abonnement Unibet Coolblue
pi_43358559
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW

Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die \\\'pure\\\' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een \\\'bloodfued\\\' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy\\\'s. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
  woensdag 8 november 2006 @ 17:03:01 #2
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_43363680
straks eens cyber sunday en raw kijken
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_43363935
ECW was wel leuk trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 november 2006 @ 17:43:28 #4
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43365026
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW was wel leuk trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43368578
Iemand trouwens nog de Veronica gelezen? Staat er een foto van Bobby Lasley met de US Title, met de tekst ernaast dat het Amerikaanse show worstelen razend populair is in Amerika en dat je die avond kan genieten van Shark Boy, Homicide en nogmeer

Is dus voor dat TNA op Eurosport.
pi_43372400
Ach, zo zien ze tenminste een echte titlebelt in plaats van eentje die zo uit de toys r us komt.

Heb sinds Unforgiven geen hele show meer gezien Heb ze wel gedownload en gebrand maar te weinig tijd en de interesse was even foetsie. Maar nu die aankondiging van die classic SS-match DX, Orton&Edge, Hardyz, CM Punk

Straks worden Big Show's en Cena's SS-match aangekondigt. Ik hoop op Team Cena (+Carlito,Sabu,RVD & Lashley) vs Team Big Show (+Umaga,Holly,Test & Finlay)
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_43373096
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef Version1 het volgende:Straks worden Big Show's en Cena's SS-match aangekondigt. Ik hoop op Team Cena (+Carlito,Sabu,RVD & Lashley) vs Team Big Show (+Umaga,Holly,Test & Finlay)
Bijna goed.

_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_43374595
Vette match weer, SS ziet er goed uit al zeg

2 Classic SS matches en Undertaker vs Kennedy waarschijnlijk dus.
pi_43393334
en batista tegen booker dan zeker ? Die twee mis ik nog namelijk.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:50:19 #10
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43393623
Denk dat die 2 ook hun eigen team hebben ofzo....of er komt nog wat aan maar eerlijk gezegd zit ik niet op Batista-Booker te wachten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43393869
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:50 schreef kidkash19 het volgende:
Denk dat die 2 ook hun eigen team hebben ofzo....of er komt nog wat aan maar eerlijk gezegd zit ik niet op Batista-Booker te wachten
3 teams ? volgens mij zijn de superstars wel op met 2 teams
kennedy - taker, batista - booker, chavo - benoit en nog iest met nitro / carlito. Lijkt me wel leuk zoiets En nog wat divas erbij
  donderdag 9 november 2006 @ 14:30:43 #12
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43394997
Man de vroegere Survivor Series hadden soms wel 4 of 5 teams en toen was het roster een stuk kleiner dus daar vinden ze heus wel wat op, er staan 7 matches op het programma en het grootste gedeelte van het main event-midcard talent heeft al iets nu dus ik denk dat er meer traditionele Survivoer Series matches aankomen, waarschijnlijk iets met de Spirit Squad tegen Cryme Tyme, Flair/Piper en nog iemand en dan zullen ze nog wel iets zoeken voor de Divas en dan heb je nog een aantal Tag Teams die niks te doen hebben, nee ze vullen het heus wel denk ik.
En je wilt wat met Nitro en Carlito.....ten 1e is dat al een paar keer gedaan en zoog de match....ten tweede zit Nitro in de Main Event dus dat gaat hem niet worden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43397379
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef kidkash19 het volgende:
Man de vroegere Survivor Series hadden soms wel 4 of 5 teams en toen was het roster een stuk kleiner dus daar vinden ze heus wel wat op, er staan 7 matches op het programma en het grootste gedeelte van het main event-midcard talent heeft al iets nu dus ik denk dat er meer traditionele Survivoer Series matches aankomen, waarschijnlijk iets met de Spirit Squad tegen Cryme Tyme, Flair/Piper en nog iemand en dan zullen ze nog wel iets zoeken voor de Divas en dan heb je nog een aantal Tag Teams die niks te doen hebben, nee ze vullen het heus wel denk ik.
En je wilt wat met Nitro en Carlito.....ten 1e is dat al een paar keer gedaan en zoog de match....ten tweede zit Nitro in de Main Event dus dat gaat hem niet worden
ow ik had even over nitro heengelezen
  donderdag 9 november 2006 @ 16:34:15 #14
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43399260
kan gebeuren

Als ik het goed heb is Survivor Series op dit moment zo samengesteld

Main Event
DX/Hardys en CM Punk vs. Edge/Orton/Helms/Nitro/Knox
(dit is een mooie, iedereen heeft wel iets met elkaar DX-Edge/Orton, Helms-Matt, Jeff-Nitro en Punk-Knox)

de rest
Cena/RvD/Lashley/Kane/Sabu vs. Big Show/Umaga/Test/Finlay/MVP
( die snap ik niet helemaal, zitten maar weinig aanknopingspunten in deze 2 teams. Ok je hebt Lashley-Finlay met een historie en RvD-Big Show maar de rest heeft weinig tot niks met elkaar MVP-Kane staat nog maar in de kinderschoenen dus deze snap ik niet helemaal)

en dan waarschijnlijk Kennedy-Undertaker

en de rest word nog bekend gemaakt, een goed begin is gemaakt volgens mij, ben benieuwd hoe ze het gaan opbouwen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43408329
What will World Tag Team Champions "Rowdy" Roddy Piper & Ric Flair be going up against at Survivor Series? Find out today at 3 p.m. ET when WWE.com announces their Survivor Series fate.

Toch niet SS heh

Edit:

Helaas gelijk maar wel een legends team, al vindt ik daar nu ook niks meer aan..

Today's announcement sees Roddy Piper, Ric Flair, Sgt. Slaughter & Dusty Rhodes (with Arn Anderson in their corner) team up to take on Spirit Squad.

Dat maakt het nu:

* (5 on 5) Survivor Series match: Team DX (Triple H, Shawn Michaels, Jeff Hardy, CM Punk and Matt Hardy) vs. Team Edge and Orton (Edge, Randy Orton, Johnny Nitro, Mike Knox and Gregory Helms)

* (5 on 5) Survivor Series match: Team Cena (John Cena, Kane, Bobby Lashley, Sabu and Rob Van Dam) vs. Team Big Show (The Big Show, Test, Montel Vontavious Porter, Finlay and Umaga)

* (4 on 4) Survivor Series match: Ric Flair, Roddy Piper, Sgt. Slaughter and Dusty Rhodes (w/Arn Anderson) vs. Spirit Squad (Kenny, Johnny, Mitch, Nicky, Mikey)

* Mr. Kennedy vs. The Undertaker: Kennedy has issued the challenge, Undertaker has yet to respond.

[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-11-2006 21:05:26 ]
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:29:09 #16
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43418364
Nou dan weet je wat er gaat gebeuren met de Spirit Squad
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:27:17 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43419688
Ik denk eingelijk dat die 6e plaats in de chamber een 1-2-3tje is na het nieuws van afgelopen week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:29:45 #18
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43419750
Ik denk dat we vanavond wel een antwoord kunnen verwachten van the Phenom.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43424524
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk eingelijk dat die 6e plaats in de chamber een 1-2-3tje is na het nieuws van afgelopen week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43424566
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik denk dat we vanavond wel een antwoord kunnen verwachten van the Phenom.
Komt er ook, staat op de site

Mijne is over de 52% nu
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:32:14 #21
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43424785
Goh.....zou die hem misschien afwijzen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43425567
Ik hoop trouwens op een typische Undertaker specialty match. Inferno zou het vetste zijn haha.

Trouwens over Lashley,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:58:55 #23
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43425727
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoop trouwens op een typische Undertaker specialty match. Inferno zou het vetste zijn haha.

Trouwens over Lashley,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43425741
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik, dat bedoel ik er ook mee
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:03:01 #25
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43425858
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:26:11 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43426607
quote:
Inferno zou het vetste zijn haha.
uhm...inferno is Kane zn match
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:31:16 #27
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_43426773
Volgende week hopelijk een geweldige impact samoa joe vs. angle ik kan nu al niet wachten
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:43:26 #28
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43427173
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef jozef444 het volgende:
Volgende week hopelijk een geweldige impact samoa joe vs. angle ik kan nu al niet wachten
joe vs. angle is pas tijdens de PPV he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43427511
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

uhm...inferno is Kane zn match
Toch meer van allebei vindt ik dan, hun 2 zijn toch de enige die ze allebei gedaan hebben.

Het zal toch wel niet gebeuren omdat Kennedy amper kleren aanheeft tijdens het worstelen. We zullen zien wat er gebeurt. 78.5% al klaar

Ben trouwens ook benieuwd naar de match die vanavond wordt aangekondigd.
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:00:55 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43427628
nope....er zijn er 3 geweest en 1 was Kane-Triple H die Triple H won toen taker en zn ministry interferde. Kane heeft een historie met vuur daarom is die match gecreeerd, dus het is Kane zn match.

Als het al een speciale match word dan word het een casket match of een buried alive match of een Hell in the Cell aangezien dat 3 types zijn die door taker zijn geintroduceerd. Hell in the Cell zie ik niet gebeuren, Buried alive eigenlijk ook niet dus ik denk dat als ze de speciale route opgaan dat het een casket match word
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:09:42 #31
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_43427907
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

joe vs. angle is pas tijdens de PPV he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja nouja angle in ring is ook al lang goed voor mij wil wel eens zien of ie idd meer uit de kast kan halen in TNA
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:50:09 #32
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43429222
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Ahja nouja angle in ring is ook al lang goed voor mij wil wel eens zien of ie idd meer uit de kast kan halen in TNA
Jaaa ik ben ook ontzettend benieuwd, maar om hem nou tegen ***** te laten beginnen vind ik een rare keuze..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:52:40 #33
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43429318
Tsja het is natuurlijk erg logisch om een potentiele PPV match meteen weg te geven op TV maar goed...het is TNA waar we het over hebben en die doen wel raardere dingen (Zie X-Title de afgelopen weken)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:25:32 #34
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_43430315
Achja op zich wel een aardige keuze denk ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:26:40 #35
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43430348
tna is meer afhankelijk van wekelijkse kijkcijfers, dus zullen ze sneller grote matches tijdens een normale uitzending doen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:50:26 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43431033
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef jozef444 het volgende:
Achja op zich wel een aardige keuze denk ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:31:00 #37
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43432168
hahaha 2,02 is vast het gemiddelde ja
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43433740
Smackdown Spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:01:25 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43441845
quote:
hahaha 2,02 is vast het gemiddelde ja
hij is geen 2,02!! dat is zn WORSTELlengte dat word nogal eens overdreven als je dat niet is opgevallen, hij lijkt zo groot omdat de rest van TNA zo klein is, ik denk dat hij de lengte heeft van een JBL



als dat 2.02 is vind ik het knap aangezien die bovenkant van het hoofd van James Mitchell bij zn neus komt....nee ik denk dat hij meer rond de 6'4" zit en dus rond de 1.90 zit

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 10-11-2006 23:13:04 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43442253
lengtes worden sowieso meestal wat overdreven bij worstelen, zelfde geld voor gewicht. Big Show weegt nu zelfs meer dan 500 pounds maar dat blijven ze gewoon zeggen omdat het een mooi rond getal is.
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:29:22 #42
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43442550
juist en Taker en Kane zijn ook geen 7 ft die zijn iets kleiner en zo is het altijd al geweest...daarom zeg ik...als Abyss in de WWE zou zitten zou hij geen Big Man zijn maar iemand van iets meer dan gemiddelde grootte, Batista zou groter zijn net als Taker en Kane, ik denk zelfs dat Booker T hem er niet zo groot uit laat zien, daarom snap ik dus ook niet wat men in Abyss ziet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43443114
Wat lijkt dat masker trouwens verdacht veel op Mankind
pi_43443836
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lengtes worden sowieso meestal wat overdreven bij worstelen, zelfde geld voor gewicht. Big Show weegt nu zelfs meer dan 500 pounds maar dat blijven ze gewoon zeggen omdat het een mooi rond getal is.
Of Marty Gartner die zogenaamd 199 pounds was.
pi_43444582
Goed, ik ga slapen en morgen naar Engeland. Maandag ben ik live bij Raw !

Heb er echt zin in. Heb wel redelijke kutplek (zit hoog tegenover de entrance zeg maar) maar ik ben er iig bij .

Ben woensdagnacht weer terug, de mazzel
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:45:48 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43448363
Veel plezier Brahma!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43449580
tvp
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:26:21 #48
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43449961
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef kidkash19 het volgende:
daarom snap ik dus ook niet wat men in Abyss ziet
dat vraag k me ook nog steeds af.. maar dat heb ik ook met sommige binnen de WWE
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:12:52 #49
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43456393
ja dat is ook weer zo maar goed dat heb ik met andere sporten ook
Maar Abyss is helemaal niet zo bijzonder als men hem voordoet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 12 november 2006 @ 09:42:58 #50
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43470204
ik lees net het artikel dat sommige top WWEstars het jammer vinden dat ze bijgetekent hebben en dat ze liever bij TNA zouden zitten. Ik zou het zelf wel leuk vinden als er volgend jaar wat mensen overstappen.. kun je bij TNA wat mensen dumpen en aanvullen met het talent en de draw van de WWEstars.. Wat meer concurrentie voor WWE is nooit fout denk ik, toch??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 12 november 2006 @ 10:03:26 #51
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43470352
mwah kan het me een klein beetje voorstellen, vooral als je wat lager gepositioneerd bent maar goed dat is misschien wel een goede zaak voor de biz
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 12 november 2006 @ 22:44:14 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43492326
WWE.com has confirmed that Undertaker and Mr. Kennedy will compete at Survivor Series in a First Blood Match, one of the most brutal confrontations in the world of sports-entertainment.


Told you so in de vorige thread
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 13 november 2006 @ 10:48:13 #53
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43501083
Hier een samenvatting van een Interview wat Angle heeft gedaan....Kurt word steeds gekker en gekker

First Hour

Angle on WOL now is saying that when he went to Smackdown he was the second choice. Shawn Michaels was the first choice but he turned it down. Angle says he disrespects Shawn for that. He aso said he was sick of being the utility guy and wanted to be 'the' guy.

Angle says he was going to win the main event of Wrestlemania XIX until he hurt his neck.

Doesn't think Vince ever protected him.

Says they spent all week writing for Raw and then the next day would panic over not having anything to do for Smackdown or ECW, and would just say, "Well we'll put Angle in the ring to wrestle and that'll take up 30 minutes."

Says he broke his neck against Shawn on the Homecoming Raw (might have the wrong match here) when he landed wrongly on an Angle Slam. Broke his C7 and T1.

Says he was getting tested for painkillers every week and passing shortly after this.

Said he asked for a month off after dropping the World Title at WM 22, which was agreed to and was then asked to go on tour overseas. Says they kept putting him on the road even when he asked for time off. From what he says, it was along the lines of him being asked "just do this one thing" time after time.

Says he was losing weight, wasn't on painkillers even though he was getting tested weekly. Had a cortisone shot in his neck to help, and when he was drug tested they found steroids, the cortisone, and was suspended for a month which angered him. Said that eight others also tested positive but nothing was done about them, and that also upset him. Said he lost $125,000 from being suspended. Was calling Vince and Johnny Ace and was upset with them. Said it was at this point he decided to leave. Was calling UFC and they made him an offer that was good but he turned it down because they wanted to 'own him' and 'nobody was going to own Kurt Angle'. After this he was told he was going to ECW which he wasn't happy with but Vince told him he would be the top guy but then it ended up with Heyman writing Van Dam as the top guy. Vince met with Kurt and he handed Kurt a bunch of papers with a list of all the messages that Kurt had left Vince and Johnny Ace. Said he told Vince he wanted either part-time or he'd quit, Vince refused, and Angle said he quit. Angle shot back with that he had a big money offer from PRIDE, and Vince said "Fine, take it. Go."

Said he was Vince's top draw. Commended Cena and Shawn, but said he was the best wrestler and people came to see him wrestler.

Second Hour

Expects a very physical match with Joe. Says he and Joe have been treating it as a shoot. Says the match won't be pretty but it will be great.

Says the eight guys who failed the tests had scripts from a surgeon/doctor , but his was from a pain doctor(?), so theirs was legally ok.

Says if you pick the ten greatest matches in WWE history, he'll be part of all ten.

Says Joe is tough and that it'll be a challenge to keep up with him.

Talked about giving advice in ECW and TNA. Says he was an agent in ECW, and that when he gave advice to someone in ECW they complained to someone about it, saying Kurt had only been in the business for six years when they'd been in it for fourteen. Dixie and Jeff Jarrett told Kurt to teach the TNA wrestlers the things he knows but they don't. Kurt said he studied wrestling tape from the 70s which is why he has more wrestling. Says the WWE wrestlers wouldn't even tie up, and it'd be chop and punch.

Says he's in TNA to not just be a wrestler but an agent. He likes advising the wrestlers and doing the agent stuff. Tells wrestlers to do what they do well and stay away from what they don't do well.

Says the six-sided ring has less dead time, as there isn't much time from when you throw someone into the ropes and when they bound back. Says it requires more improvisation, and he picked that skill up from Patterson, Ace, Briscoe, etc.

Kurt says he is 100%. His arms grew two and half inches, his groin is fine and he's fine.

Says the match he tore his groin in against Van Dam was one of RVD's best ever, and the fans gave him a ten minute standing ovation. Kurt told the agents how injured he was and was told he was going to the next ECW house show and he decided there and then to quit. The next time he saw Vince, he pulled his pants down and he was all black and blue from where he was badly injured.

Kurt says he has plans to go to Japan and MMA. He's all for it and so is Dixie, but that Dixie wants him healthy for it. They're still working the details out if it. Kurt says he expects to have 1-3 MMA matches.

Says the prime-time TNA show is the best TNA show ever. Says the AJ Styles match is awesome and must-see.

Says PRIDE offered him three fights at $1m a fight plus $3m in endorsements.

Says UFC offered one fight for $10.4 million. Would have been in Season 5 of TUF and in the crowd for future seasons.

Says Dixie Carter will sit in the stands and watch the show which he's never seen before out of the owner of the company.

Says Dixie won't let anyone wrestler who is injured and they will work around it.

Says TNA blows WWE's talent away. They just need a little more guidance, and that nobody knows their names. TNA will get there. Says he can have ***** matches with so many of their wrestlers. Says he can't say the same about WWE wrestlers, about 90% of them. Calls TNA the best kept secret in the world and has wanted to join them for two years.

Says TNA has comparable production to WWE, sometimes better. Says Dave Sahadi is the best production guy in the business.

Says Dixie had him take three physicals from three different doctorss. Had him drug tested once that knew about ahead of time and then another surprise one.

Wants/expects Spike to offer a two-hour slot within three months.

Bryan asked Kurt if he is too driven that he'll not be able to ask for time off when he needs it. Kurt says he'll have trouble saying he needs time off and he might even lie/have trouble lying to Dixie about needing time off.

Kurt said his goal is the run the show(?) and take it to Vince and tell him he saw what he did right and wrong.

Kurt said he's been in the ring in so much pain he's been taking pains up the wazoo. Said he wanted to go to rehab but was told he couldn't and he had to rehab himself through prayer and such. Said he won't do that to himself again.

Says if he has minor injuries he'll lie to Dixie and say he's fine but if it's major he'll come clean.

Kurt says he is clean but when the time comes he'll leave his boots in the ring and walk away. Says he's not afraid of letting go of the fame. Says he can do other stuff, like running the show.

Says Vince was too eager to get on Sci-Fi with more product.

Says 65% of WWE talented are worried they're going to get fired and the other 35% are unhappy anyway.

Says Vince is reaching too much and with three promotions there is only so much you can do. Said Vince is abusing the talent, and refered to driving 3, 4, 8 and then 3 hours for consecutive shows.

Says WWE have spread themselves too thin and TNA are now the best show on TV. Said that Raw was well written, though.

Criticised some of the stuff on Raw that you don't want your kids watching and that a lot of the WWE's audience is kids, and that WWE has been irresponsible.

Says someone in the Kurt-Angle-Steph triangle didn't want it to continue and that that same person said Kurt shouldn't/couldn't be champion. When someone, maybe Kurt, said what would happen in this person and Kurt had shoot match the persion knocking Kurt put his head down and Vince said Kurt was going to be champion.

Says he wants to be the top star in TNA but if someone comes along and can get bigger than Kurt he'll step aside and let them get big because that'll mean he can make more money.

A caller got cut off and things broke down. Was asked about the When Harry Met Sally spoof with Christy Hemme and if Kurt would do that sort of thing in TNA. Kurt said he wanted to do comedy. Said Spike is writing up stuff for him to do in both TV and movies.

A caller asked about angles Kurt shot down and if the main mentality in TNA is all about beating Vince

Dave thinks the mentality is about getting the word out about TNA because so few people know.

Kurt came back on and said he'd go back to be accepted into the WWE HoF. Says he wasn't keen on the Booker T-Sharmell angle talking about bestiality.

Kurt finishes off by saying he and Samoa Joe will be MOTY.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43503321
Ga straks weg naar Raw toe
  maandag 13 november 2006 @ 12:29:41 #55
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43503945
Zal wel een tribute voor Eddie zijn ook aangezien het vandaag precies een jaar geleden is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43505212
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef kidkash19 het volgende:
Zal wel een tribute voor Eddie zijn ook aangezien het vandaag precies een jaar geleden is
Denk het ook ja, zullen ze wel mee openen lijkt mij. Heb er echt zin in.

Alleen niet zoveel zin in de terugweg, aangezien ik waarschijnlijk moet gaan lopen en de weg niet weet of een taxi maar die zijn er amper op dat tijdstip hoorde ik. (in de plaats waar ik slaap iig). Ik hoop het iig te halen en me weg terug te vinden. En anders maar nachtje station helaas.

Op dat na hoop ik dat het een leuke avond gaat worden
  maandag 13 november 2006 @ 14:03:35 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43506687
Dat zal het heus wel worden...veel plezier man!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:11:30 #58
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_43538238
Ben nu raw aan t kijken ben benieuwd of t wat is

wat me al meteen opvalt is dat Shawn er wel heel erg als een mini lance hoyt uitziet met dat mutsje
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_43540850
Dat was erg vet zeg ECW ook opgenomen daar

Helaas moest ik na een dik uur Raw al weg anders zou ik me trein niet halen
Weet dus niet wat er daarna nog gebeurt is, kijk ik wel als ik thuis ben denk ik. Kutzooi

Maar voor de rest was het erg vet, wel raar dat je geen commentaar erbij hoort alleen. Even wennen is dat. Dark Match was Carlito tegen 1 of andere britse jobber.

Ach ik lees wel gewoon wat er daarna is gebeurd

edit:

gvd zeg wat ik allemaal wel niet gemist heb

Ik heb het gezien tot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 14-11-2006 13:51:18 ]
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:08:11 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43546067
zo dat is wel Fokking balen dan zeg! Apart is dat he als je geen commentaar hoort en het publiek is in delen niet zo luidruchtig en de ring is niet zo luid als op TV, althans dat was mijn ervaring toen ik naar No Mercy 2000 ging. Ik heb toen wel Kurt zn 1e titelwinst gezien en de terugkeer van Austin
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:20:14 #61
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43562509
OMG wat lag ik dubbel omDX.Lita is a hoohoooooooo
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 15 november 2006 @ 00:23:45 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43564561
*zucht* de humor is ver te zoeken tegenwoordig :-(
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43568996
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 15 november 2006 @ 09:30:16 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43569463
Dx is verre van grappig als je de originele versie hebt gezien...en dan niet de versie van HHH/Chyna/Xpac/Roaddog/Billy Gunn, maar de Shawn/Hunter versie en dan vooral de periode dat ze niet eens DX heette, dat kwam later pas. TOEN waren ze grappig, dit is kinderachtige humor van gasten die in hun eind 30 begin 40 zitten

trouwens nog meer gekkigheid van Angle

The following are interview highlights of Kurt Angle on "Derek & Romaine Sirius 106 OutQ Gay Radio"...

-Kurt began talking about how during one of his last matches in WWE he tore his hamstring and was forced to work the same night. According to Kurt he was scheduled to work the next night on TV, Kurt went to Vince, pulled down his pants in front of Vince and everyone else n the office showing his entire hamstring to groin area, Kurt stated that it was “black” and that Vince said, “holy shit”, Vince gave Kurt the night off.

-According to Kurt shortly after the hamstring incident he went to McMahon demanding that he lighten his work schedule - making him part-time, when Vince refused Kurt asked for his release. Kurt stated that Vince didn’t want to flat-out release Kurt and he didn’t want to fire him, so they mutually agreed on a mutual release. Kurt said that he left because he was on the road 340 days of the year.

-According to Kurt, after Vince McMahon found out that Kurt had signed with TNA he began lying, Kurt said that he wasn’t released or fired, it was mutual and that he passed every drug test for painkillers in the last 18 months.

-Kurt began talking about the old time in WWE, Kurt mentioned how it was he and Steve Austin who did there creative during WWE’s “hot” run, Kurt said that they never had any writers. Kurt mentioned how Vince made Kurt turn down about 26 movie offers while working for WWE, Kurt said that working for Vince made him feel like he was in a “prison”.

-Kurt said that he could of sued Vince McMahon over a million times but never did. Kurt brought up times when he was seriously injured in shows and Vince still made Kurt go back out for a job, Kurt brought up when he asked Vince if he could go to rehab but Vince said that he (Kurt) was an Olympic Gold Medalist and s tough son of a bitch and don’t need to go to rehab especially because he was one of his top guys.

-Kurt later said that Vince isn’t a “bad guy”, he just cares about his business more than then the guys. Kurt added that in 5 years he will be running TNA and he will be going face to face with Vince McMahon.

-Kurt spoke about Dixie Carter and TNA. Kurt mentioned that Dixie is fine if Kurt cannot make a TV or house show if he has any health issues. According to Kurt, Dixie Carter has given Kurt her blessing regarding possible TV shows and movies, Kurt mentioned that he does have some kind of show in place with NBC.

-Kurt said that he isn’t obligated to do TNA house shows, but he likes doing them and if he’s healthily he will do them. Kurt spoke more about TNA saying that in order to make Kurt more marketable he would be wrestling too many matches on TV and you will have to pay to see him fight. Kurt said he has made a lot of money with WWE but in the end he will wind up making more with TNA.

-When regarding the upcoming TNA primitive special, Kurt said Abyss is one of the best big men in wrestling and referred to him as a "monster." When talking about the upcoming Genesis pay-per-view, Kurt said that he will be wrestling to only undefeated wrestler in wrestling history. Kurt added that Samoa Joe is a great wrestler.

-When asked about his current training program, Kurt said he trains 20-30 minutes one day and they next day he will run three miles. Kurt said he just goes like a machine for a half hour. Kurt mentioned that he isn’t lifting heavy weights anymore but he is just trying to keep his heart in good shape.

-When a called asked about the Daniel Puder situation Kurt said that it looks like the fight is going to happen, if Bubba sets it up. Kurt said the same stuff; that Puder sucks, that Puder didn’t hurt him and that’s he’s a nobody. Kurt stated that if Puder beats Tito Ortiz then he would be deserving of a Kurt Angle fight. Kurt said that he is sick of Puder trying to make money off of Kurt and that he (Puder) should try and make a name for himself the real way otherwise he will die poor.

-Closing up, Kurt said he is a huge UFC fan and is still interested in joining. According to Kurt, he turned down $10M from Dana because it was an exclusive deal and Kurt wanted to; wrestle, do TV shows and movies. Kurt finished off my saying that if Dana takes his head out of his ass you might wind up seeing Kurt fight one of his guys.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43570958
Ach, gelukkig heb ik ook ECW erbij gezien, was nergens vermeld dat ze die ook gingen opnemen. Maar heb dus wel 2 uur gezien in totaal, 1 uur ECW en 1 uur Raw.

ECW was ook leuk trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukste vond ik wel toen Carlito binnenkwam voor de dark match, publiek ging echt helemaal uit hun dak toen. De hele show trouwens. Publiek was erg leuk bezig. Las ook dat er veel mensen weggingen zo rond Lita/Main event omdat iedereen de trein moest halen net zoals ik dus. Beetje jammer, ze hadden gewoon veel eerder moeten beginnen. Vooral omdat ECW niet vermeld stond. Het werd toch allemaal pre-taped dus.
  donderdag 16 november 2006 @ 11:24:36 #66
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43602383
Zal Batista op SS eindelijk WHC worden?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 16 november 2006 @ 13:04:25 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43605457
Hoop het niet, vind Booker zn act geweldig en die mag het nog wel even blijven...Batista zuigt sinds zn terugkeer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 16 november 2006 @ 15:42:07 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43610523
Booker zuigt dus Batista mag winnen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 16 november 2006 @ 16:13:14 #69
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43611631
Wat heeft Batista dat Booker niet heeft?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 16 november 2006 @ 16:25:01 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43612130
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef kidkash19 het volgende:
Wat heeft Batista dat Booker niet heeft?
Dat storyline met Booker duurt te lang en wordt verschrikkelijk irritant..
Batista ziet er veel beter uit..
Batista is gewoon ruiger!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 16 november 2006 @ 16:34:58 #71
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43612544
Batista heeft Charisma
Booker is gay, die kan niet winnen zonder interference.Ok oktuurlijk hij is heel.Maar hij kan gewoon niet anders winnen,heel of niet.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 16 november 2006 @ 16:49:19 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43613106
Batista heeft GEEN Mic Skills, kan alleen maar de "stille" goed spelen.
Booker heeft Charisma genoeg en heeft een hele goede rol neergezet die op de kleine dingetjes let (engels accent bv)
Interference hoort bij een heel ja klopt, als face won hij genoeg zonder interference dus dat is een onzin argument.
Batista is slordig in de ring, weet geen verhaal te vertellen en leeft op vergane glorie en kan eigenlijk maar 1 ding redelijk tot goed spelen en dat is zn huidige rol en dat is de rol die die sinds Evolution heeft zn 1e run als champ was goed maar na zn blessure vind ik hem helemaal niks meer.
Booker daarintegen heeft al zoveel rollen en personages gehad en elke keer speelt hij zn rol super, ook in de ring is hij gewoon erg goed of hij nou face is of heel.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43613188
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dat storyline met Booker duurt te lang en wordt verschrikkelijk irritant..
Batista ziet er veel beter uit..
Batista is gewoon ruiger!!
Dat zijn goede argumenten ja
  donderdag 16 november 2006 @ 16:52:45 #74
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43613242
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef kidkash19 het volgende:
Batista heeft GEEN Mic Skills, kan alleen maar de "stille" goed spelen.
Booker heeft Charisma genoeg en heeft een hele goede rol neergezet die op de kleine dingetjes let (engels accent bv)
Interference hoort bij een heel ja klopt, als face won hij genoeg zonder interference dus dat is een onzin argument.
Batista is slordig in de ring, weet geen verhaal te vertellen en leeft op vergane glorie en kan eigenlijk maar 1 ding redelijk tot goed spelen en dat is zn huidige rol en dat is de rol die die sinds Evolution heeft zn 1e run als champ was goed maar na zn blessure vind ik hem helemaal niks meer.
Booker daarintegen heeft al zoveel rollen en personages gehad en elke keer speelt hij zn rol super, ook in de ring is hij gewoon erg goed of hij nou face is of heel.
Als Batista, bookah maar verslaat op SS
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 16 november 2006 @ 16:55:49 #75
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43613344
Zoals ik zeg....hoop het niet. Booker is 1 vd hoogtepunten van SD namelijk als Champ
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 16 november 2006 @ 16:59:30 #76
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43613463
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:55 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals ik zeg....hoop het niet. Booker is 1 vd hoogtepunten van SD namelijk als Champ
Iedereen z'n mening
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 16 november 2006 @ 17:39:38 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43614793
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat zijn goede argumenten ja
Hoezo zou ik argumenten moeten geven omdat ik VIND dat Batista leuker/beter is dan Booker als Champ???
Hij speelt zijn rol idd heel erg goed!! maar batista ziet er beter uit, dat is voor mij een belangrijk onderdeel.
Natuurlijk heeft hij de wrestling kwaliteiten ook nodig (die heef ie ook en al dat gezeik over dat ie zoveel minder is sinds zijn terugkeer vind ik ook maar onzin, hooguit de eerste paar matches) maar ik verkies hem boven Booker
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43615512
ik heb ook liever een serieuze powerhouse als champ dan een grappig personage... dat is gewoon niet geloofwaardig. Booker is bij vlagen grappig en goed in z'n rol maar je hebt geen enkel moment het idee dat hij onaantastbaar is. iedereen kan hem verslaan.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 16 november 2006 @ 18:20:08 #79
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43615957
Vond Goldberg ook altijd erg heftig ondanks zijn gelimiteerde wrestlingskills, maja dat is idd wat iedereen persoonlijk het liefst ziet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43616213
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Hoezo zou ik argumenten moeten geven omdat ik VIND dat Batista leuker/beter is dan Booker als Champ???
Hij speelt zijn rol idd heel erg goed!! maar batista ziet er beter uit, dat is voor mij een belangrijk onderdeel.
Natuurlijk heeft hij de wrestling kwaliteiten ook nodig (die heef ie ook en al dat gezeik over dat ie zoveel minder is sinds zijn terugkeer vind ik ook maar onzin, hooguit de eerste paar matches) maar ik verkies hem boven Booker
Er staat nergens dat je dat VIND, je presenteert het als feiten.

Batista ziet er beter uit, dus iemand die er beter uit ziet maar geen mic skills en geen wrestling skills heeft is beter dan iemand die wel mic skills en wrestling skills heeft? Batista kan niks in de ring, niet vroeger en niet nu. Spear, Clotheslines en een Powerbomb en je hebt zijn hele movelist. Ik bedoel, een spinebuster als finisher is gewoon triest, en dat heeft hij vaak genoeg gedaan.

Ik vindt Batista er ook beter uitzien ja, maar hij is niet zo goed als jullie hem beschrijven. Mij zou het weinig uitmaken wie er wint. Maar Booker is fantastisch en verdient het meer vindt ik.
  donderdag 16 november 2006 @ 18:32:44 #81
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43616323
Niet dat bookah mic skills heb
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43616363
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Niet dat bookah mic skills heb
Je maakt een grapje hoop ik ?
  donderdag 16 november 2006 @ 18:51:23 #83
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43616951
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je maakt een grapje hoop ik ?
Nee dat domme gezeik over zn court en pessents(of hoe je dat ook schrijft).Hij speelt het leuk,maar dat is acteren.Cena heb trouwens geweldige mic skills
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43617085
Booker is als co-commentator wel goed
maar als je het over echte mic-skills heb dan kom je in de categorie HHH, Edge, Cena en Vince.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43617602
Mic-skills is bij mij anders goed met de mic, en dat is Booker 100% Hij kan iedereen hem laten haten, dat betekend dus dat hij goed is.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:13:19 #86
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43617660
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mic-skills is bij mij anders goed met de mic, en dat is Booker 100% Hij kan iedereen hem laten haten, dat betekend dus dat hij goed is.
Als je zegt dat het publiek die avond kut is,haten ze je ook Zijn geen mic skills voor nodig lijkt me
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43618194
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Als je zegt dat het publiek die avond kut is,haten ze je ook Zijn geen mic skills voor nodig lijkt me
Dat jij zo simpel denkt is jouw probleem, je begrijpt best wat ik bedoel
  donderdag 16 november 2006 @ 19:42:21 #88
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43618727
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat jij zo simpel denkt is jouw probleem, je begrijpt best wat ik bedoel
Hij wordt gehaat door zn irritante kutkop.En doordat hij zn eigen King noemt
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43619992
als booker zo zou zuigen wastie vast geen champ meer

imho speelt hij zijn rol goed en doet goeie dingen aan de mic (je snapt de helft niet van wat hij zegt dus das niet zo moeilijk). soms een beetje raar als hij opeens weer als booker de neger gaat pratne als theddeus hem weer eens naait

Batista is gewoon een fan favorite, powerhouse, aan de mic praat ie alleen mar over mensen die hij gaat verslaan enzo. Batista is gewoon saai en booker is veel meer entertainment.
pi_43621571
Booker geen mic skills, yeah right .
Ik denk dat Booker gewoon wint van Batista, want de King Booker gimmick stelt niet veel meer voor als hij geen World Champion blijft.

Batista is idd boring. Had van mij nog wel een half jaartje geblesseerd mogen blijven.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:27:11 #91
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43623028
haha grappig hoe meningen kunnen verschillen
ben het wel met jullie eens dat Booker best goeie micskills heeft maar ik vind Batista zeker niet saai in de ring.. en nu doen jullie net alsof hij totaal geen skills heeft.. die heeft hij dus wel vind ik, en als we het dan over boring hebben staat booker een stuk hoger op mijn lijst dan batista (maja das voor mij persoonlijk) zo nu heb ik genoeg geijlt over booker en batista.. ik heb mijn mening gegeven en gelukkig is het daar niet iedereen mee eens.. amen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:30:30 #92
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43625094
OMG hoe kun je zeggen dat Batista saai is.Een mening is 1, maar zeggen dat Batista saai is.Hij heeft charisma.Kijk eens naar zn entrance bijvoorbeeld, één en al energie.En dan die sukkelige entrance van bookah.Als Batista mij bedreigt wordt ik bang, bij bookah lach ik hem uit.Maar goed leuke discussie!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43626074
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef Tazmaniac het volgende:
haha grappig hoe meningen kunnen verschillen
ben het wel met jullie eens dat Booker best goeie micskills heeft maar ik vind Batista zeker niet saai in de ring.. en nu doen jullie net alsof hij totaal geen skills heeft.. die heeft hij dus wel vind ik, en als we het dan over boring hebben staat booker een stuk hoger op mijn lijst dan batista (maja das voor mij persoonlijk) zo nu heb ik genoeg geijlt over booker en batista.. ik heb mijn mening gegeven en gelukkig is het daar niet iedereen mee eens.. amen
Wat kan hij dan voor speciaals in de ring? Noem het maar hoor, ik hoor het graag. Al valt er weinig te vertellen.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
OMG hoe kun je zeggen dat Batista saai is.Een mening is 1, maar zeggen dat Batista saai is.Hij heeft charisma.Kijk eens naar zn entrance bijvoorbeeld, één en al energie.En dan die sukkelige entrance van bookah.Als Batista mij bedreigt wordt ik bang, bij bookah lach ik hem uit.Maar goed leuke discussie!
Ik heb Batista nooit saai genoemt. En het gaat niet over de entrance maar over Mic skills en Ring skills. En Batista doet bij Mic en Ring skills steeds hetzelfde. Beetje dreigen en steeds dezelfde moves. Op die manier is hij saai ja. Daar heeft de entrance geen reet mee te maken.
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:19:19 #94
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43626152
bookah is nou ook niet echt een Bret Hart.Die gast kan beter aan karate doen met zn kicks.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:22:02 #95
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43626213
Guess who joined WWE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als we het dan toch over micskills hebben.. doet ie erg goed moet ik zeggen, maar ook niet echt wat ik noem een geweldige wrestler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 17-11-2006 00:27:44 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43626445
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Guess who joined WWE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als we het dan toch over micskills hebben.. doet ie erg goed moet ik zeggen, maar ook niet echt wat ik noem een geweldige wrestler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom in spoilers? Staat gewoon groot op wwe.com dus het is niet echt een verassing Lag ook erg voor de hand dat hij erbij zou komen, vraag was alleen wanneer ze het bekend zouden maken.
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:42:53 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43626685
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waarom in spoilers? Staat gewoon groot op wwe.com dus het is niet echt een verassing Lag ook erg voor de hand dat hij erbij zou komen, vraag was alleen wanneer ze het bekend zouden maken.
joa ik denk doe maar een spoilertje.. wat vinden jullie ervan dat wwe hem signed??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:39:54 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43629243
Heel simpel, ja Batista is groot en heeft uitstraling maar Booker heeft ook uitstraling maar een hele ander kant op, er word gezegd dat hij acteert........ja duh!!!! het worstelen IS acteren, Booker heeft een personage gemaakt wat een grote kans had op floppen omdat hij er zn eigen draai aan heeft gegeven. Het Engelse accent, het accent wat ineens verdwenen is als hij genaaid word, zn Entrance die HELEMAAL veranderd is, tot zn moveset in de ring en hoe hij worsteld.
Batista heeft energie ja en hij heeft een leuk personage maar hij heeft er niks aan veranderd sinds de tijd dat hij bij Evolution zat. De reden dat personages succesvol blijven over een langere periode zijn de kleine aanpassingen die iemand doet kijk maar naar Austin, Michaels, HHH en zelfs Cena.

Wie trouwens zegt dat Booker geen mic-skills heeft snapt het niet helemaal, zeker niet als je denkt dat Cena wel geweldige mic-skills heeft, Cena is erg afgegleden sinds zn tijd dat hij nog af en toe een rap er doorheen gooide. Ik bedoel, kijk naar de keer dat hij Maria hielp.....daarnee deed hij een semi komedie promo terwijl dat helemaal niet gepast was op dat moment, hij had gewoon zwaar pissed moeten zijn en de grapjes achterwege moeten laten, dat zijn de kleine dingetjes.

Monty Brown gaat het natuurlijk helemaal maken he in de WWE, redelijke mic skills, groot en sterk en als hij de pounce gebruikt kan de WWE daar echt wel wat van maken maar wie weet krijgt hij wel een andere finisher. Ik denk niet dat hij Champ zal zijn, misschien wel US champ want je moet niet vergeten......hij blijft een TNA product en Vince heeft het niet zo op andermans producten af en toe
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:46:36 #99
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43633934
Die 2-uur durende primetime uitzending van TNA schijnt nogal wat geweest te zijn gisterenavond. Ben hem aan het downloaden. Angle schijnt Abyss naar een aardig goeie match te hebben gedragen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:54:36 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43634053
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Die 2-uur durende primetime uitzending van TNA schijnt nogal wat geweest te zijn gisterenavond. Ben hem aan het downloaden. Angle schijnt Abyss naar een aardig goeie match te hebben gedragen.
Ik heb hem al binnen moet alleen nu naar school tentamen gaan maken ^%$^*$&# dus ik kan pas vanaaf kijken.. ben benieuwd of het echt prime-time waardig is dan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:08:52 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43634274
Uhm....Abyss hoeft niet echt "gedragen" te worden hoor, Abyss is wel 1 vd betere grotere (niet grote) worstelaars en werkt altijd hard, maar goed ik hoorde ook aardige verhalen over deze impact maar ja....dat VKM gezeik enzo slaat weer nergens op....lekker tegen de gevestigde orde aanschoppen die zelf niet eens aandacht geven aan TNA (zie Monty Brown)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:30:07 #102
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43636548
ik heb hier al een hele tijd niet gepost
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:10:14 #103
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43639078
Binnenkort weer eens 2 WWE dvd reviews op de frontpage. Ik heb net The Great American Bash 2006 en de Hul Hogan set binnengekregen. De laatste is >10 uur
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:30:15 #104
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43639507
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:10 schreef Magneet het volgende:
Binnenkort weer eens 2 WWE dvd reviews op de frontpage. Ik heb net The Great American Bash 2006 en de Hul Hogan set binnengekregen. De laatste is >10 uur
is die van TGB niet al vrij oud
die van Hulk Hogan zal nog wel mensen trekken denk ik
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:47:38 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43639934
Hulk Hogan kan HEEL veel mensen trekken, zelfs mensen die het al JAREN niet meer volgen want Hulk Hogan is een household name ook hier in Nederland
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:20:13 #106
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43640328
Ik hoop eerlijk gezegd dat de Hulk er nou us eindelijk mee stopt.. tegen Orton was het al magere boel vond ik.. op een gegeven moment is het goed geweest..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43640669
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat de Hulk er nou us eindelijk mee stopt.. tegen Orton was het al magere boel vond ik.. op een gegeven moment is het goed geweest..
Volgende Wrestlemania als het goed is.

Net Smackdown gekeken en sjongejonge als mensen nu nogsteeds het verschil kwa mic skills tussen Batista en Booker niet zien zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-11-2006 17:56:04 ]
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:26:14 #108
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43641021
TGAB zal al best wel ff uit zijn ja, SIlvervision heeft ze pas redelijk recentelijk aangeboden helaas. Er staan er nog een paar in aanvraag. In ieder geval summerlsam 2006 en een ufc dvd.
pi_43641894
Van mij mag hij wel terug naar de oude Booker die gewoon praat als de echte Booker.
Alhoewel die king Booker gimmick eigenlijk best wel grappig is, vooral dat gezicht van hem wanneer hij weer met zo`n engels accent gaat praten, geweldig!
pi_43642150
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef Magneet het volgende:
TGAB zal al best wel ff uit zijn ja, SIlvervision heeft ze pas redelijk recentelijk aangeboden helaas. Er staan er nog een paar in aanvraag. In ieder geval summerlsam 2006 en een ufc dvd.
GAB is van Juli of zo?

De PPV zelf tenminste, DVD komt natuurlijk iets later uit. Maar alsnog bijna een half jaar later of zo.
  vrijdag 17 november 2006 @ 20:10:57 #111
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43642190
ja klopt. Helaas blijft het voorlopig bij GAB & Hogan heb ik te horen gekregen. Hopelijk in de toekomst meer
pi_43642568
Bij Large kan je nu trouwens ook allemaal DVD's en ook 2 kalenders van WWE bestellen, het wordt wel opeens wat bekender in NL, hopelijk gaan ze het ook weer eens uitzenden hier..

http://www.emp.de/bin/shop.php?prog=shop&titel=Wrestling&rubrik=BODY_DVDWREST&funktion=LISTGROUP&tplid=2&LANG=NL&origin=ban-Wrestling.jpg
  vrijdag 17 november 2006 @ 20:42:12 #113
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43642585
ik hoop ut. DVD's zijn alleen nog steeds veel te duur hier imho
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:56:59 #114
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43651549
Net kaarten besteld voor de Wrestlemania Revenge Tour

2 ringside kaarten voor de RAW HouseShow in Oberhausen (Za 21 April)
3 ringside kaarten voor de RAW Live Show in London (Ma 23 April)

Heb er echt zin in, zit lekker dicht bij de ring, en 2 shows in 3 dagen tijd
World Wrestling Entertainment
pi_43654996
Ik ga hopelijk ook weer, maar moet nog even kijken met geld enzo
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:02:48 #116
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43658476
TNA was goed Heb het in één zit uit kunnen kijken zonder door te spoelen (en da's heel wat voor mij)
quote:
The primetime Impact special scored a 1.0 rating.
(wrestlingobserver)
Ouch
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:05:40 #117
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43658534
En nog even de Genesis card voor komende zondag:
quote:
These are the confirmed matches for this Sunday's TNA Genesis PPV:

# Robert Roode's Open Challenge
# Lance Hoyt and Ron Killings vs. Austin Starr and Alex Shelley w/Nash
# The Voodoo Kin Mafia (BG and Kip James) vs. The New Movement (Kazarian, Bentley and Devine)
# The Naturals w/Shane Douglas vs. Sonjay Dutt and Jay Lethal
# AJ Styles vs. Christian Cage
# TNA X-TITLE MATCH: Christopher Daniels © vs. Chris Sabin
# NWA TAG TITLE MATCH: LAX © w/Konnan vs. AMW w/Gail Kim
# CLASH OF THE TITANS: Samoa Joe vs. Kurt Angle
# NWA TITLE MATCH: Sting © vs. Abyss w/James Mitchell
Ziet er toch niet verkeerd uit.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:55:17 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43659798
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over moves gesproken... hoeveel had Booker er?? 2high kicks, een standing dropkick, een flying highkick en dat was het..
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:05 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En nog even de Genesis card voor komende zondag:
[..]

Ziet er toch niet verkeerd uit.
Ziet er helemaal niet verkeerd uit!!!! Ik vond Impact! ook erg goed!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43660610
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Over moves gesproken... hoeveel had Booker er?? 2high kicks, een standing dropkick, een flying highkick en dat was het..
Het was een tagmatch en geen lange, maar je weet best dat Booker heel veel kan. Batista doet altijd dezelfde moves, ook in lange single matches. En komop, een spinebuster als finisher?

Ik vindt Batista ook vet hoor, maar hij kan gewoon weinig
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:39:31 #120
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43661193
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het was een tagmatch en geen lange, maar je weet best dat Booker heel veel kan. Batista doet altijd dezelfde moves, ook in lange single matches. En komop, een spinebuster als finisher?

Ik vindt Batista ook vet hoor, maar hij kan gewoon weinig
Booker kan idd ook veel en heeft betere mic skills, maar de rest werkt allemaal in het voordeel van Batista.. en wat de spinebuster betreft.. de batista bomb was een stuk beter ja..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 19 november 2006 @ 17:19:20 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43689607
Ik heb net AJ Styles voor het eerst in actie gezien, en OMG wat een held!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zondag 19 november 2006 @ 19:01:31 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43692719
Beetje springen en thats it....was in het begin ook onder de indruk van hem.....nu allang niet meer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43693107
Rey's contract loop af wanneer hij weer beter is, Kurt wil hem naar TNA trekken
  zondag 19 november 2006 @ 19:14:37 #124
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43693170
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:01 schreef kidkash19 het volgende:
Beetje springen en thats it....was in het begin ook onder de indruk van hem.....nu allang niet meer
hahaha je geloofwaardigheid stijgt met de dag
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 19 november 2006 @ 19:28:24 #125
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43693660
batista kan een batista bomb doen op booker, booker is te groot

en een spinebuster kan je niet echt een finisher noemen tegen booker
  zondag 19 november 2006 @ 19:33:08 #126
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43693830
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hahaha je geloofwaardigheid stijgt met de dag
Boeiend....als jij mij kan vertellen wat AJ meer kan dan in het rond springen ....Technisch is hij helemaal niet zo goed, mic skills zijn niet aanwezig, een verhaal vertellen in de ring gaat hem ook niet goed af. Ja hij heeft mooie sprongen en is dynamisch en atletisch in de ring maar meer is het echt niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 19 november 2006 @ 20:23:23 #127
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43695408
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Boeiend....als jij mij kan vertellen wat AJ meer kan dan in het rond springen ....Technisch is hij helemaal niet zo goed, mic skills zijn niet aanwezig, een verhaal vertellen in de ring gaat hem ook niet goed af. Ja hij heeft mooie sprongen en is dynamisch en atletisch in de ring maar meer is het echt niet
kijk je uberhaupt naar TNA?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43695510
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef Fugie het volgende:
batista kan een batista bomb doen op booker, booker is te groot

en een spinebuster kan je niet echt een finisher noemen tegen booker
Ik neem aan dat je geen bedoelt ?

Het is al genoeg misgegaan al, hij liet Booker al een flink aantal keren bijna op ze kop vallen en soms kreeg hij hem niet omhoog ( ) Maar verzin dan wat anders dan een spinebuster..
  zondag 19 november 2006 @ 20:34:50 #129
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43695817
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je geen bedoelt ?

Het is al genoeg misgegaan al, hij liet Booker al een flink aantal keren bijna op ze kop vallen en soms kreeg hij hem niet omhoog ( ) Maar verzin dan wat anders dan een spinebuster..
klopt idd, hoe zou dat kunnen... hij moet Booker toch wel omhoog krijgen???
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 19 november 2006 @ 20:37:49 #130
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43695915
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

klopt idd, hoe zou dat kunnen... hij moet Booker toch wel omhoog krijgen???
daar heeft Booker Sharmell voor
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_43696397
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

klopt idd, hoe zou dat kunnen... hij moet Booker toch wel omhoog krijgen???
Geen idee, booker is wel redelijk lang. Misschien daarom. Wiki zegt dat zijn billed height 1.90 is.
  zondag 19 november 2006 @ 21:03:31 #132
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43696832
Brock Lesnar kreeg Hardcore Holly ook niet omhoog, dat kostte Holly zijn nek
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 19 november 2006 @ 21:34:21 #133
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43698296
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:23 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

kijk je uberhaupt naar TNA?
Gozer ik kijk al TNA sinds ze nog in Memphis zaten en nog een normale ring gebruikten en AJ nog maar net opkwam daar....Ladder Match AJ/Jerry Lynn/Low-Ki is geweldig....ik zeg ook niet dat het geen goede worstelaar is...ik ben alleen niet onder de indruk van zn dingetje, hij is sinds MEmphis niet echt veranderd, heeft nou niet echt een bepaald personage gekregen en zn moveset is ook redelijk hetzelfde gebleven. AJ is op zn best als hij iemand heeft die hem kan domineren en kan dragen in zn moveset...dus een Joe of een Abyss. Tegen Christian zal die ook wel een leuke match neer kunnen zetten hoor maar ik vind hem eentonig
quote:
Brock Lesnar kreeg Hardcore Holly ook niet omhoog, dat kostte Holly zijn nek
Dat was Holly zn eigen schuld
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 19 november 2006 @ 21:38:44 #134
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43698575
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Gozer ik kijk al TNA sinds ze nog in Memphis zaten en nog een normale ring gebruikten en AJ nog maar net opkwam daar....Ladder Match AJ/Jerry Lynn/Low-Ki is geweldig....ik zeg ook niet dat het geen goede worstelaar is...ik ben alleen niet onder de indruk van zn dingetje, hij is sinds MEmphis niet echt veranderd, heeft nou niet echt een bepaald personage gekregen en zn moveset is ook redelijk hetzelfde gebleven. AJ is op zn best als hij iemand heeft die hem kan domineren en kan dragen in zn moveset...dus een Joe of een Abyss. Tegen Christian zal die ook wel een leuke match neer kunnen zetten hoor maar ik vind hem eentonig
[..]

Dat was Holly zn eigen schuld
ok ok.. ieder z'n ding he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43704217
Damn!!!! Ik dacht ook maar weer eens te reageren...

Het is verschrikkelijk ik ben tegenwoordig amper in de buurt van een PC dus ik mis al het goeie wrestling en Fok! :( en op mn telefoontje kan ik het Fok! Forum niet bereiken...
Gelukkig gisteren eindelijk SD! en TNA Primetime debut kunnen zien (na 5 weken of wat zonder mn dosis Wrestling) die andere twee boycot ik, omdat Raw en ECW me 3 weken achtereenvolgens niet konden imponeren dus ik hoop dat als ik weer ga kijken ik het een stuk leuker begin te vinden.

Vandaag Genesis! En wie gaat dat missen.....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 20 november 2006 @ 02:16:59 #136
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43707103
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je geen bedoelt ?

Het is al genoeg misgegaan al, hij liet Booker al een flink aantal keren bijna op ze kop vallen en soms kreeg hij hem niet omhoog ( ) Maar verzin dan wat anders dan een spinebuster..
Hij heeft net een operatie aan zijn schouderblad gehad. Dat betekent dus dat hij zijn schouders minder moet belasten, vandaar de Spine Buster als finished move (en af en toe de Batista Bomb, maar dat kost hem veel kracht, en dat zorgt voor overbelasting van zijn geopereerde schouder).

Nu weet je dus ook de reden dat hij minder vaak de Batista Bomb gebruikt, omdat het simpelweg teveel ellende bezorgt aan zijn schouder.
World Wrestling Entertainment
pi_43707488
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:16 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Hij heeft net een operatie aan zijn schouderblad gehad. Dat betekent dus dat hij zijn schouders minder moet belasten, vandaar de Spine Buster als finished move (en af en toe de Batista Bomb, maar dat kost hem veel kracht, en dat zorgt voor overbelasting van zijn geopereerde schouder).

Nu weet je dus ook de reden dat hij minder vaak de Batista Bomb gebruikt, omdat het simpelweg teveel ellende bezorgt aan zijn schouder.
Hij had toch een torn biceps?
  maandag 20 november 2006 @ 06:49:53 #138
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_43708034
tvp
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  maandag 20 november 2006 @ 07:31:43 #139
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43708150
quote:
Op maandag 20 november 2006 03:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hij had toch een torn biceps?
Ja ergens in die richting ja. Maar mede door die operatie, mag hij zijn schouders niet voor de volle krachten gebruiken (ala Batista Bomb).
World Wrestling Entertainment
  maandag 20 november 2006 @ 08:39:30 #140
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43708591
Volgens mij weet TNA nou niet echt waar ze mee bezig zijn aan Genesis te zien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43720708


  maandag 20 november 2006 @ 19:59:06 #142
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43726380
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43726466
Ik volg TNA niet strak maar lees de grote uitslagen meestal wel, maar um
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 november 2006 @ 21:15:26 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43729426
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43739818
WWE volg ik niet meer. Wat een saaie troep is dat geworden zeg. Belachelijke en onwijs saaie gevechten. Laat maar.

Ik kijk alleen nog maar TNA, wat wel erg gaaf is, al ben ik bang dat de invloed van Vince Russo nu al te groot is. Ben erg teleurgesteld over de laatste PPV en vooral over de twee main-events. Maar goed, misschien heeft Russo er een bedoeling mee.

Maar goed, qua worstelstijl is TNA echt zoveel beter dan WWE. Qua verhaallijnen trekken ze ook steeds meer bij (hopen dat het zo blijft). TNA entertaint mij gewoon meer dan WWE.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:05:24 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43741747
Tsja ieder zn favoriet....Ik vind TNA er amateuristisch uitzien met veel WWE-Rejects (zo zal het algemene publiek het ook zien denk ik) en ze doen te weinig om hun eigen sterren te maken (op Joe en AJ na dan), de 6 kantige ring is wel nieuw maar ziet er ook weer amateuristisch uit.
Ook de impact zone vind ik weinig aan qua publiek, het klinkt allemaal wat geregiseerd en ze roepen om de sufste dingen "This is Awesome". TNA is een leuke verandering af en toe maar de top blijft toch de WWE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:48:01 #147
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43742964
Kurt angle blijft tof
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:02:48 #148
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43743368
Even over die Joe-Angle match en de uitkomst ervan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:50:23 #149
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43746439
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even over die Joe-Angle match en de uitkomst ervan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat erom HOE het gebeurt is....niks meer dan 20 min wedstrijd maar 13 min!!...voor de zogenaamde Match of the Decade?? En dat Joe meteen Tapte..ik snap dat hij had moeten verliezen maar het gaat mij gewoon op de manier waarop. Als hij dan toch moet verliezen van Angle doe het dan op zon manier dat Joe reden heeft om ECHT een rematch te vragen (heeft ie al gedaan) door bv een kleine niet bedoelde interference ofzo of bv een Turnbuckle zonder padding per ongeluk raken.
Ik had het zo gedaan dat Joe had gewonnen van Angle en dat Angle dus op zoek moet gaan naar een manier om te winnen, zn rematch krijgt en weer op een vage manier verliest (rollup na afleiding ofzo) en dat je de 3e gebruikt als "double or nothing" waar je ze dus minstens 25 minuten geeft en ze een echte klassieker neer kunnen zetten (voor zover Angle dat (nog) kan) en dat Angle die eindelijk wint na vele flase finishes
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:06:35 #150
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43748936
Damn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:10:25 #151
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43749073
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Damn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:12:17 #152
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43749143
OMG dat kreeg ik niet mee,maar dat is geweldig!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:15:59 #153
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43749268
Ik kijk trouwens uverhauot geen Wrestling meer. Ik lees wel de spoilers van WWE. TNA boeit qua spoilers ook niet aangezien daar verhaallijnen toch prut zijn. ( kwestie van tijdgebrek overigens )
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:22:52 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43749528
Omdat Piper out is en hij de vervanger is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:34:04 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43749954
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:15:16 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43751508
Ik bedoel met meteen tappen dat zn 1e verlies meteen een cleane tap is, dat stoort mij een beetje. Hij is 18 maanden niet verslagen, men is niet eens in de buurt gekomen en binnen 13 min geeft Joe op, vind het gewoon niet kloppen in het grote verhaal.
Die wedstrijd werd aangeduid als "match of the decade" dan neem ik aan dat je die match meer tijd geeft dan een kwartiertje want nu kan je nou niet echt spreken van een match of the decade hoor.

Het gezeik op Russo is best terecht, bij de WWE had hij goede ideeen maar daar werd hij gefilterd door Vince, bij WCW had hij....tsja...ook wel ideeen maar iedereen weet hoe dat is afgelopen, ik hoop dat er nog iemand boven hem zit qua dingen verzinnen/filteren anders zie ik het weer raar gaan, de tekenen zijn er trouwens al (snelle titlechanges, veel stables, onlogische dingen enz enz)

Ik ben iig benieuwd of dit beter word dan zn 1e keer TNA
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:55:22 #157
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43752971
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef kidkash19 het volgende:
Ik bedoel met meteen tappen dat zn 1e verlies meteen een cleane tap is, dat stoort mij een beetje. Hij is 18 maanden niet verslagen, men is niet eens in de buurt gekomen en binnen 13 min geeft Joe op, vind het gewoon niet kloppen in het grote verhaal.
Die wedstrijd werd aangeduid als "match of the decade" dan neem ik aan dat je die match meer tijd geeft dan een kwartiertje want nu kan je nou niet echt spreken van een match of the decade hoor.

Het gezeik op Russo is best terecht, bij de WWE had hij goede ideeen maar daar werd hij gefilterd door Vince, bij WCW had hij....tsja...ook wel ideeen maar iedereen weet hoe dat is afgelopen, ik hoop dat er nog iemand boven hem zit qua dingen verzinnen/filteren anders zie ik het weer raar gaan, de tekenen zijn er trouwens al (snelle titlechanges, veel stables, onlogische dingen enz enz)

Ik ben iig benieuwd of dit beter word dan zn 1e keer TNA
hmmmm ok.. ik ben benieuwd of we allebei na maandje of 4 nog steeds verschillende meningen hebben dan nu! Stables vind k best wel ruig trouwens (mits goed opgezet natuurlijk) enige waar k me aan irriteer is dat VKM gedoe.. snap niet wat ze ermee willen bereiken??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:10:44 #158
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43753498
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43760171
Raw was erg vet zeg, die ladder match
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:23:27 #160
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43767670
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hmmmm ok.. ik ben benieuwd of we allebei na maandje of 4 nog steeds verschillende meningen hebben dan nu! Stables vind k best wel ruig trouwens (mits goed opgezet natuurlijk) enige waar k me aan irriteer is dat VKM gedoe.. snap niet wat ze ermee willen bereiken??
Dat hoop ik ook, ik hoop heus wel dat TNA een echte concurrent word voor de WWE want daar word het produkt beter van en daar zijn wij dan weer de winnaars van
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:26:34 #161
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43767765
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, ik hoop heus wel dat TNA een echte concurrent word voor de WWE want daar word het produkt beter van en daar zijn wij dan weer de winnaars van
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 22 november 2006 @ 10:29:38 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43774777
Trouwens...Nitro gaat het helemaal maken dat zeg ik al sinds hij debuteerde als Johnny Blaze/Spade/Nitro...Hij heeft een ongelofelijke Look, hij is zwaar atletisch (kan het alleen niet laten zien omdat hij een Heel is), kan redelijk tot goed worstelen,en heeft een gimmick die je heel makkelijk kan uitbreiden, hij moet alleen zn mic skills verbeteren maar als er iemand mij aan een jonge Shawn Michaels doet denken is hij het wel.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 11:15:50 #163
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43775796
Ik ben jaloers op Nitro's sixpack

overigens geen RAW gezien, ga het ook niet downloaden. Ben dat programma spuugzat. Schijnt dat die Hardy/Nitro match wel een aardige tv-match was. Misschien dat ik hem nog ergens los kan downloaden.

Ik las wel dat mijn persoonlijke wrestlingmessias, CM Punk, er was?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 november 2006 @ 11:19:52 #164
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43775879
het grootste gedeelte van Raw was echt wel goed...de opening met alle teams was goed opgezet, de LAdder match was goed...niet super maar goed voor een gratis TV match. Lita/Mickie was natuurlijk niet bijzonder maar hielp wel de feud verder te brengen. De Tag match was ook wel aardig en het einde was een echt attitude einde vond ik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 13:42:33 #165
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43780151
Nitro heeft veel potentie, alleen moet ie een andere gimmick hebben om serieus over te komen IMO.Ik ben het eens met dat ie aardige kan worstelen, en atletisch is.Alleen ik vindt hem gay overkomen.En hij moet die heks dumpen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 22 november 2006 @ 13:43:51 #166
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43780193
money in the bank met nitro, benjamin, team extreme, flair en Carlito

flair of carlito mag hem dan winnen van mij
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 22 november 2006 @ 14:18:49 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43781230
Zoals ik zei...het is geen gimmick die hem bindt aan 1 iets mocht hij hem willen uitbreiden, Shawn had een vergelijkbare gimmick toen hij net begon, en ook die had een schreeuwende Valet en ook Shawn kwam gay over maar zn gimmick evolueerde en evolueerde en blijft evolueren, dit heeft Nitro ook. Umaga bv kan heel moeilijk een andere rol spelen zonder dat hij alles om moet gooien. Nitro zal die "heks" wel dumpen als hij Face wordt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 14:44:15 #168
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43782053
dump maar bij mij dan
pi_43782464
TNA chants bij ECW !

Hardy Boyz waren wel leuk trouwens
  woensdag 22 november 2006 @ 15:38:37 #170
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43783994
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals ik zei...het is geen gimmick die hem bindt aan 1 iets mocht hij hem willen uitbreiden, Shawn had een vergelijkbare gimmick toen hij net begon, en ook die had een schreeuwende Valet en ook Shawn kwam gay over maar zn gimmick evolueerde en evolueerde en blijft evolueren, dit heeft Nitro ook. Umaga bv kan heel moeilijk een andere rol spelen zonder dat hij alles om moet gooien. Nitro zal die "heks" wel dumpen als hij Face wordt
Eensch!Hij komt idd over als een jonge HBK(dat zag er ook niet uit).Maar er zit veel potentie in die jongen!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43787184
Zonde trouwens wat de WWE met Mickie James heeft gedaan. Bij TNA was ze (als Alexis) veel stoerder dan nu.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_43791247
SS voorspellingen?

Ik vindt het deze keer erg lastig zeg

Hier even om te copy pasten:

1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner:

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner:

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner:

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner:

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner:

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner:

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner:

En mijn voorspellingen:

1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX, CM Punk, Hardy Boyz - Mede dankzij Bookers winst denk ik dat de top 2 Face teams winnen.

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga - Cena heeft al tijdje niks meer gewonnen dus.


3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter - Duidelijk denk ik.

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: Chavo Guerrero - Wilde gok, Chavo is enorm gehaat en met deze feud maakt het eigenlijk weinig uit wie de titel hier heeft.

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: King Booker - Denk dat hij hem nog even houdt.

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: Mr. Kennedy - Taker heeft een gebroken rib en heeft wel een goeie roll de laatste tijd, denk dat dit Kennedy's payback is verlopig dan.

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: Mickie James - Lita heel, en zo vlak na Trish hetzelfde denk ik niet eerlijk gezegt, helaas
pi_43791668
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX en Hardy Boyz natuurlijk duh....DX mag natuurlijk niet verslagen worden want ze zijn zooooooooooooooo goed, ahem ahem....

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Cena want die wint alles, die mag niet verliezen van Vince (hoezo WWE spannend)....

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Legends winnen en dan breekt de squad up. Wat doet die achterlijke Ron Simmons hier eigenlijk. Waarom is hij uberhaupt een legende? Dergelijke namen zorgen ervoor dat echte legends zoals Sammartino niet meer in de WWE Hall of Fame willen. En terecht.

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: Benoit (WCW flashback...eindelijk eens een goede match)

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: Batista

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: The Undertaker natuurlijk. Saaier dan deze match kan het niet worden. Enorm voorspelbaar.

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: Mickie James, want Lita gaat weg bij WWE. Toch mis ik nog altijd de oude Mickie James uit het TNA tijdperk, toen ze gewoon head-to-head ging met echte kerels, en niet bang was om met een vuilnisbak in haar gezicht geslagen te worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 22 november 2006 @ 19:06:28 #174
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43791737
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX!!

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Big Show, hij heeft een beter team bij zich dan Cena

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Ric Flair, duidelijk idd

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: Chris Benoit zal wel winnen.. US Title vind k maar dom..

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: Booker, gok pas op Batista zo rond januari ergens..

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: Mr. Kennedy zal idd wel winnen nu Taker wat geblesseerd is..

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: Mickie James, niet weer de vacant title dus Mickie wint
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43792499
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Nielsch het volgende:
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX en Hardy Boyz natuurlijk duh....DX mag natuurlijk niet verslagen worden want ze zijn zooooooooooooooo goed, ahem ahem....

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Cena want die wint alles, die mag niet verliezen van Vince (hoezo WWE spannend)....

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Legends winnen en dan breekt de squad up. Wat doet die achterlijke Ron Simmons hier eigenlijk. Waarom is hij uberhaupt een legende? Dergelijke namen zorgen ervoor dat echte legends zoals Sammartino niet meer in de WWE Hall of Fame willen. En terecht.

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: Benoit (WCW flashback...eindelijk eens een goede match)

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: Batista

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: The Undertaker natuurlijk. Saaier dan deze match kan het niet worden. Enorm voorspelbaar.

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: Mickie James, want Lita gaat weg bij WWE. Toch mis ik nog altijd de oude Mickie James uit het TNA tijdperk, toen ze gewoon head-to-head ging met echte kerels, en niet bang was om met een vuilnisbak in haar gezicht geslagen te worden.
Jij kijkt nooit zeker?

DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.

Kortom, je weet niet waar je het over hebt
pi_43794228
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij kijkt nooit zeker?

DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.

Kortom, je weet niet waar je het over hebt
Ik kijk niet vaak naar de WWE nee, omdat het enorm saai is geworden.

Het kan me ook geen reet schelen of Kennedy of Undertaker wint, want het is een kut angle.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 22 november 2006 @ 20:09:19 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43794582
zeik zeik zeik zanik zanik zanik...Kennedy/Taker is een vd leukere verhalen op dit moment
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43797684
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef kidkash19 het volgende:
zeik zeik zeik zanik zanik zanik...Kennedy/Taker is een vd leukere verhalen op dit moment
Het lijkt op alle andere angles die Taker de laatste jaren heeft gehad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 22 november 2006 @ 23:27:08 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43804634
Ja klopt en zo zijn er nog VELE angles meer die op andere angles lijken...Zelfs Joe-Angle is zo dus je punt is?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 23:29:11 #180
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43804748
Zijn hier mensen vorig jaar in Oberhausen geweest @ WWE?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_43811984
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ja klopt en zo zijn er nog VELE angles meer die op andere angles lijken...Zelfs Joe-Angle is zo dus je punt is?
Dat het saai is. Dat zeg ik toch. Wat wil je nou? Mag ik het soms niet saai vinden?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 23 november 2006 @ 09:25:32 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43812015
Ja hoor van mij mag je het saai vinden...alleen de reden raakt kant nog wal aangezien ongeveer ELKE angle een herhaling/imitatie is van een vorige angle
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43813862
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Ja hoor van mij mag je het saai vinden...alleen de reden raakt kant nog wal aangezien ongeveer ELKE angle een herhaling/imitatie is van een vorige angle
Dat is waar, maar Taker krijgt telkens dezelfde angle. Hij heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug... zo gaat dat maar door (Randy & Bob Orton, Kurt Angle, Great Khali, Kennedy). Ik snap ook wel dat Taker oud wordt en vaak last heeft van blessures, maar een beetje meer creativiteit mag toch wel. Maar goed, je zal het wel niet met me eens zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 23 november 2006 @ 11:55:14 #184
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43815236
Ow dat ben ik heus wel met je eens het probleem is....Taker zit al 14 of 15 jaar in de WWE....dan heb je natuurlijk al heel veel gehad qua Angles (die trouwens al jaren hetzelfde zijn) en nu is het meer een angle van "jonge hond daagt veteraan uit om zich te bewijzen" (net als Orton maar bij Orton zat er meer geschiedenis achter) en bij Khali was het meer van "er is iemand groter en sterker dan Taker" (wat niet vaak voorkwam) en bij Angle was het 2 veteranen waarbij de 1 uit is op de titel (al vond ik dat niet echt een fued)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 23 november 2006 @ 14:52:36 #185
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43820706
je moet taker ook niet zien als een standaard wrestler

taker komt alleen als het nodig is, en omdat taker als uberwrestler wordt gebruikt zal hij ook altijd dezelfde soort feuds hebben. Misschien dat ze nu met kane op sd wat leuks gaan verzinnen, want imho kane vs mvp is wel de meest surrealistische fued
  donderdag 23 november 2006 @ 15:56:03 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43822831
Kane gaat binnenkort waarschijnlijk ook stoppen en die heeft zelf gezegd dat hij in die tijd de jongere garde wilt helpen door fueds te verliezen enzo of in ieder geval een goed verhaal neer te zetten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 23 november 2006 @ 16:00:25 #187
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43822970
Ik denk dat UT & Kane er met de komende WM of heel misschien nog een jaartje later er met een flinke knal uitgaan.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:39:47 #188
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43824218
maar je weet wel dat undertaker niet verliest op wm

of "controversy creates cash" pipo moet gm zijn
pi_43824419
Als Kane tegen Undertaker zou gaan heeft Kane al gezegt te willen verliezen op WM. Vindt het ook meer dan terecht dat Taker naar de 15-0 gaat eigenlijk
  donderdag 23 november 2006 @ 19:10:49 #190
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43828497
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Show

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Flair

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: chavo

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: booker

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: taker

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: mickie
  donderdag 23 november 2006 @ 20:07:09 #191
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43830369
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: HBK en CM Punk

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Big Show

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Flair

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: Benoit

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: Booker

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: UT

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: Mickie James
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_43830593
Lashley bij ECW een reden te meer om ECW te volgen.

Lashley for Champ.
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:58:37 #193
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43842795
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef MrSASO het volgende:
Lashley bij ECW een reden te meer om ECW te volgen.

Lashley for Champ.
hebben wel vetrouwen in het sd roster
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:03:45 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43845177
Komt omdat Hayes die alles regelt daar ruzie heeft met Lashley en Lashley zelf heeft gevraagd om naar ECW te mogen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:23:18 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43847311
Nog even over Taker.Ik vindt het geweldig zoals zijn fueds gaan.Zo van:"ik bemoei me nergens mee, ik zie wel hoe smackdown verloopt.Maar verneuk je het of daag je me uit, dan kom ik je halen".En dan heb je ook een groot probleem.Lijkt welalsof hij overal boven staat, zonder arrogantie of iets dergelijks.Gewoon een leider.Maar het is ook wel bekend dat hij de wrestler is met de meeste macht, en misschien wel alle macht.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:40:47 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43847819
Taker is DE leider....er is namelijk een reden dat Triple H en Taker niet samen op 1 brand hebben gezeten sinds die zijn gesplitst
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:46:38 #197
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43847951
absoluut, Taker is ook degene waar door iedereen naar geluisterd word. Doe je dat niet dan kan je opzouten.
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:07:41 #198
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43848441
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef kidkash19 het volgende:
Taker is DE leider....er is namelijk een reden dat Triple H en Taker niet samen op 1 brand hebben gezeten sinds die zijn gesplitst
Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:02:32 #199
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43850053
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?
rare vergelijking leiderschap en ego zijn totaal andere kwaliteiten, zowel taker als triple h zijn naar mijn idee natuurlijke leideres. Alleen heeft triple h een iets groter ego dan taker, voor zover je dat kan zien tijdens de shows.
pi_43850610
Triple H heeft toch ook een feud gehad met taker en verloren van hem op WM
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:26:50 #201
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43850731
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Fugie het volgende:

[..]

rare vergelijking leiderschap en ego zijn totaal andere kwaliteiten, zowel taker als triple h zijn naar mijn idee natuurlijke leideres. Alleen heeft triple h een iets groter ego dan taker, voor zover je dat kan zien tijdens de shows.
Ik bedoel je hebt een natuurlijke leider, en iemand die zich overal mee bemoeit omdat hij denkt wat te vertellen te hebben.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:19:00 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43852374
Mwah ik denk dat dat ZWAAR overdreven is wat Triple H allemaal te vertellen heeft hoor, althans ik heb dat al meerdere malen gelezen dat het allemaal wel meevalt en dat de enige die de beslissingen neemt Vince is. Triple H was tot Cena een jaar buiten de titel scene gebleven en nu zit hij er weer ver buiten, als jij wat te vertellen had zou je toch zorgen dat je altijd in die buurt zit?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:20:34 #203
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43852424
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik bedoel je hebt een natuurlijke leider, en iemand die zich overal mee bemoeit omdat hij denkt wat te vertellen te hebben.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:21:58 #204
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43852476
HHH is ook al een aantal maal zeer zwaar gebleseeerd geweest he vergeet dat niet
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:25:46 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43852620
Ik kan me 1 zware blessure van hem herinneren en dat was zn quad, voor de rest een keer zn knie toen die met de originele DX bezig was.

Triple H GAAT ook wat te vertellen krijgen als hij eenmaal gestopt is, dat was namelijk de reden van zn abstentie na zn programma met Batista, hij ging in de leer op het hoofdkantoor om later een funcite te vervullen in het reilen en zeilen van de WWE.

Ik denk ook dat hij met Shawn en Edge de "leiders" zijn in de kleedkamer van Raw aangezien dat ongeveer de gasten zijn die het langste in dienst zijn daar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:46:47 #206
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43853373
je vergeet flair

maar volgens mij doet die gewoon nog omdat ie nix anders kan doen
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:49:23 #207
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43853471
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:46 schreef Fugie het volgende:
je vergeet flair

maar volgens mij doet die gewoon nog omdat ie nix anders kan doen
Alleen is die een paar jaar naar DabbajoeSeeDabbajoe geweest
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:11:26 #208
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43854223
nou het is meer van dat hij voor dat WCW verkocht werd dat hij een paar jaar WWF heeft gedaan. Ik vind Flair nou niet echt een WWE man en ik denk ook geen leider in de kleedkamer, ik zie in Flair echt zon mannetje die zich nergens mee bemoeit en door iedereen aardig gevonden word en gerespecteerd word
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:05:36 #209
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43855995
Ik heb net Raw/ECW/Impact! gekeken!! Hele goeie shows!! Die laddermatch was idd heeeel erg goed en tagteams match op ecw ook Impact was wel redelijk deze week! ben alleen bang dat de Turning Point een herhaling gaat worden van Genesis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43856995
En Flair heeft schulden, die hij moet aflossen Al heeft hij ook wel gezegd dat hij het hartstikke leuk blijft vinden om te worstelen en pas stopt als Vince wil dat hij stopt.
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:30:12 #211
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43861709
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Flair heeft schulden, die hij moet aflossen Al heeft hij ook wel gezegd dat hij het hartstikke leuk blijft vinden om te worstelen en pas stopt als Vince wil dat hij stopt.
lijkt me ook niet vekreerd al de bejaarden weer samen, potje bier beetje ouwehoeren, zo nu dan ff wresteshow doen en wooooooooooo roepen
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:49:18 #212
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43862290
sd al te downloaden
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:08:00 #213
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43862888
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Fugie het volgende:
sd al te downloaden
PWT, heb hem al gezien(en geshared natuurlijk)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43864952
BTZone heeft Smackdown altijd al op vrijdagochtend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43872704
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner:Orton sole survivor
2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner:Cena
3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner:Kenny
4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner:Chavo
5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner:Batista
6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner:Taker
7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: hmmmm


Ok guys even eerlijk...Waren die skits van VKM niet leuker dan die van DX?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:33:25 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43877198
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43878542
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43911956
Ik moet deze met jullie delen. Dit is uit SD! vs. RAW 2007
BOD komt op met de ring entrance van MNM.

http://www.youtube.com/watch?v=iMiEYlDQe4Y

Kane en Taker
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 26 november 2006 @ 19:08:04 #219
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_43912305
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:56 schreef roepdeman het volgende:
Ik moet deze met jullie delen. Dit is uit SD! vs. RAW 2007
BOD komt op met de ring entrance van MNM.

http://www.youtube.com/watch?v=iMiEYlDQe4Y

Kane en Taker
!!
  zondag 26 november 2006 @ 23:31:15 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43917364
hehehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43933275
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij kijkt nooit zeker?

DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.

Kortom, je weet niet waar je het over hebt
Kortom, ik had slechts 1 voorspelling fout en jij 3 geloof ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_43936450
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-11-2006 19:16:38 ]
pi_43937548
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo hebben we het over die en die match niet gehad? Je had ze allemaal in je rijtje gezet hoor. Ik had een stelling fout en een voorspelling, jij had er gewoon 3 fout. Punt. Neem je ongelijk toch eens.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 27 november 2006 @ 19:47:50 #224
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43938631
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43940166
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoezo hebben we het over die en die match niet gehad? Je had ze allemaal in je rijtje gezet hoor. Ik had een stelling fout en een voorspelling, jij had er gewoon 3 fout. Punt. Neem je ongelijk toch eens.
Daar ging onze hele discussie gewoon niet over, jij had het erover dat het saai en voorspelbaar was, terwijl alles wat je zei daarover niet klopte. Je zei dat Cena altijd wint, hij verliest al maanden, je zei dat Undertaker altijd wint, hij verliest al maanden, etc etc. Dat heeft verder niks met de resultaten van gister te maken.

Verder, ben ik wel benieuwt wat ze met de Hardy Boyz gaan doen op December To Dismember, Any tag team in the world. Zouden tegen iets van TNA gaan ?
  maandag 27 november 2006 @ 20:30:51 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43940502
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:47 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha ja werkelijk schitterend!!! ik lag echt dubbel!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oma zou der bij wijze van nog meer dan ikzelf goed voorspelt kunnen hebben.. tis gewoon leuk om te zien wie achteraf de meeste wedstrijden juist beredeneerd heeft.. het commentaar van Nielsch was idd niet echt in de goeie richting hehe.. maar hij is duidelijk de beste gokker
quote:
Verder, ben ik wel benieuwt wat ze met de Hardy Boyz gaan doen op December To Dismember, Any tag team in the world. Zouden tegen iets van TNA gaan?
Ik gok op een japans tag team oid..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43940991
Wat is Big Show toch altijd vet op pers conferenties zeg

Jammer dat hij binnenkort stopt
  maandag 27 november 2006 @ 21:45:56 #228
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43944436
het is eigenlijk een beetje wachten op het nieuwe jaar...
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 27 november 2006 @ 22:15:26 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43946057
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef BigFire het volgende:
het is eigenlijk een beetje wachten op het nieuwe jaar...
hoezo?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43947642
Denk dat hij doelt op Royal Rumble en Wrestlemania, waar toch alles bepaald word.
pi_43950318
Mindere PPV, zeker omdat de opzet van Survivor Series er niet echt meer inzit.

De 1e paar had je een aantal teams, die tegen elkaar worstelden, de overlevers gingen dan door naar de volgende ronde, totdat uiteindelijk 2 teams overbleven.
Je kon dus in je uppie tegen 4 man moeten, omdat al je teammaten in vorige rondes eruit gingen.

Het niveau van vroeger (zeg 1985 tot half 90) halen ze helaas niet meer, of het moet bij Wmania zijn.
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:59:31 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43953233
quote:
De 1e paar had je een aantal teams, die tegen elkaar worstelden, de overlevers gingen dan door naar de volgende ronde, totdat uiteindelijk 2 teams overbleven.
Je kon dus in je uppie tegen 4 man moeten, omdat al je teammaten in vorige rondes eruit gingen.
welke Survivor Series heb jij allemaal gekeken?....ik heb SS vanaf 92 ongeveer allemaal gezien en van die opzet heb ik nog NOOIT gehoord
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:02:22 #233
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43953268
inderdaad. De classis Survivor series matches zijn juist die van 2 teams tegen elkaar met telkens mensen die geëlimineerd werden zoals ook dit jaar
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:11:35 #234
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43953408
het was idd een beetje vage ppv, met goeie en slechte momenten maar de gehele ppv was een beetje mat, weinig spannende results

Eens kijken wat die extreme elimination chamber ons volgende week brengt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:41:48 #235
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43953928
Ik vond het nog niet zo slecht.

HBK Melina
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:48:39 #236
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43954050
weet je wat erg is : nu ik The Great American Bash teruggekeken heb waren de meeste matches niet eens zo slecht. Alleen de Punjabi Prison matchw as waradeloos en de vrouwen natuurlijk. De rest was wel redelijk met voor mij als topper de tag team match. ( ja dit is een mini preview voor de review )
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:52:25 #237
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43956810
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:59 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

welke Survivor Series heb jij allemaal gekeken?....ik heb SS vanaf 92 ongeveer allemaal gezien en van die opzet heb ik nog NOOIT gehoord
Dit gebeurde ook maar één keer, en dat was met SS '90 . Uiteindelijk was het in de laatste match de Ultimate Warrior, Hulk Hogan en Tito Santana tegen de Warlord, Power & Glory, Rick Martel en Ted Dibiase. dat waren alle survivors van de normale 4 tegen 4 matches.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr_Brownstone op 28-11-2006 11:57:39 ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:21:59 #238
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43957400
Cryme Tyme en Lita
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:33:20 #239
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43959350
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Cryme Tyme en Lita
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:08:23 #240
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43960241
cryme tyme was wel leuk, ze moeten alleen uitkijken dat dat soort dingen niet gaan overheersen. Soms is het meer soap dan wrestling
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:04:56 #241
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43965933
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Fugie het volgende:
cryme tyme was wel leuk, ze moeten alleen uitkijken dat dat soort dingen niet gaan overheersen. Soms is het meer soap dan wrestling
soms?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:29:19 #242
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43966722
de WWE is toch gewoon een soap
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_43968721
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef BigFire het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vindt ik ook ja, maar goed ze zal er zelf wel mee hebben ingestemd lijkt mij.

Raw was trouwens erg vet zeg

Spannende main event ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:59:14 #244
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43969533
ik vind de soaps niet erg, alleen de kwaliteit van de wrestling heeft wel te lijden onder de soaps.
pi_43969797
Flair:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:59:28 #246
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43980400
ik hoop nu op een TLC match na een lange fued tussen de Hardys, London & Kendrik en Rated RKO
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 29 november 2006 @ 09:00:34 #247
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43983395
Ik denk dat je lang kan hopen aangezien London/Kendrick op SD zitten en de Hardys voorlopig Raw/ECW zijn, en Rated RKO zullen niks met hun te maken krijgen want die zijn met DX bezig

Trouwens TNA word steeds zieliger en zieliger in hun poging de WWE zwart te maken

In his first installment, The Truth previews his upcoming single! Next week, The Truth has a message for John Cena – don’t miss it!

http://www.tnawrestling.com/news/fullnews2.php?all=1028
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 14:06:14 #248
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43990530
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:00 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat je lang kan hopen aangezien London/Kendrick op SD zitten en de Hardys voorlopig Raw/ECW zijn, en Rated RKO zullen niks met hun te maken krijgen want die zijn met DX bezig

Trouwens TNA word steeds zieliger en zieliger in hun poging de WWE zwart te maken

In his first installment, The Truth previews his upcoming single! Next week, The Truth has a message for John Cena – don’t miss it!

http://www.tnawrestling.com/news/fullnews2.php?all=1028
toch is het nog niet zo'n gekke gedachte van mij gezien hoe ze tegenwoordig alle superstars overal en nergens laten opduiken
Ze hebben nog ff tot Wrestlemania hoor
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 29 november 2006 @ 14:20:20 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43991095
Dan wil ik weten hoe je Rated RKO qua niveau verlaagt naar London/Kendrick....Hardys/Londrick kan ik nog inkomen maar Rated RKO zullen daar echt niet eens bij in de buurt komen.
Ligt er ook maar net aan hoe lang de Hardys nog samen blijven aangezien Matt eigenlijk gewoon nog SD is en Jeff de IC title heeft
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 14:23:02 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43991199
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef kidkash19 het volgende:
Dan wil ik weten hoe je Rated RKO qua niveau verlaagt naar London/Kendrick....Hardys/Londrick kan ik nog inkomen maar Rated RKO zullen daar echt niet eens bij in de buurt komen.
Ligt er ook maar net aan hoe lang de Hardys nog samen blijven aangezien Matt eigenlijk gewoon nog SD is en Jeff de IC title heeft
De hardy's met de Dudleyz samen zou je ook niet echt zeggen. Daarom een TLC match, de kleintjes komen dan nog enigzins tot hun recht
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 29 november 2006 @ 15:54:49 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43994017
Uhm.....de Hardys en Dudleys waren van hetzelfde niveau en waren ECHTE tage teams dus geen 2 bij elkaar gevoegde singles, ik weet niet wat je daarmee bedoelt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 17:19:46 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43997057
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef kidkash19 het volgende:
Uhm.....de Hardys en Dudleys waren van hetzelfde niveau en waren ECHTE tage teams dus geen 2 bij elkaar gevoegde singles, ik weet niet wat je daarmee bedoelt.
denk dat hij bedoeld dat de Dudleys en hele andere stijl hebben..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 29 november 2006 @ 17:57:07 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43998194
De stijlen van de Hardys en Dudleys pastte juist geweldig bij elkaar en dat was ook meteen de 2 teams die ik bij elkaar zou voegen in een feud , toen Edge/Christian daarbij kwamen was het cirkeltje compleet.

Wat ik bedoel is dat 2 Main Eventers zich echt niet gaan bemoeien met Londrick/Hardys omdat ze daarboven staan, en daarom zeg ik dat de Hardys en Dudleys op hetzelfde niveau zaten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 17:58:57 #254
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43998244
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:57 schreef kidkash19 het volgende:
De stijlen van de Hardys en Dudleys pastte juist geweldig bij elkaar en dat was ook meteen de 2 teams die ik bij elkaar zou voegen in een feud , toen Edge/Christian daarbij kwamen was het cirkeltje compleet.

Wat ik bedoel is dat 2 Main Eventers zich echt niet gaan bemoeien met Londrick/Hardys omdat ze daarboven staan, en daarom zeg ik dat de Hardys en Dudleys op hetzelfde niveau zaten
Daar heb je wel gelijk in, daarentegen zijn Londen & Kendrik lichter en kunnen derhalve nog verder, hoger, idioter springen dan de wat zwaardere mensen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 29 november 2006 @ 18:04:33 #255
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43998399
Denk niet dat Londrick qua gewicht veel verschillen van de Hardys.....enne vliegen en springen mogen ze toch nog maar amper dus ja....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 18:13:34 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43998656
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat Londrick qua gewicht veel verschillen van de Hardys.....enne vliegen en springen mogen ze toch nog maar amper dus ja....
op Wrestlemania zou het mogen
vandaar dat ik dat roep, denk dat dat een erg toffe match oplevert voor 2 midcard tag-teams
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_43998809
Hardy Boyz vs Brian and Kendrick vs MNM

TLC op Wrestlemania. Dat zou vet zijn

Maar je hebt ook nog de Money In The Bank natuurlijk dus daar zouden deze ook allemaal goed in passen. Misschien een manier om 1 van de teams op te splitsen als WWE dat zou willen.
  woensdag 29 november 2006 @ 18:36:48 #258
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43999316
MNM is volgens mij een eenmalig iets....ik denk zelfs dat MNM verliest op ECW DTD en dat ze dan Mercury WEER in elkaar rammen, Londrick weten ze niet eens wat ze ermee moeten doen en ik denk (hoop) dat de Hardys ook tijdelijk zijn of in ieder geval geen vast Tag Team blijven maar voor speciale gelegenheden taggen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_43999627
Zit nu Survivor Series te kijken, tijdens de match Lita/Mickie hoor je zo`n gozer keihard roepen "Lita How Much?"
pi_43999873
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat Londrick qua gewicht veel verschillen van de Hardys.....enne vliegen en springen mogen ze toch nog maar amper dus ja....
Precies de reden waarom TNA beter is dan WWE.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 november 2006 @ 19:42:18 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44001557
Pffff onzin....dat heeft namelijk als reden dat er op een gegeven moment teveel nekblessures waren en een periode van blessures bij Cruisers en vliegers, aangezien de WWE 300+ dagen per jaar tourt moeten ze wel uitkijken naar de gezondheid van hun worstelaars.
Vliegen is niet per definitie beter, als je 1 AJ match hebt gezien heb je ze ongeveer allemaal wel gezien

OMG PELE KICK PELE KICK!!!!!! ....yeah whatever...en die X-division is ook helemaal niks meer en ook daar zitten nog maar amper high flyers in...dont kid yourself
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 19:46:29 #262
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44001700
vraag me al de hele dag af wat Sabu in zijn hand had en snel weggooit als hij op de grond valt
op 11minuut en 12 seconden van de show...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_44002212
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
vraag me al de hele dag af wat Sabu in zijn hand had en snel weggooit als hij op de grond valt
op 11minuut en 12 seconden van de show...
Lag daar iets op de grond, niks bijzonders. Lijkt op een ring ofzo..
  woensdag 29 november 2006 @ 20:35:55 #264
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44003564
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
vraag me al de hele dag af wat Sabu in zijn hand had en snel weggooit als hij op de grond valt
op 11minuut en 12 seconden van de show...
als je goed kijkt zie je ook dat enkele frames daarvoor geknipt is . maar daar moet je denk ik niet teveel achter zoeken. het lijkt mij de hoofdband die hij op heeft als hij opkomt. doek+band gooit hij namelijk ook op die plek uit de ring aan het begin van de match(7:13).
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_44003868
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef kidkash19 het volgende:
Pffff onzin....dat heeft namelijk als reden dat er op een gegeven moment teveel nekblessures waren en een periode van blessures bij Cruisers en vliegers, aangezien de WWE 300+ dagen per jaar tourt moeten ze wel uitkijken naar de gezondheid van hun worstelaars.
Vliegen is niet per definitie beter, als je 1 AJ match hebt gezien heb je ze ongeveer allemaal wel gezien

OMG PELE KICK PELE KICK!!!!!! ....yeah whatever...en die X-division is ook helemaal niks meer en ook daar zitten nog maar amper high flyers in...dont kid yourself
Dat de WWE 300 dagen per jaar tourt is puur omdat ze zo veel mogelijk geld willen verdienen. Ongelijk geef ik ze niet, want daar gaat het hele circus om (alleen ligt het er bij de WWE tegenwoordig veel te dik bovenop). De laatste tijd is TNA naar mijn mening waar de goede weg ingeslagen met de X-divisie, nadat deze een tijdje lang ondergesneeuwd dreigde te raken door mensen als Sting, Scott Steiner en Jeff Jarrett. Natuurlijk zijn de hoofdrollen nog steeds voor de heavyweight als Sting en Angle omdat dat nu eenmaal mensen trekt. Je zegt wel dat "als je een Styles match hebt gezien heb je ze allemaal gezien", maar mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naar dat soort matches. Hetzelfde geldt ook voor bijna alle wrestlers in de WWE trouwens. Als je een Cena/DX match hebt gezien heb je ze allemaal gezien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_44005174
Voodoo Kin Mafia Accept Challenge To Face Hardy Boyz On Sunday
  woensdag 29 november 2006 @ 21:22:16 #267
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44005266
tna moet het ook hebben van hun 'high flyers' voor de rest stelt het bar weinig voor.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:54:54 #268
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44006415
TNA moet zich lekker met zichzelf bezig houden en niet zo focussen op de WWE, trouwens de eerste scheuren in de relatie met Angle zijn ook al zichtbaar maar goed dat is een andere zaak.

Het verschil van Styles en Cena/DX is dat de laatstgenoemden ook nog een personage hebben en dus diepgang. Styles heeft helemaal geen personage alleen dat hij atletisch is en daarom zijn zn matches altijd hetzelfde, zelfs in zn fued met Abyss enzo hoorde je heel weinig van hem alleen maar zn moves. Daarom weet ik ook zeker dat een iemand als Styles het gewoon niet zou maken in de WWE, ja hij heeft leuke moves maar de rest stelt niks voor en in het worstelen draait het om het totaalplaatje, over zn fysieke talenten hoor je van mij niks dan goeds, ik had alleen graag gewild dat hij de rest ook had.

Zoals ik al eerder heb gezegd...ik hoop dat TNA alleen maar groeit want daar gaat de WWE het beter van doen en dan winnen wij de fans
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_44006467
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef Fugie het volgende:
tna moet het ook hebben van hun 'high flyers' voor de rest stelt het bar weinig voor.
Ben ik niet mee eens. Voor de middelen die TNA tot hun beschikking heeft zetten ze een goed product neer. Ik vind de X-divisie nog steeds mooi om te zien en steeds meer belangrijke heavyweights hebben interesse in TNA omdat het werkschema in WWE te druk is. De storylines worden steeds beter uitgewerkt en er worden humoristische sketches gefilmd die echt leuk zijn (bijvoorbeeld met Kevin Nash), in tegenstelling tot de sketches die in WWE worden gedaan. Bij TNA draait het natuurlijk ook om geld, maar het ligt er niet zo irritant dik bovenop als bij de WWE. Belachelijke onderdelen zoals WWE's Kiss Cam worden in TNA gelukkig zoveel mogelijk achterwege gelaten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_44006650
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:54 schreef kidkash19 het volgende:
TNA moet zich lekker met zichzelf bezig houden en niet zo focussen op de WWE, trouwens de eerste scheuren in de relatie met Angle zijn ook al zichtbaar maar goed dat is een andere zaak.

Het verschil van Styles en Cena/DX is dat de laatstgenoemden ook nog een personage hebben en dus diepgang. Styles heeft helemaal geen personage alleen dat hij atletisch is en daarom zijn zn matches altijd hetzelfde, zelfs in zn fued met Abyss enzo hoorde je heel weinig van hem alleen maar zn moves. Daarom weet ik ook zeker dat een iemand als Styles het gewoon niet zou maken in de WWE, ja hij heeft leuke moves maar de rest stelt niks voor en in het worstelen draait het om het totaalplaatje, over zn fysieke talenten hoor je van mij niks dan goeds, ik had alleen graag gewild dat hij de rest ook had.
Jij vindt het totaalplaatje mooi, ik kijk vooral naar het worstelen zelf. Als de WWE gaat komen met belachelijke totaalplaatjes als de "relatie" tussen Carlito en Trish Stratus met als enige doel om members aan te trekken voor WWE Mobile Text Alerts dan hoeft het voor mij niet meer zo. Als ik dan zo'n Carlito naar Trish zie toekomen met de regel: "Trish, I saw on my WWE Mobile Text Alert that you are leaving WWE, why are you doing this to me blablabla..." dan hoeft het voor mij niet meer. Dan zie ik liever AJ Styles in de ring, zonder dat hij van dit soort belachelijke tussenstukjes moet opnemen. TNA doet ook zeker van dit soort sketches tussendoor, maar dan zijn ze meestal nog wel grappig, zoals met Kevin Nash.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 november 2006 @ 22:06:32 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44006901
Zie jij de Kiss Cam op tv dan?? nee dat is entertainment in de TV-reclame pauze dus dat slaat nergens op. Dat ze leukere sketches hebben ben ik absoluut niet met je eens , ze hebben er in de afgelopen tijd 1 gehad en dat was met Nash ja...1 !!!, hoe erg je DX niet mag de sketch van een week of wat geleden dat ze door iedereen achterna gezeten werden was gewoon grappig, de sketch van deze week van Rated RKO was SU-PER opgebouwd en afgemaakt, de SS match met DX was in het begin gewoon grappig (Knox en de reactie van Shawn enzo erna, en Shawm/Melina). In TNA springen ze van storyline naar storyline zonder ook maar enige echte uitleg (Petey Williams USA patriot terwijl hij een maand of wat nog de captain was van Team Canada?, worstelaars die INEENS goths zijn zonder enige aanleiding? titels die van hot naar her gaan in een paar weken en zo noem ik er maar een paar)
Ja de WWE heeft ook zn zwakheden, het verschil is....die hebben zichzelf allang bewezen, TNA kan eigenlijk weinig fouten maken, ze moeten ophouden met het zeiken op WWE en eens naar zichzelf kijken want als Vince zou willen is TNA binnen een jaar out of business.

O ja ....en als je dacht dat Angle niet gek was...think again
quote:
Kurt Angle recently told Chris Sabin that he was a great wrestler, but he didn't like his look. Angle said that he looked "dirty" and that he didn't stand out (Note: I'm not too sure if by "dirty", Angle really meant Sabin's personal hygiene). Anyways, Kurt Angle then made the suggestion for Sabin to do a gimmick where he would be like the cartoon character Pig-Pen from the old "Peanuts" comic strip and have food & dirt all over him. Angle was actually serious with his suggestion. After people heard about his suggestion, those that were initially excited about his creative input were shaking their heads.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_44007574
Ook zo leuk dat TNA de WWE maar blijft bashen, maar zodra er een WWE ster vrij is ze als een gek proberen diegene te signen

TNA wil teveel op de WWE lijken, maar bashen het ondertussen ook, beetje dubbelop. Vraag me trouwens wel af wat ze gaan doen met de Hardy Boyz challange.
  woensdag 29 november 2006 @ 22:38:58 #273
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44008289
ik denk niet veel.....het is voor hun (denken ze) wat meer publiciteit...als de WWE niet antwoord zullen ze doen alsof ze bang waren en als ze wel antwoorden (wat NEVER gaat gebeuren) wint TNA aan publiciteit, ik ben alleen bang dat als dat WWE gezeik van ze ze op lange termijn gaat kapot maken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_44009747
Als ze het aannemen lijkt mij dat het zoiezo een verloren zaak is voor VKM. Het is dan in principe 4 tegen 2. Maargoed ook verliezen is publiciteit voor hun natuurlijk. Niet dat ze zullen vermelden dat ze van TNA zijn..
  woensdag 29 november 2006 @ 23:29:40 #275
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44009990
denk je dat ze zullen meewerken dan? VKM bedoel ik.....dat denk ik namelijk niet (STEL ze zouden het doen)...dan word het gewoon een shoot, en dat kan nooit goed aflopen

(zou wel kicke zijn...DX die ineens VKM ECHT in elkaar mept )
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 november 2006 @ 23:30:25 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44010016
ik ga me er ook maar ff mee bemoeien WWE gaat net houseshows voor scholen done ofzowat las ik laatst, toch? dus het draait niet ALLEEN maar om geld!! De storylines zijn idd beter bij de WWE maar ik vind ook dat we TNA niet te hard aan moeten pakken.. ik bedoel waarom zouden ze een heel verhaal moeten ophangen waarom Kazarian enzo goths zijn geworden.. ik vind het wel een goeie gimmick.. maja ieder zijn eigen ding. Alleen die snelle title changes ben ik ook geen fan van..
Chris Sabin is erg middelmatig bij TNA mss is het idee van Angle zo gek nog niet

Maar ze moeten idd ophouwen met zeiken over de WWE.. zoals hier al gezegd werd als Vince zou willen.. en de VKM op ECW.. kweet het niet hoor.. waarom zou de WWE dat in godsnaam willen??
Alleen maar laten zien dat ze niet bang zijn voor TNA?? Dat weten we zo ook wel.. dus het is mij een raadsel wanneer het door zou gaan..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_44010237
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:29 schreef kidkash19 het volgende:
denk je dat ze zullen meewerken dan? VKM bedoel ik.....dat denk ik namelijk niet (STEL ze zouden het doen)...dan word het gewoon een shoot, en dat kan nooit goed aflopen

(zou wel kicke zijn...DX die ineens VKM ECHT in elkaar mept )
Ook bij een shoot is het gewoon 4 tegen 2, en er zullen nogsteeds meer WWE mensen aanwezig zijn lijkt mij

Als ik Vince was zou ik het gewoon accepten, laat maar komen hoor. Billy Gun is alweer 43 en dan tegen 4 jonge gasten. En al het andere WWE wat er ook aanwezig is. Wat zou dat eigenlijk wel mooi zijn zeg, controversy creates cash is het niet
  woensdag 29 november 2006 @ 23:41:09 #278
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44010335
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:47 schreef MrSASO het volgende:
Zit nu Survivor Series te kijken, tijdens de match Lita/Mickie hoor je zo`n gozer keihard roepen "Lita How Much?"
Dat publiek: She's a crackwhore!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 30 november 2006 @ 00:08:18 #279
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44011177
publiek kan een ppv maken en breken

Wrestlemania in Detroit kan daarom leuk worden

net zoals de vorige wrestlemania de performance van John Cena compleet verneukte
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_44011284
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef Paxlie het volgende:
publiek kan een ppv maken en breken

Wrestlemania in Detroit kan daarom leuk worden

net zoals de vorige wrestlemania de performance van John Cena compleet verneukte
Dat was wel heerlijk zeg, iedere knal die Cena gaf: booooooooo, Triple H deed iets terug: YAAAAYY, zo grappig was dat
  donderdag 30 november 2006 @ 00:39:56 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44011806
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat was wel heerlijk zeg, iedere knal die Cena gaf: booooooooo, Triple H deed iets terug: YAAAAYY, zo grappig was dat
ik zat het laatst weer eens te kijken, maar dat verneukte het main event echt gigantisch

Umaga vs Cena zal wel toffe chants opleveren denk ik en dan bedoel ik dus pro-cena.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_44012377
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ook zo leuk dat TNA de WWE maar blijft bashen, maar zodra er een WWE ster vrij is ze als een gek proberen diegene te signen

TNA wil teveel op de WWE lijken, maar bashen het ondertussen ook, beetje dubbelop. Vraag me trouwens wel af wat ze gaan doen met de Hardy Boyz challange.
Ach ja, toen de WWF enorm achter liep in de Monday Night Wars begonnen ze via DX ook WCW enorm te bashen. En andersom. Alsof het iets uitmaakt. Het is zo vaak gedaan (en wat dat betreft is TNA niet origineel, maar hee, de hele angle rondom VKM is geschreven door Russo en die kennen we wat dat betreft op die manier).

Maar goed, blijf maar lekker WWE kijken en TNA bashen. Het kan mij niks schelen. Ik blijf lekker TNA kijken omdat ik dat op dit moment beter vindt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 30 november 2006 @ 01:26:45 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44012397
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach ja, toen de WWF enorm achter liep in de Monday Night Wars begonnen ze via DX ook WCW enorm te bashen. En andersom. Alsof het iets uitmaakt. Het is zo vaak gedaan (en wat dat betreft is TNA niet origineel, maar hee, de hele angle rondom VKM is geschreven door Russo en die kennen we wat dat betreft op die manier).

Maar goed, blijf maar lekker WWE kijken en TNA bashen. Het kan mij niks schelen. Ik blijf lekker TNA kijken omdat ik dat op dit moment beter vindt.
wat TNA vooral beter zou maken is als het commentaar aangepakt wordt. Het zijn nu 2 color commentators ipv dat er eentje de verhaallijnen bijhoudt en de ander lekker het vuur aanwakkert. Bij de WWE zijn dat gewoon 2 perfecte teams
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 30 november 2006 @ 08:39:12 #284
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44014717
ja de WWE deed het toen ook....maar niet in zon mate als TNA het nu doet....ELKE ex WWE worstelaar krijgt ongeveer dezelfde rol mee, die van " I hate WWE, TNA is the bestest!!!"

2e verschil is dat toen WWE het deed was WCW ermee begonnen, WWE reageerde alleen maar op het andere bedrijf toen dat bedrijf eenmaal groter was geworden. Voorlopig heeft de WWE nog geen kick gegeven over TNA, zelfs niet toen ze 1 van TNA's eigen sterren tekende. TNA is wanhopig en weet niet echt welke richting ze op moeten en dat is jammer

O ja ...en als je voor het worstelen kijkt zit je denk ik fout nu....aangezien er op de laatste Impact een totaal van 8 minuten worstelactie was en de rest waren sketches/promos, en dat verandert niet zo snel denk ik zolang Russo er zit

[ Bericht 19% gewijzigd door kidkash19 op 30-11-2006 09:00:29 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 30 november 2006 @ 08:41:09 #285
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
  donderdag 30 november 2006 @ 14:54:41 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44023979
haha ze zenden hun filmpje helemaal uit als WWE niet reageert.. nou dat zal schokkend worden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 15:09:10 #287
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_44024408
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ze zenden hun filmpje helemaal uit als WWE niet reageert.. nou dat zal schokkend worden
ja dat zag ik net ook
heb je het filmpje ook bekeken?
Staat iemand met zo'n oranje straat pion te schreeuwen bij het gebouw van WWE
"Mr McMahon remove yourself from the oiled up white guy"

en dan verder dat het ultimatum afloopt als Impact begint
Jim Ross heeft wel gereageerd op zijn blog trouwens, al kwam dat neer op het feit dat het niemand eigenlijk wat interesseert wat TNA doet bij WWE
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_44025212
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:09 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ja dat zag ik net ook
heb je het filmpje ook bekeken?
Staat iemand met zo'n oranje straat pion te schreeuwen bij het gebouw van WWE
"Mr McMahon remove yourself from the oiled up white guy"

en dan verder dat het ultimatum afloopt als Impact begint
Jim Ross heeft wel gereageerd op zijn blog trouwens, al kwam dat neer op het feit dat het niemand eigenlijk wat interesseert wat TNA doet bij WWE
Hij staat van: "Mr McMahon come out with your pants up! Leave the oiled up fat guy inside"

En JR heeft gewoon gelijk. Boeiend dat ze het hele filmpje uitzenden, toch niemand die kijkt
  donderdag 30 november 2006 @ 15:36:23 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44025289
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hij staat van: "Mr McMahon come out with your pants up! Leave the oiled up fat guy inside"

En JR heeft gewoon gelijk. Boeiend dat ze het hele filmpje uitzenden, toch niemand die kijkt
dát zegt ie idd, maar k ben wel benieuwd hoe ze met de situatie omgaan (zowel WWE als TNA)
opzich vind ik het maar een domme actie eigenlijk maar goed.. can't wait
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 30 november 2006 @ 15:49:27 #290
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44025709
ik denk dat de WWE hetzelfde omgaat als dat ze al maanden doen.....niet dus....is hun tijd niet waard, mwah misschien een leuke sketch doen met 2 verkleed als Billy Gunn/Roaddog (aangezien ze het trademark daarop hebben) en ze dan in elkaar laten canen door Sandman en Dreamer ofzo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_44033125
waarom worden Triple H en Shawn Michaels genoemd in dat YouTube filmpje van TNA? die hebben toch niks met die open challenge te maken?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_44033215
Daar hebben ze ook ruzie mee. Omdat ze vroeger bij DX zaten en Triple H zoontje van de baas is etc etc.
  donderdag 30 november 2006 @ 19:57:25 #293
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_44033611
ze zijn gewoon jaloers omdat triple h en shawn micheals beter zijn dan hun, maar dat snappen ze niet want daar zijn ze te egoistisch voor
pi_44034894
Die 2 gasten hebben genoeg kansen van de WWE gekregen. Hebben goed mee kunnen liften met het succes van de DX-originals HBK & HHH. Talloze titelruns gekregen. Wat een hopeloze kerels zijn het toch.

De helft van het WWE publiek weet niet eens wat TNA is. Waarom zouden ze (WWE) in hemelsnaam reageren op deze kansloze praktijken. Laat TNA eens wat nieuwe (lange) feuds of iets dergelijks bedenken. Daar kan je fans mee winnen ipv dit kansloze geblaf naar de grote concurrent. Door die challenge 'aan te nemen' helpen ze de WWE alleen maar met de ppvbuys van D2D daar er vast wel een paar TNA marks zich gaan afvragen of ze echt op de ppv verschijnen.

TNA heeft nu een in potentie prachtige topfeud met Angle vs Joe maar wat de headlines haalt is het kansloze prut van "VKM" en Ron Killings.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:20:48 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44041767
haha "De helft van het WWE publiek weet niet eens wat TNA is"
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_44041986
Nouja, denk dat gerust 95% niet weet wat TNA is. Gelukkig maar, geen aandacht aan besteden. Hebben wij er ook geen last van 14.gif
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:08:41 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44043177
En als ze het wel weten denk ik dat die er net zo hard om lachen als wij, vergeet niet het meerendeel van het publiek zijn gewoon fans en niet zoals het internet fanclubje dat ze alles ontleden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_44043391
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef kidkash19 het volgende:
En als ze het wel weten denk ik dat die er net zo hard om lachen als wij, vergeet niet het meerendeel van het publiek zijn gewoon fans en niet zoals het internet fanclubje dat ze alles ontleden
Inderdaad, al komen er natuurlijk wel steeds meer van dat laatste bij. Maar als je de typische Cena fan neemt, die weten natuurlijk echt niet dat TNA bestaat. Laat staan dat ze weten dat er andere worstelbonds zijn. (tenzij ze backyardwrestling er in de buurt hebben ofzo )

Maargoed, WWE reageert er dus niet op en nu krijgen we dus het "shockende" filmpje te zien. Nou, ik kan niet wachten
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:26:38 #299
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44046209
ja dat zal wat worden hahahaha.....alsof de trailer zo schokkend was...."wauw!!! ik sta hier met een PION!!!! te roepen naar een groot kantoorgebouw ......schokkend!"

*edit* nou ik heb ze gezien.......en ik heb nog nooit zoiets zieligs gezien als dat....toen DX het deed durfden ze tenminste nog wat, nu staan ze met zn 2en aan de achterkant van het gebouw te roepen met een pion, en ze liggen snachts voor de deur ....wat een lefgozers!

[ Bericht 46% gewijzigd door kidkash19 op 01-12-2006 08:41:28 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_44054772
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:26 schreef kidkash19 het volgende:
ja dat zal wat worden hahahaha.....alsof de trailer zo schokkend was...."wauw!!! ik sta hier met een PION!!!! te roepen naar een groot kantoorgebouw ......schokkend!"

*edit* nou ik heb ze gezien.......en ik heb nog nooit zoiets zieligs gezien als dat....toen DX het deed durfden ze tenminste nog wat, nu staan ze met zn 2en aan de achterkant van het gebouw te roepen met een pion, en ze liggen snachts voor de deur ....wat een lefgozers!
Dat met de pion was juist de grap.

"Dude, did you bring the audio installation?"

"Yup, I did"

En dan aankomen met zo'n rode wegwerkerspion. Zelfspot heet dat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:18:49 #301
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_44054983
ge-wel-dig gevonden dan zeg.....dat was niet eens boeiend in het spotje....ze zitten "dumb to the Xtreme" sketches af te kraken maar zelf doen ze niks anders.....Ze doen alsof ze iets WAANZINNIGS hebben geflikt maar ze stonden aan de achterkant van het gebouw tussen de bomen te roepen.....wat een geweldig schokkend en gedurfd iets zeg
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')