Ik ga het niet meer uitspellen hoor. Ja, ik kwam plaatjes tegen die meer direct to the point waren maar dan is ze zeker geschoktquote:
nouhou....quote:
ik ben niet zo snel geshokeerd. Alleen heeeeel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer uitspellen hoor. Ja, ik kwam plaatjes tegen die meer direct to the point waren maar dan is ze zeker geschokt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nouhou....
ok ik kom tot
ass to maar die M kan ik niet plaatsen. Geef eens een beter plaatje pvd
gelukkig klikte ik op de link zonder dat er collega's om me heen stondenquote:
Niks, ik stelde voor dat dat vast tot de mogelijkheden zou behoren als er cadeautjes tegenover zouden staan!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gelukkig klikte ik op de link zonder dat er collega's om me heen stonden![]()
maar ok. Tjah uhm. Ach wat wilden jullie weten ?
als het hele mooie, grote, dure, bruikbare, leuke, kado's zijn wil ik er misschien over nadenkenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik stelde voor dat dat vast tot de mogelijkheden zou behoren als er cadeautjes tegenover zouden staan!
Als het zo moet dan zoek je maar een leuke loverboy uit!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
als het hele mooie, grote, dure, bruikbare, leuke, kado's zijn wil ik er misschien over nadenken![]()
Welkom Dickies!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zo moet dan zoek je maar een leuke loverboy uit!
ken je nog iemand ?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zo moet dan zoek je maar een leuke loverboy uit!
Hebbert...quote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
als het hele mooie, grote, dure, bruikbare, leuke, kado's zijn wil ik er misschien over nadenken![]()
GMTAquote:
vertelquote:Op donderdag 9 november 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah... ik kun je wel wat pointers geven.
Pointers?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah... ik kun je wel wat pointers geven.
Ik zie dat wij een gezonde non-materialistische wereldvisie delenquote:
Voor wie is dat dan nu interessant?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Wanneer ging je nu een foto van je schoenencollectie posten?
Ons.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voor wie is dat dan nu interessant?![]()
Geen idee. Ik kan me herinneren dat er in het verleden verzoekjes toe geweest zijn, maar ik kan me de motivatie (als die er al was) zo snel even niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voor wie is dat dan nu interessant?![]()
Geloof me.. ergens voelde ik wel welke kant je op wou..quote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me herinneren dat er in het verleden verzoekjes toe geweest zijn, maar ik kan me de motivatie (als die er al was) zo snel even niet voor de geest halen.
Daarnaast was dit uiteraard slechts een goedkope poging tot het creëren van contrast, die blijkbaar jammerlijk gefaald heeft.
*kras*.
Je hebt mijn complexe kwade meesterplan doorzien? Maar hoe?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me.. ergens voelde ik wel welke kant je op wou..
Ah, gepareerd door een eigen kwaad meesterplanquote:Maar ik negeerde het opzettelijk...![]()
dank jequote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
Sterkte Sara.
Ik zit bijna hier duimen te draaien. Hoe saai is datquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Q. het volgende:
Godsamme wat was dat een enorm saaie vergadering.
Doordat ik inmiddels weet hoe slim jij bent.. en dat jij zo'n opmerking niet zonder achterliggende gedachte plaatst...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:10 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Je hebt mijn complexe kwade meesterplan doorzien? Maar hoe?.
Sterktequote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef webspider het volgende:
Goed ... tijd voor eten en daarna eens wat werk uitvoeren voor een klant. Tot like .. vroeg in de morgen
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doordat ik inmiddels weet hoe slim jij bent.. en dat jij zo'n opmerking niet zonder achterliggende gedachte plaatst...
Veel succes, en dat na kantoortijdquote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef webspider het volgende:
Goed ... tijd voor eten en daarna eens wat werk uitvoeren voor een klant. Tot like .. vroeg in de morgen
staat daar het bier?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Q. het volgende:
3e kartonnen doos van links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |