quote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef Dickies het volgende:
Frank Zappa (Broadway the hard way) - Dickie's such an assholequote:One 'n one is eleven!
Two 'n two is twenty-two!
Won't somebody kindly tell me,
What's the government is tryin' t' do...
Dickie's just to tricky
For a chump like me to use
You take that sub-committee seriously, boy
You could get a seizure from the evenin' news
Millions 'n millions of dollars...
Much as he might need...
He could open up a chain of motels, people
On the highway, yes indeed!
Quadrafonic desperation!
Just might be some confinement loaf all up under your bed
If you just might pinch a little loaf in your slumber
The FBI gonna get your number
THE FBI
GONNA GET YOUR NUMBER
THE FBI
GONNA GET YOUR NUMBER
etc.
Tryin' not to worry
Tryin' not to care
But you know, I get delighted
When that soup goes over there
Can't have no private conversation
Nowhere
In the USA
Can't wait 'til the rest of the people all over the the world
Find out their government
Is just the same ol' way
Every day...
The gangster stepped right up,
'N kissed him on the lips good-bye
Made him a cocksucker by proxy, yes he did,
An' he didn't even bat an eye!
The man in the White House -- oooh!
He's got a conscience black as sin!
There's just one thing I wanna know --
How'd that asshole ever manage to get in?
Geyl.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Frank Zappa (Broadway the hard way) - Dickie's such an asshole
Zelfs Frank Zappa heeft een nummer over je gemaakt.
Zon. Strand. cocktails. Ik meld me aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil ook op vakantie!!!
wie gaat er mee ?
Kweenie, ik heb hem niet ontmoet en we zijn ook gestopt met het sturen van sms'jesquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...
Ben je al verliefd CL?
Je sopt al bij de gedachte aan Q. ?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb hem niet ontmoet en we zijn ook gestopt met het sturen van sms'jes. Ik ben niet echt in de stemming lijkt 't
.
Ik heb hem even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Zon. Strand. cocktails en een vrijgezelle chick. Ik meld me aan.
Hoe typisch.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb hem niet ontmoet en we zijn ook gestopt met het sturen van sms'jes. Ik ben niet echt in de stemming lijkt 't
.
1 maar?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb hem even verbeterd voor je.
Ik denk niet dat m'n vriendin vrijgezel isquote:Op donderdag 9 november 2006 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt er al 1, er is over nagedacht dickje.
Ik heb ook zo'n vriendin. Jarenlang zelfs draaien die al om elkaar heenquote:
Je gedachten zijn gewoon al bij Q...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Jij bent een goede reden waarom bigamie voor mij gelegaliseerd mag worden...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
De leukste mannen zijn toch bezet. Prima reden om vrijgezel te blijven.
Hey !quote:Op donderdag 9 november 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
De leukste mannen zijn toch bezet.
Die had ik liever in de Playboy gezien danquote:
Met man ook nog toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik liever in de Playboy gezien danHeleen van Rooyen
En terecht uiteraard: ik ben ook zoooo tof.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gedachten zijn gewoon al bij Q...
Want jouw eeuwige liefde voor Twist laat zich tegenhouden door iets onbetekends als de wet?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een goede reden waarom bigamie voor mij gelegaliseerd mag worden...
En wat vindt Hime daarvan?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een goede reden waarom bigamie voor mij gelegaliseerd mag worden...
Ik zou toch niet willen dat anderen slecht over mij denken omdat ik dingen tegen de wet in doe...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want jouw eeuwige liefde voor Twist laat zich tegenhouden door iets onbetekends als de wet?.
Die kan het ook wel op jou, vermoed ik zo!quote:
Staat een interview in de Metro over henquote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik liever in de Playboy gezien danHeleen van Rooyen
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb hem even verbeterd voor je.
En al Hime, jij en ik nou gewoon onze bek erover houden...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen dat anderen slecht over mij denken omdat ik dingen tegen de wet in doe...![]()
Sydney!quote:
Nou gaan mijn eierstokken ook wel wapperen hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan het ook wel op jou, vermoed ik zo!
Dan komt het helemaal goed...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En al Hime, jij en ik nou gewoon onze bek erover houden...
... bezig met content verzamelen voor de webpagina van je opleiding?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef Dickies het volgende:
Duidelijk dat ik weer eens op school zit.
Dat is een kwestie van even naar de badkamer rennen.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed...
Ligt je tandenborstel al klaar? Dan kun je zo met Hime mee terug reizen vanavond!
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... bezig met content verzamelen voor de webpagina van je opleiding?
Half 10 vanavond op station Lunetten!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van even naar de badkamer rennen.
Je denkt niet dat een bed comfortabeler is? En vooral meer privacy biedt?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Half 10 vanavond op station Lunetten!
Ik ben wel blij met m'n kleine badkamer, dat scheelt weer schoonmaken. Ik heb echter zo'n vermoeden dat daar binnenkort een interieurverzorgster voor gaat komen. Huishouden...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja.. badkamer, badkamer. Zeg maar dat hok naast de 'keuken'.
De pauperversie van een badkamer dus, zoals het hoort.
Lijn 10. Of 20. Of zoiets.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik helemaal naar Lunetten?!?!(niet dat dat niet de wijk naast deze is ofzo hoor
)
Misschien kickt Airwin er wel op dat er wat Turkjes en Marokkanen toe staan te kijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat een bed comfortabeler is? En vooral meer privacy biedt?
Het is niet voor mij op dat moment. Omstreeks dat tijdstip sta ik on Ahoy naarquote:Op donderdag 9 november 2006 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat een bed comfortabeler is? En vooral meer privacy biedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |