Soms.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Brave Q.
Goed plan.quote:
Vermoedelijk voor anderen ook een goed plan.quote:alleen
Ja? Van wie?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Behalve als je veel te veel bier op hebt toch? Ik heb verhalen gehoord, noooouuuuu...
Echt hoor.
Weltrusten enzo he.
kijk dat doe je beter.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef dawg het volgende:
Ik ben over een half uurtje gelukkig al klaar met werken, dan vooroplevering.
Werk, het staat me echt tegen de laatste paar weken.
Ja, en morgen, maandag en dinsdag halve dag werken, en dan eindelijk een kleine 2 weken vrij.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kijk dat doe je beter.
Ik moet nog beginnen.
Kom net onder de douche vandaan. Had schijt aan op tijd aanwezig te zijn![]()
toch nog maar 3 weekjes afzien![]()
verhuizen ging je toch ofzo ?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en morgen, maandag en dinsdag halve dag werken, en dan eindelijk een kleine 2 weken vrij.
Echt even zin in.
Ik wilde al zeggen, heb je gisteren helemaal niet gezien hierquote:Op donderdag 9 november 2006 09:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kijk dat doe je beter.
Ik moet nog beginnen.
Kom net onder de douche vandaan. Had schijt aan op tijd aanwezig te zijn![]()
toch nog maar 3 weekjes afzien![]()
nee, gisteren zelfs niet eens goedemorgen kunnen zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, heb je gisteren helemaal niet gezien hier. Maar goed dat je je contract al gekregen hebt, natuurlijk laat je 't versloffen, wie doet dat niet
Het was gister best koud 's ochtends ja, en hoe kan het nou dat je je sleutels hebt laten liggen, kon je nog wel in je kamer/huisje?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee, gisteren zelfs niet eens goedemorgen kunnen zeggen![]()
En dan te bedenken dat ik een half uur in de kou moest wachten omdat ik dacht dat er file zou staan die er natuurlijk niet was. En ik zo dom ben geweest om mijn sleutels in de winkel te laten liggen waardoor ik mezelf niet binnen kon laten.
maar dat is allemaal bijna verledentijd he
Tsja, ze moeten maar een advertentie zetten als vacature toch?quote:versloffen. Tjah iedereen doet dat idd wel. Maar voor nu heb ik nog wel een beetje verantwoordelijkheidsgevoel.
Kweet dat wanneer ik weg ben daar dat ze wel met een probleem zitten. Dus zal het niet veel groter maken voor ze![]()
maar voor nu spring ik mijn autootje in om een bestellijstje te fabriceren.
Dus als iemand nog wat wilt hebben lees ik het zo wel ff
Niet véél?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:40 schreef tirannetje24 het volgende:
Kweet dat wanneer ik weg ben daar dat ze wel met een probleem zitten. Dus zal het niet veel groter maken voor ze![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
verhuizen ging je toch ofzo ?
Nee, het waren de sleutels van de winkel die ik in de winkel had laten liggen. Dus kon niet lekker warm binnen wachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was gister best koud 's ochtends ja, en hoe kan het nou dat je je sleutels hebt laten liggen, kon je nog wel in je kamer/huisje?
Ik heb 't ook wel eens gehad; bleken mijn sleutels nog in de deur te zitten van mijn kamer *oeps*
[..]
Tsja, ze moeten maar een advertentie zetten als vacature toch?Het is voor een werknemer veel makkelijker geworden om van baan te wisselen, en zolang de markt ook genoeg vacatures heeft, is het alleen maar makkelijker
nee, beetje maar. Als ik het heel groot wil maken moet ik het laatste weekend van november ziek zijn of niet gaan werken ofzo.quote:
nou ja moet je gaan klussen.quote:
een hele nacht buiten laten hangen is inderdaad niet echt slim neequote:Op donderdag 9 november 2006 10:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nee, het waren de sleutels van de winkel die ik in de winkel had laten liggen. Dus kon niet lekker warm binnen wachten.
Toen maar ff wezen shoppen bij de hema enzo.
Sleutels van mijn huisje heb ik 1 keer buiten laten hangen een hele nacht en sinds dien let ik goed op waar ik mijn sleutels laat. Ben daar altijd beetje paranoia in. Net ls in een aantal andere dingen.![]()
Dat is dubbel auw voor de winkel/bedrijf waar je nu werktquote:Ow ja, we werken hier al sinds augustus onderbezet. Dus een keer goed voelen kan voor hun geen kwaad. Zo goed betalen ze niet. Wat resulteert in personeel wat er niet hun bed voor uitkomt.
Maar per 1 dec. vertrekken 2 fulltime medewerkers. Ik en een collega. En daar draaide de winkel min of meer op. Dus tjah ik hoop voor ze dat het allemaal gaat lukken.
Geen wensen voor een bestellinkje ??![]()
tjah. Kheb liever geen vreemde mannen/vrouwen over de vloer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
een hele nacht buiten laten hangen is inderdaad niet echt slim nee. Stel je voor dat een inbreker het had gezien
[..]
Dat is dubbel auw voor de winkel/bedrijf waar je nu werkt
Bestelling van wat?
Verhuizen is op zich best wel tof maar ik heb het inmiddels te vaak gedaan. Over een jaartje of 5 doe ik het nog wel een keer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou ja moet je gaan klussen.
Is weer niet mijn hobby.
Ik wil hooguit nog 2 keer verhuizen. Liever zelfs 1 keer.
maar bij 2x is het op korte termijn groter wonen en over een paar jaar gelukkig getrouwd samenwonen ofzo.
Kheb een hekel aan verhuizen en klussen.
Ik huur er wel mensen voor in ofzo die dat voor me doen![]()
Dat is dan wel binnen Utrecht uiteraard, dus minder erg.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Verhuizen is op zich best wel tof maar ik heb het inmiddels te vaak gedaan. Over een jaartje of 5 doe ik het nog wel een keer.
als je er eenmaal gezellig en gesettled in zit is het idd wel leuk.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Verhuizen is op zich best wel tof maar ik heb het inmiddels te vaak gedaan. Over een jaartje of 5 doe ik het nog wel een keer.
Dit in tegenstelling tot de situatie waar de baas maar zo rare ongefundeerde afspraken maakt en vervolgens denkt dat zijn personeel het wel oplost zoals hierquote:Op donderdag 9 november 2006 11:02 schreef tirannetje24 het volgende:
Vandaag toch maar niet hard werken. mIsschien leren ze dan eens dat ze moeten luisteren naar de baasipv eigen afspraken maken en dan vervolgens denken dat de baas het wel oplost.
hehe, dat lijkt me ook kut.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de situatie waar de baas maar zo rare ongefundeerde afspraken maakt en vervolgens denkt dat zijn personeel het wel oplost zoals hier.
Inderdaad. Wij noemen het werk.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehe, dat lijkt me ook kut.
het inrichten is leukquote:Op donderdag 9 november 2006 11:03 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
als je er eenmaal gezellig en gesettled in zit is het idd wel leuk.
Vooral de finishing touch.
Maar het schilderen etc nee dank je. 1 muur misschien ofzo.
Ik ga wel winkelen voor de inrichting![]()
haha, ja ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het inrichten is leuk. ik heb m'n toekomstige huis al helemaal ingericht.
Is er ergens een prijslijst te vinden? Zonder prijzen kan ik niets zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Tjah wat wil je hebben. Inkt, computers, notebooks, schermen ach alles wat in of bij een computer past kan ik bestellen.
Care to share?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Kheb mijn toekomstige leven al helemaal ingericht![]()
Hoe kleur jij bij de gordijnen? En de His and Hers handdoeken?quote:
Op welke verdieping zet je Orlando neer?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het inrichten is leuk. ik heb m'n toekomstige huis al helemaal ingericht.
sure, wat wil je allemaal weten ?quote:
Dat is ook echt een slecht ideequote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef tirannetje24 het volgende:
Dan moet ik wel buiten Fok! opzoek![]()
ja hoor, op internet zijn ze wel te vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er ergens een prijslijst te vinden? Zonder prijzen kan ik niets zeggen
echt wel, Fok! voelt zoooo vertrouwdquote:Op donderdag 9 november 2006 11:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook echt een slecht idee.
Jij kan ons dat ook vast wel vertellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja hoor, op internet zijn ze wel te vinden![]()
tirannetjes zijn heel duur. Maar een goede in naturabetaling bij tirannetje zelf is wel speciaal geprijsd.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kan ons dat ook vast wel vertellen.
Wat kost een tirannetje in cadeauverpakking? En is er quantumkorting voor de kerstpakketten beschikbaar?
In mn profiel staan allerlei manieren om het er eens rustig in kleiner publiek over te hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ben wel bang dat als ik het hier prijsgeef ik natuurlijk weer een kleinere keuzegroep van mannen creeer om dat irl mee te delen.
gezellig.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef webspider het volgende:
[..]
In mn profiel staan allerlei manieren om het er eens rustig in kleiner publiek over te hebben
auch.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
Iets met voetballen en een ziekenhuis. Ongeveer in die volgorde.
Ik doe mee!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:53 schreef tirannetje24 het volgende:
dit wordt weer typisch zo een dagje van niet echt een hoge productiviteit....
hier is ook bijna niemand.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:31 schreef Q. het volgende:
Het is hier wel een relaxted dagje, er is bijna niemand.
ik wil ook op vakantie!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef Q. het volgende:
De helft van de afdeling is met elkaar op vakantie, lekker rustig dus..
in de kelder. aan wat kettingen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Op welke verdieping zet je Orlando neer?
Ik ga morgen op vakantie naar Utrecht.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil ook op vakantie!!!
wie gaat er mee ?
Gezellig.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie naar Utrecht.
Waar gaan we heen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wie gaat er mee ?
Je gaat hem laten verhongeren?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in de kelder. aan wat kettingen.
Tsk, nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie naar Utrecht.
Ik heb een heel mooi groot hotelquote:
Gezellig. Hoe laat zal ik langs komen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi groot hotel. Ligging is wat minder en ik heb Surinaamse buren die in de schuur koken, maar een AH en station op loopafstand
.
Okee, boek jij de tickets, dan pak ik mijn tas vast.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil al heel lang naar New York.
Maar heb al 2 x af moeten blazen.
Ik wil ook naar NYquote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil al heel lang naar New York.
Maar heb al 2 x af moeten blazen.
Dat verklaart een boel.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m'n ouders laten me niet in m'n eentje naar een wildvreemde gaan in een vreemde stad.
Dinsdag om 5 uur. Dan ben ik spinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig. Hoe laat zal ik langs komen?
ik wil wel meequote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar NY. Ben zelfs uitgenodigd voor de verjaardag van iemand die ik al heel lang via Internet ken
die op een uur afstand van Manhattan woont
. Maar die kutvlucht is zo duur en o, ja, m'n ouders laten me niet in m'n eentje naar een wildvreemde gaan in een vreemde stad.
sure,quote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, boek jij de tickets, dan pak ik mijn tas vast.
Je krijgt een tientje.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
sure,
maak je ff wat geld over
Is 2000 euro genoeg?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
sure,
maak je ff wat geld over
*crash*quote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar NY. Ben zelfs uitgenodigd voor de verjaardag van iemand die ik al heel lang via Internet ken
die op een uur afstand van Manhattan woont
. Maar die kutvlucht is zo duur en o, ja, m'n ouders laten me niet in m'n eentje naar een wildvreemde gaan in een vreemde stad.
Alsof ik dat nog had.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*crash*
Dat is het geluid van Q.'s hoop na het lezen van deze reactie.
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*crash*
Dat is het geluid van Q.'s hoop na het lezen van deze reactie.
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...
Ben je al verliefd CL?
Haar vriendin kent Orlando?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...
Ben je al verliefd CL?
Je zit nu op hetzelfde kennisniveau als de rest. Ik hoop dat CL d'r antwoord enige verlichting brengt...quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef Dickies het volgende:
Frank Zappa (Broadway the hard way) - Dickie's such an assholequote:One 'n one is eleven!
Two 'n two is twenty-two!
Won't somebody kindly tell me,
What's the government is tryin' t' do...
Dickie's just to tricky
For a chump like me to use
You take that sub-committee seriously, boy
You could get a seizure from the evenin' news
Millions 'n millions of dollars...
Much as he might need...
He could open up a chain of motels, people
On the highway, yes indeed!
Quadrafonic desperation!
Just might be some confinement loaf all up under your bed
If you just might pinch a little loaf in your slumber
The FBI gonna get your number
THE FBI
GONNA GET YOUR NUMBER
THE FBI
GONNA GET YOUR NUMBER
etc.
Tryin' not to worry
Tryin' not to care
But you know, I get delighted
When that soup goes over there
Can't have no private conversation
Nowhere
In the USA
Can't wait 'til the rest of the people all over the the world
Find out their government
Is just the same ol' way
Every day...
The gangster stepped right up,
'N kissed him on the lips good-bye
Made him a cocksucker by proxy, yes he did,
An' he didn't even bat an eye!
The man in the White House -- oooh!
He's got a conscience black as sin!
There's just one thing I wanna know --
How'd that asshole ever manage to get in?
Geyl.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Frank Zappa (Broadway the hard way) - Dickie's such an asshole
Zelfs Frank Zappa heeft een nummer over je gemaakt.
Zon. Strand. cocktails. Ik meld me aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wie gaat er mee ?
Kweenie, ik heb hem niet ontmoet en we zijn ook gestopt met het sturen van sms'jesquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je al verliefd CL?
Je sopt al bij de gedachte aan Q. ?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb hem niet ontmoet en we zijn ook gestopt met het sturen van sms'jes. Ik ben niet echt in de stemming lijkt 't
.
Ik heb hem even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Zon. Strand. cocktails en een vrijgezelle chick. Ik meld me aan.
Hoe typisch.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb hem niet ontmoet en we zijn ook gestopt met het sturen van sms'jes. Ik ben niet echt in de stemming lijkt 't
.
1 maar?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb hem even verbeterd voor je.
Ik denk niet dat m'n vriendin vrijgezel isquote:Op donderdag 9 november 2006 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt er al 1, er is over nagedacht dickje.
Ik heb ook zo'n vriendin. Jarenlang zelfs draaien die al om elkaar heenquote:
Je gedachten zijn gewoon al bij Q...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Jij bent een goede reden waarom bigamie voor mij gelegaliseerd mag worden...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
De leukste mannen zijn toch bezet. Prima reden om vrijgezel te blijven.
Hey !quote:Op donderdag 9 november 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
De leukste mannen zijn toch bezet.
Die had ik liever in de Playboy gezien danquote:
Met man ook nog toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik liever in de Playboy gezien danHeleen van Rooyen
En terecht uiteraard: ik ben ook zoooo tof.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gedachten zijn gewoon al bij Q...
Want jouw eeuwige liefde voor Twist laat zich tegenhouden door iets onbetekends als de wet?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een goede reden waarom bigamie voor mij gelegaliseerd mag worden...
En wat vindt Hime daarvan?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een goede reden waarom bigamie voor mij gelegaliseerd mag worden...
Ik zou toch niet willen dat anderen slecht over mij denken omdat ik dingen tegen de wet in doe...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want jouw eeuwige liefde voor Twist laat zich tegenhouden door iets onbetekends als de wet?.
Die kan het ook wel op jou, vermoed ik zo!quote:
Staat een interview in de Metro over henquote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik liever in de Playboy gezien danHeleen van Rooyen
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb hem even verbeterd voor je.
En al Hime, jij en ik nou gewoon onze bek erover houden...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen dat anderen slecht over mij denken omdat ik dingen tegen de wet in doe...![]()
Sydney!quote:
Nou gaan mijn eierstokken ook wel wapperen hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan het ook wel op jou, vermoed ik zo!
Dan komt het helemaal goed...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En al Hime, jij en ik nou gewoon onze bek erover houden...
... bezig met content verzamelen voor de webpagina van je opleiding?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef Dickies het volgende:
Duidelijk dat ik weer eens op school zit.
Dat is een kwestie van even naar de badkamer rennen.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed...
Ligt je tandenborstel al klaar? Dan kun je zo met Hime mee terug reizen vanavond!
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... bezig met content verzamelen voor de webpagina van je opleiding?
Half 10 vanavond op station Lunetten!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van even naar de badkamer rennen.
Je denkt niet dat een bed comfortabeler is? En vooral meer privacy biedt?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Half 10 vanavond op station Lunetten!
Ik ben wel blij met m'n kleine badkamer, dat scheelt weer schoonmaken. Ik heb echter zo'n vermoeden dat daar binnenkort een interieurverzorgster voor gaat komen. Huishouden...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja.. badkamer, badkamer. Zeg maar dat hok naast de 'keuken'.
De pauperversie van een badkamer dus, zoals het hoort.
Lijn 10. Of 20. Of zoiets.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik helemaal naar Lunetten?!?!(niet dat dat niet de wijk naast deze is ofzo hoor
)
Misschien kickt Airwin er wel op dat er wat Turkjes en Marokkanen toe staan te kijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat een bed comfortabeler is? En vooral meer privacy biedt?
Het is niet voor mij op dat moment. Omstreeks dat tijdstip sta ik on Ahoy naarquote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat een bed comfortabeler is? En vooral meer privacy biedt?
Je ziet, ik ben zelf geeneens thuis vanavond!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verwachtte wel een limo voor de deur ofzo voor zo een heugelijke gebeurtenis. Pfff.
Slecht hoor. Je doet wel aan ochtendseks? Want anders blijf ik wel gewoon thuis enzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet, ik ben zelf geeneens thuis vanavond!
Tool is zwaar overrated.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor mij op dat moment. Omstreeks dat tijdstip sta ik on Ahoy naarTool
te kijken en te luisteren!
Ik kom midden in de nacht thuis en dan maak ik je gewoon wakker om de relatie te consumeren... Ik doe alleen maar aan altijdsex...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slecht hoor. Je doet wel aan ochtendseks? Want anders blijf ik wel gewoon thuis enzo.
Doei.
Ik slaap toch al slecht, dus who cares.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom midden in de nacht thuis en dan maak ik je gewoon wakker om de relatie te consumeren... Ik doe alleen maar aan altijdsex...
Als je dat in New York kunt vinden ben je welkomquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Zon. Strand. cocktails. Ik meld me aan.
Jij vindt 't zwaar overrated bedoel je. Ik vind het leuk, net zoals ik een heleboel meer bands leuk vind.quote:
Ik ben niet de enige die het zwaar overrated vind.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vindt 't zwaar overrated bedoel je. Ik vind het leuk, net zoals ik een heleboel meer bands leuk vind.
Dan is dat afgesproken...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik slaap toch al slecht, dus who cares.
Of eerst tandenpoetsen. Maar goed, vriending wilt sowieso eigenlijk nooit 's morgens.quote:
Ow, dan pas ik mijn mening ook maar aan, want ik ga altijd mee met de meerderheid...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het zwaar overrated vind.
nou je mag vast eerder dan 21u.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
Ik wilde vroeg naar huis gaan maar ik heb zo nog een stomme vergadering. Stom!
Ha, een Tooltopicquote:Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het zwaar overrated vind.
Ik had jou nou niet onder de lezende mensen ingedeeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Dickies het volgende:
Ik ga toch maar weg. Even naar Donner. Kijken voor een sjiek boek
Nee, geen kerst is het lekkerst. Gewoon twee extra vrije dagen die niet op een effectieve zondag vallenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Kerst alleen is toch het lekkerst.
Bleeeegh, ik denk dat ik om 16:30 wel naar huis mag.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou je mag vast eerder dan 21u.
Ik moet officieel tot 21u. Maar kheb er een beetje schijt aan denk ik vandaag![]()
kerst is het allerleukste feest van allemaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Kerst alleen is toch het lekkerst.
Laten we reëel zijn, Tool is gewoon een goedkope kopie van King Crimson natuurlijk..quote:
Je bedoelt die band die je op je harde schijf hebt staan om te voorkomen dat je ruimte had voor meer Toolbootlegs?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we reëel zijn, Tool is gewoon een goedkope kopie van King Crimson natuurlijk..
Precies!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt die band die je op je harde schijf hebt staan om te voorkomen dat je ruimte had voor meer Toolbootlegs?
Dat is je uiteraard gegund, maar waarom kunnen mensen dat niet regelen zonder dat het hele openbare leven ontwricht wordt? Waarom kunnen mensen die dat graag willen niet gewoon een paar vakantiedagen opnemen half december?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kerst is het allerleukste feest van allemaal.
Lekker romantisch voor de open haard op een tijgervelletje met je leukste vriendje/mannetje die je hebt onder het genot van een glaasje wijn en lekkere sex in een berghut tussen de sneeuw![]()
En aan mij denken.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef CherryLips het volgende:
kerst: film kijken op de bank, teveel chocola eten, me irriteren aan familie en me vervelen en hopen dat het weer snel voorbij is.
Die band die je nog steeds moest luisteren (en uiteraard niet vandaag, want vandaag staat in het teken van Tool)?quote:
haha, tjah dat is ook een optie. EN of het voor mij nou rond kerst is of er net voor of net na boeit me weinig. Het blijft net zo romantisch.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is je uiteraard gegund, maar waarom kunnen mensen dat niet regelen zonder dat het hele openbare leven ontwricht wordt? Waarom kunnen mensen die dat graag willen niet gewoon een paar vakantiedagen opnemen half december?
Laat ik nu vermoeden dat ook dat niet gebonden is aan kerst, maar slechts een jaarlijks gelukkig toeval isquote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef tirannetje24 het volgende:
* tirannetje24 houdt wel van kadootjes
2 jaarlijks.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik nu vermoeden dat ook dat niet gebonden is aan kerst, maar slechts een jaarlijks gelukkig toeval is.
Hebberdquote:
Oh jaquote:Ik schijn ook nog 1x per jaar jarig te zijn.
Na een paar keer luisteren heb ik het nog niet verwijderd. Het blijft aan te horen... De afgelopen weken heb ik inderdaad wat meer Tool geluisterd ja. Ik wil natuurlijk wel mee kunnen doen in de vaste Aenima sing-a-long die Maynard James Keanan iedere keer doet tijdens een concert!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die band die je nog steeds moest luisteren (en uiteraard niet vandaag, want vandaag staat in het teken van Tool)?
Een perfecte ATM kandidaat hoor ik al!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
voor kadootjes doe ik heeeeeel veel![]()
Ik kom voor die afkorting op twee betekenissen en ik hoop (op een zedelijk openbaar forum als dit) dat van die twee Automated Telling Machine dichter in de buurt komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een perfecte ATM kandidaat hoor ik al!
Hopen, dat doen gelovigen iedere zondag in de kerk... En geef toe, het is een kleine inspanning om te verrichten als er leuke cadeautjes tegenover staan!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom voor die afkorting op twee betekenissen en ik hoop (op een zedelijk openbaar forum als dit) dat van die twee Automated Telling Machine dichter in de buurt komt.
ik kom er nog niet op eentjequote:Op donderdag 9 november 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom voor die afkorting op twee betekenissen en ik hoop (op een zedelijk openbaar forum als dit) dat van die twee Automated Telling Machine dichter in de buurt komt.
Ok, het is niet degene die Litpho al heeft verklapt!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:53 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kom er nog niet op eentje![]()
help me eens een handje plzzz
Leg haar nou geen oplossingen in de mondquote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, het is niet degene die Litpho al heeft verklapt!
nou verklap jij de ander dan eensquote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar geen ster in zulk soort dingen!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg haar nou geen oplossingen in de mond.
Dat je King Crimson kent geeft je alleen al wat meer respect. Maar de plezier is je gegund hoor. Jij moet tussen die stinkende kut alto's van 14 staan.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we reëel zijn, Tool is gewoon een goedkope kopie van King Crimson natuurlijk..
Ik was in mei in de HMH bij Tool en geloof me, ik was één van de jongeren daar met mijn dertig jaar...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je King Crimson kent geeft je alleen al wat meer respect. Maar de plezier is je gegund hoor. Jij moet tussen die stinkende kut alto's van 14 staan.
Oh, de alto's hadden geen geld.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was in mei in de HMH bij Tool en geloof me, ik was één van de jongeren daar met mijn dertig jaar...
Association of Teachers of Mathematics?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Association of Teachers of Mathematics?
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die seksueel getinte afkorting zal het vast niet zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, nu kan ik het gewoon niet eens meer volgen.![]()
leg nou eens ff uihuit.
Zou ze Engels kunnen?quote:
Ik ga het niet meer uitspellen hoor. Ja, ik kwam plaatjes tegen die meer direct to the point waren maar dan is ze zeker geschoktquote:
nouhou....quote:
ik ben niet zo snel geshokeerd. Alleen heeeeel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer uitspellen hoor. Ja, ik kwam plaatjes tegen die meer direct to the point waren maar dan is ze zeker geschokt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nouhou....
ok ik kom tot
ass to maar die M kan ik niet plaatsen. Geef eens een beter plaatje pvd
gelukkig klikte ik op de link zonder dat er collega's om me heen stondenquote:
Niks, ik stelde voor dat dat vast tot de mogelijkheden zou behoren als er cadeautjes tegenover zouden staan!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gelukkig klikte ik op de link zonder dat er collega's om me heen stonden![]()
maar ok. Tjah uhm. Ach wat wilden jullie weten ?
als het hele mooie, grote, dure, bruikbare, leuke, kado's zijn wil ik er misschien over nadenkenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik stelde voor dat dat vast tot de mogelijkheden zou behoren als er cadeautjes tegenover zouden staan!
Als het zo moet dan zoek je maar een leuke loverboy uit!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
als het hele mooie, grote, dure, bruikbare, leuke, kado's zijn wil ik er misschien over nadenken![]()
Welkom Dickies!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zo moet dan zoek je maar een leuke loverboy uit!
ken je nog iemand ?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zo moet dan zoek je maar een leuke loverboy uit!
Hebbert...quote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
als het hele mooie, grote, dure, bruikbare, leuke, kado's zijn wil ik er misschien over nadenken![]()
GMTAquote:
vertelquote:Op donderdag 9 november 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah... ik kun je wel wat pointers geven.
Pointers?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah... ik kun je wel wat pointers geven.
Ik zie dat wij een gezonde non-materialistische wereldvisie delenquote:
Voor wie is dat dan nu interessant?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Wanneer ging je nu een foto van je schoenencollectie posten?
Ons.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voor wie is dat dan nu interessant?![]()
Geen idee. Ik kan me herinneren dat er in het verleden verzoekjes toe geweest zijn, maar ik kan me de motivatie (als die er al was) zo snel even niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voor wie is dat dan nu interessant?![]()
Geloof me.. ergens voelde ik wel welke kant je op wou..quote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me herinneren dat er in het verleden verzoekjes toe geweest zijn, maar ik kan me de motivatie (als die er al was) zo snel even niet voor de geest halen.
Daarnaast was dit uiteraard slechts een goedkope poging tot het creëren van contrast, die blijkbaar jammerlijk gefaald heeft.
*kras*.
Je hebt mijn complexe kwade meesterplan doorzien? Maar hoe?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me.. ergens voelde ik wel welke kant je op wou..
Ah, gepareerd door een eigen kwaad meesterplanquote:Maar ik negeerde het opzettelijk...![]()
dank jequote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
Sterkte Sara.
Ik zit bijna hier duimen te draaien. Hoe saai is datquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Q. het volgende:
Godsamme wat was dat een enorm saaie vergadering.
Doordat ik inmiddels weet hoe slim jij bent.. en dat jij zo'n opmerking niet zonder achterliggende gedachte plaatst...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:10 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Je hebt mijn complexe kwade meesterplan doorzien? Maar hoe?.
Sterktequote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef webspider het volgende:
Goed ... tijd voor eten en daarna eens wat werk uitvoeren voor een klant. Tot like .. vroeg in de morgen
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doordat ik inmiddels weet hoe slim jij bent.. en dat jij zo'n opmerking niet zonder achterliggende gedachte plaatst...
Veel succes, en dat na kantoortijdquote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef webspider het volgende:
Goed ... tijd voor eten en daarna eens wat werk uitvoeren voor een klant. Tot like .. vroeg in de morgen
staat daar het bier?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Q. het volgende:
3e kartonnen doos van links.
Fout nixxx, heet fout.quote:
kachel wat hoger zettenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:16 schreef Ynske het volgende:
zo thuis, eten erbij en lekker onder de deken
*brrrr* heb t koud
of zoek een warme ventquote:
zo ben ikquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef Frezer het volgende:
Snoepies!.
[..]
Fout nixxx, heet fout..
dies werkenquote:
dekens erbij en vroeg gaan slapenquote:
dan is het niet Q.quote:
Heeft Nixxx zich vergrepen aan CL?quote:
ik greep in Q.'s doos ja.. maar ik was alleen maar op zoek naar bier.. een nobele queeste al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Nixxx zich vergrepen aan CL?![]()
In Q.'s doos.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik greep in Q.'s doos ja.. maar ik was alleen maar op zoek naar bier.. een nobele queeste al zeg ik het zelf
niet alleen voor dickies, maar ook voor oversightquote:
Wie weet dat niet,quote:
quote:
Ik snap meer dan ik had gewildquote:
Half tien op Lunetten was het toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar heb je best kans op dat je daar een gewillige Q. vind die dingen met je wilt doen.
Ik snap het nu, waardoor ik het rare beeld dat ik voor ogen had gelukkig kan vergeten.quote:
the curse of intellectquote:
ik ontken elke betrokkenheidquote:
Dat is de eerste stap op weg naar een bekentenis.quote:
mooi dan kan ik rustig gaan poepenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap op weg naar een bekentenis.![]()
Maar vooralsnog zie ik Q. als hoofdverdachte.![]()
Ik was toch al niet van plan om je tot op het toilet te schaduwen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi dan kan ik rustig gaan poepen
Ik ook. Meer dan dat zelfsquote:
Right now your job is eating these donutsquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
i dont know nuttin' ya copper!
Ik heb geen zin om terug te lezen in het vorige topic, dus ik geloof je op je woord.quote:
Zo zien wij dat graag.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen in het vorige topic, dus ik geloof je op je woord.
Wie is geband?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo zien wij dat graag.
Als je trouwens eens in een blauwe maandag een keer een topicreport maakt is het ook wel prettig dat er een paar uur later een ban op volgt.
Zo zien wij dat graag.
poeperd?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo zien wij dat graag.
Als je trouwens eens in een blauwe maandag een keer een topicreport maakt is het ook wel prettig dat er een paar uur later een ban op volgt.
Zo zien wij dat graag.
Koter die alleen maar een beetje zijn persoonlijke variant van De Tourette uit liep te dragen in POL. Die paar keer per jaar dat ik daar kom wil ik wel beschaafde conversatie kunnen voeren natuurlijkquote:
Die ken ik niet, hoewel ik toch redelijk vaak in POL kom.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Koter die alleen maar een beetje zijn persoonlijke variant van De Tourette uit liep te dragen in POL. Die paar keer per jaar dat ik daar kom wil ik wel beschaafde conversatie kunnen voeren natuurlijk.
Nee, de grootste idioten in POL, zoals Meki en Martijn77, worden gespaard.quote:
Of gemod. En dan is Martijn77 nog niet de ergste.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, de grootste idioten in POL, zoals Meki en Martijn77, worden gespaard.
In CUL misschien niet, maar in POL post hij echt buitengewoon stompzinnig.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of gemod. En dan is Martijn77 nog niet de ergste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |