staat daar het bier?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Q. het volgende:
3e kartonnen doos van links.
Fout nixxx, heet fout.quote:
kachel wat hoger zettenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:16 schreef Ynske het volgende:
zo thuis, eten erbij en lekker onder de deken
*brrrr* heb t koud
of zoek een warme ventquote:
zo ben ikquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef Frezer het volgende:
Snoepies!.
[..]
Fout nixxx, heet fout..
dies werkenquote:
dekens erbij en vroeg gaan slapenquote:
dan is het niet Q.quote:
Heeft Nixxx zich vergrepen aan CL?quote:
ik greep in Q.'s doos ja.. maar ik was alleen maar op zoek naar bier.. een nobele queeste al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Nixxx zich vergrepen aan CL?![]()
In Q.'s doos.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik greep in Q.'s doos ja.. maar ik was alleen maar op zoek naar bier.. een nobele queeste al zeg ik het zelf
niet alleen voor dickies, maar ook voor oversightquote:
Wie weet dat niet,quote:
quote:
Ik snap meer dan ik had gewildquote:
Half tien op Lunetten was het toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar heb je best kans op dat je daar een gewillige Q. vind die dingen met je wilt doen.
Ik snap het nu, waardoor ik het rare beeld dat ik voor ogen had gelukkig kan vergeten.quote:
the curse of intellectquote:
ik ontken elke betrokkenheidquote:
Dat is de eerste stap op weg naar een bekentenis.quote:
mooi dan kan ik rustig gaan poepenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap op weg naar een bekentenis.![]()
Maar vooralsnog zie ik Q. als hoofdverdachte.![]()
Ik was toch al niet van plan om je tot op het toilet te schaduwen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi dan kan ik rustig gaan poepen
Ik ook. Meer dan dat zelfsquote:
Right now your job is eating these donutsquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
i dont know nuttin' ya copper!
Ik heb geen zin om terug te lezen in het vorige topic, dus ik geloof je op je woord.quote:
Zo zien wij dat graag.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen in het vorige topic, dus ik geloof je op je woord.
Wie is geband?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo zien wij dat graag.
Als je trouwens eens in een blauwe maandag een keer een topicreport maakt is het ook wel prettig dat er een paar uur later een ban op volgt.
Zo zien wij dat graag.
poeperd?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo zien wij dat graag.
Als je trouwens eens in een blauwe maandag een keer een topicreport maakt is het ook wel prettig dat er een paar uur later een ban op volgt.
Zo zien wij dat graag.
Koter die alleen maar een beetje zijn persoonlijke variant van De Tourette uit liep te dragen in POL. Die paar keer per jaar dat ik daar kom wil ik wel beschaafde conversatie kunnen voeren natuurlijkquote:
Die ken ik niet, hoewel ik toch redelijk vaak in POL kom.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Koter die alleen maar een beetje zijn persoonlijke variant van De Tourette uit liep te dragen in POL. Die paar keer per jaar dat ik daar kom wil ik wel beschaafde conversatie kunnen voeren natuurlijk.
Nee, de grootste idioten in POL, zoals Meki en Martijn77, worden gespaard.quote:
Of gemod. En dan is Martijn77 nog niet de ergste.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, de grootste idioten in POL, zoals Meki en Martijn77, worden gespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |