Dat het saai is. Dat zeg ik toch. Wat wil je nou? Mag ik het soms niet saai vinden?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ja klopt en zo zijn er nog VELE angles meer die op andere angles lijken...Zelfs Joe-Angle is zo dus je punt is?
Dat is waar, maar Taker krijgt telkens dezelfde angle. Hij heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug, heeft een match, verdwijnt een tijdje, komt weer terug... zo gaat dat maar door (Randy & Bob Orton, Kurt Angle, Great Khali, Kennedy). Ik snap ook wel dat Taker oud wordt en vaak last heeft van blessures, maar een beetje meer creativiteit mag toch wel. Maar goed, je zal het wel niet met me eens zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Ja hoor van mij mag je het saai vinden...alleen de reden raakt kant nog wal aangezien ongeveer ELKE angle een herhaling/imitatie is van een vorige angle
hebben wel vetrouwen in het sd rosterquote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef MrSASO het volgende:
Lashley bij ECWeen reden te meer om ECW te volgen.
Lashley for Champ.![]()
Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:40 schreef kidkash19 het volgende:
Taker is DE leider....er is namelijk een reden dat Triple H en Taker niet samen op 1 brand hebben gezeten sinds die zijn gesplitst
rare vergelijkingquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd alleen is Taker een natuurlijk leider en heeft Triple H gewoon een groot ego.Ja toch?
Ik bedoel je hebt een natuurlijke leider, en iemand die zich overal mee bemoeit omdat hij denkt wat te vertellen te hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare vergelijkingleiderschap en ego zijn totaal andere kwaliteiten, zowel taker als triple h zijn naar mijn idee natuurlijke leideres. Alleen heeft triple h een iets groter ego dan taker, voor zover je dat kan zien tijdens de shows.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel je hebt een natuurlijke leider, en iemand die zich overal mee bemoeit omdat hij denkt wat te vertellen te hebben.![]()
Alleen is die een paar jaar naar DabbajoeSeeDabbajoe geweestquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:46 schreef Fugie het volgende:
je vergeet flair
maar volgens mij doet die gewoon nog omdat ie nix anders kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |