Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.quote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef toma het volgende:
Feyenoord was heel slecht vandaag. Maar omdat willemII zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt wint Feyenoord. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 geworden ipv 3-5.
en als Feyenoord die [onbegrijpelijke] rode kaart niet tegen kreeg, was het gewoon 2 - 7 gewordenquote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef toma het volgende:
Feyenoord Ajax was heel slecht goed vandaag. Maar omdat willemII Ajax zeer grote fouten in de verdediging heeft gemaakt mooier voetbal belangrijker vindt dan winnen, wint Feyenoord PSV. Maar voor het zelfde geld was het 3-0 0-5 geworden ipv 3-5 0-1.
Leonard is denk ik nog trager. Ik stoor me er vooral aan dat hij af en toe denkt dat hij een linksbuiten is in plaats van een linksback en het gewoon verdomd de poten onder z'n lijf vandaan te rennen naar z'n eigen positie als ie de bal verliest. WTF deed hij trouwens het laatste deel van de pot tegen RKC de hele tijd op rechtbuiten, zo'n 100 meter van z'n normale positiequote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Drenthe is veel te traag, en hij dekt te ver af. Erger me kapot aan die gast.
Die stad met een hoofdletter??quote:Op zondag 12 november 2006 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Toch weer 3 puntjes ingelopen op die club uit Amsterdam.
jij doet aan scorebord-journalistiek.quote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het had bij rust al 0-4 voor Feyenoord moeten staan.
En die Timothy Derijck dan? Zet die dan gewoon een aantal wedstrijden op linksback. Kan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Leonard is denk ik nog trager. Ik stoor me er vooral aan dat hij af en toe denkt dat hij een linksbuiten is in plaats van een linksback en het gewoon verdomd de poten onder z'n lijf vandaan te rennen naar z'n eigen positie als ie de bal verliest. WTF deed hij trouwens het laatste deel van de pot tegen RKC de hele tijd op rechtbuiten, zo'n 100 meter van z'n normale positie
Of gewoon effectief. Net zoals PSV vandaag. Ze spelen minder in de arena maar winnen wel.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:
[..]
jij doet aan scorebord-journalistiek.
Als Feyenoord vandaag weer tegen Ajax had gespeeld was het weer 0-4 geworden. Ze waren heel slecht. Alleen Huysigems en Kolka voetbalden goed. WillemII speelde de hele wedstrijd beter veel meer kansen gemaakt. Telkens als het er op leek dat WillemII ging scoren sloeg Feyenoord toe dmv een counter.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:
jij doet aan scorebord-journalistiek.
Als Feyenoord vandaag weer tegen Ajax had gespeeld was het weer 0-4 geworden. Ze waren heel slecht. Alleen Huysigems en Kolka voetbalden goed. WillemII speelde de hele wedstrijd beter veel meer kansen gemaakt. Telkens als het er op leek dat WillemII ging scoren sloeg Feyenoord toe dmv een counter.
Op het einde rechtsbuitenquote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En die Timothy Derijck dan? Zet die dan gewoon een aantal wedstrijden op linksback. Kan alleen maar meevallen.
Drenthe stond trouwens tegen RKC volgens mij zelfs linksbuiten![]()
Als, Als! Als m'n tante kloten had gehad, was het m'n oom geweest.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef toma het volgende:
D-K is toch een half jaar gebanned? Alweer.quote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Steve_I. het volgende:
Ik mis onze hooligan C_M en internetrelnicht D-K
quote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Steve_I. het volgende:
Ik mis onze hooligan C_M en internetrelnicht D-K
quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
D-K is toch een half jaar gebanned? Alweer.![]()
Die is over 4 weken alweer terug.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:44 schreef Steve_I. het volgende:
Een half jaar?
wtftyvusmodders zeg
hij had z'n leven juist redelijk gebeterd, en het laatste restje gekut .... hij is ontoerekeningsvatbaar doe niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef nikky het volgende:
Een een halfjaarsban is gevallen voor Dirk-Kuijt. Kan zich gewoonweg niet gedragen in VBL. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en de volgende keer zou hij voor een half jaar vertrekken.
quote:12/11/2006 - Burgemeester van Tilburg wil 100.000 euro aan kosten verhalen op Feyenoord
(Gepost door K)
De burgemeester van Tilburg heeft na afloop van Willem II - Feyenoord laten weten dat hij een bedrag van 100.000 euro wil verhalen op Feyenoord voor de extra veiligheidsmaatregelen die hij heeft moeten nemen bij het duel. Dat meldt Radio Rijnmond zojuist. Hij verwijt Feyenoord dat het weigerde mee te werken aan de buscombiregeling, waardoor hij veel extra politie heeft moeten inschakelen om de veiligheid te kunnen garanderen. Die kosten wil hij op Feyenoord verhalen.
Leoquote:
Dat was volgens mij ouwe Leo niet hoor, die zat op U, het was Ruud, hij had nog een interviuw op Rijnmond.quote:
Die burgemeester mag dat geld in z'n reet stekenquote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef borisz het volgende:
hebben ze het geld wel? ;p
Stuur de rekening maar naar Jorien v/d H.quote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef borisz het volgende:
hebben ze het geld wel? ;p
vak m ?quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Luni het volgende:
Fuck you burgemeester Vreeman, ik ben gewoon in het stadion geweest![]()
We hadden een binnendoor weg genomen, maar reden toch in een fuik, met een goede smoes mochten we door rijden, en het stadion binnen komen was geen probleem, voordeel was wel dat we maar samen waren. Een grote groep, die ook op dat zelfde vak zat, is al voor dat wij binnen kwamen het stadion uitgezet.
Hoorde net op de radio dat de burgemeester de extra politiekosten op Feyenoord wil verhalen, die vent spoort echt niet, ze zouden de licentie van Willem II in moeten trekken, met dat belachelijke supportersbelied daar!
Je moet blij zijn met de 3 punten want best was het allemaal niet, maar whatever de punten zijn binnen en de joden verloren!
Mooi moment na de wedstrijd, de spelers kwamen die ene supporter die wel in het uitvak zat, met een mooi heel groot spandoek, bedanken toen er op ons vak nog een mannetje of 50 bleef staanen begon te zingen.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er nog aardig veel achter het goal. (rechter goal op TV)
Op TV zag je een gedeelte juichen daar![]()
jij bent RKC al vergeten??quote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo doorgaan in de competitie en nog een fatsoenlijke verdediger erbij en je eindigt gewoon heel dicht bij de top 3, netjes hoor. Wie weet zit er zelfs CL in![]()
quote:Het liep vandaag niet uit tot rellen tussen Leo en de Tilburgers, daarom zouden de supporters van Feyenoord volgend seizoen gewoon weer op eigen vervoer de wedstrijd mogen kunnen bezoeken.
Was dat die speler die de laatste maanden alleen maar op de bank zat te rotten ?quote:Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids![]()
Tilburg![]()
Poltie![]()
Tilburg was van ons![]()
Kolkka![]()
Van dit soort bekrompen geesten kan ik echt chagrijnig worden. Hoe haal je het in je hoofd om een probleem dat je zelf creeert te verhalen op de andere partij? Echt, wat voor bord voor je kop heb je dan...quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
Het is trouwens de omgedraaide wereld daar in Tilburg:
[..]
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoopquote:Op zondag 12 november 2006 18:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Buijs is echt een goede aankoop geweest![]()
Defineer dan eens "een goede aankoop" ?quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja vind je ? Deze man valt de laatste weken alleen maar op in negatieve zin en nou scoort hij eens tegen dit thee elftal van Willem II, en Buijs is een goede aankoop
waar van een tegengoal nergens op sloegquote:Op zondag 12 november 2006 18:18 schreef RayMania het volgende:
Toch wel een redelijke zege van Feyenoord dus. Al zijn drie tegengoals natuurlijk veel teveel tegen Willem II. Wel leuk voor de Feyenoordsupporters dat Buijs en Kolkka scoren, de nieuwe aankopen.
daarom we zijn goed op weg en ik denk dat dat het enige is wat telt.quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef BiMeWet het volgende:
Twee is nog steeds teveel fr. Maargoed, we zijn op de goede weg met vier winsten op rij (de beker tellen we niet mee, de beker zuigt kont.)
De beker was de enige manier om een 'prijs' dit seizoen te winnen [ook al hadden we weinig kans natuurlijk].quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef BiMeWet het volgende:
Twee is nog steeds teveel fr. Maargoed, we zijn op de goede weg met vier winsten op rij (de beker tellen we niet mee, de beker zuigt kont.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |