quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
hmmmm ok.. ik ben benieuwd of we allebei na maandje of 4 nog steeds verschillende meningen hebben dan nu! Stables vind k best wel ruig trouwens (mits goed opgezet natuurlijk) enige waar k me aan irriteer is dat VKM gedoe.. snap niet wat ze ermee willen bereiken??quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:15 schreef kidkash19 het volgende:
Ik bedoel met meteen tappen dat zn 1e verlies meteen een cleane tap is, dat stoort mij een beetje. Hij is 18 maanden niet verslagen, men is niet eens in de buurt gekomen en binnen 13 min geeft Joe op, vind het gewoon niet kloppen in het grote verhaal.
Die wedstrijd werd aangeduid als "match of the decade" dan neem ik aan dat je die match meer tijd geeft dan een kwartiertje want nu kan je nou niet echt spreken van een match of the decade hoor.
Het gezeik op Russo is best terecht, bij de WWE had hij goede ideeen maar daar werd hij gefilterd door Vince, bij WCW had hij....tsja...ook wel ideeen maar iedereen weet hoe dat is afgelopen, ik hoop dat er nog iemand boven hem zit qua dingen verzinnen/filteren anders zie ik het weer raar gaan, de tekenen zijn er trouwens al (snelle titlechanges, veel stables, onlogische dingen enz enz)
Ik ben iig benieuwd of dit beter word dan zn 1e keer TNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Dat hoop ik ook, ik hoop heus wel dat TNA een echte concurrent word voor de WWE want daar word het produkt beter van en daar zijn wij dan weer de winnaars vanquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmmm ok.. ik ben benieuwd of we allebei na maandje of 4 nog steeds verschillende meningen hebben dan nu! Stables vind k best wel ruig trouwens (mits goed opgezet natuurlijk) enige waar k me aan irriteer is dat VKM gedoe.. snap niet wat ze ermee willen bereiken??
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik hoop heus wel dat TNA een echte concurrent word voor de WWE want daar word het produkt beter van en daar zijn wij dan weer de winnaars van
Eensch!Hij komt idd over als een jonge HBK(dat zag er ook niet uit).Maar er zit veel potentie in die jongen!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals ik zei...het is geen gimmick die hem bindt aan 1 iets mocht hij hem willen uitbreiden, Shawn had een vergelijkbare gimmick toen hij net begon, en ook die had een schreeuwende Valeten ook Shawn kwam gay over maar zn gimmick evolueerde en evolueerde en blijft evolueren, dit heeft Nitro ook. Umaga bv kan heel moeilijk een andere rol spelen zonder dat hij alles om moet gooien. Nitro zal die "heks" wel dumpen als hij Face wordt
Jij kijkt nooit zeker?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Nielsch het volgende:
1.) DX, CM Punk, Hardy Boyz vs. Rated RKO, Johnny Nitro, Mike Knox & Gregory Helms
Winner: DX en Hardy Boyz natuurlijk duh....DX mag natuurlijk niet verslagen worden want ze zijn zooooooooooooooo goed, ahem ahem....
2.) John Cena, Kane, Lashley, Sabu & RVD vs. Big Show, Test, MVP, Finlay & Umaga
Winner: Cena want die wint alles, die mag niet verliezen van Vince (hoezo WWE spannend)....
3.) Ric Flair, Damn!, Dusty Rhodes & Sgt. Slaughter vs. Kenny, Johnny, Nicky & Mikey
Winner: Legends winnen en dan breekt de squad up. Wat doet die achterlijke Ron Simmons hier eigenlijk. Waarom is hij uberhaupt een legende? Dergelijke namen zorgen ervoor dat echte legends zoals Sammartino niet meer in de WWE Hall of Fame willen. En terecht.
4.) U.S. Champion Chris Benoit vs. Chavo Guerrero
Winner: Benoit (WCW flashback...eindelijk eens een goede match)
5.) World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
Winner: Batista
6.) The Undertaker vs. Mr. Kennedy
Winner: The Undertaker natuurlijk. Saaier dan deze match kan het niet worden. Enorm voorspelbaar.
7.) Women's Champion Lita vs. Mickie James
Winner: Mickie James, want Lita gaat weg bij WWE. Toch mis ik nog altijd de oude Mickie James uit het TNA tijdperk, toen ze gewoon head-to-head ging met echte kerels, en niet bang was om met een vuilnisbak in haar gezicht geslagen te worden.
Ik kijk niet vaak naar de WWE nee, omdat het enorm saai is geworden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit zeker?
DX heeft al genoeg verloren van Edge & Orton, zelfs op Cyber Sunday nog. Cena heeft ook al wekenlang niks gewonnen. Undertaker heeft gebroken ribben en wint de laatste tijd vaak, dus meestal zakt hij dan wat in even en komt weer terug, net zoals met Khali toen hij ook keer op keer verloor.
Kortom, je weet niet waar je het over hebt
Het lijkt op alle andere angles die Taker de laatste jaren heeft gehad.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef kidkash19 het volgende:
zeik zeik zeik zanik zanik zanik...Kennedy/Taker is een vd leukere verhalen op dit moment
Dat het saai is. Dat zeg ik toch. Wat wil je nou? Mag ik het soms niet saai vinden?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ja klopt en zo zijn er nog VELE angles meer die op andere angles lijken...Zelfs Joe-Angle is zo dus je punt is?
Dat is waar, maar Taker krijgt telkens dezelfde angle. Hij heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug... zo gaat dat maar door (Randy & Bob Orton, Kurt Angle, Great Khali, Kennedy). Ik snap ook wel dat Taker oud wordt en vaak last heeft van blessures, maar een beetje meer creativiteit mag toch wel. Maar goed, je zal het wel niet met me eens zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Ja hoor van mij mag je het saai vinden...alleen de reden raakt kant nog wal aangezien ongeveer ELKE angle een herhaling/imitatie is van een vorige angle
hebben wel vetrouwen in het sd rosterquote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef MrSASO het volgende:
Lashley bij ECWeen reden te meer om ECW te volgen.
Lashley for Champ.![]()
Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef kidkash19 het volgende:
Taker is DE leider....er is namelijk een reden dat Triple H en Taker niet samen op 1 brand hebben gezeten sinds die zijn gesplitst
rare vergelijkingquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |