UEFA?quote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
De beker was de enige manier om een 'prijs' dit seizoen te winnen [ook al hadden we weinig kans natuurlijk].
m.a.w. doodzonde dat je tegen RKC eruit vliegt![]()
geloof je het echt??quote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
UEFA?
Landskampioenschap?
Oke, de kans is klein, maar we zitten pas op 1/3e van de competitie.
UEFA kunnen we ver komen, en wie weet?quote:
als feyenoord uefa cup wint krijg ik 180 euroquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
UEFA kunnen we ver komen, en wie weet?
Landskampioenschap is de kans evengroot als de kans op een baarmoedertransplantatie, maar wie weet!
Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
Buijs is inderdaad een factor die je niet meer kan missen in dit elftal. Hij is samen met Lucius dus degene die 200% geven tijdens een wedstrijd. Zo zie je toch dat inzet een groot deel van talent kan verbergen. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte spelers zijn. Verre van dat, maar ze zijn geen spelers die ik nog in (dit) Oranje zie spelen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.
Het enige wat ik negatief aan hem vond is dat ie te lief was tegen de Ajax-spelers.
Oh en de doodsaanslagen niet dan ? Lekker hypocrietquote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Negatieve zin? Hij is de voornaamste reden dat Feijenoord zo'n enorme veerkracht vertoont dit seizoen, samen met Lucius.
Het enige wat ik negatief aan hem vond is dat ie te lief was tegen de Ajax-spelers.
Niet mee eens. Als ik zie wie er allemaal al bij Oranje hebben gespeeld onder van Basten, zouden Buijs en Lucius niet eens de slechtste spelers uit dat rijtje zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Buijs is inderdaad een factor die je niet meer kan missen in dit elftal. Hij is samen met Lucius dus degene die 200% geven tijdens een wedstrijd. Zo zie je toch dat inzet een groot deel van talent kan verbergen. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte spelers zijn. Verre van dat, maar ze zijn geen spelers die ik nog in (dit) Oranje zie spelen.
Was dat achter de goal? Hoorde het op het eindequote:Op zondag 12 november 2006 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zat op vak M, net voor tijd galmde het hand in hand daar![]()
ja was achter het doelquote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Was dat achter de goal? Hoorde het op het einde
YOU CAN'T BAN A FEYENOORDFAN!
er was ook zo'n schermpje aan de zijlijn, alleen gebruiken ze dat ding niet [dus waarom staat -ie er eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou ineens met die scheidsrechter?
Werd er een bal tegen binnenkant paal geschoten, en die vent dacht dat het hands was?
Dat zoiets gebeurt op dit niveau... Zet gewoon een extra scheidsrechter achter een schermpje die kan constateren wat er gebeurt is, probleem opgelost.
Ze hebben nog altijd dat playoff-systeem. 5e plaats halen ze toch wel. Steker nog: ze staan nu al 5e.quote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
UEFA?
Landskampioenschap?
Oke, de kans is klein, maar we zitten pas op 1/3e van de competitie.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Maar wat gebeurt er nu. Is Tiendalli nou geschorst?
Ik neem aan dat dit ingetrokken wordt nu, of niet?
Volg jij wel een beetje het voetbal?quote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.
Niks aan de hand dus.
hehequote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het voetbal?
maar die schorsing gaat - denk ik - de prullenbak inquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Maar wat gebeurt er nu. Is Tiendalli nou geschorst?
Ik neem aan dat dit ingetrokken wordt nu, of niet?
Ja, ik vind ook dat Ajax het erg goed doet in de CLquote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze hebben nog altijd dat playoff-systeem. 5e plaats halen ze toch wel. Steker nog: ze staan nu al 5e.
En Ajax stond er vorig jaar slschter voor op 1/3 van de competitie dan Feyenoord nu. En die spelen nu gewoon in de CL dankzij dat systeem.
Je vergeet alleen een hoofdstuk van het sprookje...quote:Niks aan de hand dus.
Goede vraag, E. Koeman attendeerde de 4e official er nog op, maar die deed er niks mee.quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
er was ook zo'n schermpje aan de zijlijn, alleen gebruiken ze dat ding niet [dus waarom staat -ie er eigenlijk]
OMG wat is die gozer goed bezig. afgelopen bekerwedstrijd en 2CL wedstrijden ook al matchwinner.... En dat terwijl ibrahimovies notabene als duurst verkochte speler van juve het blijft verneuken keer op keer, al weer rood. Cruz moet gewoon de rest van het seizoen basis staan, dan solliciteert hij goed voor het argentijns 11tal....quote:Cruz bezorgt Inter zege op Parma
12 november 2006
Inter heeft zich zondagavond met enig geluk met Palermo aan kop van de Italiaanse Serie A gehandhaafd. De ploeg won de uitwedstrijd bij Parma met 2-1. De beslissende treffer viel in de blessuretijd. Oud-Feyenoorder Julio Cruz tekende voor de 2-1.
Ad powered by www.webads.nl
Inter achterhaalde door de zege Palermo, dat zondagmiddag Torino al met 3-0 aan de kant had geschoven. Beide ploegen hebben 27 punten uit elf duels. Inter begon goed aan het duel. Zlatan Ibrahimovic maakte na een kwartier de 0-1. De oud-Ajacied haalde het einde van de wedstrijd niet. In de vierde minuut van de extra speeltijd kreeg de Zweed zijn tweede gele kaart en kon hij vertrekken. Parma maakte nog voor de rust gelijk, maar zag Cruz de bezoekers kort voor het einde toch de drie punten bezorgen.
Die ibraneus doet eens die 4 wedstrijden iets moois, de overige drie wedstrijden heb je absoluut niets aan hem. Heb nooit gesnapt wat hij bij juve deed.quote:Op maandag 13 november 2006 01:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
OMG wat is die gozer goed bezig. afgelopen bekerwedstrijd en 2CL wedstrijden ook al matchwinner.... En dat terwijl ibrahimovies notabene als duurst verkochte speler van juve het blijft verneuken keer op keer, al weer rood. Cruz moet gewoon de rest van het seizoen basis staan, dan solliciteert hij goed voor het argentijns 11tal....
Lekker veel laten betalen, krijgt Feyenoord nog opleidingsvergoeding?quote:Op maandag 13 november 2006 07:49 schreef Doornenburg het volgende:
ajax en PSV geinteresseerd in Leonardo....![]()
Doet geloof ik vrij veel voor de supporters vereniging. Hij heet wel (en ook) Leo. ik dacht dat hij anders heettequote:Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Joeriii het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over "Leo"?
Waarom is hij gekozen om in z'n ééntje met die buscombi mee te reizen?
Die hadden CL kunnen spelen...quote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volg jij wel een beetje het voetbal?
heeft niets te zoeken in een harde competitie als de engelse. kan hij beter richting valencia oid.quote:Op maandag 13 november 2006 09:08 schreef ruud_fr het volgende:
die gaat naar Spurs lijkt mij
ik was niet bepaald onder de indruk van hem vorige weekquote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
Theo Janssen in belangstelling van p$v ...
dan zal Feyenoord wel weer mis grijpen (als ze uberhaupt al willen grijpen ??)
zou het wel zonde vinden , zou hem graag in het Feyenoord shirt zien ...
Eens. Crybaby it is.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Steve_I. het volgende:
heeft niets te zoeken in een harde competitie als de engelse. kan hij beter richting valencia oid.
Hebben ze dat niet laten zien? Was weinig aan de hand volgens mij.........quote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef Erasmusch het volgende:
En weer laat Talpa een afgekeurde goal niet zien.
Niet in de samenvatting iig. Tele2 had een kutverbinding en ik zag alleen Huysegems juichend weglopen, nu weet ik nog niet waarom ie is afgekeurdquote:Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet laten zien? Was weinig aan de hand volgens mij.........
Las het, jammer genoeg, ook net.quote:Op maandag 13 november 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
Theo Janssen in belangstelling van p$v ...
dan zal Feyenoord wel weer mis grijpen (als ze uberhaupt al willen grijpen ??)
zou het wel zonde vinden , zou hem graag in het Feyenoord shirt zien ...
Het zou wat als ie niet was vrij gesproken zegquote:Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef borisz het volgende:
Tiendalli is vrijgesproken
Volgens mij kwamen alle 5 de goals gisteren direct of indirect van de voet van Buijs.quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
Dantje Buijsvelt, Dantje Buijsveltquote:Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen alle 5 de goals gisteren direct of indirect van de voet van Buijs.
Verder is het gewoon een gozer die 200% inzet toont, zie hem wel een toekomstige leider worden van Feyenoord, hij moet natuurlijk wel nog wat volwassener worden, maar de basis is er imho!
quote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dantje Buijsvelt, Dantje Buijsvelt![]()
He's here, he's there, he's f*cking everywhere![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |