abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:10:25 #151
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43749073
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Damn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:12:17 #152
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43749143
OMG dat kreeg ik niet mee,maar dat is geweldig!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:15:59 #153
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43749268
Ik kijk trouwens uverhauot geen Wrestling meer. Ik lees wel de spoilers van WWE. TNA boeit qua spoilers ook niet aangezien daar verhaallijnen toch prut zijn. ( kwestie van tijdgebrek overigens )
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:22:52 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43749528
Omdat Piper out is en hij de vervanger is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:34:04 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43749954
TNA
SPOILER
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:15:16 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43751508
Ik bedoel met meteen tappen dat zn 1e verlies meteen een cleane tap is, dat stoort mij een beetje. Hij is 18 maanden niet verslagen, men is niet eens in de buurt gekomen en binnen 13 min geeft Joe op, vind het gewoon niet kloppen in het grote verhaal.
Die wedstrijd werd aangeduid als "match of the decade" dan neem ik aan dat je die match meer tijd geeft dan een kwartiertje want nu kan je nou niet echt spreken van een match of the decade hoor.

Het gezeik op Russo is best terecht, bij de WWE had hij goede ideeen maar daar werd hij gefilterd door Vince, bij WCW had hij....tsja...ook wel ideeen maar iedereen weet hoe dat is afgelopen, ik hoop dat er nog iemand boven hem zit qua dingen verzinnen/filteren anders zie ik het weer raar gaan, de tekenen zijn er trouwens al (snelle titlechanges, veel stables, onlogische dingen enz enz)

Ik ben iig benieuwd of dit beter word dan zn 1e keer TNA
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:55:22 #157
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43752971
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef kidkash19 het volgende:
Ik bedoel met meteen tappen dat zn 1e verlies meteen een cleane tap is, dat stoort mij een beetje. Hij is 18 maanden niet verslagen, men is niet eens in de buurt gekomen en binnen 13 min geeft Joe op, vind het gewoon niet kloppen in het grote verhaal.
Die wedstrijd werd aangeduid als "match of the decade" dan neem ik aan dat je die match meer tijd geeft dan een kwartiertje want nu kan je nou niet echt spreken van een match of the decade hoor.

Het gezeik op Russo is best terecht, bij de WWE had hij goede ideeen maar daar werd hij gefilterd door Vince, bij WCW had hij....tsja...ook wel ideeen maar iedereen weet hoe dat is afgelopen, ik hoop dat er nog iemand boven hem zit qua dingen verzinnen/filteren anders zie ik het weer raar gaan, de tekenen zijn er trouwens al (snelle titlechanges, veel stables, onlogische dingen enz enz)

Ik ben iig benieuwd of dit beter word dan zn 1e keer TNA
hmmmm ok.. ik ben benieuwd of we allebei na maandje of 4 nog steeds verschillende meningen hebben dan nu! Stables vind k best wel ruig trouwens (mits goed opgezet natuurlijk) enige waar k me aan irriteer is dat VKM gedoe.. snap niet wat ze ermee willen bereiken??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:10:44 #158
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43753498
SPOILER
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43760171
Raw was erg vet zeg, die ladder match
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:23:27 #160
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43767670
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hmmmm ok.. ik ben benieuwd of we allebei na maandje of 4 nog steeds verschillende meningen hebben dan nu! Stables vind k best wel ruig trouwens (mits goed opgezet natuurlijk) enige waar k me aan irriteer is dat VKM gedoe.. snap niet wat ze ermee willen bereiken??
Dat hoop ik ook, ik hoop heus wel dat TNA een echte concurrent word voor de WWE want daar word het produkt beter van en daar zijn wij dan weer de winnaars van
Luck is for losers
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:26:34 #161
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43767765
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, ik hoop heus wel dat TNA een echte concurrent word voor de WWE want daar word het produkt beter van en daar zijn wij dan weer de winnaars van
  woensdag 22 november 2006 @ 10:29:38 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43774777
Trouwens...Nitro gaat het helemaal maken dat zeg ik al sinds hij debuteerde als Johnny Blaze/Spade/Nitro...Hij heeft een ongelofelijke Look, hij is zwaar atletisch (kan het alleen niet laten zien omdat hij een Heel is), kan redelijk tot goed worstelen,en heeft een gimmick die je heel makkelijk kan uitbreiden, hij moet alleen zn mic skills verbeteren maar als er iemand mij aan een jonge Shawn Michaels doet denken is hij het wel.
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 11:15:50 #163
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43775796
Ik ben jaloers op Nitro's sixpack

overigens geen RAW gezien, ga het ook niet downloaden. Ben dat programma spuugzat. Schijnt dat die Hardy/Nitro match wel een aardige tv-match was. Misschien dat ik hem nog ergens los kan downloaden.

Ik las wel dat mijn persoonlijke wrestlingmessias, CM Punk, er was?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 november 2006 @ 11:19:52 #164
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43775879
het grootste gedeelte van Raw was echt wel goed...de opening met alle teams was goed opgezet, de LAdder match was goed...niet super maar goed voor een gratis TV match. Lita/Mickie was natuurlijk niet bijzonder maar hielp wel de feud verder te brengen. De Tag match was ook wel aardig en het einde was een echt attitude einde vond ik
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 13:42:33 #165
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43780151
Nitro heeft veel potentie, alleen moet ie een andere gimmick hebben om serieus over te komen IMO.Ik ben het eens met dat ie aardige kan worstelen, en atletisch is.Alleen ik vindt hem gay overkomen.En hij moet die heks dumpen.
LUHG
  woensdag 22 november 2006 @ 13:43:51 #166
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43780193
money in the bank met nitro, benjamin, team extreme, flair en Carlito

flair of carlito mag hem dan winnen van mij
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 22 november 2006 @ 14:18:49 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43781230
Zoals ik zei...het is geen gimmick die hem bindt aan 1 iets mocht hij hem willen uitbreiden, Shawn had een vergelijkbare gimmick toen hij net begon, en ook die had een schreeuwende Valet en ook Shawn kwam gay over maar zn gimmick evolueerde en evolueerde en blijft evolueren, dit heeft Nitro ook. Umaga bv kan heel moeilijk een andere rol spelen zonder dat hij alles om moet gooien. Nitro zal die "heks" wel dumpen als hij Face wordt
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 14:44:15 #168
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43782053
dump maar bij mij dan
pi_43782464
TNA chants bij ECW !

Hardy Boyz waren wel leuk trouwens
  woensdag 22 november 2006 @ 15:38:37 #170
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43783994
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals ik zei...het is geen gimmick die hem bindt aan 1 iets mocht hij hem willen uitbreiden, Shawn had een vergelijkbare gimmick toen hij net begon, en ook die had een schreeuwende Valet en ook Shawn kwam gay over maar zn gimmick evolueerde en evolueerde en blijft evolueren, dit heeft Nitro ook. Umaga bv kan heel moeilijk een andere rol spelen zonder dat hij alles om moet gooien. Nitro zal die "heks" wel dumpen als hij Face wordt
Eensch!Hij komt idd over als een jonge HBK(dat zag er ook niet uit).Maar er zit veel potentie in die jongen!
LUHG
pi_43787184
Zonde trouwens wat de WWE met Mickie James heeft gedaan. Bij TNA was ze (als Alexis) veel stoerder dan nu.
pi_43791247
SS voorspellingen?

Ik vindt het deze keer erg lastig zeg

Hier even om te copy pasten:

1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner:

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner:

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner:

4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner:

5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner:

6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner:

7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner:

En mijn voorspellingen:

1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX, CM Punk, Hardy Boyz - Mede dankzij Bookers winst denk ik dat de top 2 Face teams winnen.

2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga - Cena heeft al tijdje niks meer gewonnen dus.

3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter - Duidelijk denk ik.

Winner: Chavo Guerrero - Wilde gok, Chavo is enorm gehaat en met deze feud maakt het eigenlijk weinig uit wie de titel hier heeft.

Winner: King Booker - Denk dat hij hem nog even houdt.

Winner: Mr. Kennedy - Taker heeft een gebroken rib en heeft wel een goeie roll de laatste tijd, denk dat dit Kennedy's payback is verlopig dan.

Winner: Mickie James - Lita heel, en zo vlak na Trish hetzelfde denk ik niet eerlijk gezegt, helaas
pi_43791668
Winner: DX en Hardy Boyz natuurlijk duh....DX mag natuurlijk niet verslagen worden want ze zijn zooooooooooooooo goed, ahem ahem....

Winner: Cena want die wint alles, die mag niet verliezen van Vince (hoezo WWE spannend)....

Winner: Legends winnen en dan breekt de squad up. Wat doet die achterlijke Ron Simmons hier eigenlijk. Waarom is hij uberhaupt een legende? Dergelijke namen zorgen ervoor dat echte legends zoals Sammartino niet meer in de WWE Hall of Fame willen. En terecht.

Winner: Benoit (WCW flashback...eindelijk eens een goede match)

Winner: Batista

Winner: The Undertaker natuurlijk. Saaier dan deze match kan het niet worden. Enorm voorspelbaar.

Winner: Mickie James, want Lita gaat weg bij WWE. Toch mis ik nog altijd de oude Mickie James uit het TNA tijdperk, toen ze gewoon head-to-head ging met echte kerels, en niet bang was om met een vuilnisbak in haar gezicht geslagen te worden.
  woensdag 22 november 2006 @ 19:06:28 #174
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43791737
Winner: DX!!

Winner: Big Show, hij heeft een beter team bij zich dan Cena

Winner: Ric Flair, duidelijk idd

Winner: Chris Benoit zal wel winnen.. US Title vind k maar dom..

Winner: Booker, gok pas op Batista zo rond januari ergens..

Winner: Mr. Kennedy zal idd wel winnen nu Taker wat geblesseerd is..

Winner: Mickie James, niet weer de vacant title dus Mickie wint
pi_43792499
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Nielsch het volgende:
Winner: DX en Hardy Boyz natuurlijk duh....DX mag natuurlijk niet verslagen worden want ze zijn zooooooooooooooo goed, ahem ahem....

Winner: Cena want die wint alles, die mag niet verliezen van Vince (hoezo WWE spannend)....

Winner: Legends winnen en dan breekt de squad up. Wat doet die achterlijke Ron Simmons hier eigenlijk. Waarom is hij uberhaupt een legende? Dergelijke namen zorgen ervoor dat echte legends zoals Sammartino niet meer in de WWE Hall of Fame willen. En terecht.

Winner: Benoit (WCW flashback...eindelijk eens een goede match)

Winner: Batista

Winner: The Undertaker natuurlijk. Saaier dan deze match kan het niet worden. Enorm voorspelbaar.

Winner: Mickie James, want Lita gaat weg bij WWE. Toch mis ik nog altijd de oude Mickie James uit het TNA tijdperk, toen ze gewoon head-to-head ging met echte kerels, en niet bang was om met een vuilnisbak in haar gezicht geslagen te worden.
Jij kijkt nooit zeker?

DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.

Kortom, je weet niet waar je het over hebt
pi_43794228
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij kijkt nooit zeker?

DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.

Kortom, je weet niet waar je het over hebt
Ik kijk niet vaak naar de WWE nee, omdat het enorm saai is geworden.

Het kan me ook geen reet schelen of Kennedy of Undertaker wint, want het is een kut angle.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:09:19 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43794582
zeik zeik zeik zanik zanik zanik...Kennedy/Taker is een vd leukere verhalen op dit moment
Luck is for losers
pi_43797684
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef kidkash19 het volgende:
zeik zeik zeik zanik zanik zanik...Kennedy/Taker is een vd leukere verhalen op dit moment
Het lijkt op alle andere angles die Taker de laatste jaren heeft gehad.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:27:08 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43804634
Ja klopt en zo zijn er nog VELE angles meer die op andere angles lijken...Zelfs Joe-Angle is zo dus je punt is?
Luck is for losers
  woensdag 22 november 2006 @ 23:29:11 #180
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43804748
Zijn hier mensen vorig jaar in Oberhausen geweest @ WWE?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_43811984
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ja klopt en zo zijn er nog VELE angles meer die op andere angles lijken...Zelfs Joe-Angle is zo dus je punt is?
Dat het saai is. Dat zeg ik toch. Wat wil je nou? Mag ik het soms niet saai vinden?
  donderdag 23 november 2006 @ 09:25:32 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43812015
Ja hoor van mij mag je het saai vinden...alleen de reden raakt kant nog wal aangezien ongeveer ELKE angle een herhaling/imitatie is van een vorige angle
Luck is for losers
pi_43813862
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Ja hoor van mij mag je het saai vinden...alleen de reden raakt kant nog wal aangezien ongeveer ELKE angle een herhaling/imitatie is van een vorige angle
Dat is waar, maar Taker krijgt telkens dezelfde angle. Hij heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug... zo gaat dat maar door (Randy & Bob Orton, Kurt Angle, Great Khali, Kennedy). Ik snap ook wel dat Taker oud wordt en vaak last heeft van blessures, maar een beetje meer creativiteit mag toch wel. Maar goed, je zal het wel niet met me eens zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2006 11:01:49 ]
  donderdag 23 november 2006 @ 11:55:14 #184
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43815236
Ow dat ben ik heus wel met je eens het probleem is....Taker zit al 14 of 15 jaar in de WWE....dan heb je natuurlijk al heel veel gehad qua Angles (die trouwens al jaren hetzelfde zijn) en nu is het meer een angle van "jonge hond daagt veteraan uit om zich te bewijzen" (net als Orton maar bij Orton zat er meer geschiedenis achter) en bij Khali was het meer van "er is iemand groter en sterker dan Taker" (wat niet vaak voorkwam) en bij Angle was het 2 veteranen waarbij de 1 uit is op de titel (al vond ik dat niet echt een fued)
Luck is for losers
  donderdag 23 november 2006 @ 14:52:36 #185
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43820706
je moet taker ook niet zien als een standaard wrestler

taker komt alleen als het nodig is, en omdat taker als uberwrestler wordt gebruikt zal hij ook altijd dezelfde soort feuds hebben. Misschien dat ze nu met kane op sd wat leuks gaan verzinnen, want imho kane vs mvp is wel de meest surrealistische fued
  donderdag 23 november 2006 @ 15:56:03 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43822831
Kane gaat binnenkort waarschijnlijk ook stoppen en die heeft zelf gezegd dat hij in die tijd de jongere garde wilt helpen door fueds te verliezen enzo of in ieder geval een goed verhaal neer te zetten
Luck is for losers
  donderdag 23 november 2006 @ 16:00:25 #187
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43822970
Ik denk dat UT & Kane er met de komende WM of heel misschien nog een jaartje later er met een flinke knal uitgaan.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:39:47 #188
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43824218
maar je weet wel dat undertaker niet verliest op wm

of "controversy creates cash" pipo moet gm zijn
pi_43824419
Als Kane tegen Undertaker zou gaan heeft Kane al gezegt te willen verliezen op WM. Vindt het ook meer dan terecht dat Taker naar de 15-0 gaat eigenlijk
  donderdag 23 november 2006 @ 19:10:49 #190
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43828497
Winner: DX

Winner: Show

Winner: Flair

Winner: chavo

Winner: booker

Winner: taker

Winner: mickie
  donderdag 23 november 2006 @ 20:07:09 #191
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_43830369
Winner: HBK en CM Punk

Winner: Big Show

Winner: Flair

Winner: Benoit

Winner: Booker

Winner: UT

Winner: Mickie James
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_43830593
Lashley bij ECW een reden te meer om ECW te volgen.

Lashley for Champ.
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:58:37 #193
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43842795
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef MrSASO het volgende:
Lashley bij ECW een reden te meer om ECW te volgen.

Lashley for Champ.
hebben wel vetrouwen in het sd roster
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:03:45 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43845177
Komt omdat Hayes die alles regelt daar ruzie heeft met Lashley en Lashley zelf heeft gevraagd om naar ECW te mogen
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:23:18 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43847311
Nog even over Taker.Ik vindt het geweldig zoals zijn fueds gaan.Zo van:"ik bemoei me nergens mee, ik zie wel hoe smackdown verloopt.Maar verneuk je het of daag je me uit, dan kom ik je halen".En dan heb je ook een groot probleem.Lijkt welalsof hij overal boven staat, zonder arrogantie of iets dergelijks.Gewoon een leider.Maar het is ook wel bekend dat hij de wrestler is met de meeste macht, en misschien wel alle macht.
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:40:47 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_43847819
Taker is DE leider....er is namelijk een reden dat Triple H en Taker niet samen op 1 brand hebben gezeten sinds die zijn gesplitst
Luck is for losers
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:46:38 #197
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43847951
absoluut, Taker is ook degene waar door iedereen naar geluisterd word. Doe je dat niet dan kan je opzouten.
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:07:41 #198
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43848441
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef kidkash19 het volgende:
Taker is DE leider....er is namelijk een reden dat Triple H en Taker niet samen op 1 brand hebben gezeten sinds die zijn gesplitst
Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:02:32 #199
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_43850053
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?
rare vergelijking leiderschap en ego zijn totaal andere kwaliteiten, zowel taker als triple h zijn naar mijn idee natuurlijke leideres. Alleen heeft triple h een iets groter ego dan taker, voor zover je dat kan zien tijdens de shows.
pi_43850610
Triple H heeft toch ook een feud gehad met taker en verloren van hem op WM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')