jij bent er ook altijd als de kippen bij hequote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef Apropos het volgende:
De flamoes van Mirage deel II
Verrassend.
Butquote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
You and me baby aint nothing like mammals!!!!!
Echt niet, deel 1 had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
jij bent er ook altijd als de kippen bij he
http://youtube.com/watch?v=7uI69kq6B1o&mode=related&search=quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
You and me baby aint nothing like mammals!!!!!
Dat is geen denken.quote:
DNA-spoorquote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Apropos het volgende:
Graf Deventer-moordzaak moet onderzocht worden
Het blijft een merkwaardige zaak. Die Michael de J. heeft alle schijn tegen, maar er is bij mijn weten geen DNAspoor van hem aangetroffen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:34 schreef Apropos het volgende:
fau·teuil (de ~ (m.), ~s)
1 leunstoel
2 een rang in theaters
Weer wat geleerd.
Omdat de kip de weg overstak?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn negers altijd zwart?
Is bij rumoer, niet juist al sprake van sentimenten? Daar dienen dan niet extra sentimentaliserende etiketten opgeplakt te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:43 schreef Apropos het volgende:
Zouden het eigenlijk sentimentaliserende etiketten zijn, die je op dat rumoer dient te plakken?
Om niet te zeggen: ontsentimentaliserende plakkertjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is bij rumoer, niet juist al sprake van sentimenten? Daar dienen dan niet extra sentimentaliserende etiketten opgeplakt te worden.
tikveel. Vraag het aan de koran.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Sedimentatie.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
tikveel. Vraag het aan de koran.
Black People Love Us!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Nuchterheid.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Om niet te zeggen: ontsentimentaliserende plakkertjes.
Ik zie geen walging in nuchterheid.quote:
Roadkill BBQ !!!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is erg gevaarlijk. Ik heb in Marokko 2 jaar terug een kip overreden![]()
Met nuchterheid kun je alle kanten op.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie geen walging in nuchterheid.
Ben je gestopt?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eigenaar van de kip zag het gebeuren en kwam gillend achter ons aan rennen![]()
En toen gooide jij wat geld uit het raampje, als mobiel mea culpa?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eigenaar van de kip zag het gebeuren en kwam gillend achter ons aan rennen![]()
Net als met kanaries.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met nuchterheid kun je alle kanten op.
Zolang er geen Marokkanen achter het stuur zitten, maak ik uit voorgaande posts op.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Net als met kanaries.
Slecht verhaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Aoristus het volgende:
ha, conflicterende gristen normen: Balkenende: homo kan CDA-leider zijn
Een huwelijk is iets wat voor veel christenen bijzonder is, daar was Balkenende dus tegen. Niet tegen homofilie in het algemeen.quote:Deze U-bocht van Balkenende is opmerkelijk, aangezien hij eerder als Tweede Kamerlid tegen het homohuwelijk stemde (wat er uiteindelijk toch zou komen).
quote:Door erm - donderdag 9 november 2006 @ 12:07 quote FB
Vindt je het gek met die multiculturele samenleving van tegenwoordig....
Met dergelijke bedragen, zou je wel wat diepgang verwachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef Apropos het volgende:
Kijk toch eens wat dit stelletje lullen met vingers bij elkaar graait:
Johan Cruijff: 50.000 euro per uitzending. (20 uitzendingen per jaar is dus 1 miljoen)
Guus Hiddink: 8.000 euro per keer
Hugo Borst: 8.000 euro per keer
Youri Mulder: 2.500 euro per keer
Ruud Gullit (Talpa) 12.500 euro per keer
Ik voel me bijzonder gegriefdquote:Op donderdag 9 november 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is erg gevaarlijk. Ik heb in Marokko 2 jaar terug een kip overreden![]()
Echte hollander.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nederlandse toiletten steeds smeriger
[..]
Ja, wat zei ie dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
Whahah, minister Kamp gister bij Pauw en Witteman. Wat heb ik gelachen zeg, wist niet dat het zo'n sukkel was.
Sjunzin.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef Apropos het volgende:
Wie legt deze beide rumoeren uiteen en beplakt ze met etiquetten? `
Deze zin staat mij wel aan.
Nee, dan zou Ryan het al wel hebben verteld.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Sjunzin.
Hij pleegde toch zelfmoord uit paranoia of de zogenaamde 'moordlijst'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |