sure, wat wil je allemaal weten ?quote:
Dat is ook echt een slecht ideequote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef tirannetje24 het volgende:
Dan moet ik wel buiten Fok! opzoek![]()
ja hoor, op internet zijn ze wel te vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er ergens een prijslijst te vinden? Zonder prijzen kan ik niets zeggen
echt wel, Fok! voelt zoooo vertrouwdquote:Op donderdag 9 november 2006 11:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook echt een slecht idee.
Jij kan ons dat ook vast wel vertellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja hoor, op internet zijn ze wel te vinden![]()
tirannetjes zijn heel duur. Maar een goede in naturabetaling bij tirannetje zelf is wel speciaal geprijsd.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kan ons dat ook vast wel vertellen.
Wat kost een tirannetje in cadeauverpakking? En is er quantumkorting voor de kerstpakketten beschikbaar?
In mn profiel staan allerlei manieren om het er eens rustig in kleiner publiek over te hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ben wel bang dat als ik het hier prijsgeef ik natuurlijk weer een kleinere keuzegroep van mannen creeer om dat irl mee te delen.
gezellig.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef webspider het volgende:
[..]
In mn profiel staan allerlei manieren om het er eens rustig in kleiner publiek over te hebben
auch.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
Iets met voetballen en een ziekenhuis. Ongeveer in die volgorde.
Ik doe mee!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:53 schreef tirannetje24 het volgende:
dit wordt weer typisch zo een dagje van niet echt een hoge productiviteit....
hier is ook bijna niemand.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:31 schreef Q. het volgende:
Het is hier wel een relaxted dagje, er is bijna niemand.
ik wil ook op vakantie!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef Q. het volgende:
De helft van de afdeling is met elkaar op vakantie, lekker rustig dus..
in de kelder. aan wat kettingen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Op welke verdieping zet je Orlando neer?
Ik ga morgen op vakantie naar Utrecht.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil ook op vakantie!!!
wie gaat er mee ?
Gezellig.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie naar Utrecht.
Waar gaan we heen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil ook op vakantie!!!
wie gaat er mee ?
Je gaat hem laten verhongeren?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in de kelder. aan wat kettingen.
Tsk, nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 9 november 2006 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie naar Utrecht.
Ik heb een heel mooi groot hotelquote:
Gezellig. Hoe laat zal ik langs komen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi groot hotel. Ligging is wat minder en ik heb Surinaamse buren die in de schuur koken, maar een AH en station op loopafstand
.
Okee, boek jij de tickets, dan pak ik mijn tas vast.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil al heel lang naar New York.
Maar heb al 2 x af moeten blazen.
Ik wil ook naar NYquote:Op donderdag 9 november 2006 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil al heel lang naar New York.
Maar heb al 2 x af moeten blazen.
Dat verklaart een boel.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m'n ouders laten me niet in m'n eentje naar een wildvreemde gaan in een vreemde stad.
Dinsdag om 5 uur. Dan ben ik spinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig. Hoe laat zal ik langs komen?
ik wil wel meequote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar NY. Ben zelfs uitgenodigd voor de verjaardag van iemand die ik al heel lang via Internet ken
die op een uur afstand van Manhattan woont
. Maar die kutvlucht is zo duur en o, ja, m'n ouders laten me niet in m'n eentje naar een wildvreemde gaan in een vreemde stad.
sure,quote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, boek jij de tickets, dan pak ik mijn tas vast.
Je krijgt een tientje.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
sure,
maak je ff wat geld over
Is 2000 euro genoeg?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
sure,
maak je ff wat geld over
*crash*quote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar NY. Ben zelfs uitgenodigd voor de verjaardag van iemand die ik al heel lang via Internet ken
die op een uur afstand van Manhattan woont
. Maar die kutvlucht is zo duur en o, ja, m'n ouders laten me niet in m'n eentje naar een wildvreemde gaan in een vreemde stad.
Alsof ik dat nog had.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*crash*
Dat is het geluid van Q.'s hoop na het lezen van deze reactie.
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*crash*
Dat is het geluid van Q.'s hoop na het lezen van deze reactie.
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...
Ben je al verliefd CL?
Haar vriendin kent Orlando?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben trouwens nog nooit van CL gehoord hoe die jongen was, waarvan haar vriendin zei dat het helemaal CL's type zou zijn...
Ben je al verliefd CL?
Je zit nu op hetzelfde kennisniveau als de rest. Ik hoop dat CL d'r antwoord enige verlichting brengt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |