Ik bedoel je hebt een natuurlijke leider, en iemand die zich overal mee bemoeit omdat hij denkt wat te vertellen te hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare vergelijkingleiderschap en ego zijn totaal andere kwaliteiten, zowel taker als triple h zijn naar mijn idee natuurlijke leideres. Alleen heeft triple h een iets groter ego dan taker, voor zover je dat kan zien tijdens de shows.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel je hebt een natuurlijke leider, en iemand die zich overal mee bemoeit omdat hij denkt wat te vertellen te hebben.![]()
Alleen is die een paar jaar naar DabbajoeSeeDabbajoe geweestquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:46 schreef Fugie het volgende:
je vergeet flair
maar volgens mij doet die gewoon nog omdat ie nix anders kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
lijkt me ook niet vekreerd al de bejaarden weer samen, potje bier beetje ouwehoeren, zo nu dan ff wresteshow doen en wooooooooooo roepenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En Flair heeft schulden, die hij moet aflossenAl heeft hij ook wel gezegd dat hij het hartstikke leuk blijft vinden om te worstelen en pas stopt als Vince wil dat hij stopt.
PWT, heb hem al gezien(en geshared natuurlijk)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 november 2006 18:56 schreef roepdeman het volgende:
Ik moet deze met jullie delen. Dit is uit SD! vs. RAW 2007
BOD komt op met de ring entrance van MNM.
http://www.youtube.com/watch?v=iMiEYlDQe4YKane en Taker
Kortom, ik had slechts 1 voorspelling fout en jij 3 geloof ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit zeker?
DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.
Kortom, je weet niet waar je het over hebt
[ Bericht 27% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-11-2006 19:16:38 ]
quote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Hoezo hebben we het over die en die match niet gehad? Je had ze allemaal in je rijtje gezet hoor. Ik had een stelling fout en een voorspelling, jij had er gewoon 3 fout. Punt. Neem je ongelijk toch eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Daar ging onze hele discussie gewoon niet over, jij had het erover dat het saai en voorspelbaar was, terwijl alles wat je zei daarover niet klopte. Je zei dat Cena altijd wint, hij verliest al maanden, je zei dat Undertaker altijd wint, hij verliest al maanden, etc etc. Dat heeft verder niks met de resultaten van gister te maken.quote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo hebben we het over die en die match niet gehad? Je had ze allemaal in je rijtje gezet hoor. Ik had een stelling fout en een voorspelling, jij had er gewoon 3 fout. Punt. Neem je ongelijk toch eens.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:47 schreef BigFire het volgende:hahaha ja werkelijk schitterend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lag echt dubbel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn oma zou der bij wijze van nog meer dan ikzelf goed voorspelt kunnen hebben.. tis gewoon leuk om te zien wie achteraf de meeste wedstrijden juist beredeneerd heeft.. het commentaar van Nielsch was idd niet echt in de goeie richting hehe.. maar hij is duidelijk de beste gokkerIk gok op een japans tag team oid..quote:Verder, ben ik wel benieuwt wat ze met de Hardy Boyz gaan doen op December To Dismember, Any tag team in the world. Zouden tegen iets van TNA gaan?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
hoezo?quote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef BigFire het volgende:
het is eigenlijk een beetje wachten op het nieuwe jaar...
quote:De 1e paar had je een aantal teams, die tegen elkaar worstelden, de overlevers gingen dan door naar de volgende ronde, totdat uiteindelijk 2 teams overbleven.
Je kon dus in je uppie tegen 4 man moeten, omdat al je teammaten in vorige rondes eruit gingen.
Dit gebeurde ook maar één keer, en dat was met SS '90 . Uiteindelijk was het in de laatste match de Ultimate Warrior, Hulk Hogan en Tito Santana tegen de Warlord, Power & Glory, Rick Martel en Ted Dibiase. dat waren alle survivors van de normale 4 tegen 4 matches.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
welke Survivor Series heb jij allemaal gekeken?....ik heb SS vanaf 92 ongeveer allemaal gezien en van die opzet heb ik nog NOOIT gehoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
soms?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Fugie het volgende:
cryme tyme was wel leuk, ze moeten alleen uitkijken dat dat soort dingen niet gaan overheersen. Soms is het meer soap dan wrestling
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef BigFire het volgende:
[..]Vindt ik ook ja, maar goed ze zal er zelf wel mee hebben ingestemd lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raw was trouwens erg vet zeg![]()
Spannende main event ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch is het nog niet zo'n gekke gedachte van mij gezien hoe ze tegenwoordig alle superstars overal en nergens laten opduikenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:00 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat je lang kan hopen aangezien London/Kendrick op SD zitten en de Hardys voorlopig Raw/ECW zijn, en Rated RKO zullen niks met hun te maken krijgen want die zijn met DX bezig
Trouwens TNA word steeds zieliger en zieliger in hun poging de WWE zwart te maken
In his first installment, The Truth previews his upcoming single! Next week, The Truth has a message for John Cena – don’t miss it!
http://www.tnawrestling.com/news/fullnews2.php?all=1028
De hardy's met de Dudleyz samen zou je ook niet echt zeggen. Daarom een TLC match, de kleintjes komen dan nog enigzins tot hun rechtquote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef kidkash19 het volgende:
Dan wil ik weten hoe je Rated RKO qua niveau verlaagt naar London/Kendrick....Hardys/Londrick kan ik nog inkomen maar Rated RKO zullen daar echt niet eens bij in de buurt komen.
Ligt er ook maar net aan hoe lang de Hardys nog samen blijven aangezien Matt eigenlijk gewoon nog SD is en Jeff de IC title heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |