jij bent er ook altijd als de kippen bij hequote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef Apropos het volgende:
De flamoes van Mirage deel II
Verrassend.
Butquote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
You and me baby aint nothing like mammals!!!!!
Echt niet, deel 1 had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
jij bent er ook altijd als de kippen bij he
http://youtube.com/watch?v=7uI69kq6B1o&mode=related&search=quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
You and me baby aint nothing like mammals!!!!!
Dat is geen denken.quote:
DNA-spoorquote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Apropos het volgende:
Graf Deventer-moordzaak moet onderzocht worden
Het blijft een merkwaardige zaak. Die Michael de J. heeft alle schijn tegen, maar er is bij mijn weten geen DNAspoor van hem aangetroffen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:34 schreef Apropos het volgende:
fau·teuil (de ~ (m.), ~s)
1 leunstoel
2 een rang in theaters
Weer wat geleerd.
Omdat de kip de weg overstak?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn negers altijd zwart?
Is bij rumoer, niet juist al sprake van sentimenten? Daar dienen dan niet extra sentimentaliserende etiketten opgeplakt te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:43 schreef Apropos het volgende:
Zouden het eigenlijk sentimentaliserende etiketten zijn, die je op dat rumoer dient te plakken?
Om niet te zeggen: ontsentimentaliserende plakkertjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is bij rumoer, niet juist al sprake van sentimenten? Daar dienen dan niet extra sentimentaliserende etiketten opgeplakt te worden.
tikveel. Vraag het aan de koran.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Sedimentatie.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
tikveel. Vraag het aan de koran.
Black People Love Us!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Nuchterheid.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Om niet te zeggen: ontsentimentaliserende plakkertjes.
Ik zie geen walging in nuchterheid.quote:
Roadkill BBQ !!!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is erg gevaarlijk. Ik heb in Marokko 2 jaar terug een kip overreden![]()
Met nuchterheid kun je alle kanten op.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie geen walging in nuchterheid.
Ben je gestopt?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eigenaar van de kip zag het gebeuren en kwam gillend achter ons aan rennen![]()
En toen gooide jij wat geld uit het raampje, als mobiel mea culpa?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eigenaar van de kip zag het gebeuren en kwam gillend achter ons aan rennen![]()
Net als met kanaries.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met nuchterheid kun je alle kanten op.
Zolang er geen Marokkanen achter het stuur zitten, maak ik uit voorgaande posts op.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Net als met kanaries.
Slecht verhaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Aoristus het volgende:
ha, conflicterende gristen normen: Balkenende: homo kan CDA-leider zijn
Een huwelijk is iets wat voor veel christenen bijzonder is, daar was Balkenende dus tegen. Niet tegen homofilie in het algemeen.quote:Deze U-bocht van Balkenende is opmerkelijk, aangezien hij eerder als Tweede Kamerlid tegen het homohuwelijk stemde (wat er uiteindelijk toch zou komen).
quote:Door erm - donderdag 9 november 2006 @ 12:07 quote FB
Vindt je het gek met die multiculturele samenleving van tegenwoordig....
Met dergelijke bedragen, zou je wel wat diepgang verwachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef Apropos het volgende:
Kijk toch eens wat dit stelletje lullen met vingers bij elkaar graait:
Johan Cruijff: 50.000 euro per uitzending. (20 uitzendingen per jaar is dus 1 miljoen)
Guus Hiddink: 8.000 euro per keer
Hugo Borst: 8.000 euro per keer
Youri Mulder: 2.500 euro per keer
Ruud Gullit (Talpa) 12.500 euro per keer
Ik voel me bijzonder gegriefdquote:Op donderdag 9 november 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is erg gevaarlijk. Ik heb in Marokko 2 jaar terug een kip overreden![]()
Echte hollander.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nederlandse toiletten steeds smeriger
[..]
Ja, wat zei ie dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
Whahah, minister Kamp gister bij Pauw en Witteman. Wat heb ik gelachen zeg, wist niet dat het zo'n sukkel was.
Sjunzin.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef Apropos het volgende:
Wie legt deze beide rumoeren uiteen en beplakt ze met etiquetten? `
Deze zin staat mij wel aan.
Nee, dan zou Ryan het al wel hebben verteld.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Sjunzin.
Hij pleegde toch zelfmoord uit paranoia of de zogenaamde 'moordlijst'?
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:15 schreef Apropos het volgende:
Marijnissen: SP in 10 jaar de grootste
Marijnissen: ''Bos gaat niet op mijn avances in, de rotzak.''
Bos: ''Een linkse coalitie lijkt me fantastisch!''
Marijnissen:'' Wij gaan de PVDA leegeten.''
Zou de lakeiennatuur van Bos weer de kop opsteken, of komt de rechtse coalitie toch dichterbij?
dit is een quote hoop ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:15 schreef Apropos het volgende:
Marijnissen: SP in 10 jaar de grootste
Marijnissen: ''Bos gaat niet op mijn avances in, de rotzak.''
Bos: ''Een linkse coalitie lijkt me fantastisch!''
Marijnissen:'' Wij gaan de PVDA leegeten.''
Zou de lakeiennatuur van Bos weer de kop opsteken, of komt de rechtse coalitie toch dichterbij?
Hij probeerde het grote aantal zwerfafval in Nederland te koppelen aan de allochtonen. "Want in die landen is het heel normaal dat ze dingen op straat gooien".quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
dit is een quote hoop ik.
quote:
Ik heb de gruwelijke doodstrijd van een witte kip gehoord die door een iets te kleine rover werd overweldigd.quote:
Menno!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, dan zou Ryan het al wel hebben verteld.
Ja. Ach ja, die moordlijst. Ik weet er het fijne niet van.quote:
Oor.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
moordlijst?
Nee. Dat denk ik niet. Hoezo?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Komt aahikwordgek ooit terug?
quote:
die lijst ken ik wel ja...quote:
Een van mijn favoriete schrijvers is in mei '40 doodgeschoten in de deuropening. Hilarisch krantenartikel van, over hoe het gemene joods-communistisch kapitaal (of zo) de geliefde volksschrijven A.M de Jong lafhartig had vermoord.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Ach ja, die moordlijst. Ik weet er het fijne niet van.
Tsja. Als Mohammed niet naar de berg komt kan de berg ook naar Mohammed, natuurlijk.quote:
Gelukkig maar een klein beetje.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:39 schreef problematiQue het volgende:
net deze docu bekeken: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-4312730277175242198&q=freedom+to+facsism - laat in het eerste deel mooi zien hoe verdort en corrupt het amerikaanse systeem kan zijn. Daarna draait het een beetje door over wereldheerschappij door de banken enzo, maar toch zeker het kijken waard.
ABN.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie zijn het Groot Kapitaal?
Zij alleen?quote:
Er zit toch altijd een Rothschild (meestal uit '78) achter.quote:
Gemene joodse communisten. Duhquote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
Dubbele pleonasme.
Don't play with the big Boys, if you can't handle the heat.quote:
Geeneens driedubbel? *Phew*quote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
Dubbel pleonasme.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik mag hopen dat het opzet was.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Don't play with the big Boys, if you can't handle the heat.
Ik niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog niet aangenomen? Bij welk ministerie wilde je ook weer aan de slag?quote:
Altijd en overal.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik mag hopen dat het opzet was.
Ik bedoel maar: je moet tot bijna elke prijs vermijden ooit in de klauwen van medici te vallen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef Apropos het volgende:
Poepinjectie helpt tegen ziekenhuisbacterie
Ongelofelijk wat ging Kamp gisteren op zijn bek met die argumentatie. Wel grappig dat ie het over fatsoen in de kamer had en hem dat filmpje van Hoogervorst voor de voeten werd geworpen waarin hij dat kotsgebaar maakt. Hij gaf wel eerlijk toe dat dat onbeschofd was, dus daarvoor hulde.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij probeerde het grote aantal zwerfafval in Nederland te koppelen aan de allochtonen. "Want in die landen is het heel normaal dat ze dingen op straat gooien".
De allochtonen zijn nu dus naast smerige toiletten ook nog eens schuldig aan het zwerfafval in Nederland.
Zijn broer is leuker.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:01 schreef Apropos het volgende:
Wat een onvoorstelbare selfkicker is die vent toch:
[afbeelding]
Peter bij zijn dossiers met het Wittenberg-dossier
[afbeelding]
Peter voor het huis van de weduwe Wittenberg - mei 2001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |