Je ziet, ik ben zelf geeneens thuis vanavond!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verwachtte wel een limo voor de deur ofzo voor zo een heugelijke gebeurtenis. Pfff.
Slecht hoor. Je doet wel aan ochtendseks? Want anders blijf ik wel gewoon thuis enzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet, ik ben zelf geeneens thuis vanavond!
Tool is zwaar overrated.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor mij op dat moment. Omstreeks dat tijdstip sta ik on Ahoy naarTool
te kijken en te luisteren!
Ik kom midden in de nacht thuis en dan maak ik je gewoon wakker om de relatie te consumeren... Ik doe alleen maar aan altijdsex...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slecht hoor. Je doet wel aan ochtendseks? Want anders blijf ik wel gewoon thuis enzo.
Doei.
Ik slaap toch al slecht, dus who cares.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom midden in de nacht thuis en dan maak ik je gewoon wakker om de relatie te consumeren... Ik doe alleen maar aan altijdsex...
Als je dat in New York kunt vinden ben je welkomquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Zon. Strand. cocktails. Ik meld me aan.
Jij vindt 't zwaar overrated bedoel je. Ik vind het leuk, net zoals ik een heleboel meer bands leuk vind.quote:
Ik ben niet de enige die het zwaar overrated vind.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vindt 't zwaar overrated bedoel je. Ik vind het leuk, net zoals ik een heleboel meer bands leuk vind.
Dan is dat afgesproken...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik slaap toch al slecht, dus who cares.
Of eerst tandenpoetsen. Maar goed, vriending wilt sowieso eigenlijk nooit 's morgens.quote:
Ow, dan pas ik mijn mening ook maar aan, want ik ga altijd mee met de meerderheid...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het zwaar overrated vind.
nou je mag vast eerder dan 21u.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
Ik wilde vroeg naar huis gaan maar ik heb zo nog een stomme vergadering. Stom!
Ha, een Tooltopicquote:Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het zwaar overrated vind.
Ik had jou nou niet onder de lezende mensen ingedeeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Dickies het volgende:
Ik ga toch maar weg. Even naar Donner. Kijken voor een sjiek boek
Nee, geen kerst is het lekkerst. Gewoon twee extra vrije dagen die niet op een effectieve zondag vallenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Kerst alleen is toch het lekkerst.
Bleeeegh, ik denk dat ik om 16:30 wel naar huis mag.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou je mag vast eerder dan 21u.
Ik moet officieel tot 21u. Maar kheb er een beetje schijt aan denk ik vandaag![]()
kerst is het allerleukste feest van allemaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Kerst alleen is toch het lekkerst.
Laten we reëel zijn, Tool is gewoon een goedkope kopie van King Crimson natuurlijk..quote:
Je bedoelt die band die je op je harde schijf hebt staan om te voorkomen dat je ruimte had voor meer Toolbootlegs?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we reëel zijn, Tool is gewoon een goedkope kopie van King Crimson natuurlijk..
Precies!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt die band die je op je harde schijf hebt staan om te voorkomen dat je ruimte had voor meer Toolbootlegs?
Dat is je uiteraard gegund, maar waarom kunnen mensen dat niet regelen zonder dat het hele openbare leven ontwricht wordt? Waarom kunnen mensen die dat graag willen niet gewoon een paar vakantiedagen opnemen half december?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kerst is het allerleukste feest van allemaal.
Lekker romantisch voor de open haard op een tijgervelletje met je leukste vriendje/mannetje die je hebt onder het genot van een glaasje wijn en lekkere sex in een berghut tussen de sneeuw![]()
En aan mij denken.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef CherryLips het volgende:
kerst: film kijken op de bank, teveel chocola eten, me irriteren aan familie en me vervelen en hopen dat het weer snel voorbij is.
Die band die je nog steeds moest luisteren (en uiteraard niet vandaag, want vandaag staat in het teken van Tool)?quote:
haha, tjah dat is ook een optie. EN of het voor mij nou rond kerst is of er net voor of net na boeit me weinig. Het blijft net zo romantisch.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is je uiteraard gegund, maar waarom kunnen mensen dat niet regelen zonder dat het hele openbare leven ontwricht wordt? Waarom kunnen mensen die dat graag willen niet gewoon een paar vakantiedagen opnemen half december?
Laat ik nu vermoeden dat ook dat niet gebonden is aan kerst, maar slechts een jaarlijks gelukkig toeval isquote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef tirannetje24 het volgende:
* tirannetje24 houdt wel van kadootjes
2 jaarlijks.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik nu vermoeden dat ook dat niet gebonden is aan kerst, maar slechts een jaarlijks gelukkig toeval is.
Hebberdquote:
Oh jaquote:Ik schijn ook nog 1x per jaar jarig te zijn.
Na een paar keer luisteren heb ik het nog niet verwijderd. Het blijft aan te horen... De afgelopen weken heb ik inderdaad wat meer Tool geluisterd ja. Ik wil natuurlijk wel mee kunnen doen in de vaste Aenima sing-a-long die Maynard James Keanan iedere keer doet tijdens een concert!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die band die je nog steeds moest luisteren (en uiteraard niet vandaag, want vandaag staat in het teken van Tool)?
Een perfecte ATM kandidaat hoor ik al!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
voor kadootjes doe ik heeeeeel veel![]()
Ik kom voor die afkorting op twee betekenissen en ik hoop (op een zedelijk openbaar forum als dit) dat van die twee Automated Telling Machine dichter in de buurt komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een perfecte ATM kandidaat hoor ik al!
Hopen, dat doen gelovigen iedere zondag in de kerk... En geef toe, het is een kleine inspanning om te verrichten als er leuke cadeautjes tegenover staan!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom voor die afkorting op twee betekenissen en ik hoop (op een zedelijk openbaar forum als dit) dat van die twee Automated Telling Machine dichter in de buurt komt.
ik kom er nog niet op eentjequote:Op donderdag 9 november 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom voor die afkorting op twee betekenissen en ik hoop (op een zedelijk openbaar forum als dit) dat van die twee Automated Telling Machine dichter in de buurt komt.
Ok, het is niet degene die Litpho al heeft verklapt!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:53 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kom er nog niet op eentje![]()
help me eens een handje plzzz
Leg haar nou geen oplossingen in de mondquote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, het is niet degene die Litpho al heeft verklapt!
nou verklap jij de ander dan eensquote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar geen ster in zulk soort dingen!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg haar nou geen oplossingen in de mond.
Dat je King Crimson kent geeft je alleen al wat meer respect. Maar de plezier is je gegund hoor. Jij moet tussen die stinkende kut alto's van 14 staan.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we reëel zijn, Tool is gewoon een goedkope kopie van King Crimson natuurlijk..
Ik was in mei in de HMH bij Tool en geloof me, ik was één van de jongeren daar met mijn dertig jaar...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je King Crimson kent geeft je alleen al wat meer respect. Maar de plezier is je gegund hoor. Jij moet tussen die stinkende kut alto's van 14 staan.
Oh, de alto's hadden geen geld.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was in mei in de HMH bij Tool en geloof me, ik was één van de jongeren daar met mijn dertig jaar...
Association of Teachers of Mathematics?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Association of Teachers of Mathematics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |