigenlijk nooit echt een kans gehad? Ik vond hem wel leuk ballen bij RKC toen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43422591
De ceulaer

Weer 1 minder op de loonlijst
Kutkloon.
pi_43422777
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Feyenoord kan beter investeren in een sterke aanvaller of verdediger. En ze hebben al een betere versie van Boutahar met DeGuzman.
Een twede creatieve speler op de loonlijst kan geen kwaad... Spitsen hebben jullie zat die goed genoeg zijn voor de HCE. Daar moet Feyenoord geen geld aan gaan uitgeven.
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:24:52 #115
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43422790
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of heeft De Ceulaer eigenlijk nooit echt een kans gehad? Ik vond hem wel leuk ballen bij RKC toen.
helemaal gelijk. Die gozer kan best ballen, alleen heeft hij - geloof ik - in twee zaadpotten gespeeld. Snap daarom niet dat mensen hem nu al kunnen beoordelen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:32:49 #116
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43422978
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:24 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

helemaal gelijk. Die gozer kan best ballen, alleen heeft hij - geloof ik - in twee zaadpotten gespeeld. Snap daarom niet dat mensen hem nu al kunnen beoordelen.
Presteren of afhaken, zo gaat dat in het topvoetbal. Die jongen haalt het gewenste niveau gewoon niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2006 @ 12:39:02 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43423168
quote:
Hee, moet die mede-lamp z'n kop hier maar wat vaker laten zien
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_43423680
yo mensen hoe gaat het leventje hier zag dit topic en ja feyenoord hoort erbij dus dan maar ff nutteloos berichtje zodat ik hem kan terugvinden in my active topics :p
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43427445
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Spelers als Engelaar (ex-Feyenoorder), Sankoh (al is hij denk ik niet betaalbaar voor Feyenoord) en Slory zou Feyenoord goed kunnen gebruiken.

En een goede spits natuurlijk.
Sankoh is nu al een van de beste verdigers in de eredivisie, dus dat zou een superaankoop zijn. Van Engelaar ben ik nog altijd niet echt onder de indruk. Slory zou wel een versterking zijn ten opzichte van de huidige buitenspelers.

Maar mijn ervaring hier met het noemen van mogelijke aankopen is dat ze allemaal moeten optyfen omdat ze Feyenoord-onwaardig zijn. Zo ook ene Danny Koevermans (inmiddels 2e topscorer van de HCE met 7 doelpunten -meer dan alle Feyenoord-spitsen bijelkaar-)
Woo-loo-loo!
pi_43427505
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:54 schreef BobbyHill het volgende:
Maar mijn ervaring hier met het noemen van mogelijke aankopen is dat ze allemaal moeten optyfen omdat ze Feyenoord-onwaardig zijn. Zo ook ene Danny Koevermans (inmiddels 2e topscorer van de HCE met 7 doelpunten -meer dan alle Feyenoord-spitsen bijelkaar-)
Eens. Ik werd ook uitgelachen toen ik deze zomer Koevermans voorstelde.
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:29:56 #121
139407 jorienvdherik
pi_43430457
wat dom om benjamin weg te doen
pi_43430709
Voor wie zijn de meeste hier eigenlijk zondag? Ajax of PSV ?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:44:29 #123
139407 jorienvdherik
pi_43430862
psv
pi_43430957
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zou een Feyenoorder in godsnaam hopen dat Ajax welke wedstrijd dan ook wint?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43431147
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef Shreyas het volgende:
Voor geen van beide, maar ik hoop dat P$V wint
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:55:37 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43431192
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
psv
Jij kent ook de laatste nieuwe liedjes dus dat verbaasd me niks.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:00:59 #127
139407 jorienvdherik
pi_43431323
daarom
pi_43431428
Wat een mongolen trouwens in Tilburg, kolere
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:14:53 #129
139407 jorienvdherik
pi_43431706
wat is er nog meer gebeurd dan
pi_43431883
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:22:39 #131
139407 jorienvdherik
pi_43431923
een dildo in zn ? bij dat 1e stukje
pi_43431954
Is gewoon gekopieerd van Ajax. En over Postma zingen in Waalwijk .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:24:47 #133
139407 jorienvdherik
pi_43431980
ja, maar hoe gaat de tekst nou
pi_43432039
De keeper van Den Haag, die heeft een dildo in z'n maag. De rest kun je zelf wel verstaan denk ik?
pi_43432311
Gaan de gekke maasboefjes weer gejatte liedjes zingen over de keeper van den haag als ze in Tilburg spelen?
|X| Honor
|X| Loyalty
|X| Reputation
pi_43432358
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef Californication het volgende:
Gaan de gekke maasboefjes weer gejatte liedjes zingen over de keeper van den haag als ze in Tilburg spelen?
Die maakt het af
pi_43432393
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:37 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Die maakt het af
Het zou niet de eerste keer zijn.
|X| Honor
|X| Loyalty
|X| Reputation
pi_43432878
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Californication het volgende:

[..]

Gelukkig zijn jullie er om wat originaliteit aan het voetbal toe te voegen

en ga nu een ander topic vervuilen sukkel
pi_43432994
In de kont van Postma
is het altijd een feest
Zijn vriendin kan het weten
die is er geweest

Helemaal zelf verzonnen
pi_43433539
er heeft weer iemand gereageerd op eus. Wat n dom gelul, alsof het altijd rellen met W2 is.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:56:17 #141
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43434357
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef Californication het volgende:
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:04:12 #142
139407 jorienvdherik
pi_43434580
quote:
Beste Eus,

Je hebt zeker gelijk dat voetbal voor alle mensen is, maar er zijn bij voetbal ook altijd mensen die stoute dingen doen zoals dingen kapot maken en vechten met andere mensen. Om ervoor te zorgen dat die stoute mensen daar geen kans voor krijgen, heeft de burgemeester van Tilburg gezegd dat alle supporters in bussen naar het stadion moeten komen. Dan kan de politie het beter in de gaten houden. Dus ook de goede supporters, zoals jij, moeten dan met zo'n bus.
Maar Feyenoord is het er niet mee eens en die wil die bussen niet regelen. Dus heeft de burgemeester gezegd, dan mag je er niet in. Het is te gevaarlijk als iedereen zomaar komt.
De burgemeester vindt het ook niet leuk, want die vindt voetbal ook leuk en hij is ook een grote fan van Dirk Kuyt. Maar veilig naar de wedstrijd gaan is ook belangrijk.

Je kunt dus beter tegen de baas van Feyenoord zeggen dat hij gauw die bussen nog regelt, want dan kun jij toch naar naar het voetbal.

Groeten,
Namens de burgemeester

Mark van Stappershoef
Meneer van veiligheid bij de gemeente
pi_43434875
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:56 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Gelukkig zijn jullie er om wat originaliteit aan het voetbal toe te voegen

en ga nu een ander topic vervuilen sukkel
ik zal maar niet beginnen over de Tifo wat het 1e in De Kuip te zien was
oh ja, dat hebben we gejat van Italianen
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

antwoord in Eus taal
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:51:59 #144
139407 jorienvdherik
pi_43448438
Dit kan toch zeker niet... Dit is verdomme Rotterdam

http://www.youtube.com/watch?v=pW1_K4gbP9A&search=Jumpen

zaterdag 11 november 2006 @ 11:46:22 #145
139407 jorienvdherik
pi_43449234
Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft een nieuwe regel ingesteld. Nadat er veel commotie was ontstaan over het gebruik van iPods door Feyenoord-spelers, heeft Erwin Koeman een verbod op de muziekspelers afgekondigd vanaf een uur voor de wedstrijd.
Daarmee volgt Koeman de wens van Pierre van Hooijdonk, die zich openlijk stoorde aan jonge spelers die een groot gedeelte van de tijd dat ze op de club zijn met dopjes in hun oren rondlopen. De trainer nam dit over en accepteert geen iPod's meer vlak voor de wedstrijd. Wie een uur voor de wedstrijd nog met oordopjes in zijn oren zit, hangt een sanctie boven het hoofd.

De MP3-spelers zijn vooral populair onder de jongere voetballers. Een iPod wekt echter irritaties op bij de 'oude garde'. De maatregel gaat zondag bij de wedstrijd tegen Wilem II in Tilburg in.
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:54:31 #146
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_43449389
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef Steve_I. het volgende:
[..]

En hij mag alweer weg
Raar inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:04:22 #147
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43449547
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft een nieuwe regel ingesteld. Nadat er veel commotie was ontstaan over het gebruik van iPods door Feyenoord-spelers, heeft Erwin Koeman een verbod op de muziekspelers afgekondigd vanaf een uur voor de wedstrijd.
Daarmee volgt Koeman de wens van Pierre van Hooijdonk, die zich openlijk stoorde aan jonge spelers die een groot gedeelte van de tijd dat ze op de club zijn met dopjes in hun oren rondlopen. De trainer nam dit over en accepteert geen iPod's meer vlak voor de wedstrijd. Wie een uur voor de wedstrijd nog met oordopjes in zijn oren zit, hangt een sanctie boven het hoofd.

De MP3-spelers zijn vooral populair onder de jongere voetballers. Een iPod wekt echter irritaties op bij de 'oude garde'. De maatregel gaat zondag bij de wedstrijd tegen Wilem II in Tilburg in.
zou dit de problemen oplossen??
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:07:15 #148
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43449607
Ik begin Erwin Koeman steeds zieliger te vinden....
pi_43449701
quote:

Wat triest zeg, net of ze vroeger niet met een walkman liepen.
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:12:35 #150
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43449703
quote:

Best leerzaam en nuttig anders voor voetballers hoor, die Ipods :
http://www.burorenkema.nl/2006/06/ipodje_voetballen.php
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:40:00 #151
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43450213
Feyenoord-middenvelder Danny Buijs heeft om een schorsing te voorkomen, de hulp ingeroepen van Danko Lazovic. De speler van de Rotterdammers zou in de wedstrijd tegen Vitesse een slaande beweging naar Lazovic hebben gemaakt.

De aanklager van de KNVB startte op basis van de tv-beelden een vooronderzoek. Dat was voor Buijs reden om de oud-Feyenoorder via een telefoontje en een sms-je te benaderen en hem te vragen een ontlastende verklaring af te leggen. Of Lazovic daarop is ingegaan, is niet bekend.

Buijs vraagt Lazovic om hulp
pi_43450915
Zou dan wel weer positief van Lazovic zijn als ie erop ingaat, al verwacht ik er niet veel van.
Feijenoord Rotterdam
pi_43456716
Is bijna elke Feyenoordfokker inmiddels gebanned of gaat dit topic gewoon zo langzaam?
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:49:13 #154
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43457292
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Ik werd ook uitgelachen toen ik deze zomer Koevermans voorstelde.
D'oh...
die moest toen een miljoen of 7kosten lul
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:50:34 #155
146730 R81
Ech wel...
pi_43457330
Morgen naar Tilburg
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:51:31 #156
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43457349
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit kan toch zeker niet... Dit is verdomme Rotterdam

http://www.youtube.com/watch?v=pW1_K4gbP9A&search=Jumpen

quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:12 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

zaterdag 11 november 2006 @ 17:52:36 #157
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43457374
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Is bijna elke Feyenoordfokker inmiddels gebanned of gaat dit topic gewoon zo langzaam?
Er zitten volgens mij uberhaupt maar heel weinig Feyenoorders op dit forum. 90 % is Ajacied als ik zo rondlees.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:53:05 #158
139407 jorienvdherik
pi_43457383
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:12 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

geweldig
pi_43459220
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:52 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Er zitten volgens mij uberhaupt maar heel weinig Feyenoorders op dit forum. 90 % is Ajacied als ik zo rondlees.
Tijd dat daar verandering in komt
Waarom Benji geen kans krijgt snap ik niet en dat Ipod verhaal vind ik goed opgelost door EK
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:29:00 #160
139407 jorienvdherik
pi_43459770
Benji wil vechten voor wat hij waard is
Benji wil vechten voor wat hij waard is
Foto: Orangepictures
11 november 2006, 18:12
Door: Andy Vinkenborg
Benjamin de Ceulaer sluit een langer verblijf in Rotterdam nog niet helemaal uit. De Beckham van België gaf eerder aan te willen vertrekken bij Feyenoord, maar hij zegt nu te willen vechten voor wat hij waard is.
Na de voorbereiding raakte De Ceulaer op het tweede plan bij Feyenoord en hij heeft ondertussen van de Rotterdamse leiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Maar Benji geeft zich nog niet gewonnen. "Ik ben jong en wil dolgraag voetballen. Het liefst nog bij Feyenoord natuurlijk. Mocht dat echt niet lukken, dan wil ik dat we als vrienden uit elkaar gaan”, aldus de Belg op Feyenoord.nl.

De Ceulaer kampte enkele weken met fysieke ongemakken, maar nu is hij helemaal fit. Bij het eerste elftal hoeft hij echter niet op speeltijd te rekenen. Daarom maakt hij waarschijnlijk maandag zijn rentree in Jong Feyenoord. Hij hoopt zich daar terug te knokken in de hoofdmacht van het eerste.

"Ik wil gewoon voetballen. Nu we terug 4-3-3 voetballen, gloort er misschien zelfs wel weer voorzichtig perspectief in Rotterdam. Komt die kans er niet, dan moet ik ergens anders gaan kijken. Maar dan wil ik wel als vrienden uit elkaar gaan, want Feyenoord is een prachtige club met een fantastisch legioen. Je zou wel gek zijn als je daar niet graag voor wilt voetballen", zo spreekt de Belg.
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:33:16 #161
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43459872
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:52 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

vind je het gek met die jode modjes hier
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:00:54 #162
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43460576

(C) Lunatic News / Hand in Hand

Hij is trouwens jarig vandaag.....
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:54:31 #163
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43462233
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]

pi_43467898
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]

Haha zal wel leuk zijn voor een TIFO, net als tegen ADO laatst op zo'n groot spandoek.
  zondag 12 november 2006 @ 01:29:03 #165
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_43467948
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:40 schreef Eilanden het volgende:
Feyenoord-middenvelder Danny Buijs heeft om een schorsing te voorkomen, de hulp ingeroepen van Danko Lazovic. De speler van de Rotterdammers zou in de wedstrijd tegen Vitesse een slaande beweging naar Lazovic hebben gemaakt.

De aanklager van de KNVB startte op basis van de tv-beelden een vooronderzoek. Dat was voor Buijs reden om de oud-Feyenoorder via een telefoontje en een sms-je te benaderen en hem te vragen een ontlastende verklaring af te leggen. Of Lazovic daarop is ingegaan, is niet bekend.

Buijs vraagt Lazovic om hulp
Misschien helpt een lik-op-stukbeleid voor hufterige voetballers. In Zeist wordt weer ouderwets Coheniaans gere(a)geerd.
pi_43469017
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord verliest supporters, dat mag duidelijk zijn. En ja, veel goeds heeft Feyenoord dit seizoen ook nog niet laten zien, dus veel hebben de Feyenoorders hier dan ook niet te melden...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_43469763
Weglopen voor problemen/slechte prestaties geeft al aan dat je het niet waard ben om je Feyenoordfan te noemen!!!
pi_43470897
Leuk een Feyenoord topic hier!
pi_43471901
quote:
Op zondag 12 november 2006 03:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Feyenoord verliest supporters, dat mag duidelijk zijn. En ja, veel goeds heeft Feyenoord dit seizoen ook nog niet laten zien, dus veel hebben de Feyenoorders hier dan ook niet te melden...
Joh als je alleen maar onzin vertelt blijf dan weg hier.
Feijenoord Rotterdam
pi_43472430
Waarom speelt de Guzman vandaag niet?
pi_43473681
Blessurre nog steeds!
pi_43473835
Het voordeel is als Feyenoord wint vandaag, dat ze iig 1 plek omhoog gaan naar de top5, mocht het een gelijkspel worden tegen Twente en Groningen dan staan ze gewoon 4de. De plek waar we horen te staan aan het einde van het seizoen. Het spel is kut, maar we staan iig in de top5, mochten we winnen vandaag.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_43474789
Ik zie ons nog wel derde worden ook stiekem.
In Maart kan alles anders zijn.
Hell To The Liars
  zondag 12 november 2006 @ 14:11:23 #174
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43475620
quote:
Op zondag 12 november 2006 03:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Lul niet zo dom, er is gewoon nu ff weinig om over te praten bij Feyenoord.....

al staan we na vandaag wel mooi weer 4e/5e
Kolkka
Wat een wissels
  zondag 12 november 2006 @ 14:14:31 #175
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43475741
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:46 schreef Droopie het volgende:
Ik zie ons nog wel derde worden ook stiekem.
In Maart kan alles anders zijn.
Ik geloof der werkelijk geen zak van. Volgende week krijgen we weer hard klop.
We eindigen gewoon 4e en zijn na de eerste play-off pot kansloos. Geeft niets; is terecht we hebben toch niets te zoeken in de CL.
Ik hoop maar dat Feyenoord "bluft" en dat ze ondertussen wel een potje hebben om in de zomer te shoppen, want ze lopen nu al jaren over de titel in 2008 maar als er niet serieus wat gebeurt worden we volgend jaar ook gewoon 5e.
  zondag 12 november 2006 @ 14:20:51 #176
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43475950
die tyfus jodenbond mag lekker doodvallen

Onbegrijpelijke rode kaart + penalty.. er gebeurde gewoon echt niks

maar toch gewonnen..
  zondag 12 november 2006 @ 14:27:42 #177
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_43476273
Idd omg
Die kaart wordt wel geseponeerd denk..

Kolkka
revelatie van het seizoen

.........en jezus wat was Feyenoord slecht
  zondag 12 november 2006 @ 14:37:00 #178
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43476645
Ik heb Van Hooijdonk haast geen goede passes zien geven in de tweede helft. Hij neemt zelfs geen vrije trappen mee, dan vraag ik me af wat die nog in de basis doet.

Hij is wel de laatste die mag afgeven op de instelling van zijn mede spelers, wat een zoutzak.

Lucius speelde weer sterk. En Timmer bewees weer eens waarom hij 2e keeper bij Oranje is.
  zondag 12 november 2006 @ 14:37:47 #179
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43476671
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Idd omg
Die kaart wordt wel geseponeerd denk..
Moet haast wel, wat een gigantische blunder. Tiendalli werd zelf naar de grond getrokken, de speler die naast de paal een onschuldige sliding maakte was Saidi.
pi_43476689
Die Buijs had er zin in vandaag.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43476826
Ik snapte niks van de wissel Saïdi -> Greene. Had eerder Saïdi voor Bahia verwacht. Jezus wat speelde hij dramatisch zeg.

En die rode kaart en penalty We mogen blij zijn dat het al 2-5 stond en niet 2-3. Ze proberen tegenwoordig ook van alles bij de knjb.

Kolkka verdient wel een pluim, 2 goede goals.
  zondag 12 november 2006 @ 14:43:11 #182
123545 DatMeenJeNiet
pi_43476895
Bahia en Hofs spelen zo kut dit seizoen, terwijl ze vorig jaar één de betere waren.
Greene was vandaag ook zwaar kut.

Gelukkig is Chari weer fit de volgende wedstrijd, het is zo grappig als Pierre aan de bal is
Ziet er echt niet uit
pi_43476938
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef venomsnake het volgende:
Die Buijs had er zin in vandaag.
Indd. Speelde een redelijke wedstrijd.
  zondag 12 november 2006 @ 14:45:00 #184
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43476955
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bahia en Hofs spelen zo kut dit seizoen, terwijl ze vorig jaar één de betere waren.

Gelukkig is Chari weer fit de volgende wedstrijd, het is zo grappig als Pierre aan de bal is
Ziet er echt niet uit
Ik weet niet wat Pi-Air deed bij dat eerste doelpunt van Willem 2, maar het zag er wel erg kneus uit
  zondag 12 november 2006 @ 14:48:19 #185
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43477047
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heel vreemd ja, zelfde voor Greene vind ik. Speelde vorig seizoen ook een stuk beter.
  zondag 12 november 2006 @ 14:51:36 #186
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43477155
3-5, eindelijk weer eens een doelpuntrijke overwinning.

Vanavond maar ff Talpa kijken dan...
  zondag 12 november 2006 @ 14:53:35 #187
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43477201
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:41 schreef Joeriii het volgende:
En die rode kaart en penalty ..... Ze proberen tegenwoordig ook van alles bij de knjb.
Nou wordt ie wel heel erg calimero zeg
Een fout van een scheids bij 2-5 voorsprong is vast en zeker een serieuze poging om Feyenoord te laten degraderen
Ik vind de knvb ook aardig op een knjb gaan lijken, maar sjonnie schijtenga zit ook een makkelijk gegeven schorsing uit.

Wel rare wissels vind ik. Maar dat gezeik over Pierre....wie wil je er dan neer zetten, we hebben gewoon geen kwaliteit voorin, zeker niet als Castelen, Vincken, De Ceulaer en harry niet fit zijn.
Trouwens, na pierre's grote bek paar weken geleden winnen we wel 4x op rij voor de competitie... (ok beker was sneu maargoed)
pi_43477219
Hoop Feyenoordsupporters het stadion uitgezet
Feijenoord Rotterdam
  zondag 12 november 2006 @ 14:56:49 #189
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43477290
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Heel vreemd ja, zelfde voor Greene vind ik. Speelde vorig seizoen ook een stuk beter.
Bahia heb ik altijd al 'degelijk' gevonden, niet echt een topper... maar nu speelt hij inderdaad aardig bagger. Wie weet heeft ie de nodige hersenschade met als gevolg motorische storingen opgelopen na die botsing. Greene vond ik vorig jaar potentie hebben om nog een stuk verder te komen dan dit Feyenoord, maar is inderdaad ook waardeloos nu.
pi_43477358
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Bahia heb ik altijd al 'degelijk' gevonden, niet echt een topper... maar nu speelt hij inderdaad aardig bagger. Wie weet heeft ie de nodige hersenschade met als gevolg motorische storingen opgelopen na die botsing. Greene vond ik vorig jaar potentie hebben om nog een stuk verder te komen dan dit Feyenoord, maar is inderdaad ook waardeloos nu.
Ach we hebben Kolkka nog
Feijenoord Rotterdam
pi_43477426
Die rode kaart, belachelijk... bal op de paal... zegt die grensdebiel dattie op Tiendalli hand kwam... vage zooi...
  zondag 12 november 2006 @ 15:03:25 #192
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43477458
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef Steve_I. het volgende:
Maar dat gezeik over Pierre....wie wil je er dan neer zetten, we hebben gewoon geen kwaliteit voorin, zeker niet als Castelen, Vincken, De Ceulaer en harry niet fit zijn.
Ali B, ook geen topspeler maar wel meer rendement, dreiging en loopvermogen dan Van Hooijdonk op het moment. Pierre is gehaald als pinchitter, niet als basisspeler, dan moet hij daar ook voor gebruikt worden.
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef Steve_I. het volgende:
Trouwens, na pierre's grote bek paar weken geleden winnen we wel 4x op rij voor de competitie... (ok beker was sneu maargoed)
Er zijn wel meer harde woorden gevallen, om nou Pierre daar uit te kiezen dat hij het verschil heeft gemaakt. Hij is wel de laatste die commentaar mag geven met dat dramatische spel dat hij laat zien. Als je commentaar op de instelling van je medespelers geeft, moet je wel zelf het goede voorbeeld geven.
pi_43477464
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:54 schreef zevenkamp het volgende:
Hoop Feyenoordsupporters het stadion uitgezet
Volgens mij zaten er nog aardig veel achter het goal. (rechter goal op TV)
Op TV zag je een gedeelte juichen daar
  zondag 12 november 2006 @ 15:05:29 #194
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43477509
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Steve_I. het volgende:
Greene vond ik vorig jaar potentie hebben om nog een stuk verder te komen dan dit Feyenoord, maar is inderdaad ook waardeloos nu.
Ik had ook verwacht dat Greene ondertussen al een selectie voor Oranje had afgedwongen. Maar met zijn vorm van de laatste paar weken is hij er nog verder vanaf. Hij heeft ook niet echt geluk met zijn posities dit seizoen, hij moet te vaak op een ander zijn positie invallen.
  zondag 12 november 2006 @ 15:07:44 #195
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43477562
In de winterstop moet trouwens echt iets gebeuren voor de Linksback positie. Van Drenthe krijg ik steeds een hartverzakking wanneer die probeert een bal te raken of loopt te verdedigen. Leonard is ook niet echt een optie
  zondag 12 november 2006 @ 15:10:10 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43477615
Toch weer 3 puntjes ingelopen op die club uit Amsterdam.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43477652
Feyenoord was heel slecht vandaag. Maar omdat willemII zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt wint Feyenoord. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 geworden ipv 3-5.
  zondag 12 november 2006 @ 15:12:15 #198
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43477664
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
In de winterstop moet trouwens echt iets gebeuren voor de Linksback, rechtsback, linksbuiten, rechtsbuiten en centrale aanvallerspositie. Verder hebben we een leider op het middenveld nodig (zal na verloop van tijd Buijs wel worden denk ik...). Van Drenthe krijg ik steeds een hartverzakking wanneer die probeert een bal te raken of loopt te verdedigen. Leonard is ook niet echt een optie
  zondag 12 november 2006 @ 15:13:54 #199
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43477706
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef toma het volgende:
Feyenoord was heel slecht vandaag. Maar omdat willemII zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt wint Feyenoord. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 geworden ipv 3-5.
  zondag 12 november 2006 @ 15:14:08 #200
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43477714
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
In de winterstop moet trouwens echt iets gebeuren voor de Linksback positie. Van Drenthe krijg ik steeds een hartverzakking wanneer die probeert een bal te raken of loopt te verdedigen. Leonard is ook niet echt een optie
Drenthe is veel te traag, en hij dekt te ver af. Erger me kapot aan die gast.
  zondag 12 november 2006 @ 15:14:46 #201
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43477727
quote:
Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.
  zondag 12 november 2006 @ 15:16:24 #202
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43477764
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

en als Feyenoord die [onbegrijpelijke] rode kaart niet tegen kreeg, was het gewoon 2 - 7 geworden
pi_43477769
quote:
Feyenoord Ajax was heel slecht goed vandaag. Maar omdat willemII Ajax zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt mooier voetbal belangrijker vindt dan winnen, wint Feyenoord PSV. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 0-5 geworden ipv 3-5 0-1.
  zondag 12 november 2006 @ 15:19:29 #204
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43477851
quote:

[..]

Drenthe is veel te traag, en hij dekt te ver af. Erger me kapot aan die gast.
Leonard is denk ik nog trager. Ik stoor me er vooral aan dat hij af en toe denkt dat hij een linksbuiten is in plaats van een linksback en het gewoon verdomd de poten onder z'n lijf vandaan te rennen naar z'n eigen positie als ie de bal verliest. WTF deed hij trouwens het laatste deel van de pot tegen RKC de hele tijd op rechtbuiten, zo'n 100 meter van z'n normale positie
pi_43477946
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Toch weer 3 puntjes ingelopen op die club uit Amsterdam.
Die stad met een hoofdletter??
Feijenoord Rotterdam
pi_43477996
quote:

[..]

jij doet aan scorebord-journalistiek.
Als Feyenoord vandaag weer tegen Ajax had gespeeld was het weer 0-4 geworden. Ze waren heel slecht. Alleen Huysigems en Kolka voetbalden goed. WillemII speelde de hele wedstrijd beter veel meer kansen gemaakt. Telkens als het er op leek dat WillemII ging scoren sloeg Feyenoord toe dmv een counter.
pi_43477998
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Leonard is denk ik nog trager. Ik stoor me er vooral aan dat hij af en toe denkt dat hij een linksbuiten is in plaats van een linksback en het gewoon verdomd de poten onder z'n lijf vandaan te rennen naar z'n eigen positie als ie de bal verliest. WTF deed hij trouwens het laatste deel van de pot tegen RKC de hele tijd op rechtbuiten, zo'n 100 meter van z'n normale positie
En die Timothy Derijck dan? Zet die dan gewoon een aantal wedstrijden op linksback. Kan alleen maar meevallen.
Drenthe stond trouwens tegen RKC volgens mij zelfs linksbuiten
Feijenoord Rotterdam
  zondag 12 november 2006 @ 15:26:01 #208
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43478003
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:24 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Die stad met een hoofdletter??
pi_43478019
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:

[..]

Als Feyenoord vandaag weer tegen Ajax had gespeeld was het weer 0-4 geworden. Ze waren heel slecht. Alleen Huysigems en Kolka voetbalden goed. WillemII speelde de hele wedstrijd beter veel meer kansen gemaakt. Telkens als het er op leek dat WillemII ging scoren sloeg Feyenoord toe dmv een counter.
Of gewoon effectief. Net zoals PSV vandaag. Ze spelen minder in de arena maar winnen wel.
Feijenoord Rotterdam
  zondag 12 november 2006 @ 15:28:32 #210
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43478051
quote:

Ik heb gewoon op de bank de volledige wedstrijd intensief gevolgd. En op basis van het aantal kansen in de eerste helft, had het niet onmogelijk geweest dat Feyenoord al op 0-4 voor stond bij rust.

Niet met van die moeilijke termen hier komen gooien hoor.
  zondag 12 november 2006 @ 15:28:56 #211
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43478058
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

En die Timothy Derijck dan? Zet die dan gewoon een aantal wedstrijden op linksback. Kan alleen maar meevallen.
Drenthe stond trouwens tegen RKC volgens mij zelfs linksbuiten
Op het einde rechtsbuiten
Maar wat Derijck nog bij ons doet vraag ik me echt af. Weinig kwaliteit + veel domme kaarten/aantal pingels gemist met jong feyenoord.
  zondag 12 november 2006 @ 15:31:08 #212
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43478102
quote:
Als, Als! Als m'n tante kloten had gehad, was het m'n oom geweest.

Wat boeit het, we hebben gewonnen, 5 goals gescoord! Het gaat uiteindelijk toch om de punten! Zeker in de situatie waar Feyenoord nu verkeerd, waar het roeien is met de riemen die je hebt, is alleen de uitslag heilig!
  zondag 12 november 2006 @ 15:31:19 #213
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43478104
Ik mis onze hooligan C_M en internetrelnicht D-K
  zondag 12 november 2006 @ 15:33:01 #214
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43478153
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Steve_I. het volgende:
D-K is toch een half jaar gebanned? Alweer.

Die is over 4 weken alweer terug.
  zondag 12 november 2006 @ 15:40:09 #215
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43478315
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Steve_I. het volgende:
  zondag 12 november 2006 @ 15:40:33 #216
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43478331
kut, 3 - 1 voor Twente.. nog geen vierde plek deze week
  zondag 12 november 2006 @ 15:44:51 #217
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43478442
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

D-K is toch een half jaar gebanned? Alweer.

Die is over 4 weken alweer terug.
Een half jaar?
wtf tyvusmodders zeg hij had z'n leven juist redelijk gebeterd, en het laatste restje gekut .... hij is ontoerekeningsvatbaar doe niet zo moeilijk
  zondag 12 november 2006 @ 15:47:44 #218
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43478540
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:44 schreef Steve_I. het volgende:
Een half jaar?
wtf tyvusmodders zeg hij had z'n leven juist redelijk gebeterd, en het laatste restje gekut .... hij is ontoerekeningsvatbaar doe niet zo moeilijk
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef nikky het volgende:
Een een halfjaarsban is gevallen voor Dirk-Kuijt. Kan zich gewoonweg niet gedragen in VBL. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en de volgende keer zou hij voor een half jaar vertrekken.
  zondag 12 november 2006 @ 15:49:23 #219
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43478585
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

[..]
Een half jaar
  zondag 12 november 2006 @ 15:52:11 #220
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_43478660
Feyenoord
  zondag 12 november 2006 @ 16:01:42 #221
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43478878
Het is trouwens de omgedraaide wereld daar in Tilburg:
quote:
12/11/2006 - Burgemeester van Tilburg wil 100.000 euro aan kosten verhalen op Feyenoord
(Gepost door K)

De burgemeester van Tilburg heeft na afloop van Willem II - Feyenoord laten weten dat hij een bedrag van 100.000 euro wil verhalen op Feyenoord voor de extra veiligheidsmaatregelen die hij heeft moeten nemen bij het duel. Dat meldt Radio Rijnmond zojuist. Hij verwijt Feyenoord dat het weigerde mee te werken aan de buscombiregeling, waardoor hij veel extra politie heeft moeten inschakelen om de veiligheid te kunnen garanderen. Die kosten wil hij op Feyenoord verhalen.
  zondag 12 november 2006 @ 16:01:47 #222
146730 R81
Ech wel...
pi_43478881
Weer 3 punten.

Leo in het uitvak
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zondag 12 november 2006 @ 16:02:54 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43478914
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef R81 het volgende:
Weer 3 punten.

Leo in het uitvak
Leo
pi_43478918
Fuck you burgemeester Vreeman, ik ben gewoon in het stadion geweest

We hadden een binnendoor weg genomen, maar reden toch in een fuik, met een goede smoes mochten we door rijden, en het stadion binnen komen was geen probleem, voordeel was wel dat we maar samen waren. Een grote groep, die ook op dat zelfde vak zat, is al voor dat wij binnen kwamen het stadion uitgezet.

Hoorde net op de radio dat de burgemeester de extra politiekosten op Feyenoord wil verhalen, die vent spoort echt niet, ze zouden de licentie van Willem II in moeten trekken, met dat belachelijke supportersbelied daar!

Je moet blij zijn met de 3 punten want best was het allemaal niet, maar whatever de punten zijn binnen en de joden verloren!

Mooi moment na de wedstrijd, de spelers kwamen die ene supporter die wel in het uitvak zat, met een mooi heel groot spandoek, bedanken toen er op ons vak nog een mannetje of 50 bleef staanen begon te zingen.
pi_43479010
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef R81 het volgende:
Weer 3 punten.

Leo in het uitvak
Dat was volgens mij ouwe Leo niet hoor, die zat op U, het was Ruud, hij had nog een interviuw op Rijnmond.
pi_43479357
Heb helaas nog niks gezien!

Buijs is goed bezig en de KNJB moet opzouten en snel!
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 november 2006 @ 16:23:50 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43479459
hebben ze het geld wel? ;p
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 12 november 2006 @ 16:24:51 #228
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43479493
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef borisz het volgende:
Die burgemeester mag dat geld in z'n reet steken
pi_43479590
Vreeman spoort niet dus waarom betalen?
pi_43480339
Die vreeman Eerst is die kankermongool de schuld dat wij niet naar willem II toe kunnen. (buscombi wtf? 't zijn de neuzen niet!) Het is fucking tilburg mongool, en die maximaal DUIZEND extra auto's, komop zeg, als die teringpauperstad van je dat niet aankan, waarom heb je dan uberhaupt een voetbalstadion in die kutstad?

En dan vervolgens de kosten op ons willen verhalen, terwijl het ZIJN schuld was dat we uberhaupt niet de stad 'normaal' inkonden en op dit soort wijze naar binnen moesten 'sneaken' terwijl de politie en weet ik het allemaal op je azen?

betaal die 100.000 maar van je eigen salaris, kutmongool
Kutkloon.
pi_43480509
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef borisz het volgende:
Stuur de rekening maar naar Jorien v/d H.
Feijenoord Rotterdam
  zondag 12 november 2006 @ 17:03:29 #232
139407 jorienvdherik
pi_43480547
Scheids
Tilburg
Poltie

Tilburg was van ons

Kolkka
  zondag 12 november 2006 @ 17:04:17 #233
139407 jorienvdherik
pi_43480575
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Luni het volgende:
Fuck you burgemeester Vreeman, ik ben gewoon in het stadion geweest

We hadden een binnendoor weg genomen, maar reden toch in een fuik, met een goede smoes mochten we door rijden, en het stadion binnen komen was geen probleem, voordeel was wel dat we maar samen waren. Een grote groep, die ook op dat zelfde vak zat, is al voor dat wij binnen kwamen het stadion uitgezet.

Hoorde net op de radio dat de burgemeester de extra politiekosten op Feyenoord wil verhalen, die vent spoort echt niet, ze zouden de licentie van Willem II in moeten trekken, met dat belachelijke supportersbelied daar!

Je moet blij zijn met de 3 punten want best was het allemaal niet, maar whatever de punten zijn binnen en de joden verloren!

Mooi moment na de wedstrijd, de spelers kwamen die ene supporter die wel in het uitvak zat, met een mooi heel groot spandoek, bedanken toen er op ons vak nog een mannetje of 50 bleef staanen begon te zingen.
vak m ?
  zondag 12 november 2006 @ 17:08:28 #234
139407 jorienvdherik
pi_43480697
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Volgens mij zaten er nog aardig veel achter het goal. (rechter goal op TV)
Op TV zag je een gedeelte juichen daar
pi_43481267
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

vak m ?
E
  zondag 12 november 2006 @ 17:40:28 #236
139407 jorienvdherik
pi_43481607
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:28 schreef Luni het volgende:

[..]

E
Ik zat op vak M, net voor tijd galmde het hand in hand daar
  zondag 12 november 2006 @ 17:42:15 #237
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43481662
Zo doorgaan in de competitie en nog een fatsoenlijke verdediger erbij en je eindigt gewoon heel dicht bij de top 3, netjes hoor. Wie weet zit er zelfs CL in
  zondag 12 november 2006 @ 17:57:47 #238
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43482172
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo doorgaan in de competitie en nog een fatsoenlijke verdediger erbij en je eindigt gewoon heel dicht bij de top 3, netjes hoor. Wie weet zit er zelfs CL in
jij bent RKC al vergeten??
quote:
Het liep vandaag niet uit tot rellen tussen Leo en de Tilburgers, daarom zouden de supporters van Feyenoord volgend seizoen gewoon weer op eigen vervoer de wedstrijd mogen kunnen bezoeken.

geniaal
pi_43482322
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids
Tilburg
Poltie

Tilburg was van ons

Kolkka
Was dat die speler die de laatste maanden alleen maar op de bank zat te rotten ? Maar eerlijk is eerlijk, hij was vandaag wel de man tegen dit klunzige Willem II
  zondag 12 november 2006 @ 18:06:48 #240
139407 jorienvdherik
pi_43482477
Foto's van Willem II - Feyenoord staan nu online op www.fr-fotopage.nl

Hier kwamen 2 zielige agenten vragen om de ID van mij en 3 andere, moesten er ons er nog uitlullen

zondag 12 november 2006 @ 18:15:59 #241
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43482754
Buijs is echt een goede aankoop geweest
pi_43482822
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Het is trouwens de omgedraaide wereld daar in Tilburg:
[..]

Van dit soort bekrompen geesten kan ik echt chagrijnig worden. Hoe haal je het in je hoofd om een probleem dat je zelf creeert te verhalen op de andere partij? Echt, wat voor bord voor je kop heb je dan...
pi_43482823
Toch wel een redelijke zege van Feyenoord dus. Al zijn drie tegengoals natuurlijk veel teveel tegen Willem II. Wel leuk voor de Feyenoordsupporters dat Buijs en Kolkka scoren, de nieuwe aankopen.
pi_43482909
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Buijs is echt een goede aankoop geweest
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
  zondag 12 november 2006 @ 18:27:01 #245
139407 jorienvdherik
pi_43483114
en mijn website is godverdomme down
pi_43483200
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
Defineer dan eens "een goede aankoop" ?
pi_43483446
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:18 schreef RayMania het volgende:
Toch wel een redelijke zege van Feyenoord dus. Al zijn drie tegengoals natuurlijk veel teveel tegen Willem II. Wel leuk voor de Feyenoordsupporters dat Buijs en Kolkka scoren, de nieuwe aankopen.
waar van een tegengoal nergens op sloeg
voor het laaste Feyenoord nieuws ga je naar www.fr-legioen.nl
pi_43483490
Twee is nog steeds teveel fr. Maargoed, we zijn op de goede weg met vier winsten op rij (de beker tellen we niet mee, de beker zuigt kont.)
Kutkloon.
pi_43483714
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef BiMeWet het volgende:
Twee is nog steeds teveel fr. Maargoed, we zijn op de goede weg met vier winsten op rij (de beker tellen we niet mee, de beker zuigt kont.)
daarom we zijn goed op weg en ik denk dat dat het enige is wat telt.
voor het laaste Feyenoord nieuws ga je naar www.fr-legioen.nl
  zondag 12 november 2006 @ 19:04:19 #250
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43484214
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef BiMeWet het volgende:
De beker was de enige manier om een 'prijs' dit seizoen te winnen [ook al hadden we weinig kans natuurlijk].

m.a.w. doodzonde dat je tegen RKC eruit vliegt
pi_43484347
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

De beker was de enige manier om een 'prijs' dit seizoen te winnen [ook al hadden we weinig kans natuurlijk].

m.a.w. doodzonde dat je tegen RKC eruit vliegt
UEFA?

Landskampioenschap?

Oke, de kans is klein, maar we zitten pas op 1/3e van de competitie.
Kutkloon.
  zondag 12 november 2006 @ 19:26:08 #252
139407 jorienvdherik
pi_43484933
Feyenoord is weer is laat op talpa
  zondag 12 november 2006 @ 19:46:15 #253
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43485469
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

UEFA?

Landskampioenschap?

geloof je het echt??
pi_43485680
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:46 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

geloof je het echt??
UEFA kunnen we ver komen, en wie weet?

Landskampioenschap is de kans evengroot als de kans op een baarmoedertransplantatie, maar wie weet!
Kutkloon.
  zondag 12 november 2006 @ 19:54:42 #255
139407 jorienvdherik
pi_43485780
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

UEFA kunnen we ver komen, en wie weet?

Landskampioenschap is de kans evengroot als de kans op een baarmoedertransplantatie, maar wie weet!
als feyenoord uefa cup wint krijg ik 180 euro
  zondag 12 november 2006 @ 20:50:05 #256
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43487798
quote:

[..]

Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.

Het enige wat ik negatief aan hem vond is dat ie te lief was tegen de Ajax-spelers.
  zondag 12 november 2006 @ 20:56:02 #257
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43488048
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.

Het enige wat ik negatief aan hem vond is dat ie te lief was tegen de Ajax-spelers.
Buijs is inderdaad een factor die je niet meer kan missen in dit elftal. Hij is samen met Lucius dus degene die 200% geven tijdens een wedstrijd. Zo zie je toch dat inzet een groot deel van talent kan verbergen. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte spelers zijn. Verre van dat, maar ze zijn geen spelers die ik nog in (dit) Oranje zie spelen.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43488121
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Oh en de doodsaanslagen niet dan ? Lekker hypocriet
  zondag 12 november 2006 @ 21:00:48 #259
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43488261
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Buijs is inderdaad een factor die je niet meer kan missen in dit elftal. Hij is samen met Lucius dus degene die 200% geven tijdens een wedstrijd. Zo zie je toch dat inzet een groot deel van talent kan verbergen. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte spelers zijn. Verre van dat, maar ze zijn geen spelers die ik nog in (dit) Oranje zie spelen.
Niet mee eens. Als ik zie wie er allemaal al bij Oranje hebben gespeeld onder van Basten, zouden Buijs en Lucius niet eens de slechtste spelers uit dat rijtje zijn.
pi_43489764
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik zat op vak M, net voor tijd galmde het hand in hand daar
Was dat achter de goal? Hoorde het op het einde

YOU CAN'T BAN A FEYENOORDFAN!
  zondag 12 november 2006 @ 22:15:07 #261
139407 jorienvdherik
pi_43491241
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Was dat achter de goal? Hoorde het op het einde

YOU CAN'T BAN A FEYENOORDFAN!
ja was achter het doel
pi_43492301
dat spandoek
"Papa, ik mag wel naar binnen, nu jij nog" oid
Eus?
pi_43493340
die burgemeester past daar trouwens goed tussen die carnavalsgekken

[ Bericht 3% gewijzigd door Ruud op 12-11-2006 23:28:38 ]
  zondag 12 november 2006 @ 23:27:25 #264
123545 DatMeenJeNiet
pi_43493908
Ik heb ooit nog eens een gesprek met hem gehad ..

Hij was twee jaar geleden de burgemeester van Zaanstad, waar ik dus woon...
  zondag 12 november 2006 @ 23:32:47 #265
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43494105
Wat was er nou ineens met die scheidsrechter?

Werd er een bal tegen binnenkant paal geschoten, en die vent dacht dat het hands was?

Dat zoiets gebeurt op dit niveau... Zet gewoon een extra scheidsrechter achter een schermpje die kan constateren wat er gebeurt is, probleem opgelost.
  zondag 12 november 2006 @ 23:38:08 #266
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43494299
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou ineens met die scheidsrechter?

Werd er een bal tegen binnenkant paal geschoten, en die vent dacht dat het hands was?

Dat zoiets gebeurt op dit niveau... Zet gewoon een extra scheidsrechter achter een schermpje die kan constateren wat er gebeurt is, probleem opgelost.
er was ook zo'n schermpje aan de zijlijn, alleen gebruiken ze dat ding niet [dus waarom staat -ie er eigenlijk ]
  zondag 12 november 2006 @ 23:51:58 #267
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43494687
Maar wat gebeurt er nu. Is Tiendalli nou geschorst?
Ik neem aan dat dit ingetrokken wordt nu, of niet?
  zondag 12 november 2006 @ 23:57:49 #268
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43494858
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

UEFA?

Landskampioenschap?

Ze hebben nog altijd dat playoff-systeem. 5e plaats halen ze toch wel. Steker nog: ze staan nu al 5e.

En Ajax stond er vorig jaar slschter voor op 1/3 van de competitie dan Feyenoord nu. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.

Niks aan de hand dus.
pi_43495002
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Lijkt me wel.
pi_43495200
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.

Niks aan de hand dus.
Volg jij wel een beetje het voetbal?
  maandag 13 november 2006 @ 00:10:45 #271
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43495236
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

hehe

scherp +1

maandag 13 november 2006 @ 00:11:46 #272
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43495265
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Ixnay het volgende:
maar die schorsing gaat - denk ik - de prullenbak in
  maandag 13 november 2006 @ 00:14:49 #273
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43495351
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ze hebben nog altijd dat playoff-systeem. 5e plaats halen ze toch wel. Steker nog: ze staan nu al 5e.

En Ajax stond er vorig jaar slschter voor op 1/3 van de competitie dan Feyenoord nu. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.
Ja, ik vind ook dat Ajax het erg goed doet in de CL .
quote:
Niks aan de hand dus.
Je vergeet alleen een hoofdstuk van het sprookje...

Toen Ajax er zo slecht voorstond, kwam er opeens een machtige en slimme meneer die bij Ajax werkte, genaamd Martin van Geel, op een idee. Heeeel ver weg, in het koude Friesland liep een spits rond, die er al meer dan 14 goals had gemaakt! Meneer van Geel ging naar de grote baas van Ajax, en zei "ik weet iemand die ons kan redden! Maar dan heb ik wel 9 miljoen euro nodig". De grote baas dacht even na, en zei : "tsja dat moet dan maar, want ik kan niet langer tegen al die huilende mensen in hun mooie Ajax-shirts".

Een tijdje later kwam de nieuwe speler na een lange tocht vanuit Heerenveen aan bij in Amsterdam, bij de ArenA. Zijn naam was : Klaas-Jan Huntelaar. Klaas-Jan scoorde voor Ajax, en scoorde, en scoorde. En Ajax steeg, en steeg en steeg op de ranglijst!

Toen moest Ajax play-offs voetballen! Als eerste moesten ze tegen hun arme vriendje Feijenoord. Die hadden heel erg hard gewerkt, een heel jaar lang. Maar ze waren zo moe van dat werken, dat ze niet meer tegen Ajax, met hun nieuwe held Klaas-Jan, opkonden. Daarna kwam er ook nog FC Groningen, maar ook die waren erg vermoeid. Ajax won, ze mochten naar het grote Champions League-tournooi! En ze wonnen zelfs de beker. Iedereen in Amsterdam was weer vrolijk en blij.

En Ajax leefde, met Klaas-Jan Huntelaar, nog lang en gelukkig.

De cleu van dit verhaal : om je seizoen alsnog te redden waneer je een baggerteam hebt, heb je geld en een Huntelaar nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Malibu-06 op 13-11-2006 00:23:47 ]
  maandag 13 november 2006 @ 00:17:47 #274
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43495433
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
er was ook zo'n schermpje aan de zijlijn, alleen gebruiken ze dat ding niet [dus waarom staat -ie er eigenlijk ]
Goede vraag, E. Koeman attendeerde de 4e official er nog op, maar die deed er niks mee.
pi_43495635
Kan iemand wat meer vertellen over "Leo"?
Waarom is hij gekozen om in z'n ééntje met die buscombi mee te reizen?
  maandag 13 november 2006 @ 01:36:01 #276
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43497088
quote:
Cruz bezorgt Inter zege op Parma
12 november 2006

Inter heeft zich zondagavond met enig geluk met Palermo aan kop van de Italiaanse Serie A gehandhaafd. De ploeg won de uitwedstrijd bij Parma met 2-1. De beslissende treffer viel in de blessuretijd. Oud-Feyenoorder Julio Cruz tekende voor de 2-1.

Ad powered by www.webads.nl
Inter achterhaalde door de zege Palermo, dat zondagmiddag Torino al met 3-0 aan de kant had geschoven. Beide ploegen hebben 27 punten uit elf duels. Inter begon goed aan het duel. Zlatan Ibrahimovic maakte na een kwartier de 0-1. De oud-Ajacied haalde het einde van de wedstrijd niet. In de vierde minuut van de extra speeltijd kreeg de Zweed zijn tweede gele kaart en kon hij vertrekken. Parma maakte nog voor de rust gelijk, maar zag Cruz de bezoekers kort voor het einde toch de drie punten bezorgen.
OMG wat is die gozer goed bezig. afgelopen bekerwedstrijd en 2CL wedstrijden ook al matchwinner.... En dat terwijl ibrahimovies notabene als duurst verkochte speler van juve het blijft verneuken keer op keer, al weer rood. Cruz moet gewoon de rest van het seizoen basis staan, dan solliciteert hij goed voor het argentijns 11tal....
pi_43498385
ajax en PSV geinteresseerd in Leonardo....
pi_43499089
die gaat naar Spurs lijkt mij
of bedoel je Leonardo 2
pi_43499494
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:36 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

OMG wat is die gozer goed bezig. afgelopen bekerwedstrijd en 2CL wedstrijden ook al matchwinner.... En dat terwijl ibrahimovies notabene als duurst verkochte speler van juve het blijft verneuken keer op keer, al weer rood. Cruz moet gewoon de rest van het seizoen basis staan, dan solliciteert hij goed voor het argentijns 11tal....
Die ibraneus doet eens die 4 wedstrijden iets moois, de overige drie wedstrijden heb je absoluut niets aan hem. Heb nooit gesnapt wat hij bij juve deed.

ow ja, drie punten
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 13 november 2006 @ 10:22:28 #280
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43500465
quote:
Op maandag 13 november 2006 07:49 schreef Doornenburg het volgende:
ajax en PSV geinteresseerd in Leonardo....
Lekker veel laten betalen, krijgt Feyenoord nog opleidingsvergoeding? . En dan staat hij de eerstvolgende keer weer te janken als hij op z'n tenen getrapt wordt
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43500638
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Joeriii het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over "Leo"?
Waarom is hij gekozen om in z'n ééntje met die buscombi mee te reizen?
Doet geloof ik vrij veel voor de supporters vereniging. Hij heet wel (en ook) Leo. ik dacht dat hij anders heette
pi_43501261
Zondag niks te doen:

Sinterklaas in Tilburg
Op zondag 19 november zet de Sint voet op Tilburgse bodem. Hij komt aan in de Piushaven om 12.00 uur. Burgemeester Vreeman heet hem welkom.
  maandag 13 november 2006 @ 11:13:04 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43501640
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Die hadden CL kunnen spelen...
pi_43502452
Gelijk die Vreeman op de boot naar Spanje zetten!
pi_43505050
Theo Janssen in belangstelling van p$v ...
dan zal Feyenoord wel weer mis grijpen (als ze uberhaupt al willen grijpen ??)
zou het wel zonde vinden , zou hem graag in het Feyenoord shirt zien ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 13 november 2006 @ 13:16:38 #286
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43505330
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:08 schreef ruud_fr het volgende:
die gaat naar Spurs lijkt mij
heeft niets te zoeken in een harde competitie als de engelse. kan hij beter richting valencia oid.
pi_43505488
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
ik was niet bepaald onder de indruk van hem vorige week
pi_43505755
En weer laat Talpa een afgekeurde goal niet zien.
  maandag 13 november 2006 @ 13:34:58 #289
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43505870
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Steve_I. het volgende:
heeft niets te zoeken in een harde competitie als de engelse. kan hij beter richting valencia oid.
Eens. Crybaby it is.
pi_43506064
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef Erasmusch het volgende:
En weer laat Talpa een afgekeurde goal niet zien.
Hebben ze dat niet laten zien? Was weinig aan de hand volgens mij.........
pi_43506230
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Hebben ze dat niet laten zien? Was weinig aan de hand volgens mij.........
Niet in de samenvatting iig. Tele2 had een kutverbinding en ik zag alleen Huysegems juichend weglopen, nu weet ik nog niet waarom ie is afgekeurd
  maandag 13 november 2006 @ 16:13:22 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43510947
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
Las het, jammer genoeg, ook net.
Zou wel balen zijn.

Die zinnetjes als: "ik was vorige week niet onder de indruk van' em" gaan natuurlijk ook nergens over.
Overall gezien zou Theo absoluut een versterking en een welkome kracht zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 november 2006 @ 18:23:45 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43515307
Tiendalli is vrijgesproken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 13 november 2006 @ 18:51:16 #294
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43516264
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Eens. Crybaby it is.
Je kniebanden scheuren of een trap tegen je kop maken je geen crybaby.
  maandag 13 november 2006 @ 18:51:57 #295
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43516294
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef borisz het volgende:
Tiendalli is vrijgesproken
Het zou wat als ie niet was vrij gesproken zeg
overigens zou ik hem niet missen
  maandag 13 november 2006 @ 18:52:19 #296
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43516314
quote:
Volgens mij kwamen alle 5 de goals gisteren direct of indirect van de voet van Buijs.

Verder is het gewoon een gozer die 200% inzet toont, zie hem wel een toekomstige leider worden van Feyenoord, hij moet natuurlijk wel nog wat volwassener worden, maar de basis is er imho!
  maandag 13 november 2006 @ 18:58:53 #297
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43516566
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen alle 5 de goals gisteren direct of indirect van de voet van Buijs.

Verder is het gewoon een gozer die 200% inzet toont, zie hem wel een toekomstige leider worden van Feyenoord, hij moet natuurlijk wel nog wat volwassener worden, maar de basis is er imho!
Dantje Buijsvelt, Dantje Buijsvelt
He's here, he's there, he's f*cking everywhere
pi_43516607
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

maandag 13 november 2006 @ 19:01:11 #299
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43516653
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

maandag 13 november 2006 @ 19:06:57 #300
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43516919
Buijs is een held, nu al.

Gaat Feijenoord nog veel aan hebben! Als ze hem en Lucius vorig seizoen tijdens de winterstop hadden gehaald, was Feijenoord misschien wel kampioen geworden, want juist de veerkracht die die 2 inbrengen misten we vorig jaar.

[ Bericht 35% gewijzigd door Malibu-06 op 13-11-2006 19:12:06 ]
  maandag 13 november 2006 @ 19:11:58 #301
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_43517109
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Nee haal dan maar de echte terug
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')